SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaFHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Rienks laatste instructiesquote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef Zelus het volgende:
SL, mogen wij niet zien dat Rienk weg gaat?![]()
Rot op Rienk!!!!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
En waar ze, geheel vrijwillig, met open ogen zijn ingestapt, als puppets van JdM, domme mensen, hele domme mensen!quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef utopinee het volgende:
ze gaan er met z'n allen aan voorbij dat het een SPEL is, waar ze allemaal aan meedoen"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Aan wie heeft Rienk zijn zakgeld gegeven?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
En ze heeft hem nog wel een stem gegeven, en nu janken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
En weer pakt die zaadcontainer haar momentje, ze probeert zelfs Nicoline te overtreffenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoor die huichelachtige tube Vaseline nu janken, die is allang blij dat ze vanavond
weer kan douchenEn die bolle maar weer ff reklame maken voor die vreettent van
haar Vadurrrrrr![]()
![]()
Was mijn 3e keuze! bill op 1 en ruud op 2. Zeer ok dat ie gaat. Ik zie hem steeds voor me met vingers in z'n oren en dacht wtf, 33 jaren!!??quote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef Scherzo het volgende:
Rienk's masterplan en mindfuck mislukt....![]()
dat dus!!!quote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En waar ze, geheel vrijwillig, met open ogen zijn ingestapt, als puppets van JdM, domme mensen, hele domme mensen!![]()
![]()
![]()
Daar gaat Swiebertje...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
*doet onder copy-paste zetten*quote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Isa met natte tetten op de loopplank.
Ik had ineens lapo, en voelde de druk om verder te kunnenFHRITP
Had ze op Rienk gestemd die zuigsletquote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft hem nog wel een stem gegeven, en nu janken.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef Urb het volgende:
Ivan ? tegen Rienk "Vergeef me voor de laatste tijd"
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Da Fuck staat Ruud ineens te jankballen dan. JIJ HAD MOETEN GAAN WAARDELOZE ZAK HOOI!FHRITP
Charlotte is zo gemaakt, meent geen bal van wat ze zegt, die baalt alleen maar dat Isa niet is opgerot...![]()
judasknuffel* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
bill was niet genomineeedquote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Was mijn 3e keuze! bill op 1 en ruud op 2. Zeer ok dat ie gaat. Ik zie hem steeds voor me met vingers in z'n oren en dacht wtf, 33 jaren!!??There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ruud hikt! Dat heeft die staan oefenen voor de spiegel. Nu de tranen nog en dan lijkt het net echtIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
pure wanhoop dat isa er nog is gok ikquote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef Stroom het volgende:
Ruud huilt....? Van vreugde dan toch zekerHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
isa natuurlijkquote:There's a virus in my system
Jaaaa samen met Isa... Dikke DOEIquote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef Baconbus het volgende:
Nico gaat naar huis, nico gaat naar huis, nico nico nico gaat naar huis.![]()
![]()
Ruud ramt 's nachts die taart (van Eva) in Isabella haar smoel, Nicoline komt kijken wat er aan de hand is en dan ...quote:Op maandag 8 september 2014 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Walchelijk. Nu gaat het pesten gewoon door.![]()
![]()
Phew*quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef R0T29 het volgende:
De afscheidsspeech van Isa is ons wel mooi bespaard geblevenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Voor de uitzending hebben ze maar 3 minuten nodig hoor............Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
is net een internet caféquote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef HopHopGasErop het volgende:
Google maar op dikke muis dan vindt je t wel..
Ja tuurlijk..
Onbeperkt WiFi onder het viaduct.![]()
Dat pak.
Dat doet het hem
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jezus Christus in dit tempo maken we de wederopstanding ook nog mee. Nog 4 maanden max kunnen jullie m koffie en een wit bolletje brengen onder een of andere brug.FHRITP
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
de nieuwe staat koud te lijden daar buitenquote:
hop hopHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
De enige emotie die Ruud heeft zit in zijn ballen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef Joezi het volgende:
Klasse dat Ruud de ballen heeft om zijn emoties te tonen"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
rienk wordt buiten opgewacht door zijn 2 broers en gaat naar een 4sterren hotel onder bewaking en morgen op dagen bij shownieuws en nico morgen vrolijk getroost worden door een lieve ivan want rienk wilde bijbelstudie,s gaan geven in utopia dacht niet dat het sbs6 programma utopia daar geschikt voor was he !!!![]()
Die blik van Charlotte naar Isa zo zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is als een harnas voor de zakenman.quote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef HopHopGasErop het volgende:
[..]
Wat een randdebiel is die kerel ook.
Begrijpelijk.
Maar HILARISCH in deze setting![]()
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat wil ze weleens zien doen, zonder camera's erop. Fat chance.quote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef rico80 het volgende:
Jezus Christus in dit tempo maken we de wederopstanding ook nog mee. Nog 4 maanden max kunnen jullie m koffie en een wit bolletje brengen onder een of andere brug.
wooblabalurg![]()
Genieten ditquote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Die blik van Charlotte naar Isa zo zeg![]()
![]()
daarom was het zo vroeg die exit, tijd genoeg voor alle drama
normaal zijn ze binnen 10 minuten de poort uit![]()
Rienk is altijd eerlijkquote:Op maandag 8 september 2014 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Lieverd ik hou ook van jou zegt Rienk tegen Isa.....ik ben het even kwijt hier!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet op maat gemaaktquote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef Paxcon het volgende:
Dat pak is ook gewoon heel lelijk
zit voor geen meter, veel te groot
SOONY![]()
Dat dus...quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef R0T29 het volgende:
Die Mark staat erbij alsof 'ie zo iedereen uitnodigt voor koffie en cake in de aula![]()
![]()
Mark is de duivel.quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef rico80 het volgende:
Heeft Rienk Mark al vergeven of HAAT hij hem?Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
is een humana'tjequote:
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef R0T29 het volgende:
Die Mark staat erbij alsof 'ie zo iedereen uitnodigt voor koffie en cake in de aula![]()
![]()
Harnas? De zakenmannen die ik ken zijn blij als ze m 's avonds uittrekken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is als een harnas voor de zakenman.
Begrijpelijk.
Maar HILARISCH in deze setting![]()
Deze geniale boekhouder (want hij weet zoveel, dat hij de belastingdienst moest bellen voor domme nitwitvraag over klussen tegen betaling) kun je ook geen zakenman noemen, met zijn uitverkoop H&M outfit.![]()
Mijn God, teh drama!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Nicoline moet nog even tijd rekken want Huub moet met zijn kleine kabouterbeentjes naar de poort rennen.![]()
Rienk: Ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren
Nico: Je gaat een gek leven tegemoetFHRITP
quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef R0T29 het volgende:
Die Mark staat erbij alsof 'ie zo iedereen uitnodigt voor koffie en cake in de aulaBij het overlijden van mijn echtgenoot was nog niet zoveel drama, wat een onecht zooitje!quote:Op maandag 8 september 2014 20:23 schreef R0T29 het volgende:
Die Mark staat erbij alsof 'ie zo iedereen uitnodigt voor koffie en cake in de aula
Billy vindt Rienk een icoon die gaat...............ze heeft gewoon haar zin niet gekregen, Isa weg."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
mooie woorden voor in de uitzending.quote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef rico80 het volgende:
Rienk: Ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren
Nico: Je gaat een gek leven tegemoet![]()
Zo doen mannen dat. Even huilen als het moet, niks mis meequote:
FHRITP
Welnee, Dit duurde zo lang, die staan al wortels te schieten.quote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef NoNickOne het volgende:
Nicoline moet nog even tijd rekken want Huub moet met zijn kleine kabouterbeentjes naar de poort rennen.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef cobain1994 het volgende:
Goedenavond
Eindelijk istie weg die kneus..hij wordt zo nog even aan het kruis gespijkerd...
![]()
KLAAR NU!quote:Curiosity cultured the cat
Je mag best je emoties tonen in de COS hoor, je bent anoniem, je hoeft je niet stoerder voor te doen. Laat die tranen lopen!quote:![]()
Het grootste verdriet zit hem in het feit dat het niet Isa is die de poort uitlooptquote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Bij het overlijden van mijn echtgenoot was nog niet zoveel drama, wat een onecht zooitje!
Billy vindt Rienk een icoon die gaat...............ze heeft gewoon haar zin niet gekregen, Isa weg.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Kalf is weer ontsnapt. Gelukkig zorgt Ruud beter voor de koeien dan isa.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
and so it beginsquote:Op maandag 8 september 2014 20:25 schreef ledn81 het volgende:
Isa staat alleen en Jopie weer omarmd door LauBThere's a virus in my system
HAHAHAAHAHA
´Ga niet lopen bij mensen die messen hebben, ja ik weet, jij hebt die ook´
Nou, slaapplek dus snel geregeld: enkeltje politiebureau![]()
En de koe heeft weer al het krachtvoer opgegeten net. Kwam hij eerder melden bij Isa.quote:Op maandag 8 september 2014 20:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Kalf is weer ontsnapt. Gelukkig zorgt Ruud beter voor de koeien dan isa.FHRITP
zeker !quote:Op maandag 8 september 2014 20:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Kalf is weer ontsnapt. Gelukkig zorgt Ruud beter voor de koeien dan isa.
dat heb ik billy al vaak horen zeggen
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ik zeg drie dagen en dan woont hij in het appartement van Nico... Nico naar huis en dan Surprise surprise!![]()
eerst het voer, nu weer het kalf en ruud zou nog wel bewijzen dat hij het alleen konquote:Op maandag 8 september 2014 20:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Kalf is weer ontsnapt. Gelukkig zorgt Ruud beter voor de koeien dan isa.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef HopHopGasErop het volgende:
HAHAHAAHAHA
´Ga niet lopen bij mensen die messen hebben, ja ik weet, jij hebt die ook´
Nou, slaapplek dus snel geregeld: enkeltje politiebureau![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rienk met brekende stem "Ik hou van je schat, tot snel" *poort dicht*
Nico blaast een kusje naar hem, de rest komt erbij en ze breekt weer.![]()
![]()
Die eikel had nu aan de andere kant van de poort moeten zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
En de koe heeft weer al het krachtvoer opgegeten net. Kwam hij eerder melden bij Isa.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik heb het wel met nico te doen....
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Laat hem maar even stoeien met een koe vol krachtvoer.quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef Ransjih het volgende:
[..]
eerst het voer, nu weer het kalf en ruud zou nog wel bewijzen dat hij het alleen kon![]()
![]()
Denk niet dat mensen hier in de cos weten wat houden van betekend.quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef Baconbus het volgende:
Rienk heeft best vaak 'ik hou van je' gezegd. Blijkt eenrichtingsverkeer ofzo.![]()
![]()
Dus dat, iedereen zwaar aan het janken omdat Isa blijft!quote:Op maandag 8 september 2014 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het grootste verdriet zit hem in het feit dat het niet Isa is die de poort uitloopt
Losers, allemaal, hele sneue mensen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Isa meid ga naar huis ze schuiven je gewoon aan de kant zien Nico nooit staan maar nu moeten ze met hun bek vooraan![]()
EEND NOT GONNA HEPPEN!quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die eikel had nu aan de andere kant van de poort moeten zijn.FHRITP
Eens. maar toch voor hem nu een harnas denk ik. Anders doe je dat toch niet ?quote:Op maandag 8 september 2014 20:24 schreef HopHopGasErop het volgende:
[..]
Harnas? De zakenmannen die ik ken zijn blij als ze m 's avonds uittrekken.
Deze geniale boekhouder (want hij weet zoveel, dat hij de belastingdienst moest bellen voor domme nitwitvraag over klussen tegen betaling) kun je ook geen zakenman noemen, met zijn uitverkoop H&M outfit....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Na 8 maanden veel stof onder de brug denk ik.quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef renevanlaaren het volgende:
1 2 3 en hij is thuis
welkom thuis rienk
ziet je woning er netjes uit![]()
![]()
![]()
![]()
die zitten zich te verkneukelen. die idioten.quote:Op maandag 8 september 2014 20:28 schreef Zelus het volgende:
dit had zelfs de ZK niet verwacht bij het afscheid.
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Niet iedereen is behept met 23cm liefde natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 20:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen hier in de cos weten wat houden van betekend.FHRITP
HIJ IS NIET DOOD. OVER VIER MAANDEN MAX ZIE JE DIE KNURFT WEER.Curiosity cultured the cat
quote:Op maandag 8 september 2014 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Hup, douchen en uit beeld.![]()
![]()
![]()
![]()
Er staan allemaal mensen naar Isa te roepen, aldus Isa : Isabella je moet naar huis toe komen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Isa,: ik hoorde mensen roepen: isa je moet naar huis toe komen!!! Isa weer huilen. Isa is dan ook snel weg, denk ik.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er staan mensen buiten de poort Isabella te roepen.![]()
![]()
Isa: Er staan allemaal mensen mijn naam te roepen, rot op.
Vriendelijk tegenover mensen die het goed met je voor hebben.
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef isax het volgende:
staan allemaal schuimpjes om ISABELLA te roepen.![]()
![]()
staan allemaal schuimpjes om ISABELLA te roepen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
![]()
![]()
Dan spoor je ook niet hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Er staan mensen buiten de poort Isabella te roepen.![]()
isa is er niet blij mee en zegt rot opquote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef isax het volgende:
ze moeten oprotten van isaquote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef isax het volgende:
![]()
Integendeel -ook hier scoort G punten.quote:Op maandag 8 september 2014 20:26 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zo doen mannen dat. Even huilen als het moet, niks mis mee![]()
Schuimpjes die even door Isabella worden afgebrand. En terecht.quote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Er staan allemaal mensen naar Isa te roepen, aldus Isa : Isabella je moet naar huis toe komen.Curiosity cultured the cat
jaaaaaaaaaaaaaa......zijn we er weer allemaal klaar voor cossers.........al die emoties wat zaligggggggquote:Op maandag 8 september 2014 20:28 schreef Bblurker2 het volgende:
Deze exit levert weer wat voeding op voor heerlijke spanningen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Wie gaat de uitvaart en herdenkingsdienst organiseren?
Misschien kunnen ze er iets aan verdienen?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Had nicolien graag willen zien,hoe ze zich zou gedragen als haar "hartsvriendin" Isa zou zijn weggegaan![]()
Ze laten Isa ook niet bij Nico komen ha ha ha, Normaal kijkt niemand naar Nico om.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd Huub, het is je gelukt. Vanavond hebben er meer tranen gevloeid dan op de avond van je vrijgezellenfeest met je schoonmoeder.![]()
![]()
![]()
Vandaar die file op de A12 vandaag.quote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef isax het volgende:
Die waren daar heen gegaan om Isa op te halenquote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef isax het volgende:
Staat dat zuiggebit weer bij Nico, rot toch op mens.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:29 schreef SailingDuck het volgende:
Haha schuimpjes staan voor de poort te roepen dat Isa naar huis moet komen![]()
Dit land is verloren
quote:Op maandag 8 september 2014 20:30 schreef NoNickOne het volgende:
Gefeliciteerd Huub, het is je gelukt. Vanavond hebben er meer tranen gevloeid dan op de avond van je vrijgezellenfeest met je schoonmoeder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het s nu wachten is op de eerste beledigde reacties op de schuimsites.Curiosity cultured the cat
Denk dat ze wel wat PVV-ers achter zich aankrijgt ja, volgens Brain is ze de duivel GroenLinks namelijk.quote:Op maandag 8 september 2014 20:30 schreef Baconbus het volgende:
Nicolien vind het heel eng op straat.![]()
En hoe reageert Isa. Ze roept 'rot op'. Lief toch?quote:Op maandag 8 september 2014 20:30 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Die waren daar heen gegaan om Isa op te halen![]()
Billy: Ik ga er ontzettend voor je zijn.
Miss Borderline die alleen aan zichzelf kan denken.
O jee Billy wil Nico bij haar op de kamer hebben en ze zal er ontzettend voor hem zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat magquote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef PTLe het volgende:
Mag ik het zeggen dat ik het een overdreven zootje vind
die zijn er vast al wel want mark zei iets naars over isaquote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef Copycat het volgende:
Het s nu wachten is op de eerste beledigde reacties op de schuimsites.There's a virus in my system
Ze doen hun best wel om Isa bij Nico weg te houden.quote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik ga er ontzettend voor je zijn.
Miss Borderline die alleen aan zichzelf kan denken.![]()
Kees 2.0quote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef rico80 het volgende:
Mark gaat zn apenpakje uittrekken ( zijn eigen woorden)
wooblabalurg![]()
Pff is het ook, zwaar labiel daar!quote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef PTLe het volgende:
Mag ik het zeggen dat ik het een overdreven zootje vind![]()
Een maf zooitje ook..quote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef PTLe het volgende:
Mijn avondeten komt echt naar boven zo..
Die schuimpies van Isa hebben toch wel happy-pills? Laat ze dr even 40 van die dingen over de poort gooien..![]()
Dat mag zekerquote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef PTLe het volgende:
![]()
die trokken wel eerder vaker samen op hoorquote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef AnneLo het volgende:
Ik kom net binnen vallen en zie dat Ruud en Billy nu zich ineens om Nico bekommeren??There's a virus in my system
Jaquote:Op maandag 8 september 2014 20:31 schreef PTLe het volgende:
![]()
Ja echt hè en die billy voorop met ruud viezerikkenquote:Op maandag 8 september 2014 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Ze laten Isa ook niet bij Nico komen ha ha ha, Normaal kijkt niemand naar Nico om.![]()
Nee, ik bedoel als reactie op Isa's afwijzende reactie op die schuimpjes die daar staan.quote:Op maandag 8 september 2014 20:32 schreef PeZu het volgende:
die zijn er vast al wel want mark zei iets naars over isaCuriosity cultured the cat
nou nu ben ik wel echt klaar met dit progamma.. met deze stemming had ik nog een beetje hoop.. het enige logische was natuurlijk ruud eruit maar neee.. pfff.. wat een flop zeg![]()
![]()
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..![]()
![]()
Nico vind het eng,dat de zwerver weer de straat op gaat,nou dan is het bedje gespreid voor rienk als aardpeer eruit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |