SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Die gaan het inderdaad druk krijgen....quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef PeZu het volgende:
Stochting stop het pesten, maak de borst maar nat
Werkzoekende cossers...ik zou zeggen...solliciteer![]()
![]()
Vanessa omhelst Isa en zegt dat ze haar wil helpen maar dan moet ze wel luisteren!quote:
No mercy for animal abusers![]()
is er al een uitzwaai topic ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Oh lachen! Humor!quote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Mark zei letterlijk tegen Isa dat ze niet zo arrogant meer moest doen en dat de groep haar uit kotst.
Gessellie in Utopia.![]()
![]()
Ik ook, maar de dames moeten dan wel wat gedronken hebben, en ik ook. Dromen, dromen, dromen........quote:![]()
![]()
Vanessa is volgens mij ook een van de weinige die niet heeft meegedaan met dat Isaziekenquote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanessa omhelst Isa en zegt dat ze haar wil helpen maar dan moet ze wel luisteren!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
iro
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef aimbotguru het volgende:
De messen worden geslepen, ze gaan allemaal los op Isa deze maand !
so what else is new???
_----------------------------------------------------------------------------------
mr wise guy![]()
Gio, Joey.quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanessa is volgens mij ook een van de weinige die niet heeft meegedaan met dat Isazieken![]()
Ja dat liep voor Marije ook zo goed af he? Eindigde als sloofje en werd weggetrapt zodat de rest haar zakgeld kon oproken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanessa omhelst Isa en zegt dat ze haar wil helpen maar dan moet ze wel luisteren!![]()
![]()
Rienk wou een brug slaan tussen hem en atheïstenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
waarom wil die dat?quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
tonneke heeft het voor elkaar filmpje gaat eraf fan van het eerste uur![]()
opschieten rienk dan kan je nog voor de komende nacht
inchecken bij de daklozen opvang![]()
![]()
Hurry hurry raus jetz!!![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
tonneke heeft het voor elkaar filmpje gaat eraf fan van het eerste uurwaar gaat dit over
![]()
Vanes heeft op Mark gestemd omdat hij Rienk erin zou laten...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef aimbotguru het volgende:
iro
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef aimbotguru het volgende:
De messen worden geslepen, ze gaan allemaal los op Isa deze maand !
so what else is new???
mr wise guy![]()
![]()
Over welk filmpje gaat dat?quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan dan ?quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
Joey was daarnet nog lekker bezig met Isa afzeiken.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Rene gaat binnenkort verhaal halen bij mark, over het feit dat hij Rienk erin zou laten, volgens Vaness. Rene werd rood in zijn gezicht.![]()
Welluk filmpie?quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
Rienk's masterplan en mindfuck mislukt....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
En dan erbij vertellen dat 'sommigen' heel goed zijn in liegen en bedriegen.. (Vanes is zoooooo eerlijk en oprecht en open en heilig)quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Laysa het volgende:
Vanes had ook het liefst Isa zien gaan en ze kunnen goed poppenkast spelen althans een paar van hun![]()
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik denk dat Vanes het liefst Nico had zien gaan. Dat heeft nooit geboterd tussen die twee.quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Laysa het volgende:
Vanes had ook het liefst Isa zien gaan en ze kunnen goed poppenkast spelen althans een paar van hun![]()
Stomme kutstaart.quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Zelus het volgende:
Rene gaat binnenkort verhaal halen bij mark, over het feit dat hij Rienk erin zou laten, volgens Vaness. Rene werd rood in zijn gezicht.![]()
René over Mark: "Wat zal die jongen het slecht lkrijgen hier."
Vanessa: "Ik weet niet. We zijn nogal vergevens zinnend hier hè, we zijn de ideale samenleving. We kunnen goed poppenkast spelen. Tenminste, een aantal mensen wel.""Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Ah, kan ie aansluiten achter Ivan.quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Zelus het volgende:
![]()
ja ondat isa hem heeft 'verraden'quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joey was daarnet nog lekker bezig met Isa afzeiken.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
SL na SL. Ik heb net de motivatie waarom gemist (ik zoek zo het filmpje wel op).
Nou hoeft Rienk niet eens zijn kist te pakken (want Rienk), maar hij loopt nog steeds rond... Ik heb ze sneller de poort uit zien lopen, de afgelopen keren.No matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!![]()
Is Tonneke een meneer?quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze was fan van het eerste uur filmpje van talpa fan van billy![]()
![]()
Isa is een zeikwijf met haar enorme stemmingswisselingen maar ik vind de razzia die tegen haar gevoerd wordt echt walgelijk! Kan niet begrijpen dat de programmamakers dit wangedrag toestaan!![]()
Joey kijkt wat de meerderheid doet en haakt daarop in.. ook een manier om te overleven en ver te komen..quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joey was daarnet nog lekker bezig met Isa afzeiken.![]()
![]()
Yep! Vanessa zoekt medestanders want ze krijgt Lotte en Laura op haar nek ivm geld...quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat liep voor Marije ook zo goed af he? Eindigde als sloofje en werd weggetrapt zodat de rest haar zakgeld kon oproken.No mercy for animal abusers![]()
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Zelus het volgende:
Rene gaat binnenkort verhaal halen bij mark, over het feit dat hij Rienk erin zou laten, volgens Vaness. Rene werd rood in zijn gezicht.
Die steukstaart heeft Rienk 3 stemmen gegeven!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ze zie daarnet isa hoorquote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik denk dat Vanes het liefst Nico had zien gaan. Dat heeft nooit geboterd tussen die twee.![]()
Fan van het eerste uur ooit op officiële site... shuimpje wil er nu niet meer mee geassocieerd wordenquote:![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Precies. ReNee is bijna rechtstreeks degene die ervoor heeft gezorgd dat Rienk nu eruit ligt toch?quote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Die steukstaart heeft Rienk 3 stemmen gegeven!Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dat ie een plakker was wisten wij en Nicoline toch...quote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef dolcefarniente het volgende:
SL na SL. Ik heb net de motivatie waarom gemist (ik zoek zo het filmpje wel op).
Nou hoeft Rienk niet eens zijn kist te pakken (want Rienk), maar hij loopt nog steeds rond... Ik heb ze sneller de poort uit zien lopen, de afgelopen keren.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Daarom 3stemmen is je mot optiefenquote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Die steukstaart heeft Rienk 3 stemmen gegeven!![]()
Precies! Als er 1 geen recht van spreken heeft is hij hetquote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Die steukstaart heeft Rienk 3 stemmen gegeven!![]()
![]()
Ik ga Disney mailen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef Ygritte het volgende:
Rene; dun ijs is dit, dun ijs... en we zijn allemaal fokking bambies...![]()
![]()
Ik hoor net dat Isa zelf geëist zou hebben dat Rienk er uit moest, vanwege die aanvaringen. Wat is ze toch slinks en achterbaks. Ook een backstab voor haar vriendin Nicoliene.![]()
Zei hij dat?quote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Zelus het volgende:
Rene gaat binnenkort verhaal halen bij mark, over het feit dat hij Rienk erin zou laten, volgens Vaness. Rene werd rood in zijn gezicht.
Wat een nepperd. Door hém is Rienk überhaupt genomineerd dus hij moet echt z'n staartkop houden.![]()
yeppquote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Precies. ReNee is bijna rechtstreeks degene die ervoor heeft gezorgd dat Rienk nu eruit ligt toch?![]()
Welk filmpje?quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
tonneke heeft het voor elkaar filmpje gaat eraf fan van het eerste uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit hebben ze gewoon al vanaf het begin gepland, die Rienk eruit stemmen. Omdat het dan een dramatisch afscheid zou worden. Is mooi voor de kijkcijfers..![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Rienk staat vanavond bij Aike voor de deur.
Hé Aik, heb je nog een slaapplek?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet letterlijk, maar Rene is wel zwaar vertieft op Mark.quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef Jibba het volgende:
[..]
Zei hij dat?
Wat een nepperd. Door hém is Rienk überhaupt genomineerd dus hij moet echt z'n staartkop houden.![]()
Dat die shirts nog niet in het vuur zijn verdwenen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef Urb het volgende:
Nico tegen Rienk "Je Carrousel of Dreams shirt, wil je die nog mee?"![]()
Ja net als Vanes bij Dennis deed, en weg was ie.quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Precies. ReNee is bijna rechtstreeks degene die ervoor heeft gezorgd dat Rienk nu eruit ligt toch?![]()
IK vind Isalabiela nu ook opvallend onzichtbaar. Waar is de hysterie die er altijd is als er iemand uit moet.quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
Ik hoor net dat Isa zelf geëist zou hebben dat Rienk er uit moest, vanwege die aanvaringen. Wat is ze toch slinks en achterbaks. Ook een backstab voor haar vrienden Nicoliene.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Met Ruud was het veel leuker geweestquote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef asini het volgende:
Dit hebben ze gewoon al vanaf het begin gepland, die Rienk eruit stemmen. Omdat het dan een dramatisch afscheid zou worden. Is mooi voor de kijkcijfers..![]()
![]()
Ik denk dat ze daarom een uur eerder begonnen zijn. Dit was wel te verwachten, dat het even kon duren. Hij heeft er natuurlijk het langste gezeten van alle exits.quote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef dolcefarniente het volgende:
Nou hoeft Rienk niet eens zijn kist te pakken (want Rienk), maar hij loopt nog steeds rond... Ik heb ze sneller de poort uit zien lopen, de afgelopen keren.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
razzia? Echt haha stel je aan heequote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Isa is een zeikwijf met haar enorme stemmingswisselingen maar ik vind de razzia die tegen haar gevoerd wordt echt walgelijk! Kan niet begrijpen dat de programmamakers dit wangedrag toestaan!
Ja, en daar kan er maar eentje in vanavondquote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hé Aik, heb je nog een slaapplek?![]()
![]()
Welk filmpje?quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ja , een ouwe zemelaar zonder tanden en poep in zn broekquote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Een nieuwe zwerver zou top zijn
met lange rotte teen nagels en veel dorst![]()
quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nog een crackhoer?quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Een nieuwe zwerver zou top zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Met Ruud was het veel leuker geweest
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ik mag hopen dat de centen die Isa verdient met de verkoop van het duet niet richting groep gaan! Laten ze het maar lekker na 31 dec. op haar rekening boeken!![]()
Dat gaat wel effe wennen worden voor hem.. weer op straat.
Niet dat die loods veel beter is, maar toch..![]()
Ja hoor het portiek is vrijquote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hé Aik, heb je nog een slaapplek?
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Tonneke Telefoonkaartquote:
FHRITP
Waar baseer je dat op? Heb je filmpjes? Of is dit een trol?quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
Ik hoor net dat Isa zelf geëist zou hebben dat Rienk er uit moest, vanwege die aanvaringen. Wat is ze toch slinks en achterbaks. Ook een backstab voor haar vriendin Nicoliene.![]()
nou ze heeft gehoord dat de groep haar uitkotst.quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef Injetta het volgende:
[..]
IK vind Isalabiela nu ook opvallend onzichtbaar. Waar is de hysterie die er altijd is als er iemand uit moet.
niet echt een tijd om sociaal te gaan doen lijkt me.![]()
Lol, hij had zijn jasje aan
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Van Huub gehoord?quote:Op maandag 8 september 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
Ik hoor net dat Isa zelf geëist zou hebben dat Rienk er uit moest, vanwege die aanvaringen. Wat is ze toch slinks en achterbaks. Ook een backstab voor haar vriendin Nicoliene.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Nou dit heeft wel weer lang genoeg geduurd, tijd om op te donderen kut zwerver.
Edit: Nee grapje, zal je missen Rienk!
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2014 20:08:01 ]![]()
Wat een gelul nu die Mark. Hij geeft Isa nog 1 keer een kans om te veranderen..
Hoezo. Wie is hij?
Ik hoor nu de febo praten...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft die grefo al om een (gedragen) slipje van Nico gevraagd, om aan te ruiken?![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Via facebook, iemand anoniem die bij Talpa stage looptquote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Heb je filmpjes? Of is dit een trol?![]()
Als Joezie het zegt is het standaard een trol, das onze cos-Andrea.quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Heb je filmpjes? Of is dit een trol?![]()
Reageren op uitspraken van joeziequote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Heb je filmpjes? Of is dit een trol?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Weet iemand het emailadres van de redactie van Utopia? Ik kan ze niet meer mailen via de website en dan contact 😂![]()
herkenbaarquote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft die grefo al om een (gedragen) slipje van Nico gevraagd, om aan te ruiken?![]()
![]()
laatste kans om te downloadenquote:![]()
![]()
Leg eens uit ik snap het niet ?quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
tonneke heeft het voor elkaar filmpje gaat eraf fan van het eerste uurJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Netjes, dat wel.quote:Op maandag 8 september 2014 20:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom een uur eerder begonnen zijn. Dit was wel te verwachten, dat het even kon duren. Hij heeft er natuurlijk het langste gezeten van alle exits.No matter how I treat my guests,
lol moet je horen wie het zegt, meestertrol Urb!quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Als Joezie het zegt is het standaard een trol, das onze cos-Andrea.![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:
Rienk geeft toch niets om geld of het verliezen van geld?
Moet je dan gaan meppen?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
O, dat filmpje ken ik niet, waarom wil ze dat er nu afhebben dan..................ach ja laat ook maar ha haquote:
OT Nico blijft huilen en huilen, ondanks dat het uit is heeft ze heel veel verdriet dat Rienk gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wat ergquote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
laatste kans om te downloaden![]()
![]()
![]()
Het blijft leuk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
volgens mij werkt rienk op straat en is hij niet 100 procent zwerver.quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef asini het volgende:
Dat gaat wel effe wennen worden voor hem.. weer op straat.
Niet dat die loods veel beter is, maar toch..
heeft hij weleens verteld.
"je bereikt ze alleen door tussen hen te gaan leven. dan krijg je hun vertrouwen""Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Rustig maar was een grapje van Gioquote:Op maandag 8 september 2014 20:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom?
Rienk geeft toch niets om geld of het verliezen van geld?
Moet je dan gaan meppen?![]()
Arme Nico. Het was een ongelooflijk foute kerel voor haar, maar ik heb nu wel met haar te doen. Hopelijk gaat ze hem niet achterna...No matter how I treat my guests,
Geen idee wat 7 maanden opsluiting in een gesticht met je doet hoor, maar doen alsof iemand dood gaat terwijl ze hem over een luttele 4 maanden weer zien gaat mij toch echt een beetje te ver...![]()
Mja dat dus he.quote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Ygritte het volgende:
Zitten ze nou verhaal bij Markt te halen... LoL... mafkezen, jullie nomineren hem...![]()
Echt, laat Isabel gewoon heel snel haar 24 uur aanvragen want dit is toch geen doen voor haar.quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef Injetta het volgende:
Wat een gelul nu die Mark. Hij geeft Isa nog 1 keer een kans om te veranderen..
Hoezo. Wie is hij?
Ik hoor nu de febo praten...
Wat een stelletje eikels bij elkaar daar.
Nog even doorbijten tot LidL en daarna toedeloe, zoek het lekker uit met je zooitje.
Ik hoop dat Isa snel post krijgt waarin haar het één en ander duidelijk wordt.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geen idee wat 7 maanden opsluiting in een gesticht met je doet hoor, maar doen alsof iemand dood gaat terwijl ze hem over een luttele 4 maanden weer zien gaat mij toch echt een beetje te ver...![]()
Nico is bang dat hij verhongert.![]()
Achgossie Rienk vannacht weer onder de Amstelbrug..... da's weer 'n hele omschakeling
voor de zwerver na 8 maanden ****hotel![]()
![]()
Lot: Als je Ruud naar huis had gestuurd waren er ook mensen over gevallen.
Als je Isa naar huis had gestuurd, waren er minder maar vast ook wel een paar over gevallen.FHRITP
Oh gemist doei Rienk dus. PrimaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is er het afgelopen uur alweer opnieuw gekonkeld?quote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Jibba het volgende:
[..]
Echt, laat Isabel gewoon heel snel haar 24 uur aanvragen want dit is toch geen doen voor haar.
Wat een stelletje eikels bij elkaar daar.
Nog even doorbijten tot LidL en daarna toedeloe, zoek het lekker uit met je zooitje.
Ik hoop dat Isa snel post krijgt waarin haar het één en ander duidelijk wordt.
Mark heeft niet toegelicht waarom Rienk weg moest.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef lorrie03 het volgende:
hij gaat in de benb slapen met zijn ogen open![]()
![]()
mark slaapt vannacht met zn ogen openHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Straks zit er weer een of andere bekstekker... je weet maar nooit...quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef lorrie03 het volgende:
hij gaat in de benb slapen met zijn ogen open![]()
Werkelijk waar joh, die Rene.. Wat een fucking kneus zeg! Boos op Mark terwijl hij Rienk 3 stemmen gaf.![]()
![]()
Zou me niets verbazen.. Een echte zwerver is natuurlijk niet goed genoeg voor Talpa. Er moet iets van een leugen in zitten.quote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef heks29 het volgende:
volgens mij werkt rienk op straat en is hij niet 100 procent zwerver.
heeft hij weleens verteld.
"je bereikt ze alleen door tussen hen te gaan leven. dan krijg je hun vertrouwen"![]()
Dat goed hij net, soort van. Rienk kost geld, Isa levert geld op.quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is er het afgelopen uur alweer opnieuw gekonkeld?
Mark heeft niet toegelicht waarom Rienk weg moest.FHRITP
hoop er maatmr niet te veel op. Isa zingt lekker voor Ruud zijn tonijnquote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik mag hopen dat de centen die Isa verdient met de verkoop van het duet niet richting groep gaan! Laten ze het maar lekker na 31 dec. op haar rekening boeken!
Isa vraagt met wie ze nou ruzie moet maken.
Meid ! Ze staan in de rij!!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat zei ze dan?quote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Laysa het volgende:
Houdt je Mond LauraB de Febo heeft beslotenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou hebben die Isa soppers hun zin;ze is er niet uit gestemd,is het weeer niet goed,je zou ze toch......
![]()
![]()
Nee heb er al wel een paar van enkele cosdames hierquote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij dan een gedragen slipje van Isa besteld? Lijk je me het type wel voor.![]()
kssssssssst! die plekjes zijn voor de Elite zwervers UIT schubbekutteveenquote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Achgossie Rienk vannacht weer onder de Amstelbrug..... da's weer 'n hele omschakeling
voor de zwerver na 8 maanden ****hotel![]()
Ja hoor, volop. Met Mark voorop in het Isa-bash team.quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is er het afgelopen uur alweer opnieuw gekonkeld?
Mark heeft niet toegelicht waarom Rienk weg moest.![]()
Hij weet de waarschuwing van Ivan nog!quote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef lorrie03 het volgende:
hij gaat in de benb slapen met zijn ogen open
Het is nog waar ookquote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef rico80 het volgende:
Als je Isa naar huis had gestuurd, waren er minder maar vast ook wel een paar over gevallen.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef mazaru het volgende:
Isa vraagt met wie ze nou ruzie moet maken.
Meid ! Ze staan in de rij!!![]()
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat filmpje ken ik niet, waarom wil ze dat er nu afhebben dan..................ach ja laat ook maar ha ha
OT Nico blijft huilen en huilen, ondanks dat het uit is heeft ze heel veel verdriet dat Rienk gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Is-ie nu nog niet opgerot?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Als Isa nu niet haar 24 uur aanvraagt is ze echt te triest voor woorden. Iedereen kotst je uit en dan nog gewoon blijven want ja.... waarom eigenlijk.... Weet ze zelf waarschijnlijk niet eens....![]()
staat de nieuwe al klaar ???
net als met Aike
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Hoopte zo dat de isasoppers hier op zouden rotten na vanavondquote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef zwellever het volgende:
Nou hebben die Isa soppers hun zin;ze is er niet uit gestemd,is het weeer niet goed,je zou ze toch......
![]()
![]()
tja dat is wel de waarheidquote:Op maandag 8 september 2014 20:10 schreef rico80 het volgende:
Als je Isa naar huis had gestuurd, waren er minder maar vast ook wel een paar over gevallen.There's a virus in my system
Verslaafd aan games en films!quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Rienk is een nepzwerver met een mobieltje, geld en een laptop."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Een andere zwerver, met HIV en smetwonden ofzo. Lache!quote:Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef Capaja het volgende:
staat de nieuwe al klaar ???
net als met AikeFHRITP
Bedanken Ruud en Ivan haar nog voor de taart?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De meeste daklozen hebben een mobieltje.quote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Rienk is een nepzwerver met een mobieltje, geld en een laptop.![]()
Dan komt er nu een echte zwerver als vervanger voo Sonny binnenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mark is dus gewoon de Interimmanager , doet even wat hak en breekwerk...
en dan weer foetsie
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Als ze gaan stemmen moeten ze altijd van te voren bij de febo aangeven op wie ze gaan stemmen, wellicht wordt dat ook van nieuwelingen gevraagd. Dat verklaart waarom Mark niet meer kon switchen naar Isa...
No mercy for animal abusers![]()
Waarom is Isa er nu niet voor Nico
OT: Billy loopt voorop alsof ze in een rouwstoet loopt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laura blijft maar mutsen weggeven he? En die super-fan die suikeroom speelt zei nog zo dat alles verkocht moest worden en hij het eerste geld meteen wilde hebben want anders verdwijnt het weer in het zwarte circuit zoals altijd gebeurd in Utopia, zoiets zei ie echt![]()
![]()
Het is jammer dat ik het toontje er niet bij kon tikken. Ze zei het nogal vies namelijk.quote:FHRITP
Mes in de aanslag...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Oefenen voor haar bruiloft met Ruud.quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Dotteke het volgende:
OT: Billy loopt voorop alsof ze in een rouwstoet loopt.![]()
hebben we met z'n alleen een heel grote teil voor nodigquote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef rico80 het volgende:
En wie loopt er vooraan.... Billy natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man man babu tis toch van de zottequote:Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef Baconbus het volgende:
Ze doen allemaal alsof het een uitvaart is.There's a virus in my system
Krijgt Nico nog een klap te verwerken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef mazaru het volgende:
Bedanken Ruud en Ivan haar nog voor de taart?![]()
Ik heb best met haar te doen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef Jibba het volgende:
Nico gaat het niet lang meer uithouden daar, hoor. Die is compleet gebroken.![]()
Een gladde rat in een lomp pakquote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mark is dus gewoon de Interimmanager , doet even wat hak en breekwerk...
en dan weer foetsieI will do what i must !!![]()
Rienkje druit YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al tijden niet gepost hier, maar deze gelegenheid laat ik niet voorbijschieten.
Heeft iemand filmpje van de motivatie?
En WAAROM heeft Mark Ratte een pak aan?![]()
dat geloof ik zoquote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik het toontje er niet bij kon tikken. Ze zei het nogal vies namelijk.
Lot tegen Nico - rustig maar, hij gaat niet dood, hij kan lekker eten bij m'n fadurrrrrrr.
quote:Op maandag 8 september 2014 20:14 schreef Jian het volgende:
Het is de schuld van Isabella, de schuld van Isabella, ja, ja, de schuld van IsabellaAlles is de schuld van Isabella
![]()
![]()
Nee, want ze zit nu weer dom te lachen.quote:Op maandag 8 september 2014 20:12 schreef Jibba het volgende:
Nico gaat het niet lang meer uithouden daar, hoor. Die is compleet gebroken.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef Urb het volgende:
Laura blijft maar mutsen weggeven he? En die super-fan die suikeroom speelt zei nog zo dat alles verkocht moest worden en hij het eerste geld meteen wilde hebben want anders verdwijnt het weer in het zwarte circuit zoals altijd gebeurd in Utopia, zoiets zei ie echt![]()
Ok dan de Ketelbrug.... lekker rustigquote:Op maandag 8 september 2014 20:11 schreef Cir het volgende:
[..]
kssssssssst! die plekjes zijn voor de Elite zwervers UIT schubbekutteveen![]()
![]()
![]()
Ze vraagt nog net niet of Rienk even tijm wil halen van de akkur.quote:Op maandag 8 september 2014 20:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nicoline janken, dan weer haar akelige gehinnik. Dat mens spoor niet![]()
![]()
En wie staat er weer met der pikneus vooraan, Billy natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Waarom plakt die ransteef zo aan Rienk... Oh ja... tvmomentje![]()
![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
word zo moe van dat wijfquote:Op maandag 8 september 2014 20:15 schreef Dotteke het volgende:
En wie staat er weer met der pikneus vooraan, Billy natuurlijkTEAM TAFEL![]()
ja ja ze weten wel.wat de gemoederen bezig houdt. Ze scripten het nu zo dat isa de schuld krijgt en de schuimzilla, s helemaal los gaan zoquote:Op maandag 8 september 2014 20:14 schreef Jian het volgende:
Het is de schuld van Isabella, de schuld van Isabella, ja, ja, de schuld van Isabella
Je maakt een grapje?quote:Op maandag 8 september 2014 20:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat was ook het advies van stookstaart eerder vanavond.![]()
lekker broodje Unoxquote:Op maandag 8 september 2014 20:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Lot tegen Nico - rustig maar, hij gaat niet dood, hij kan lekker eten bij m'n fadurrrrrrr.![]()
Lekker in Bloemendaalquote:Op maandag 8 september 2014 20:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Lot tegen Nico - rustig maar, hij gaat niet dood, hij kan lekker eten bij m'n fadurrrrrrr.
SOONY![]()
Maar vanavond zijn we allemaal schuimpjesquote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ja ze weten wel.wat de gemoederen bezig houdt. Ze scripten het nu zo dat isa de schuld krijgt en de schuimzilla, s helemaal los gaan zo![]()
![]()
![]()
![]()
Die stort bijna inquote:Op maandag 8 september 2014 20:15 schreef Dotteke het volgende:
En wie staat er weer met der pikneus vooraan, Billy natuurlijk![]()
SL bij het afscheid. Het moet niet gekker worden.No matter how I treat my guests,
Das toch grof, die man heeft alles betaald voor die muts en haar mutsen. Maar hij had beter moeten weten.quote:![]()
![]()
Onze vader, die hier op aarde zijt.quote:Op maandag 8 september 2014 20:16 schreef mazaru het volgende:
Waarom plakt die ransteef zo aan Rienk... Oh ja... tvmomentje![]()
![]()
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
En je punt?quote:Op maandag 8 september 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit is de COS, maak maar een topic aan.![]()
De Stem: "Tranen jongens, we willen tranen zien."quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef dolcefarniente het volgende:
SL bij het afscheid. Het moet niet gekker worden.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
Forum Opties Forumhop: Hop naar: