SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agendawooblabalurg![]()
denk het niet isa kan alles maken bij hun. Schuim in de ogenquote:Op maandag 8 september 2014 20:33 schreef Copycat het volgende: [..] Nee, ik bedoel als reactie op Isa's afwijzende reactie op die schuimpjes die daar staan.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ik ook.quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Marjet ruikt een tvmomentjequote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Billy en Ruud waren toch zo beledigd dat Isa zei erg op Billy te lijken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ik zie ook weinig verschil de ugly twinsquote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Billy en Ruud waren toch zo beledigd dat Isa zei erg op Billy te lijken.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ja ik ook, maar nu weet hij gelijk hoe ze zijn.quote:
Allemaal zeggen we staan achter je welke keuze je ook maakt.
En kijk nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mark: Ik weet dat mensen nu een beetje gek tegen me gaan doen, een beetje lauw worden, dat snap ik.
Nou jongen, maakt je gratenpakhuis maar nat want je hebt er nogal wat tegen je in het harnas gejaagd.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
lolquote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef Jian het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Isabella Mark nu lachend en plein public een high five geeft ......![]()
Best blowjob ever!quote:Op maandag 8 september 2014 20:35 schreef Jian het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Isabella Mark nu lachend en plein public een high five geeft ......wooblabalurg![]()
Gaat die gluiprat nu iedere dag in dat pak rondlopen en de manager gaan uithangenI will do what i must !!![]()
Hij stond een beetje verlekkerd het tafereeltje te bekijken met zijn appeltjequote:Op maandag 8 september 2014 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Billy en Ruud waren toch zo beledigd dat Isa zei erg op Billy te lijken.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |