ik ben gewoon nederlands ik heb mischien beter nederlandse taal beheersing dan jij.quote:Op maandag 8 september 2014 13:39 schreef Aberella het volgende:
Ik zou eerst een cursus Nederlands volgen.
Groetjes
quote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef bessel90 het volgende:
[..]
ik ben gewoon nederlands ik heb mischien beter nederlandse taal beheersing dan jij.
Groetjes.
Maar misSchien ook nietquote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef bessel90 het volgende:
[..]
ik ben gewoon nederlands ik heb mischien beter nederlandse taal beheersing dan jij.
Groetjes.
[..]
Groetjes.
O sorri man ik weet niet hoe ik erbei kwam nou zand er over he oke doegiequote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef bessel90 het volgende:
[..]
Groetjes.
maardannogneemikje nietaan als je z o kutschrijftquote:Op maandag 8 september 2014 13:48 schreef bessel90 het volgende:
[..]
maar gelukkig zeg ik altijd miss dat is te begrijpen door iedereen.
Het bewijs daarvan heb je nog niet willen leveren.quote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef bessel90 het volgende:
[..]
Groetjes.
[..]
Groetjes.
En niet te vergeten een bijpassend, afgetraind lichaamquote:Op maandag 8 september 2014 13:54 schreef vervoerder23 het volgende:
Ongeschikt, commando's zijn vaak verstandige mensen met een goed portie hersenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |