SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door very op 08-09-2014 17:42:29 ]People assume too much.
Hahahaquote:
Die is nog best goed eigenlijkquote:
Word.quote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef bepklep82 het volgende:
Dat je je medemens waardeert wil nog niet zeggen dat je je ook als hen moet gedragen.
Wees gewoon jezelf en respecteer de ander.
Dan krig je vaak veel meer respect terug.
Niemand houdt van wannabe's.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef bepklep82 het volgende:
Dat je je medemens waardeert wil nog niet zeggen dat je je ook als hen moet gedragen.
Wees gewoon jezelf en respecteer de ander.
Dan krig je vaak veel meer respect terug.
Niemand houdt van wannabe's.
Vind het niet heel vreemd, moet je eens proberen om te dansen op klompen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
White people.![]()
Niet racistisch bedoeld.
Voor een blanke jongeman wel, al zeg ik het zelfquote:
Nee dusquote:Op maandag 8 september 2014 17:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Voor een blanke jongeman wel, al zeg ik het zelf
En jij danquote:
Jij doet zeker twerkenquote:Op maandag 8 september 2014 17:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja ik ben niet blank dus heb sowieso een streepje voor
had gekund, alleen heb ik steil haarquote:Op maandag 8 september 2014 18:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was jij in mijn droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op maandag 8 september 2014 18:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had gekund, alleen heb ik steil haarpicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Discutabel.. Ik denk dat het wel waard isquote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar dan is het mysterie weg, dat zou toch jammer zijn?
https://vine.co/v/Ou7PJM1JUqPquote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
maar dan is het mysterie weg, dat zou toch jammer zijn?
quote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Copthorne het volgende:
[ afbeelding ]
White people.![]()
racistisch bedoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |