abonnement Unibet Coolblue
pi_201217179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 21:49 schreef wdn het volgende:

[..]
Ik niet meer :D
Er kwam veels te veel tussendoor.

TESO is een partij groot geworden sinds 2015 zeg :D
Ik heb alleen het basisspel nog naar. Was/is in de steam sale voor ¤8,-

Vermaak me alweer even prima voor die paar euro. Als het weer sale is ga ik een DLC pack bijkopen.

Ik ben alleen aan het kijken of ik mijn skill points kan resetten en het beter op te bouwen . Maar dat vind ik nog best lastig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201252459
Ik heb nu alle dlc bij elkaar gespaard door ingame gold te ruilen tegen crowns. Nou ja, ruilen tegen gifts van andere spelers twv zoveel crowns. Best handig :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_201252562
Ik vind het er niet uitzien op m'n Xbox series s. Dat houdt me echt tegen om het te proberen.
pi_201252572
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 14:48 schreef Document1 het volgende:
Ik vind het er niet uitzien op m'n Xbox series s. Dat houdt me echt tegen om het te proberen.
Ik speel op ps5, maar die upgrade patch is erg, erg slecht. Dus ik speel nu op performance mode, en met de ps4-versie ernaast geīnstalleerd. City of Ash 2 is bv gegarandeerd crashen , net voor de tweede boss. En zo zijn er wel meer 100% crashes voor ps5. Toch jammer dat ik nu een betatester ben.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_201253979
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 14:39 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu alle dlc bij elkaar gespaard door ingame gold te ruilen tegen crowns. Nou ja, ruilen tegen gifts van andere spelers twv zoveel crowns. Best handig :D
Ha dat is ook slim! momenteel gaat mijn goud er keihard steeds doorheen met het kopen van extra storage ruimte in bank of bag.. zo stom.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201253986
ah ja ik speel het gewoon op mijn laptop. dat scheelt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201256119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ha dat is ook slim! momenteel gaat mijn goud er keihard steeds doorheen met het kopen van extra storage ruimte in bank of bag.. zo stom.
Als je eenmaal een character max hebt en bij een goede trade guild zit dan gaat het hard. Ik heb nu weer 4miljoen gold. Maar de trials blijven het leukst: levert vaak ook motifs op die ik dan weer verkoop. Nou ja, de dubbele dan, zelf nog druk bezig master crafter te worden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_201257356
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:47 schreef Pheno het volgende:

[..]
Als je eenmaal een character max hebt en bij een goede trade guild zit dan gaat het hard. Ik heb nu weer 4miljoen gold. Maar de trials blijven het leukst: levert vaak ook motifs op die ik dan weer verkoop. Nou ja, de dubbele dan, zelf nog druk bezig master crafter te worden.
Ik heb op aanraden van iemand al mijn skills gereset en alles op magick gezet. Maar weet nog niet of dat helemaal een goed plan was. Maarja we gaan het zien.

Ik ben helemaal nieuw in dit soort spellen. Dus ben nog heel erg zoekende. Level 32 nu :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201346192
Ik blijf echt voor eeuwig een slappeling _O-

Een keer een mep van een andere speler en ik lig weer dood :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201346897
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik blijf echt voor eeuwig een slappeling _O-

Een keer een mep van een andere speler en ik lig weer dood :+
Ah, duels/pvp. Mja, dat is weer een andere game zeg maar. Met de nieuwe sets is dat geen reet aan…
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_201348660
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 23:22 schreef Pheno het volgende:

[..]
Ah, duels/pvp. Mja, dat is weer een andere game zeg maar. Met de nieuwe sets is dat geen reet aan…
Ik vind die battle grounds ook leuk om te die haha. Capture the flag enzo. Leuk voor de afwisseling.

Maarja als je met een haal al gaat is dat toch iets minder.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')