ok chill manquote:Op maandag 8 september 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorge pauske als die poll kom zal ik vote met die 100+ accounts die ik van jou moes aanmachen

Je bent een kloon van TS?quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maak ook ff een van mij dan. Gegarandeerde winst.

Done.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maak ook ff een van mij dan. Gegarandeerde winst.

Ik heb op ja gedruktquote:Op maandag 8 september 2014 16:37 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Nastico is een kwaliteitsuser
• NEE!
• JA!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? mag niet

Nu op nee. Ik hou niet van Nicolazenquote:Op maandag 8 september 2014 16:40 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: PausNicolaas is een kwaliteitsuser
• JA!
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]

Nou ja zeg.quote:Op maandag 8 september 2014 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu op nee. Ik hou niet van Nicolazen

Check mijn sigquote:Op maandag 8 september 2014 16:40 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: PausNicolaas is een kwaliteitsuser
• JA!
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]

Waar blijven je kloons?quote:Op maandag 8 september 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorge pauske als die poll kom zal ik vote met die 100+ accounts die ik van jou moes aanmachen

Nice Gquote:

Mijn 5m oprollen en met wasknijpertje vastzetten.quote:Op maandag 8 september 2014 16:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb op ja gestemd
maar niet met die 100+ accounts want kben alle wagtwoorden vergete

Breng me die shitquote:Op maandag 8 september 2014 16:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Deze TS is van hooge kwaliteit.
Evenals ik dat ben. En dat betekent veel: 89% pure kwaliteit.

Ik zal jou eens wat mooi materiaal brengen vanavond in Nachtbagger XXLquote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Copthorne het volgende:
Nastico en Der_Mann posten iedere avond mooi beeldmateriaal in de nachtbagger-topics.
Eckte, eckte kwaliteit.

Nice, ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 8 september 2014 16:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat mooi materiaal brengen vanavond in Nachtbagger XXL

jwz gquote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Copthorne het volgende:
Nastico en Der_Mann posten iedere avond mooi beeldmateriaal in de nachtbagger-topics.
Eckte, eckte kwaliteit.

Lekker nachtbaggeren met mattiesquote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Copthorne het volgende:
Eckte, eckte kwaliteit.

quote:Op maandag 8 september 2014 16:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat mooi materiaal brengen vanavond in Nachtbagger XXL

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |