Een v/d twee een kloontje van je?quote:Op maandag 8 september 2014 16:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Haten op Etsu en Voederbietel.![]()
TS, weet wie je superieuren zijn.
Hoax het zijn alle drie klonen van elkaarquote:Op maandag 8 september 2014 16:35 schreef Nastico het volgende:
[..]
Een v/d twee een kloontje van je?
Ah we hebben hier te maken met een toeterturkquote:Op maandag 8 september 2014 16:31 schreef Nastico het volgende:
Wanneer je een Audi koopt heb je natuurlijk wel kwaliteit.
Maak ook ff een van mij dan. Gegarandeerde winst.quote:Op maandag 8 september 2014 16:37 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Nastico is een kwaliteitsuser
• NEE!
• JA!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? mag niet
geen zorge pauske als die poll kom zal ik vote met die 100+ accounts die ik van jou moes aanmachenquote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maak ook ff een van mij dan. Gegarandeerde winst.
ok chill manquote:Op maandag 8 september 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorge pauske als die poll kom zal ik vote met die 100+ accounts die ik van jou moes aanmachen
Je bent een kloon van TS?quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Done.quote:Op maandag 8 september 2014 16:38 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb op ja gedruktquote:Op maandag 8 september 2014 16:37 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Nastico is een kwaliteitsuser
• NEE!
• JA!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nu op nee. Ik hou niet van Nicolazenquote:Op maandag 8 september 2014 16:40 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: PausNicolaas is een kwaliteitsuser
• JA!
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nou ja zeg.quote:Op maandag 8 september 2014 16:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu op nee. Ik hou niet van Nicolazen
Check mijn sigquote:Op maandag 8 september 2014 16:40 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: PausNicolaas is een kwaliteitsuser
• JA!
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Waar blijven je kloons?quote:Op maandag 8 september 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorge pauske als die poll kom zal ik vote met die 100+ accounts die ik van jou moes aanmachen
Nice Gquote:
Mijn 5m oprollen en met wasknijpertje vastzetten.quote:Op maandag 8 september 2014 16:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb op ja gestemd
maar niet met die 100+ accounts want kben alle wagtwoorden vergete
Breng me die shitquote:Op maandag 8 september 2014 16:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Deze TS is van hooge kwaliteit.
Evenals ik dat ben. En dat betekent veel: 89% pure kwaliteit.
Ik zal jou eens wat mooi materiaal brengen vanavond in Nachtbagger XXLquote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Copthorne het volgende:
Nastico en Der_Mann posten iedere avond mooi beeldmateriaal in de nachtbagger-topics.
Eckte, eckte kwaliteit.
Nice, ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 8 september 2014 16:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat mooi materiaal brengen vanavond in Nachtbagger XXL
jwz gquote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Copthorne het volgende:
Nastico en Der_Mann posten iedere avond mooi beeldmateriaal in de nachtbagger-topics.
Eckte, eckte kwaliteit.
Lekker nachtbaggeren met mattiesquote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Copthorne het volgende:
Eckte, eckte kwaliteit.
quote:Op maandag 8 september 2014 16:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik zal jou eens wat mooi materiaal brengen vanavond in Nachtbagger XXL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |