Daar wil ik helemaal niet zijn op dit moment.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:46 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Zuiderburen van Oezbekistan: Afghanistan het land van oorlog en ellende
quote:Op woensdag 17 september 2014 08:57 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Daar wil ik helemaal niet zijn op dit moment.
nee Israel is mede investeerder in die kwekerijen alleen als HAMAS weer met rakketten ging smuijten ging de grens dicht , noodzaakquote:Op woensdag 17 september 2014 01:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Heb je ook nog daadwerkelijke ondersteuning van je opmerkingen?
Dat van die raketten en tanks is natuurlijk gewoon bullshit zonder dat je ook maar enige ondersteuning kunt geven.
Maar misschien heb je enig bewijs dat Hamas de export van de bloemkwekerijen naar Israel blokkeerde. En dat het niet Israel was dat de import blokkeerde.
Alle moslimlanden zijn haat en diepe ellende , staat in de koran zeggen zequote:Op woensdag 17 september 2014 00:46 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Zuiderburen van Oezbekistan: Afghanistan het land van oorlog en ellende
In Koran zit zeker veel geweld, maar het is ingewikkeld, verzen zijn in bepaalde situaties verzonden. Koran is even perfect als Bijbel of Thora. In andere religieuze boeken komt ook veel geweld voor.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:59 schreef homme7 het volgende:
[..]
Alle moslimlanden zijn haat en diepe ellende , staat in de koran zeggen ze
Een prima context is ook de persoon Mohammed. Al wie zich heeft verdiept in het leven van Mohammed kan niet anders dan beweren dat hij losse handjes had, roofde en gewelddadig was.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:01 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
In Koran zit zeker veel geweld, maar het is ingewikkeld, verzen zijn in bepaalde situaties verzonden. Koran is even perfect als Bijbel of Thora. In andere religieuze boeken komt ook veel geweld voor.
Klopt wat je zegt over dat ellende.
Muhammed is niet perfect, God is perfect. Dus hij kan fouten maken en misschien zelfs zondes.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een prima context is ook de persoon Mohammed. Al wie zich heeft verdiept in het leven van Mohammed kan niet anders dan beweren dat hij losse handjes had, roofde en gewelddadig was.
Dat blijkt ook weer uit de reacties op de aanhouding van die onschuldige aardige jongeman in de Schilderswijk. Ik weet niet waar ze het vandaan hebben maar het woord "jood" MOET genoemd worden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
De standaard retoriek van Moslims: alles is de schuld van Joden.
Ik ben er van overtuigd, dat als je dit openbaar in gemeenschap van mede-moslims roept, je verketterd, zoniet zwaar mishandeld zal worden.quote:
Moslims zijn opgevoed dat Joden hypocrieten zijn, joden zijn erg belangrijk geweest als het gaat om wetenschap.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:13 schreef Toga het volgende:
[..]
Dat blijkt ook weer uit de reacties op de aanhouding van die onschuldige aardige jongeman in de Schilderswijk. Ik weet niet waar ze het vandaan hebben maar het woord "jood" MOET genoemd worden.
Ik zal hun hoofd afhakken!quote:Op woensdag 17 september 2014 09:16 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd, dat als je dit openbaar in gemeenschap van mede-moslims roept, je verketterd, zoniet zwaar mishandeld zal worden.
Ah, hypocriet en intelligent. Goede redenen om een volk uit te roeien.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:16 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Moslims zijn opgevoed dat Joden hypocrieten zijn, joden zijn erg belangrijk geweest als het gaat om wetenschap.
Het heeft natuurlijk veel redenen.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:21 schreef Toga het volgende:
[..]
Ah, hypocriet en intelligent. Goede redenen om een volk uit te roeien.![]()
Ik heb zo het vermoeden dat er nog iets anders in schuilt.
Sahih Muslim 30—Muhammad said: “I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no god but Allah.”quote:Op woensdag 17 september 2014 09:21 schreef Toga het volgende:
[..]
Ah, hypocriet en intelligent. Goede redenen om een volk uit te roeien.![]()
Ik heb zo het vermoeden dat er nog iets anders in schuilt.
Sahih moslim is niet 100 procent te vertrouwen of sahih bukhari.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sahih Muslim 30—Muhammad said: “I have been commanded to fight against people so long as they do not declare that there is no god but Allah.”
Ik was even blij een gematigde moslim gevonden te hebben die de koran en Mohammed met een korreltje zout neemt.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk veel redenen.
Vroeger in sommige tijdperken van geschiedenis leefden joden en moslims vredig naast elkaar.
Maar nu komt het vooral door Israel en Joodse machthebbers in VS.
De Sahih al Muslim is m.i. een relatief betrouwbare Hadith.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:25 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Sahih moslim is niet 100 procent te vertrouwen of sahih bukhari.
Maar ik denk dat Muhamed ook een leider van een leger was. Hij zei: je moet jihad voeren, verdedig jezelf en je faith:islam
Joden en Christenen werden onderdrukt en uitgeknepen in gebieden waar de Islam overheersend was. De Tafsir van Ibn Kathir is hier ook duidelijk over.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Vroeger in sommige tijdperken van geschiedenis leefden joden en moslims vredig naast elkaar.
Hypocrisie is even erg als onwetendheid, martelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:29 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik was even blij een gematigde moslim gevonden te hebben die de koran en Mohammed met een korreltje zout neemt.
Om vervolgens weer teleurgesteld de mantra "Israël and America" te horen (met vingertje omhoog). Hypocrisie is blijkbaar niet alleen voor de joden weggelegd..
Eh, nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:23 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |