Wolven shirts waren anti-hip in 2004 misschien... je hebt zeker ook wat hawaiian shirts in je kast?quote:
Wat kom je in KLB doen danquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat de fuck is hier nou weer mis mee. Als ze het geld er voor over hebben, laat ze lekker.
m'n ogenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:38 schreef Nober het volgende:
Ga hier eens kijken dan, kopen is namelijk te duur.
http://eu.versace.com/men/200000,en_NL,sc.html
hahahaquote:Op maandag 8 september 2014 22:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 325,00
[ afbeelding ]
¤ 4750,00
Terechte klacht!
Lacoste & Ralph Lauren hebben ook wel zulke kleding hoor. Maar die polo's etc.. waar jij op doelt kun je niet echt exclusief noemen, neequote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Eiwitshake het volgende:
Ziek, zelfs de wat exclusievere merken als Lacoste en Ralph Lauren zijn niet zo belachelijk duur.
Dat wel jaquote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef Klashoe het volgende:
Met een Sting/H&M/C&A shirtje in de club lopen
Als je dat soort kleding nodig hebt moet je wel een erge grafkop hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef Klashoe het volgende:
Haten op PP
Met een Sting/H&M/C&A shirtje in de club lopen![]()
![]()
Niet weten dat je veel makkelijker hosselt met dure kleding
Jullie snappen er echt helemaal niks van, maarja dat krijg je als je de hele weekend op je zolderkamertje zit
Nee maar je wil toch dat mensen aan je zien dat je in dure kleding rond loopt?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lacoste & Ralph Lauren hebben ook wel zulke kleding hoor. Maar die polo's etc.. waar jij op doelt kun je niet echt exclusief noemen, nee
Dure kleding is het merk juist niet zo overdreven zichtbaar, vaak gewoon niet. Je bent geen 14 meer met een g-star shirtje aan...quote:Op maandag 15 september 2014 23:36 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Nee maar je wil toch dat mensen aan je zien dat je in dure kleding rond loopt?
Lacoste en Ralph Lauren hebben hun bekende logo wat iedereen wel kent.
Kom je met een belachelijk shirt van Philip Plein aankakken zou ik dat niet kunnen onderscheiden van Sting kleding.
En een shirt van 900 euro koop je echt niet ''omdat het lekker zit''
kek shirtje, ff sparen!quote:Op maandag 8 september 2014 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wauw ik dacht dat je overdreef met 400 euro maar ik Google ''Phillip Plein shirt'' en zie dit
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat nog altijd een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:08 schreef Piger het volgende:
Nette polo![]()
Mensen die denken dat ze er netjes uit zijn als ze zo'n lelijk ding dragen. Vaak nog uitgewassen en tekort ook. Alleen het grote logo scheidt je nog van een tokkie. Het enige wat nog erger is, zijn mannen die blousjes dragen.
Draag gewoon een overhemd als het echt netjes moet zijn.
Alsof je 400 euro kan missen als je bij de sociale dienst zit.quote:Op maandag 8 september 2014 22:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat Dagobert shirt![]()
In zoiets loopt me neefje van 6 rond.
Ik vraag me af of die mensen zo ook op werk en sollicitatiegesprekken verschijnen.. Of zou het alleen bij de sociale dienst zijn?
kanker lelijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
jasje van $14.525,-
http://www.billionairecou(...)r-bomber-jacket.html
Het grote logo onderscheidt je juist als een tokkie. Verder is je strekking wel juist hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:08 schreef Piger het volgende:
Nette polo![]()
Mensen die denken dat ze er netjes uit zijn als ze zo'n lelijk ding dragen. Vaak nog uitgewassen en tekort ook. Alleen het grote logo scheidt je nog van een tokkie. Het enige wat nog erger is, zijn mannen die blousjes dragen.
Draag gewoon een overhemd als het echt netjes moet zijn.
Op een goede dag word ik zo'n ouwe lul dat ik er elke dag in de vrije tijd netjes bij loop, zoals deze baas: http://mod-male.blogspot.nl/search/label/Charlie%20Wattsquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:19 schreef Seamonkey- het volgende:
Mannen die in hun vrije tijd in pak gaan lopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |