SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Die gaan het inderdaad druk krijgen....quote:Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef PeZu het volgende:
Stochting stop het pesten, maak de borst maar nat
Werkzoekende cossers...ik zou zeggen...solliciteer![]()
![]()
Vanessa omhelst Isa en zegt dat ze haar wil helpen maar dan moet ze wel luisteren!quote:
No mercy for animal abusers![]()
is er al een uitzwaai topic ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Oh lachen! Humor!quote:Op maandag 8 september 2014 19:56 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Mark zei letterlijk tegen Isa dat ze niet zo arrogant meer moest doen en dat de groep haar uit kotst.
Gessellie in Utopia.![]()
![]()
Ik ook, maar de dames moeten dan wel wat gedronken hebben, en ik ook. Dromen, dromen, dromen........quote:![]()
![]()
Vanessa is volgens mij ook een van de weinige die niet heeft meegedaan met dat Isaziekenquote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanessa omhelst Isa en zegt dat ze haar wil helpen maar dan moet ze wel luisteren!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
iro
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef aimbotguru het volgende:
De messen worden geslepen, ze gaan allemaal los op Isa deze maand !
so what else is new???
_----------------------------------------------------------------------------------
mr wise guy![]()
Gio, Joey.quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanessa is volgens mij ook een van de weinige die niet heeft meegedaan met dat Isazieken![]()
Ja dat liep voor Marije ook zo goed af he? Eindigde als sloofje en werd weggetrapt zodat de rest haar zakgeld kon oproken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanessa omhelst Isa en zegt dat ze haar wil helpen maar dan moet ze wel luisteren!![]()
![]()
Rienk wou een brug slaan tussen hem en atheïstenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
waarom wil die dat?quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
tonneke heeft het voor elkaar filmpje gaat eraf fan van het eerste uur![]()
opschieten rienk dan kan je nog voor de komende nacht
inchecken bij de daklozen opvang![]()
![]()
Hurry hurry raus jetz!!![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
tonneke heeft het voor elkaar filmpje gaat eraf fan van het eerste uurwaar gaat dit over
![]()
Vanes heeft op Mark gestemd omdat hij Rienk erin zou laten...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:01 schreef aimbotguru het volgende:
iro
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:57 schreef aimbotguru het volgende:
De messen worden geslepen, ze gaan allemaal los op Isa deze maand !
so what else is new???
mr wise guy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |