Kijk dat klinkt een stuk realistischerquote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien zat die batterij al in het rood en dachten ze dat deze situatie nog lang kon duren waardoor ze spaarzaam moesten zijn? Misschien is het een sterk staaltje vrouwenlogica?
dat staat er nietquote:Op maandag 8 september 2014 21:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Er is dus volgens dat stuk daadwerkelijk "gechat".
En ze beschikken over dezelfde communicatiemiddelen. En ook indianen hebben fototoestellenquote:Op maandag 8 september 2014 22:29 schreef Rubella het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het over mannen in het algemeen en niet over indianen. Daar heb ik een veel te groot respect voor wat betreft hun kennis en kunde.
Er is al aangegeven dat er screenshots gemaakt zijn, dat staat vast. Dan lijkt het me dat het overige (foto's gemaakt, chatten) niet uit den grooten duim gezogen is.quote:
die screenshots moeten er ook nog zijn dan -maar waarvan ?quote:Op maandag 8 september 2014 22:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Er is al aangegeven dat er screenshots gemaakt zijn, dat staat vast. Dan lijkt het me dat het overige (foto's gemaakt, chatten) niet uit den grooten duim gezogen is.
Als ik het goed begrijp zijn dit foto's van het startscherm van de iphone. Als je tegelijkertijd de homeknop en aan/uitknop van een Iphone indrukt, dan maak je een foto van je gelockte scherm. Dus jouw achtergrondje van de telefoon met de tijd.quote:Op maandag 8 september 2014 22:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
die screenshots moeten er ook nog zijn dan -maar waarvan ?
Hebben de indianen een wasmachine en wasmiddel?quote:Op maandag 8 september 2014 22:31 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
En ze beschikken over dezelfde communicatiemiddelen. En ook indianen hebben fototoestellen
waar worden die locatie-gegevens opgeslagen / weet jij dat ?quote:Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef suddenintuition het volgende:
maar in de telefoons, blijven toch ook de locatie-gegevens staan ? en de recherche heeft die telefoons nu in handen, dus hebben ze toch al kunnen achterhalen, w a a r ze waren op elk moment ? dus, weet de recherche of welke opsporings-instantie dan ook, toch exact, bij elke handeling die met die gsm`s zijn gedaan, foto`s , inbellen, uitbellen, smsjes, welke locatie-gegevens daar bij horen ? Of de gsm `s zich verplaatst hebben en wanneer of waar zij vast zijn gehouden eventueel ( wel ontvoering, of niet ) ? naar mijn mening is dit a l l a n g bekend...afijn, het zal wel weer niet...poeh poeh
Welk reactienummerquote:Op maandag 8 september 2014 22:44 schreef suddenintuition het volgende:
# 132....was al een openbaring, alweer
Dat is toch gewoon logisch? Wat heeft dat met vrouwen te maken?quote:Op maandag 8 september 2014 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien zat die batterij al in het rood en dachten ze dat deze situatie nog lang kon duren waardoor ze spaarzaam moesten zijn? Misschien is het een sterk staaltje vrouwenlogica?
Geen idee, maar hier vind je meer info over de Ngäbe in Bocas del Toro:quote:Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef mig72 het volgende:
Hebben de indianen een wasmachine en wasmiddel?
Bij een Iphone behoorlijk diep in het OS. Kijk maar bij de volgende link:quote:Op maandag 8 september 2014 22:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar worden die locatie-gegevens opgeslagen / weet jij dat ?
h o e v a a k is dit nu al u i t g e l e g d aan je?quote:Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef suddenintuition het volgende:
maar in de telefoons, blijven toch ook de locatie-gegevens staan ? en de recherche heeft die telefoons nu in handen, dus hebben ze toch al kunnen achterhalen, w a a r ze waren op elk moment ? dus, weet de recherche of welke opsporings-instantie dan ook, toch exact, bij elke handeling die met die gsm`s zijn gedaan, foto`s , inbellen, uitbellen, smsjes, welke locatie-gegevens daar bij horen ? Of de gsm `s zich verplaatst hebben en wanneer of waar zij vast zijn gehouden eventueel ( wel ontvoering, of niet ) ? naar mijn mening is dit a l l a n g bekend...afijn, het zal wel weer niet...poeh poeh
Dat staat er ook niet, er is bekend gemaakt dat er 1 screenshot is gemaakt. That's ikquote:Op maandag 8 september 2014 22:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Er is al aangegeven dat er screenshots gemaakt zijn, dat staat vast. Dan lijkt het me dat het overige (foto's gemaakt, chatten) niet uit den grooten duim gezogen is.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:06 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
Geloof ik ook. Verder is de Finca getraceerd op WS:post 271
http://www.websleuths.com(...)-1-Apr-2014-5/page11 post
Niet elk gezin. Een smartphone kent een hogere prioriteitquote:Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef mig72 het volgende:
[..]
Hebben de indianen een wasmachine en wasmiddel?
Bron.quote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet, er is bekend gemaakt dat er 1 screenshot is gemaakt. That's ik
Het lijkt Nederland welquote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Niet elk gezin. Een smartphone kent een hogere prioriteit
Echt? Is er wifi of 3G in die gebieden?quote:Op maandag 8 september 2014 23:01 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Niet elk gezin. Een smartphone kent een hogere prioriteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |