Ja jij had je vriendin wel geklapt hequote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef deadprez het volgende:
TS zijn vriendin probeert andere boys te regelen.Waar hij bijzit.
![]()
Mijn vriendin zou zoiets nooit doen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja jij had je vriendin wel geklapt he
Gaat ook moeilijk als je er geen hebtquote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou zoiets nooit doen.
ahahah ;Dquote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk als je er geen hebt
Ik moet je wat vertellen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
O nee, tuurlijk. Nee.quote:Op maandag 8 september 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme kuthaas.quote:
quote:
niet hier zeggen ibahesj leest meequote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Sorry man maar ik kon moeilijk een 14 jarige hitsige emochick weigeren
is juist lekker tochquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Haar zweet rook wel lekker naar knoflooksaus
Jij ook alquote:
Ik denk dat ik maar geld ga eisen voortaan.quote:
Haha. Zou je vriendin niet touchen G. Hou me aan de bro code.quote:Op maandag 8 september 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar geld ga eisen voortaan.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef deadprez het volgende:
TS zijn vriendin probeert andere boys te regelen.Waar hij bijzit.
![]()
aight boks broederquote:Op maandag 8 september 2014 21:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha. Zou je vriendin niet touchen G. Hou me aan de bro code.
quote:
Wij hebben inderdaad geen vriend, vieze kontridderquote:Op maandag 8 september 2014 21:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Jongens jullie zitten wel allemaal te zeuren enzo, maar volgens mij hebben jullie geen vriend of wat dan ook en de vraag is of jullie die ooit zullen krijgen
wil je mijn posts niet zo editten, ninja?quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad geen vriend, vieze kontridder
Niet zo projecteren.quote:Op maandag 8 september 2014 21:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Jongens jullie zitten wel allemaal te zeuren enzo, maar volgens mij hebben jullie geen vriendin of wat dan ook en de vraag is of jullie die ooit zullen krijgen
Gaat ie ninja edittenquote:Op maandag 8 september 2014 21:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wil je mijn posts niet zo editten, ninja?
quote:Op maandag 8 september 2014 21:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gaat ie ninja edittensukkeltje er stond eerst vriend
Bewijs?quote:
je hoeft je niet te schamen hoorquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Kom er net achter dat een of andere tering leyer het nummer van mijn vriending gepakt heeft. Zegt ze hoor nu ze een paar wodkaatjes achter de kiezen heeft.
Want als ze nuchter is, dan wil ze je niet en ligt ze liever die zwartharige eindbaas af te zuigen. The plot thickensquote:Op maandag 8 september 2014 20:40 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik zat met een vriendinnetje (lekker geil ding dat zeker) in de bus, en daar stapte toen zo'n weirdo in met zwart sluik haar.
Echt alla type:
[ afbeelding ]
en ik wss haar dronken ga voeren en haar keihard ga bangen vanavond.![]()
Eindbaasquote:Op maandag 8 september 2014 21:36 schreef Henno het volgende:
[..]
Want als ze nuchter is, dan wil ze je niet en ligt ze liever die zwartharige eindbaas af te zuigen. The plot thickens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |