ik ben gewoon nederlands ik heb mischien beter nederlandse taal beheersing dan jij.quote:Op maandag 8 september 2014 13:39 schreef Aberella het volgende:
Ik zou eerst een cursus Nederlands volgen.
Groetjes
quote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef bessel90 het volgende:
[..]
ik ben gewoon nederlands ik heb mischien beter nederlandse taal beheersing dan jij.
Groetjes.
Maar misSchien ook nietquote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef bessel90 het volgende:
[..]
ik ben gewoon nederlands ik heb mischien beter nederlandse taal beheersing dan jij.
Groetjes.
[..]
Groetjes.
O sorri man ik weet niet hoe ik erbei kwam nou zand er over he oke doegiequote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef bessel90 het volgende:
[..]
Groetjes.
maardannogneemikje nietaan als je z o kutschrijftquote:Op maandag 8 september 2014 13:48 schreef bessel90 het volgende:
[..]
maar gelukkig zeg ik altijd miss dat is te begrijpen door iedereen.
Het bewijs daarvan heb je nog niet willen leveren.quote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef bessel90 het volgende:
[..]
Groetjes.
[..]
Groetjes.
En niet te vergeten een bijpassend, afgetraind lichaamquote:Op maandag 8 september 2014 13:54 schreef vervoerder23 het volgende:
Ongeschikt, commando's zijn vaak verstandige mensen met een goed portie hersenen.
Dat heeft 'ie:quote:Op maandag 8 september 2014 13:54 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
En niet te vergeten een bijpassend, afgetraind lichaam
quote:Op maandag 8 september 2014 13:53 schreef bessel90 het volgende:
Mijn niveau is havo en zelf ben ik een topsporter, en thuis hadden we een bos waar we een geweer hadden en mocht ik mee schieten op van die blikjes
Ik zou gewoon iets gaan doen wat minder tijd kost.....quote:Op maandag 8 september 2014 13:38 schreef bessel90 het volgende:
Ik heb een vraag ik twijfel er aan om bij de comando te werken het spreekt mij heel erg aan maar kost veel tijd wat zouden jullie doen in de comando gaan of ict ?
Als ik jou was, zou ik mezelf van kant maken.quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef bessel90 het volgende:
Jullie kennen mij niet eens. Dus gaa niet oordelen, ik vroeg wat jullie zouden doen
bespaard de moeite voor de mensen die de sollicitaties doen bij de commando'squote:Op maandag 8 september 2014 13:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik mezelf van kant maken.
Te langzaam, afgekeurd voor de commando'squote:Op maandag 8 september 2014 14:06 schreef Slabber het volgende:
[..]
Dat zij de pastoor al bij mijn doping dus je bent te langzaam.
+1quote:Op maandag 8 september 2014 14:08 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Te langzaam, afgekeurd voor de commando's
misschien vonden ze wel iets aan maar konden ze t niet goed.quote:Op maandag 8 september 2014 14:12 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
hadden zijn ouders er maar wel iets aan gevonden!
of ze mochten het niet gebruiken van de commando'squote:Op maandag 8 september 2014 14:13 schreef Slabber het volgende:
[..]
misschien vonden ze wel iets aan maar konden ze t niet goed.
*comandoquote:Op maandag 8 september 2014 14:15 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
of ze mochten het niet gebruiken van de commando's
Verkeerde forum oetlul, ga jij nou maar naar die nichtenclub van je.quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef bessel90 het volgende:
Jullie kennen mij niet eens. Dus gaa niet oordelen, ik vroeg wat jullie zouden doen
Wat dacht je van Comino? Hartstikke mooi en echt iets voor TS!quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef stalybridge het volgende:
Ts, hoe vind je dat je topic loopt tot nu toe?
Maar om serieus op je vraag in te gaan.
Ik zou naar Cambados gaan.
Een paar plaatjes om in de sfeer te komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier!
[..]
Groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |