Niks mis mee, ze heeft wel wat.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry, sorry, sorry.
Ik vind het geen vrouw waarvan je zegt: ''Potverdikkie, daar wil ik wel een beschuitje mee eten''.
Is dit beter geformuleerd?
Heel, heel erg benieuwd.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was je ook zo benieuwd naar de gasten?
Wat precies?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee, ze heeft wel wat.
Denemarken is toch de hoofdstad van Amsterdam?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Amerika vraagt alleen belangrijke landen, zoals Denemarken.
Arie trekt de wereld uit het Slob.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Arie, ga jij maar voorop. Dappere strijder.
Ja, voor de internationale gemeenschap maakt het toch niet uit. Niemand zal zeggen: 'We missen Nederland!'quote:Op woensdag 10 september 2014 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denemarken is toch de hoofdstad van Amsterdam?
Die is inderdaad haar glans een beetje verloren. Eerder was ze echt heel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ze ziet er slecht uit vandaag, heeft flink gegeten deze zomer en haar bril is niks.
Ik wel, maar daar ken ik het niet van.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik ken Kumbaya ook niet overigens, maar ik ben dan ook niet naar zondagsschool geweest.
Dat liedje is in wel 100 duizend verschillende tv-series/films voorbij gekomen hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik ken Kumbaya ook niet overigens, maar ik ben dan ook niet naar zondagsschool geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |