Dan zie je eruit als een inbreker. Goede outfit als je de nacht door moet brengen op straatquote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dus even niet...
Gezien het feit ik mogelijk de laatste trein niet haal en dan een nacht als zwerver door moet brengen, wordt dat gewoon een spijkerbroek en hoody.
quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Myraela het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik mijn eerste tussen streef gewicht vanochtend heb gehaald?![]()
Nu ben ik nog steeds een fattie, maar een iets minder fattie fattie.
Pak ik de koffie even.quote:Op maandag 8 september 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik pak m'n flesje water er vast bij.
Nice! Goed bezig.quote:Op maandag 8 september 2014 15:43 schreef Myraela het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik mijn eerste tussen streef gewicht vanochtend heb gehaald?![]()
Nu ben ik nog steeds een fattie, maar een iets minder fattie fattie.
Hugo Boss, Armani?quote:Op maandag 8 september 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En een goed pak, anders kom je er niet in
Nee want ik heb mijn balaclava dan niet bij mij.quote:Op maandag 8 september 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zie je eruit als een inbreker. Goede outfit als je de nacht door moet brengen op straat
Hoezo volgende week? Ben je net begonnen?quote:Op maandag 8 september 2014 15:49 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik denk (en hoop) dat ik volgende week ook wat kilo' s kwijt ben.
Met sporten niet. Maar ik eet al een paar dagen weinig en dat merk ik vaak in mijn gewicht.quote:Op maandag 8 september 2014 15:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo volgende week? Ben je net begonnen?
Niks geen merkmeuk. Tailormade in Milaanquote:
Dan kan je beter meer eten en meer bewegen. Dat doe ik nu ook en het voelt goed.quote:Op maandag 8 september 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Met sporten niet. Maar ik eet al een paar dagen weinig en dat merk ik vaak in mijn gewicht.
Ik krijg het niet weg, dus meer eten is geen optie.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan je beter meer eten en meer bewegen. Dat doe ik nu ook en het voelt goed.
Dat probleem heb ik ook, en ik ben eigelijk al te dunquote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik krijg het niet weg, dus meer eten is geen optie.
Er is geen "beter" er is alleen een manier die het best bij je past. En dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan je beter meer eten en meer bewegen. Dat doe ik nu ook en het voelt goed.
Ik deelde enkel mijn tip, misschien werkte het voor hem ook. Maar hij gaf aan van niet.quote:Op maandag 8 september 2014 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is geen "beter" er is alleen een manier die het best bij je past. En dat is voor iedereen persoonlijk.
Als ik Utrecht red dan kan ik altijd nog de nacht trein naar Roffa nemen.quote:Op maandag 8 september 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De laatste trein is idd wel een beetje krap ja.
Ja maar ik kom niet zo vaak ik Milaan.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks geen merkmeuk. Tailormade in Milaan
Nja, als ze niet uitlopen qua programma is er niks aan de hand,quote:Op maandag 8 september 2014 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik Utrecht red dan kan ik altijd nog de nacht trein naar Roffa nemen.
[..]
Ja maar ik kom niet zo vaak ik Milaan.
Milaan is buiten de Duomo en de kunstacademie dan ook niet zo speciaal.quote:Op maandag 8 september 2014 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik Utrecht red dan kan ik altijd nog de nacht trein naar Roffa nemen.
[..]
Ja maar ik kom niet zo vaak ik Milaan.
It will be worth it, dearquote:Op maandag 8 september 2014 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, als ze niet uitlopen qua programma is er niks aan de hand,
anders zou het wel lame zijn.
En Barb, ik vind de eis om eerst naar Milaan de gaan om je te laten aankleden best een hoge eis om een feestje te mogen bijwonen hoor.
Hope so, al is het nog helemaal niet zeker of ik ga...quote:Op maandag 8 september 2014 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, als ze niet uitlopen qua programma is er niks aan de hand,
anders zou het wel lame zijn.
En Barb, ik vind de eis om eerst naar Milaan de gaan om je te laten aankleden best een hoge eis om een feestje te mogen bijwonen hoor.
Maar als je het niet erg vindt, doe ik lekker aan wat ik zelf wil.quote:Op maandag 8 september 2014 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Milaan is buiten de Duomo en de kunstacademie dan ook niet zo speciaal.Maar voor kleding is het hemel.
Gewoon op je kcal letten werkt ook prima hoor.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |