abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144614458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:46 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

Zuiderburen van Oezbekistan: Afghanistan het land van oorlog en ellende
Daar wil ik helemaal niet zijn op dit moment.
pi_144614467
quote:
15s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:57 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Daar wil ik helemaal niet zijn op dit moment.
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
  woensdag 17 september 2014 @ 08:58:35 #243
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_144614483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 01:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Heb je ook nog daadwerkelijke ondersteuning van je opmerkingen?
Dat van die raketten en tanks is natuurlijk gewoon bullshit zonder dat je ook maar enige ondersteuning kunt geven.
Maar misschien heb je enig bewijs dat Hamas de export van de bloemkwekerijen naar Israel blokkeerde. En dat het niet Israel was dat de import blokkeerde.
nee Israel is mede investeerder in die kwekerijen alleen als HAMAS weer met rakketten ging smuijten ging de grens dicht , noodzaak
  woensdag 17 september 2014 @ 08:59:34 #244
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_144614499
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:46 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

Zuiderburen van Oezbekistan: Afghanistan het land van oorlog en ellende
Alle moslimlanden zijn haat en diepe ellende , staat in de koran zeggen ze
pi_144614530
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:59 schreef homme7 het volgende:

[..]

Alle moslimlanden zijn haat en diepe ellende , staat in de koran zeggen ze
In Koran zit zeker veel geweld, maar het is ingewikkeld, verzen zijn in bepaalde situaties verzonden. Koran is even perfect als Bijbel of Thora. In andere religieuze boeken komt ook veel geweld voor.
Klopt wat je zegt over dat ellende.
pi_144614663
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:01 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

In Koran zit zeker veel geweld, maar het is ingewikkeld, verzen zijn in bepaalde situaties verzonden. Koran is even perfect als Bijbel of Thora. In andere religieuze boeken komt ook veel geweld voor.
Klopt wat je zegt over dat ellende.
Een prima context is ook de persoon Mohammed. Al wie zich heeft verdiept in het leven van Mohammed kan niet anders dan beweren dat hij losse handjes had, roofde en gewelddadig was.
pi_144614725
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een prima context is ook de persoon Mohammed. Al wie zich heeft verdiept in het leven van Mohammed kan niet anders dan beweren dat hij losse handjes had, roofde en gewelddadig was.
Muhammed is niet perfect, God is perfect. Dus hij kan fouten maken en misschien zelfs zondes.
Ik denk wel dat hij als een profeet veel meegemaakt heeft denk aan buitensluiten, kleineren, martelen, maar hij had ook goede vrienden zoals Abu Bakr wat shias niet mogen maar goed.
Alles moet onderzocht worden, en de feiten zullen boven water komen.
pi_144614734
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

De standaard retoriek van Moslims: alles is de schuld van Joden. :{
Dat blijkt ook weer uit de reacties op de aanhouding van die onschuldige aardige jongeman in de Schilderswijk. Ik weet niet waar ze het vandaan hebben maar het woord "jood" MOET genoemd worden.
Racist
pi_144614793
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:13 schreef TitanicLover het volgende:

[..]
Muhammed is niet perfect
Ik ben er van overtuigd, dat als je dit openbaar in gemeenschap van mede-moslims roept, je verketterd, zoniet zwaar mishandeld zal worden.
Racist
pi_144614798
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:13 schreef Toga het volgende:

[..]

Dat blijkt ook weer uit de reacties op de aanhouding van die onschuldige aardige jongeman in de Schilderswijk. Ik weet niet waar ze het vandaan hebben maar het woord "jood" MOET genoemd worden.
Moslims zijn opgevoed dat Joden hypocrieten zijn, joden zijn erg belangrijk geweest als het gaat om wetenschap.
pi_144614806
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:16 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd, dat als je dit openbaar in gemeenschap van mede-moslims roept, je verketterd, zoniet zwaar mishandeld zal worden.
Ik zal hun hoofd afhakken!
pi_144614895
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:16 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

Moslims zijn opgevoed dat Joden hypocrieten zijn, joden zijn erg belangrijk geweest als het gaat om wetenschap.
Ah, hypocriet en intelligent. Goede redenen om een volk uit te roeien. :?
Ik heb zo het vermoeden dat er nog iets anders in schuilt.
Racist
pi_144614945
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:21 schreef Toga het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk veel redenen.
Vroeger in sommige tijdperken van geschiedenis leefden joden en moslims vredig naast elkaar.
Maar nu komt het vooral door Israel en Joodse machthebbers in VS.
pi_144614947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:21 schreef Toga het volgende:

[..]

Sahih Muslim 30—Muhammad said: “I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no god but Allah.”
pi_144614984
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Sahih Muslim 30—Muhammad said: “I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no god but Allah.”
Sahih moslim is niet 100 procent te vertrouwen of sahih bukhari.
Maar ik denk dat Muhamed ook een leider van een leger was. Hij zei: je moet jihad voeren, verdedig jezelf en je faith:islam
pi_144615047
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

Vroeger in sommige tijdperken van geschiedenis leefden joden en moslims vredig naast elkaar.
Ik was even blij een gematigde moslim gevonden te hebben die de koran en Mohammed met een korreltje zout neemt.
Om vervolgens weer teleurgesteld de mantra "Israël and America" te horen (met vingertje omhoog). Hypocrisie is blijkbaar niet alleen voor de joden weggelegd..
Racist
pi_144615048
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:25 schreef TitanicLover het volgende:

[..]

Sahih moslim is niet 100 procent te vertrouwen of sahih bukhari.
Maar ik denk dat Muhamed ook een leider van een leger was. Hij zei: je moet jihad voeren, verdedig jezelf en je faith:islam
De Sahih al Muslim is m.i. een relatief betrouwbare Hadith.

Volgens mij was hij dat ook. Ik beschouw hem als een valse profeet die met valse profetieën een hoop mensen heeft geïndoctrineerd. De bindende factor was de Koran. De mensen die hem volgden min of meer zijn leger.
pi_144615118
quote:

[..]

Joden en Christenen werden onderdrukt en uitgeknepen in gebieden waar de Islam overheersend was. De Tafsir van Ibn Kathir is hier ook duidelijk over.

De eerdere Koranverzen waren wat milder, maar dat komt vooral omdat het leger van Mohammed toen nog niet zo sterk was. Nadat zijn leger op orde was, kwam de ware aard naar boven en met deze ware aard een hoop vijandige taal.
pi_144615192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:29 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik was even blij een gematigde moslim gevonden te hebben die de koran en Mohammed met een korreltje zout neemt.
Om vervolgens weer teleurgesteld de mantra "Israël and America" te horen (met vingertje omhoog). Hypocrisie is blijkbaar niet alleen voor de joden weggelegd..
Hypocrisie is even erg als onwetendheid, martelen.
Ik haat Amerika niet of Israel. Ik hou van joden en Amerikanen.
Politiek verpest alles.
pi_144615201
quote:

[..]

Eh, nee. ;) Dat is het omdraaien van oorzaak en gevolg. Joodse machthebbers in de VS is een sprookje, geboren uit antisemitsme en springlevend door (o.a. Islamitische) afgunst en haat.

Als je het mij vraagt, komt het nu vooral door onmacht.

Joden en moslims leefden (en leven) vredig naast elkaar als moslims de macht hebben. Joden voelen zich prima thuis in andere culturen, zeker culturen die de hunne laten voor wat ze zijn (en zo is het geregeld binnen de islam). Dus ja, dat werkt prima.

Maar ja, Israël is gesticht op wat moslims als hun oorspronkelijke gebied beschouwen. Joden hebben het daar voor het zeggen en er is niets dat de islam daar aan kan doen. Het is een schandvlek op de islam, het bestaan van Israël, en een nog grotere schandvlek dat de Arabische wereld er zo machteloos tegen is. Vandaar de afgunst, de haat, het extremistische gedachtengoed dat bij zoveel moslims gangbaar is. Zelfs bij Nederlandse!

En vandaar de sprookjes over vermeende machthebbers, influisteraars, lobbies enzovoort.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')