Dan zie je eruit als een inbreker. Goede outfit als je de nacht door moet brengen op straatquote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dus even niet...
Gezien het feit ik mogelijk de laatste trein niet haal en dan een nacht als zwerver door moet brengen, wordt dat gewoon een spijkerbroek en hoody.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Myraela het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik mijn eerste tussen streef gewicht vanochtend heb gehaald?![]()
Nu ben ik nog steeds een fattie, maar een iets minder fattie fattie.
Pak ik de koffie even.quote:Op maandag 8 september 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik pak m'n flesje water er vast bij.
Nice! Goed bezig.quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Myraela het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik mijn eerste tussen streef gewicht vanochtend heb gehaald?![]()
Nu ben ik nog steeds een fattie, maar een iets minder fattie fattie.
Hugo Boss, Armani?quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een goed pak, anders kom je er niet in
Nee want ik heb mijn balaclava dan niet bij mij.quote:Op maandag 8 september 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zie je eruit als een inbreker. Goede outfit als je de nacht door moet brengen op straat
Hoezo volgende week? Ben je net begonnen?quote:Op maandag 8 september 2014 15:49 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik denk (en hoop) dat ik volgende week ook wat kilo' s kwijt ben.
Met sporten niet. Maar ik eet al een paar dagen weinig en dat merk ik vaak in mijn gewicht.quote:Op maandag 8 september 2014 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo volgende week? Ben je net begonnen?
Niks geen merkmeuk. Tailormade in Milaanquote:
Dan kan je beter meer eten en meer bewegen. Dat doe ik nu ook en het voelt goed.quote:Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Met sporten niet. Maar ik eet al een paar dagen weinig en dat merk ik vaak in mijn gewicht.
Ik krijg het niet weg, dus meer eten is geen optie.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan je beter meer eten en meer bewegen. Dat doe ik nu ook en het voelt goed.
Dat probleem heb ik ook, en ik ben eigelijk al te dunquote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik krijg het niet weg, dus meer eten is geen optie.
Er is geen "beter" er is alleen een manier die het best bij je past. En dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan je beter meer eten en meer bewegen. Dat doe ik nu ook en het voelt goed.
Ik deelde enkel mijn tip, misschien werkte het voor hem ook. Maar hij gaf aan van niet.quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is geen "beter" er is alleen een manier die het best bij je past. En dat is voor iedereen persoonlijk.
Als ik Utrecht red dan kan ik altijd nog de nacht trein naar Roffa nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De laatste trein is idd wel een beetje krap ja.
Ja maar ik kom niet zo vaak ik Milaan.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks geen merkmeuk. Tailormade in Milaan
Nja, als ze niet uitlopen qua programma is er niks aan de hand,quote:Op maandag 8 september 2014 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik Utrecht red dan kan ik altijd nog de nacht trein naar Roffa nemen.
[..]
Ja maar ik kom niet zo vaak ik Milaan.
Milaan is buiten de Duomo en de kunstacademie dan ook niet zo speciaal.quote:Op maandag 8 september 2014 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik Utrecht red dan kan ik altijd nog de nacht trein naar Roffa nemen.
[..]
Ja maar ik kom niet zo vaak ik Milaan.
It will be worth it, dearquote:Op maandag 8 september 2014 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, als ze niet uitlopen qua programma is er niks aan de hand,
anders zou het wel lame zijn.
En Barb, ik vind de eis om eerst naar Milaan de gaan om je te laten aankleden best een hoge eis om een feestje te mogen bijwonen hoor.
Hope so, al is het nog helemaal niet zeker of ik ga...quote:Op maandag 8 september 2014 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, als ze niet uitlopen qua programma is er niks aan de hand,
anders zou het wel lame zijn.
En Barb, ik vind de eis om eerst naar Milaan de gaan om je te laten aankleden best een hoge eis om een feestje te mogen bijwonen hoor.
Maar als je het niet erg vindt, doe ik lekker aan wat ik zelf wil.quote:Op maandag 8 september 2014 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Milaan is buiten de Duomo en de kunstacademie dan ook niet zo speciaal.Maar voor kleding is het hemel.
Gewoon op je kcal letten werkt ook prima hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik krijg het niet weg, dus meer eten is geen optie.
Kijk, mijn broeder van een andere moeder begrijpt het tenminste.quote:
Iets mooiers qua kleding bestaat er gewoon niet voor ons mannen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, mijn broeder van een andere moeder begrijpt het tenminste.
It's true.quote:Op maandag 8 september 2014 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Milaan is buiten de Duomo en de kunstacademie dan ook niet zo speciaal.Maar voor kleding is het hemel.
Wel dezelfde vader?quote:Op maandag 8 september 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, mijn broeder van een andere moeder begrijpt het tenminste.
How can we have a drink if we keep fistbumping all the time bro?quote:Op maandag 8 september 2014 16:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iets mooiers qua kleding bestaat er gewoon niet voor ons mannen.
Ik wist wel dat je het met me eens zou zijn.quote:
Zuiplapquote:Op maandag 8 september 2014 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon op je kcal letten werkt ook prima hoor.
Al lukt mij dat niet echt vanwege alcohol afgelopen week.Gelukkig is het ook weer niet zo ernstig als TT.
We've got 2 handsquote:Op maandag 8 september 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
How can we have a drink if we keep fistbumping all the time bro?
Mijn vader heeft net iets te vaak gezegd dat hij zich nooit heeft misdragenquote:
*brofistquote:
Klopt het niet dan?quote:
The doubt is strong in this one.quote:Op maandag 8 september 2014 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vader heeft net iets te vaak gezegd dat hij zich nooit heeft misdragen
Gelukkig zie je er naakt ook goed uit.quote:Op maandag 8 september 2014 16:10 schreef artelligence het volgende:
Ik laat mijn pakken maken in London![]()
Nee.. Ik heb geen geld voor pakken.
Het zou me niks verbazenquote:Op maandag 8 september 2014 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The doubt is strong in this one.
Godver Kaneel. Dat is niet zoquote:Op maandag 8 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig zie je er naakt ook goed uit.
Sorry.quote:Op maandag 8 september 2014 16:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver Kaneel. Dat is niet zo
True dat jaquote:Op maandag 8 september 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazenHij is een natuurlijke flirt, en dan jong zijn in de jaren 60 als een van de weinige getinte mannen en al die blonde hippiemeisjes
quote:Op maandag 8 september 2014 16:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True dat ja
Leuke familiebijeenkomst.
"Kinderen, dit zijn jullie moeders."
Als een haan in een kippenhok vol met kuikentjes.quote:Op maandag 8 september 2014 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Hij zou er nog trots bijstaan ook
Mijn vader is dan ook gewoon de ultieme eindbaas.quote:Op maandag 8 september 2014 16:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als een haan in een kippenhok vol met kuikentjes.
Als ik het zo hoor wel jaquote:Op maandag 8 september 2014 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vader is dan ook gewoon de ultieme eindbaas.
Ik heb geleerd van de beste, nu alleen nog even in de praktijk brengenquote:
De theorie is altijd anders dan de praktijkquote:Op maandag 8 september 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van de beste, nu alleen nog even in de praktijk brengen
Stom.quote:Op maandag 8 september 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De theorie is altijd anders dan de praktijk
Ja, eigenlijk welquote:
In theorie ben ik ook dé geweldigste man. Maar in de praktijk...quote:Op maandag 8 september 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De theorie is altijd anders dan de praktijk
Dat was ik alquote:Op maandag 8 september 2014 16:49 schreef aeque het volgende:
[..]
In theorie ben ik ook dé geweldigste man. Maar in de praktijk...
#foreveralone #krasquote:
Jij mag tenminste nog Samzz hosselen het hof maken.quote:
Jij bent niet forever alone, dat zou me verbazenquote:
Samzz. Mijn leven is niet zinloos ende zonder betekenisquote:Op maandag 8 september 2014 17:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij mag tenminste nog Samzz hosselen het hof maken.
Hoezo denk je dat? Ik ben er niet zo zeker vanquote:Op maandag 8 september 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent niet forever alone, dat zou me verbazen
Ga je collega het hof maken. Zelf-gestookte Poolse sterke drankquote:Op maandag 8 september 2014 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz. Mijn leven is niet zinloos ende zonder betekenis
[..]
Hoezo denk je dat? Ik ben er niet zo zeker van
Precies wegens bovenstaande reden. Plus, iemand die het zo snel voor elkaar krijgt om een date te regelen blijft over het algemeen niet alleen. Dat is meer iets voor andere mensen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz. Mijn leven is niet zinloos ende zonder betekenis
[..]
Hoezo denk je dat? Ik ben er niet zo zeker van
De Poolse of de Parisienne? Ze zijn beide erg leukquote:Op maandag 8 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga je collega het hof maken. Zelf-gestookte Poolse sterke drank
Dan is ze pudding in je handen!
Kan ik hier uit opmaken dat Samzz op de derde plek staat..?quote:Op maandag 8 september 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Poolse of de Parisienne? Ze zijn beide erg leukAlhoewel ik moet zeggen dat ik die Poolse eigenlijk niet zo goed ken, en ik met de Parisienne in ieder geval een soort van klik heb
Ik heb de date afgelopen zaterdag afgezegd.quote:Op maandag 8 september 2014 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Precies wegens bovenstaande reden. Plus, iemand die het zo snel voor elkaar krijgt om een date te regelen blijft over het algemeen niet alleen. Dat is meer iets voor andere mensen.
Servische Slivovichquote:Op maandag 8 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga je collega het hof maken. Zelf-gestookte Poolse sterke drank
Dan is ze pudding in je handen!
Er werken geen Serven hier meer. Godzijdankquote:
Ok ok.quote:
Ik kan die drank niet binnenhoudenquote:Op maandag 8 september 2014 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er werken geen Serven hier meer. Godzijdank
Nee, zeker niet. Alleen bijna 3000 kilometer verder wegquote:Op maandag 8 september 2014 17:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat Samzz op de derde plek staat..?
quote:Op maandag 8 september 2014 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Alleen bijna 3000 kilometer verder wegAnders had ik haar al uitgevraagd voordat ik uberhaupt mijn ex had leren kennen
Details willen we.quote:Op maandag 8 september 2014 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig zie je er naakt ook goed uit.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij mag tenminste nog Samzz hosselen het hof maken.
Depri zooitje hierquote:
Je had in ieder geval een gelegenheid. Toen het uit ging met mijn laatste ex duurde het meer dan een jaar voordat ik uberhaupt weer eens een date had.quote:Op maandag 8 september 2014 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb de date afgelopen zaterdag afgezegd.
Het is waar, ik vind jou leukquote:
Was het zo'n zware breakup kerel?quote:Op maandag 8 september 2014 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Je had in ieder geval een gelegenheid. Toen het uit ging met mijn laatste ex duurde het meer dan een jaar voordat ik uberhaupt weer eens een date had.
Ik jou ookquote:
Jaquote:Op maandag 8 september 2014 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik jou ook. Maar die verrekte afstand, hé.
Arme Bollequote:Op maandag 8 september 2014 17:20 schreef Samzz het volgende:
Sodeju, ik haalde Bolle net uit 't land en hij klonk weer eens als een oude kerel met COPD.
Huh staat mijn vader bij jou in de wei?quote:Op maandag 8 september 2014 17:20 schreef Samzz het volgende:
Sodeju, ik haalde Bolle net uit 't land en hij klonk weer eens als een oude kerel met COPD.
Hij zei gisteren dat hij het weer had geïnstalleerd, ja. En dat hij vrij snel door alle personen binnen 35 km heen was.quote:
Misschien zelfs zo geweldig dat ik ervoor verhuisquote:Op maandag 8 september 2014 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ooit OOIT gaan we een geweldige date hebben!
Ja, heel sneu... Daarom gaat ie ook weer naar huis, naar m'n eigen dierenarts en die kan hem dan helemaal onderzoeken. Ook een longfilmpje maken en zo, om te bekijken hoe de longen eruit zien.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Huh staat mijn vader bij jou in de wei?
Mijn paard heeft Bolle als bijnaamquote:Op maandag 8 september 2014 17:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Huh staat mijn vader bij jou in de wei?
De stroom mannen is bij mij onuitputtelijk, lijkt wel.quote:Op maandag 8 september 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat hij het weer had geïnstalleerd, ja. En dat hij vrij snel door alle personen binnen 35 km heen was.
Heb ik gedaanquote:
Nou, nou, tindert met. Ik heb 'm alleen geliked omdat ik dat wel aardig vond om te doenquote:Op maandag 8 september 2014 17:24 schreef aeque het volgende:
Trouwens, ik vind het maar lastig worden ondertussen hoor,
Barb flirt met Samzz, vervolgens tindert Samzz weer met Fax.
Nu kan ik mijn schema niet meer bijhouden aan wie ik mijn beleefdheid kan bewijzen om bij haar in de gunst te komen.
Of ik misschienquote:Op maandag 8 september 2014 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zelfs zo geweldig dat ik ervoor verhuis.
dat klinkt wel ernstig...quote:[..]
Ja, heel sneu... Daarom gaat ie ook weer naar huis, naar m'n eigen dierenarts en die kan hem dan helemaal onderzoeken. Ook een longfilmpje maken en zo, om te bekijken hoe de longen eruit zien.
Ik hoop zo dat hij gewoon als weidepaard een lekker leven kan hebben...
Bwhehehe, Daar hadden we het op de meeting volgens mij nog over. Ik denk dat ook altijd. Maar dat komt door z'n achternaam.quote:Op maandag 8 september 2014 17:24 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht trouwens dat Faxie Jasper heette.
Ja lach mijn vader met COPD maar uit...quote:
Dat weet ik, had het meer over het oude man met COPD gedeelte.quote:Op maandag 8 september 2014 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn paard heeft Bolle als bijnaam.
Ik vind Faxie eerder een Alex.quote:Op maandag 8 september 2014 17:24 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of ik misschien
[..]
dat klinkt wel ernstig...Weideleven
Ja, klopt inderdaadquote:Op maandag 8 september 2014 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe, Daar hadden we het op de meeting volgens mij nog over. Ik denk dat ook altijd. Maar dat komt door z'n achternaam.
Zijn niet-FOK!-vrienden noemen hem ook zo.quote:Op maandag 8 september 2014 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax is inmiddels bijna een begrip, hij moet gewoon z'n naam daarin veranderen. Net zoiets als Cher ofzo.
Sorry, zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 8 september 2014 17:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lach mijn vader met COPD maar uit...
quote:Op maandag 8 september 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ja, COPD, hé. Of nou ja, hij is twee jaar terug gediagnosticeerd met een vorm van astma. Echter wordt het nu zo erg dat ik bang ben dat het inmiddels COPD of iets dergelijks is. Dampig zelfs. En als dat laatste het geval is dan zijn er maar weinig opties.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ok ok.
[..]
Ik kan die drank niet binnenhouden. Te sterk.
Achternaamquote:Op maandag 8 september 2014 17:24 schreef Samzz het volgende:
Hij wordt niet meer beter... Het kan twee kanten op, het stabiliseert en hij kan nog jaaaaren lekker op de weide staan. Of het wordt slechter en dan is het afwachten.quote:Op maandag 8 september 2014 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoelde ik het niet
[..]![]()
OhnoesWens hem beterschap, ik hoop dat Bolle snel weer beter is
Waarheidquote:Op maandag 8 september 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn niet-FOK!-vrienden noemen hem ook zo.
quote:Op maandag 8 september 2014 17:29 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, wat voor aardsmongool ben je als je denkt dat het een goed idee is drie miljoen kubieke meter modder in het Great Barrier Reef te storten.
Ja, maar zat dus op de naam Jasper te letten, geen idee waaromquote:
Ja, ik las het. Maar serieus, hoe krijg je zo'n plan in godesnaam goedgekeurd?quote:
Weet ik.quote:
Dus je heet Faxie Jasper?quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij wordt niet meer beter... Het kan twee kanten op, het stabiliseert en hij kan nog jaaaaren lekker op de weide staan. Of het wordt slechter en dan is het afwachten.
Jaspie de Faxer.quote:Op maandag 8 september 2014 17:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Dus je heet Faxie Jasper?
Geld en kortzichtige politici. De grootste tekortkoming van een democratisch bestel.quote:Op maandag 8 september 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Maar serieus, hoe krijg je zo'n plan in godesnaam goedgekeurd?
Bleh. En altijd is het milieu, waar we er maar één van hebben, de sjaak.quote:Op maandag 8 september 2014 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geld en kortzichtige politici. De grootste tekortkoming van een democratisch bestel.
Sjongejongequote:Op maandag 8 september 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar zat dus op de naam Jasper te letten, geen idee waarom.
Neequote:Op maandag 8 september 2014 17:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Dus je heet Faxie Jasper?
In communistische, totalitaire regimes en dictaturen spelen dat soort zaken totaal geen rol idd.quote:Op maandag 8 september 2014 17:33 schreef Barbusse het volgende:
Geld en kortzichtige politici. De grootste tekortkoming van een democratisch bestel.
Dag Friendquote:Op maandag 8 september 2014 17:41 schreef xFriendx het volgende:
Alcohol(mits in beperkte hoeveelheden)
Al het andere is gewoon saai.quote:
Wat had je gedacht? Dat de gemiddelde CEO of politicus zichzelf zou wentelen in de rotzooi die ze zelf hebben gecreeerd?quote:Op maandag 8 september 2014 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh. En altijd is het milieu, waar we er maar één van hebben, de sjaak.
Niet veel, maar morgen staat het gesprek met de recruiter nog steeds op de planning. En hopelijk komt er een gesprek bij de opdrachtgeverquote:
Tuurlijk nietquote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat had je gedacht? Dat de gemiddelde CEO of politicus zichzelf zou wentelen in de rotzooi die ze zelf hebben gecreeerd?
En niet alleen de natuur is de sjaak hoor, ook mensen die geen stem hebben. Daarom laten we westerse schepen vol met asbest wegrotten op een scheepskerkhof in India, dumpen we het chemische afval van een olieraffinaderij in de Nigeriaanse delta en bulldozeren we woonwijken plat voor een voetbaltoernooi. We doen dat, omdat het niet hier is.
Daar kun je het foute systeem simpelweg de schuld van geven. In een democratie ben jij echter onderdeel van het systeem. Het wordt een beetje moeilijk om te rationaliseren dat een overheid die gekozen is door ons allemaal dingen doet die lijnrecht ingaan tegen de belangen van haar bevolking.quote:Op maandag 8 september 2014 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In communistische, totalitaire regimes en dictaturen spelen dat soort zaken totaal geen rol idd.
Ik sla toch even over. Mijn complete maag is er net uit gekomenquote:Op maandag 8 september 2014 17:41 schreef xFriendx het volgende:
Alcohol(mits in beperkte hoeveelheden)
Dan zou ik maar naar het ziekenhuis gaan...quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sla toch even over. Mijn complete maag is er net uit gekomen
Ze zien je dus als een soort mannelijke versie van Dr. Brennan (Bones).quote:Op maandag 8 september 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gisteren gelezen:
"Seks met Kaneel lijkt me echt zo vreemd. Ik heb het idee dat hij dan alles alleen interessant vindt. Hij het dan wetenschappelijk experimenteel aanpakt."
altijd eerst de huisarts om de zorgkosten te drukken (om maar even PC te doen)quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik maar naar het ziekenhuis gaan...
Ok, maaginhoud. Sorry, maar boven een wc hangend is taal niet het eerste waar ik aan denk.quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik maar naar het ziekenhuis gaan...
Met een maag die eruit ligt ga je toch echt meteen naar 't ziekehuisquote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
altijd eerst de huisarts om de zorgkosten te drukken (om maar even PC te doen)
Euh.... Wat Samzz zegt?quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sla toch even over. Mijn complete maag is er net uit gekomen
Dusquote:Op maandag 8 september 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een maag die eruit ligt ga je toch echt meteen naar 't ziekehuis.
Op FOK! posten dan weer wel. Grappigquote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, maaginhoud. Sorry, maar boven een wc hangend is taal niet het eerste waar ik aan denk.
Ken ik niet, sorry.quote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze zien je dus als een soort mannelijke versie van Dr. Brennan (Bones).
Wat een maf wijf is dat.quote:Op maandag 8 september 2014 17:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze zien je dus als een soort mannelijke versie van Dr. Brennan (Bones).
Ben je niet single omdat je dat wil zijn?quote:Op maandag 8 september 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken ik niet, sorry.
Maar zou het daarom zijn dat ik single ben?
Tja, als je er dan toch maar zit te zittenquote:Op maandag 8 september 2014 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK! posten dan weer wel. Grappig.
Ze op 1 of andere manier wel 'cute', maar je kan nooit dat idee van je afschudden dat ze compleet wereldvreemd is en zich nooit eens zou laten gaan, omdat het 'buiten de regels' valt.quote:
Ik zou graag een vriendin willen hoor, alleen de laatste jaren gewoon niet in de gelegenheid geweest daarvoor.quote:Op maandag 8 september 2014 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben je niet single omdat je dat wil zijn?
Of ben je beledigd dat iemand je niet als seksgod ziet?
0 libido? Zeldzaam.quote:Op maandag 8 september 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een vriendin willen hoor, alleen de laatste jaren gewoon niet in de gelegenheid geweest daarvoor.
Maar omdat ik ongeveer 0 libido heb, weet ik dat dit vrij moeilijk wordt om iemand te vinden die bij me past. Daarom vind ik het niet zo erg.
Bones komt af en toen langs wanneer ik aan het zappen ben en dan kijk ik het wel, maar dan zit ik me vooral te ergerenquote:Op maandag 8 september 2014 17:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze op 1 of andere manier wel 'cute', maar je kan nooit dat idee van je afschudden dat ze compleet wereldvreemd is en zich nooit eens zou laten gaan, omdat het 'buiten de regels' valt.
quote:
Maar je kan toch ook een vriendin hebben zonder de toevoeging van a.o. seks? Of zeg ik nu weer iets heel doms.quote:Op maandag 8 september 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een vriendin willen hoor, alleen de laatste jaren gewoon niet in de gelegenheid geweest daarvoor.
Maar omdat ik ongeveer 0 libido heb, weet ik dat dit vrij moeilijk wordt om iemand te vinden die bij me past. Daarom vind ik het niet zo erg.
Vriendschappelijk of een relatie?quote:Op maandag 8 september 2014 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook een vriendin hebben zonder de toevoeging van a.o. seks? Of zeg ik nu weer iets heel doms.
In een relatie is seks toch best een relevante en noodzakelijke toevoeging. Het kan zijn dat er mensen hetzelfde denken als Kaneel, maar die zijn heel erg dun gezaaid.quote:Op maandag 8 september 2014 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook een vriendin hebben zonder de toevoeging van a.o. seks? Of zeg ik nu weer iets heel doms.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 8 september 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken zelf ook niet veel anderen, nee.
Hmmm... Ik zou geen relatie kunnen hebben zonder seks.quote:
Vriendschappelijk of relatie is wel een erg groot verschil, zeker als je het over seks hebtquote:
Ik ook niet. Voor mij is dat toch wel een essentieel onderdeel van een relatie.quote:Op maandag 8 september 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik zou geen relatie kunnen hebben zonder seks.
Voor mij zou het onmogelijk zijn ja. Je wilt toch intiem zijn met elkaar op een gegeven moment.quote:Op maandag 8 september 2014 18:09 schreef STING het volgende:
[..]
Vriendschappelijk of relatie is wel een erg groot verschil, zeker als je het over seks hebt
Excluding friends with benefits of course
Een relatie zonder seks is voor de gemiddelde persoon onmogelijk lijkt me
Zou het kunnen? Vast wel. Maar er zijn weinig vrouwen die er zo over denken, heb ik gemerkt.quote:Op maandag 8 september 2014 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Onmogelijk voor me niet, het is wel ontzettend moeilijk.quote:Op maandag 8 september 2014 18:09 schreef STING het volgende:
[..]
Vriendschappelijk of relatie is wel een erg groot verschil, zeker als je het over seks hebt
Excluding friends with benefits of course
Een relatie zonder seks is voor de gemiddelde persoon onmogelijk lijkt me, voor mij iig wel
Dat zeker, maar je hebt toch een bepaalde behoefte.quote:Op maandag 8 september 2014 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij zou het onmogelijk zijn ja. Je wilt toch intiem zijn met elkaar op een gegeven moment.
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die zonder seks kunnen, dan mannen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het kunnen? Vast wel. Maar er zijn weinig vrouwen die er zo over denken, heb ik gemerkt.
En ook met seks is het al meer dat behoorlijk moeilijk gebleken om een vriendin te hebben.
Ik ook niet.... Kijk, je hoeft na 40 jaar huwelijk echt niet meer te neuken als een stel konijntjes, maar intimiteit is toch best wel belangrijk. Voor mij in ieder geval.quote:Op maandag 8 september 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik zou geen relatie kunnen hebben zonder seks.
Dat ook. En je partner ook.quote:Op maandag 8 september 2014 18:12 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeker, maar je hebt toch een bepaalde behoefte.
Seksuele spanning is gewoon nodig voor een relatie hoor. Voor mij tenminste.quote:Op maandag 8 september 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou als alles verder echt helemaal klopt, maar alleen sex zou een issue zijn, dan tja.. zie ik niet in waarom je dan niet zou willen/kunnen opgeven voor een speciaal persoon.
Misschien vanwege een persoonlijk iets?quote:Op maandag 8 september 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou als alles verder echt helemaal klopt, maar alleen sex zou een issue zijn, dan tja.. zie ik niet in waarom je dan niet zou willen/kunnen opgeven voor een speciaal persoon.
Idem hier.quote:Op maandag 8 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet.... Kijk, je hoeft na 40 jaar huwelijk echt niet meer te neuken als een stel konijntjes, maar intimiteit is toch best wel belangrijk. Voor mij in ieder geval.
Tot nu toe is seks niet het grootste issue geweest, dus dat lijkt me overkomelijk.quote:Op maandag 8 september 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat zou je zeggen, maar de reacties van: Dat zou ik echt NOOOOIT kunnen, komen voornamelijk van vrouwen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer vrouwen zijn die zonder seks kunnen, dan mannen.
Denk ik
Ik zou dat niet kunnen. Ik zou dat ook niet willen opgeven.quote:Op maandag 8 september 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
En anders voor mij wel... Dat het uiteindelijk misschien minder wordt, a la. Maar vanaf het begin al gewoon helemaal niet... Ik zou na een maand gillend wegrennen, denk ikquote:Op maandag 8 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet.... Kijk, je hoeft na 40 jaar huwelijk echt niet meer te neuken als een stel konijntjes, maar intimiteit is toch best wel belangrijk. Voor mij in ieder geval.
Tsja, er is wel vaak een verschil hoe iemand denkt te reageren in een situatie en hoe diegene daadwerkelijk reageert. Maar geen idee, bestaan er geen statistieken over?quote:Op maandag 8 september 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot nu toe is seks niet het grootste issue geweest, dus dat lijkt me overkomelijk.
[..]
Dat zou je zeggen, maar de reacties van: Dat zou ik echt NOOOOIT kunnen, komen voornamelijk van vrouwen.
Ach, niks mis met wat langer wachten voordat je elkaar eens goed gaat verkennen. Maar als er dik een half jaar of langer overheen gaat, zou ik het toch eens bespreekbaar maken. Of de daad bij het woord voegen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En anders voor mij wel... Dat het uiteindelijk misschien minder wordt, a la. Maar vanaf het begin al gewoon helemaal niet... Ik zou na een maand gillend wegrennen, denk ik.
Ik kan in een relatie niet zo lang wachtenquote:Op maandag 8 september 2014 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, niks mis met wat langer wachten voordat je elkaar eens goed gaat verkennen. Maar als er dik een half jaar of langer overheen gaat, zou ik het toch eens bespreekbaar maken. Of de daad bij het woord voegen.
Na een paar weken moet het bij mij toch wel echt gebeuren eigenlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, niks mis met wat langer wachten voordat je elkaar eens goed gaat verkennen. Maar als er dik een half jaar of langer overheen gaat, zou ik het toch eens bespreekbaar maken. Of de daad bij het woord voegen.
Een half jaar? Als ik serieus aan het daten ben hou ik dat echt niet zo lang vol. Ik denk dat ik hetzelfde 'probleem' als samzz heb.quote:Op maandag 8 september 2014 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het mijne is gemiddeld-hoog. Als er echt chemie is (zoals STING zegt) dan duurt het echt niet lang. Aan de andere kant snap ik wel dat mensen willen wachten. Onzekerheid over hun lichaam of iets, kan altijdquote:Op maandag 8 september 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan in een relatie niet zo lang wachten. Mijn libido is daar echt veel te hoog voor.
Oh damn you, ik mis datquote:Op maandag 8 september 2014 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Nieuwe relatiesEn dan gewoon met zn 2e een heel weekend de slaapkamer niet uitkomen
Dat dus...Te lang geledenquote:
Ervaring mee?quote:Op maandag 8 september 2014 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Nieuwe relatiesEn dan gewoon met zn 2e een heel weekend de slaapkamer niet uitkomen
Ik noem ook maar iets. Vorige 'relatie' was het op de eerste date al raak. De relatie daarvoor iets langer dan een maand dacht ik.quote:Op maandag 8 september 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Een half jaar? Als ik serieus aan het daten ben hou ik dat echt niet zo lang vol. Ik denk dat ik hetzelfde 'probleem' als samzz heb.
Niet alleen als ze nieuw zijn hoorquote:Op maandag 8 september 2014 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de man wilde wachten... Maar goed, zoveel ervaring heb ik dan ook weer niet op dat gebiedquote:Op maandag 8 september 2014 18:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het mijne is gemiddeld-hoog. Als er echt chemie is (zoals STING zegt) dan duurt het echt niet lang. Aan de andere kant snap ik wel dat mensen willen wachten. Onzekerheid over hun lichaam of iets, kan altijd
De deur kan niet meer open door de berg post, de goudvis drijft op z'n rug en je moeder heeft tevergeefs 43x gebeld maar er werd niet opgenomenquote:Op maandag 8 september 2014 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Precies. Helemaal suf in slaap vallen, en dan zodra je wakker wordt weer doorgaanquote:
Een man die bij jou wil wachten, dat bestaat ook nietquote:Op maandag 8 september 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de man wilde wachten... Maar goed, zoveel ervaring heb ik dan ook weer niet op dat gebied.
IK DATE NIETquote:Op maandag 8 september 2014 18:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook. Komt allemaal door jullie, dating-gedoe pfff..
The good old days
Jij krijgt zoveel post of jij sluit jezelf gewoon langer op?quote:Op maandag 8 september 2014 18:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De deur kan niet meer open door de berg post, de goudvis drijft op z'n rug en je moeder heeft tevergeefs 43x gebeld maar er werd niet opgenomen
Mits er geen sport op tv is natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 18:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Helemaal suf in slaap vallen, en dan zodra je wakker wordt weer doorgaan
Ligt ook wel aan de signalen die worden afgegeven. Als ze de hele tijd aan me zit dan weet ik ook wel dat het niet lang zal durenquote:Op maandag 8 september 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de man wilde wachten... Maar goed, zoveel ervaring heb ik dan ook weer niet op dat gebied.
Dat kan tegelijk of tussendoor, pfff...quote:Op maandag 8 september 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mits er geen sport op tv is natuurlijk.
Fuck de sport op TV. Bedsport is where its at!quote:Op maandag 8 september 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mits er geen sport op tv is natuurlijk.
Bij mij wisselt het. Bij mijn eerste relatie duurde het twee maanden, maar dat is niet zo vreemd aangezien we beiden nog maagd waren. De relatie erna was op de eerste date al en bij mijn laatste relatie op de tweede date. Maar echt maanden? Nee, dat duurt mij te langquote:Op maandag 8 september 2014 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
Ik noem ook maar iets. Vorige 'relatie' was het op de eerste date al raak. De relatie daarvoor iets langer dan een maand dacht ik.
Geen Ja/Nee sticker......bergen kranten en reclame.quote:Op maandag 8 september 2014 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij krijgt zoveel post of jij sluit jezelf gewoon langer op?
Combineren met series kijkenquote:Op maandag 8 september 2014 18:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan tegelijk of tussendoor, pfff...
Bijna niemand hier geloof ikquote:
Dan moet je gewoon deze kopenquote:Op maandag 8 september 2014 18:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen Ja/Nee sticker......bergen kranten en reclame.
Handig voor inbrekersquote:Op maandag 8 september 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon deze kopen
[ afbeelding ]
Deze man begrijpt het.quote:Op maandag 8 september 2014 18:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fuck de sport op TV. Bedsport is where its at!
Dat is waar.quote:Op maandag 8 september 2014 18:22 schreef STING het volgende:
[..]
Een man die bij jou wil wachten, dat bestaat ook niet
Truequote:Op maandag 8 september 2014 18:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan de signalen die worden afgegeven. Als ze de hele tijd aan me zit dan weet ik ook wel dat het niet lang zal duren
Nogmaals, dat valt enorm tegen. En dat meen ik serieus.quote:Op maandag 8 september 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij het meeste van ons allemaal man.
Nou ja, ik seks momenteel toch niet dus tijd genoeg om die zooi door te lezenquote:Op maandag 8 september 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon deze kopen
[ afbeelding ]
Nog altijd meer dan de meestequote:Op maandag 8 september 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Nogmaals, dat valt enorm tegen. En dat meen ik serieus.
Nou mocht het ooit veranderen is dat wel verstandig, dan hoeven de hulpdiensten je deur niet open te breken enzo.quote:Op maandag 8 september 2014 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, ik seks momenteel toch niet dus tijd genoeg om die zooi door te lezen
Meer dan 0 is niet moeilijk. Maar ik sluit me voorlopig bij de non-daters aan denk ik.quote:
Niks sport, niks series. Samen jezelf opsluiten in een hotelkamer voor drie dagen met prive sauna, roomservice en Jacuzzi.quote:
Weten ze ook meteen dat ik seks heb zodra er zo'n sticker op hangtquote:Op maandag 8 september 2014 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou mocht het ooit veranderen is dat wel verstandig, dan hoeven de hulpdiensten je deur niet open te breken enzo.
Dat is dan wel weer lekker ja.quote:Op maandag 8 september 2014 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks sport, niks series. Samen jezelf opsluiten in een hotelkamer voor drie dagen met prive sauna, roomservice en Jacuzzi.
Ik mis dat, dergelijke impulsieve acties gemaakt in verliefdheid![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks sport, niks series. Samen jezelf opsluiten in een hotelkamer voor drie dagen met prive sauna, roomservice en Jacuzzi.
Ik mis dat, dergelijke impulsieve acties gemaakt in verliefdheid![]()
Vissticksquote:Op maandag 8 september 2014 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welk culinair hoogstandje is het geworden?
De eikel!quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zou gisteren een date hebben als die lamzak niet had afgezegd. Maar goed, volgende hoofdstuk
.
Ja, wat voor smoesje had hij nou eigenlijk?quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zou gisteren een date hebben als die lamzak niet had afgezegd. Maar goed, volgende hoofdstuk
.
Hij weet niet wat hij mistquote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
.
quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
.
Wel iets netter dan een sok.quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weten ze ook meteen dat ik seks heb zodra er zo'n sticker op hangt![]()
Eerlijk gezegd had ik niet anders verwachtquote:
Ziekquote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, wat voor smoesje had hij nou eigenlijk?
Ja, eigenlijk weet ie dat welquote:
Nee. Zoals ik zei, ik ken 'm langer dan vandaag (al jaren, dus) en ik weet wel een beetje hoe hij werkt. Volgens z'n zus heeft ie bindingsangst. Nou, daar heeft het alle schijn van en ik ben geen filantropische instelling. Ik ga 'm daar niet uit trekkenquote:
Als je niet anders verwacht had, waarom dan afspreken of uberhaupt contact houden? Of was het meer een soort van bevestiging?quote:Op maandag 8 september 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht. Dus dat zegt ook al genoeg. Plus het feit dat hij niks meer heeft laten horen. Bye bye, zwaai zwaai. Wel zuur, want we hadden echt een klik, altijd al gehad (ik ken 'm al járen).
[..]
Ziek.
Gelijk heb je, lijkt me aardig vermoeiend om daar energie in te steken. Graag of niet ook.quote:Op maandag 8 september 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Zoals ik zei, ik ken 'm langer dan vandaag (al jaren, dus) en ik weet wel een beetje hoe hij werkt. Volgens z'n zus heeft ie bindingsangst. Nou, daar heeft het alle schijn van en ik ben geen filantropische instelling. Ik ga 'm daar niet uit trekken.
Dat laatstequote:Op maandag 8 september 2014 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je niet anders verwacht had, waarom dan afspreken of uberhaupt contact houden? Of was het meer een soort van bevestiging?
Nou, dat vooralquote:Op maandag 8 september 2014 18:34 schreef STING het volgende:
[..]
Gelijk heb je, lijkt me aardig vermoeiend om daar energie in te steken. Graag of niet ook.
Nou ja, zijn verlies dan. Al snap ik dingen als 'bindingsangst' etc nooit echt.quote:Op maandag 8 september 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk weet ie dat wel. Maar goed, blijkbaar is dat niet goed genoeg of zo. Maakt ook niet uit, er zijn meer mannen op de aarde
.
Ook seks gehad? De mensen die ik ken met bindingsangst hebben op z'n minst nog seks en zeggen daarna dat ze niet meer willen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. En ik wilde nog wel eens afspreken omdat de eerste date echt superleuk was.
Wat snap je daar niet aan?quote:Op maandag 8 september 2014 18:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, zijn verlies dan. Al snap ik dingen als 'bindingsangst' etc nooit echt.
Pfff mannenquote:Op maandag 8 september 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste. En ik wilde nog wel eens afspreken omdat de eerste date echt superleuk was.
Teringquote:Op maandag 8 september 2014 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.xarapalace.com(...)-terrace-and-jacuzzi
Jij toch ook?quote:Op maandag 8 september 2014 18:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook seks gehad? De mensen die ik ken met bindingsangst hebben op z'n minst nog seks en zeggen daarna dat ze niet meer willen.
Nou ja, als er op de eerste date een klik is, waarom dan niet een tweede/derde date etc op zijn minst proberen? Maar nee, we noemen het bindingsangst en gaan vervolgens weer verder.quote:
Nope. Daarnaast, hij heeft niet gezegd dat ie niet wilde of wat dan ook. De dagen tot aan zaterdag nog veel gekletst ook, en nu is het over.quote:Op maandag 8 september 2014 18:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook seks gehad? De mensen die ik ken met bindingsangst hebben op z'n minst nog seks en zeggen daarna dat ze niet meer willen.
een suite bij van der Valk kost al 225 euro per nacht, dus deze zal nog wel een stukje duurder zijn.quote:Op maandag 8 september 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering! Ik wil niet weten wat dat kost...
Dat is ook niet al echt bindindsangst, dat komt volgens mij later pas.quote:Op maandag 8 september 2014 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, als er op de eerste date een klik is, waarom dan niet een tweede/derde date etc op zijn minst proberen? Maar nee, we noemen het bindingsangst en gaan vervolgens weer verder.
Jij bent het waardquote:Op maandag 8 september 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering! Ik wil niet weten wat dat kost...
Nee, maar zo noemen veel mensen het wel.quote:Op maandag 8 september 2014 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is ook niet al echt bindindsangst, dat komt volgens mij later pas.
Rokje zonde slip makkelijk genoeg voor je?quote:
Pfff... Ik zou dat soort dingen serieus niet kunnen aannemen. Echt niet.quote:
Bied jij jezelf nou aan, aan Fax?quote:Op maandag 8 september 2014 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rokje zonde slip makkelijk genoeg voor je?
Waarom niet?quote:Op maandag 8 september 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Ik zou dat soort dingen serieus niet kunnen aannemen. Echt niet.
Ook niet in een relatie?quote:Op maandag 8 september 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff... Ik zou dat soort dingen serieus niet kunnen aannemen. Echt niet.
Dus dan doe je het maar verkaptquote:Op maandag 8 september 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal geen grap maken over je bedpartners.
Nee ik niet. Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt dan heb je het mis. Vanaf het eerste moment heb ik duidelijk gemaakt dat het voor mij fun and games was. Niets serieus. Ook niet in de planning met die persoon en al helemaal niet als gevoelens een rol spelen. En dat kan gebeuren, maar dat werkt niet.quote:
Dat is toch veel te duurquote:
Nee, ik zou dat echt heel lastig vinden... Dat zijn echt idioot dure cadeau's.quote:
Alleen als het mag van mijn vriendin natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 18:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bied jij jezelf nou aan, aan Fax?
Maar je geniet er dan samen van toch.quote:Op maandag 8 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch veel te duur. Ik zou me echt heel opgelaten voelen wanneer ik op andermans kosten in zo'n luxe hotel zou verblijven...
[..]
Nee, ik zou dat echt heel lastig vinden... Dat zijn echt idioot dure cadeau's.
Ja, dat wel. Maar toch... Ik weet niet echt waarom, ik denk omdat ik daar gewoon te bescheiden voor ben, of zoquote:Op maandag 8 september 2014 18:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je geniet er dan samen van toch.
Tenminste, het lijkt mij dat je partner zelf ook mee mag.
Wow.quote:Op maandag 8 september 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jamaar...jamaar...met mij?quote:Op maandag 8 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch veel te duur. Ik zou me echt heel opgelaten voelen wanneer ik op andermans kosten in zo'n luxe hotel zou verblijven...
[..]
Nee, ik zou dat echt heel lastig vinden... Dat zijn echt idioot dure cadeau's.
Nou ja ik herken het wel, ik zou me er ook een beetje opgelaten door voelen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar toch... Ik weet niet echt waarom, ik denk omdat ik daar gewoon te bescheiden voor ben, of zo. Ik zou dan zelf ook mee willen betalen.
Ik zou graag met jou in zo'n hotel zitten, dat staat buiten kijfquote:
*boks*quote:
Wat voor toevoeging? Bij F1 moet het dan allemaal vlug vlug vlug, en bij voetbal anderhalf uur stoten en hopen dat je scoort?quote:Op maandag 8 september 2014 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet, jullie missen de toevoeging.
Nee, weet je, ik ga dat niet eens uitleggen. Jullie sporthaters gaan dat toch niet snappen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*boks*
[..]
Wat voor toevoeging? Bij F1 moet het dan allemaal vlug vlug vlug, en bij voetbal anderhalf uur stoten en hopen dat je scoort?
Als het over seks gaat, want ik tenminste aanneem dan kies ik toch voor het hopelijk scorenquote:Op maandag 8 september 2014 18:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*boks*
[..]
Wat voor toevoeging? Bij F1 moet het dan allemaal vlug vlug vlug, en bij voetbal anderhalf uur stoten en hopen dat je scoort?
Gentlemen, please take note: Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik indruk heb gemaakt op een date zonder een date te hebben gehad, en alleen vanwege de locatie. And it sucks. Lesson learned.quote:Op maandag 8 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou graag met jou in zo'n hotel zitten, dat staat buiten kijf. Maar niet op enkel jouw kosten
. Ik denk dat ik dat enkel kan accepteren met een pistool tegen m'n hoofd of zo
.
Onder de gordel kaneel, damnquote:Op maandag 8 september 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, als ik mijn afgunst van sport haat moet noemen. Dan haat ik bijna alles. Oh wacht....................quote:Op maandag 8 september 2014 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, weet je, ik ga dat niet eens uitleggen. Jullie sporthaters gaan dat toch niet snappen.
Teach us master.quote:Op maandag 8 september 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gentlemen, please take note: Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik indruk heb gemaakt op een date zonder een date te hebben gehad, en alleen vanwege de locatie. And it sucks. Lesson learned.
Sorryquote:Op maandag 8 september 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gentlemen, please take note: Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik indruk heb gemaakt op een date zonder een date te hebben gehad, en alleen vanwege de locatie. And it sucks. Lesson learned.
Ik haat niet op sport. Ik kijk het niet zo vaak.quote:Op maandag 8 september 2014 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, weet je, ik ga dat niet eens uitleggen. Jullie sporthaters gaan dat toch niet snappen.
Zeg dan gewoon ja, mutsquote:
En zelf aan sport nog minder vaakquote:Op maandag 8 september 2014 18:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik haat niet op sport. Ik kijk het niet zo vaak.
Sport is net als seks. Leuker om te doen dan om naar te kijken.quote:Op maandag 8 september 2014 18:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
Ik zwem 3x in de week, dik anderhalf uur per keer.quote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zelf aan sport nog minder vaak
Dat zekerquote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sport is net als seks. Leuker om te doen dan om naar te kijken.
Deze man weetquote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sport is net als seks. Leuker om te doen dan om naar te kijken.
Dat doe ik je niet na.quote:Op maandag 8 september 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zwem 3x in de week, dik anderhalf uur per keer.
Bruiloftquote:
Ja dahaag. Barbie en ik zijn beide te slim om daar in te trappen.quote:
Dat vraag ik mij bij oa Wilders en Beatrix mij ook al jaren afquote:Op maandag 8 september 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Serieus, wanneer gaat prince William iets doen aan z'n haar.
Kutquote:Op maandag 8 september 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag. Barbie en ik zijn beide te slim om daar in te trappen.
Terechte opmerking.quote:Op maandag 8 september 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Serieus, wanneer gaat prince William iets doen aan z'n haar.
En dan zegt zij dat ze niet van sport houdt.quote:Op maandag 8 september 2014 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
Goed argument, dat ga ik gebruiken als ik mijn vriendin weer zie. Seks is de leukste sport om te doen
Tsja dan zit er maar 1 ding op.................quote:Op maandag 8 september 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan zegt zij dat ze niet van sport houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |