quote:zondag 6 oktober 2013 @ 12:43
quote:Op maandag 8 september 2014 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet in/voor mei 2013 geregistreerd zijn
Oude accountje stond bij het vuilnis, want verhuisd naar Laos.quote:Op maandag 8 september 2014 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet in/voor mei 2013 geregistreerd zijn
Je bent zelf een kloon.quote:Op maandag 8 september 2014 16:12 schreef Nastico het volgende:
[..]
Oude accountje stond bij het vuilnis, want verhuisd naar Laos.
Dit is m'n nieuwe.
Sextoerist!quote:Op maandag 8 september 2014 16:12 schreef Nastico het volgende:
[..]
Oude accountje stond bij het vuilnis, want verhuisd naar Laos.
Dit is m'n nieuwe.
Bedankt mijn grote grijsharige vriend!quote:Op maandag 8 september 2014 16:16 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Wat PausNicolaas zegt, klopt per definitie.
Irritante newbie ben je!quote:Op maandag 8 september 2014 16:17 schreef amvrosios het volgende:
phff, klb 1.0 niet mee gemaakt hebbenlutsers
Iemand voelt zich aangesproken door de OPquote:Op maandag 8 september 2014 16:16 schreef devzero het volgende:
Ga toch lekker terug naar de achterhoek en "introceer" jezelf.
He scheer je weg apekop!quote:Op maandag 8 september 2014 16:18 schreef Manke het volgende:
Ze denken ook nog grappig te zijn, zo onzeker zijn ze dat ze die 'grappen' met een kloon moeten maken
Als je dit al 10 jaar doet ben je echt triestquote:Op maandag 8 september 2014 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
Newbies die nog geen eens tien jaar geregistreerd zijn die gaan janken over newbies.
quote:Op maandag 8 september 2014 16:18 schreef Nastico het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken door de OP
quote:Op maandag 8 september 2014 16:09 schreef Nastico het volgende:
Het valt me op dat er momenteel allerlei irritante newbies rondzwermen op dit prachtige subforum, die of inderdaad voor het eerst op FOK! KLB zijn, of een kloontje zijn van eerdere kutusers.
Ach jochie toch...quote:Op maandag 8 september 2014 16:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als je dit al 10 jaar doet ben je echt triest![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 8 september 2014 16:17 schreef amvrosios het volgende:
phff, klb 1.0 niet mee gemaakt hebbenlutsers
soberzoquote:Op maandag 8 september 2014 16:34 schreef DIGIT_ het volgende:
Volgens mij moet men de T.S ééns door een bushokje tiefen.
http://www.wiki.fok.nl/index.php/Bushokje
Nuff said.
Maar wel lekker.quote:
Ik hou van dames met wat vlees aan <3quote:
misschien heb ik wel een ontiegelijke rotkopquote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik hou van dames met wat vlees aan <3
Maar ik ga nu koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |