Als je een shooter speelt ja dan is een hoger fps beter ( hoger dan 60 werkt niet aangezien de monitor het vaak niet aan kan) en ook als je grafisch veel geweld hebt, maar in games als sims 3 lol 30 is meer dan genoeg, (Kan zelfs nog minder zijn als je wilt)quote:Op maandag 8 september 2014 14:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik die fps limiter niet nodig, want als PC gamer heb ik er echt een hekel aan als games een cap van 30 fps hebben.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond het een verademing toen mijn fps van 30 naar 60 ging in Hearthstone, en dat is een kaartspel.quote:Op maandag 8 september 2014 15:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als je een shooter speelt ja dan is een hoger fps beter ( hoger dan 60 werkt niet aangezien de monitor het vaak niet aan kan) en ook als je grafisch veel geweld hebt, maar in games als sims 3 lol 30 is meer dan genoeg, (Kan zelfs nog minder zijn als je wilt)
Hoe?quote:Op maandag 8 september 2014 14:45 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Wie heeft er al een kind geadopteerd?
Ik wel, had geen zin om een relatie te beginnen.
Wat jij wilt, ik vertel het alleen maar , en uit ervaring merk ik geen verschil met sims maar wel grote verschillen met skyrim/farcry/wow etcquote:Op maandag 8 september 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vond het een verademing toen mijn fps van 30 naar 60 ging in Hearthstone, en dat is een kaartspel.
Console --> resetsim *quote:Op maandag 8 september 2014 14:24 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hoe draait t spel nou? Ik had bij Sims3 heel vaak last van de bug dat de engine hing (graphics e.d. niet) voor 10-20 seconden. Dan kon ik weer een minuut spelen en dan weer een freeze van 20 seconden. Supervervelend.
Dit is een bug in het spel, zoals meerdere mensen dit hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef byah het volgende:
Bij mij blijft het spel maar crashen als ik vanaf de bar terug wil naar m'n huis. Iemand een idee om dat de omzeilen?
Dat was 'm idd. Maarja, omdat nou elke minuut in te typen werd ik ook gek vanquote:
Heb ik ook last van, eigenlijk op veel plekken waar ik vandaan wil naar huis toequote:Op maandag 8 september 2014 15:57 schreef byah het volgende:
Bij mij blijft het spel maar crashen als ik vanaf de bar terug wil naar m'n huis. Iemand een idee om dat de omzeilen?
Adopteren in de rubriek huishouden....quote:Op maandag 8 september 2014 16:24 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Computer - Huishouden - Adopteren
Kost $1000
Ja tochquote:Op maandag 8 september 2014 16:26 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Adopteren in de rubriek huishouden....
Joh laten we eens een kind aanschaffen koop ik er gelijk een stofzuiger bij XD
volgens mij wel. Alleen heten die files ook autosave.quote:
Je wist niet dat ze zwanger was?quote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef Amarantha het volgende:
Haha mijn Sim is aan het bevallenIk heb geen eens een kinderkamer
Niet echt geld gehad voor uitbreiding van het huis..quote:Op maandag 8 september 2014 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wist niet dat ze zwanger was?
Eerst zorgen voor genoeg geld, voor je aan kinderen begint.quote:Op maandag 8 september 2014 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt geld gehad voor uitbreiding van het huis..
Ik liet een Sim die net een aantal keer gevochten had met Hein vragen om zijn vijand te laten leven, en dat werktequote:Op maandag 8 september 2014 21:55 schreef Redbullkid het volgende:
Je had in sims 3 de doodsbloem waarmee je dus de dood als het ware 100 procent ontweek. (Behalve ouderdom). Is dit ook zo in sims 4? Ik kan de bloem nergens vinden.
Ook vraag ik me af als je onderhandeld met magere hein of je succes afhangt van je relatie met de dode sim of met magere hein.
Hoop dat iemand het antwoord weet :p
Dit is geen livestream.quote:Op maandag 8 september 2014 22:58 schreef summer2bird het volgende:
http://www.twitch.tv/robbaz
Livestream van robbaz die nu sims 4 speelt.
Motherlodequote:Op maandag 8 september 2014 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt geld gehad voor uitbreiding van het huis..
ik vind dat het spel regelmatig even vastloopt, om daarna weer verder te gaan..quote:Op maandag 8 september 2014 19:59 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
Ben ik trouwens de enige de geen last heeft van bugs/crashes?
Ik zie iedereen erover klagen...
in het geval van motherlode krijg je dan de kans om dingen te bouwen/kopen die je anders niet snel kan bouwen/kopenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Spelen met cheats vind ik echt niets aan.
Wat is daar leuk aan?
Als je een luxe huis wilt bouwenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:09 schreef IJsblokjesmachine het volgende:
[..]
Spelen met cheats vind ik echt niets aan.
Wat is daar leuk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |