ik wil juist graag werken, maar ze roosteren me steeds uit, godsirritantquote:
vind je het gek, wie wilt jou nouquote:Op maandag 8 september 2014 11:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik wil juist graag werken, maar ze roosteren me steeds uit, godsirritant
Okee. Wat is de mogelijke oorzaak hiervan dan?quote:Op maandag 8 september 2014 11:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
gods.... jij komt dus ergens van de veluwequote:Op maandag 8 september 2014 11:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 8 september 2014 11:47 schreef HighVolume het volgende:
[..]
gods.... jij komt dus ergens van de veluwe
ik ben best intelligent alleen ik heb niet de ambitie(nog niet) om op dit moment alles uit mijn zelf te halen. Ben nu druk bezig met aan mij fysiek te werken, dat vind ik belangrijkerquote:Op maandag 8 september 2014 12:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik had wel gedacht dat ze een jongen van jouw kaliber hooggeschoold werk lieten doen.
Plastische chirurgie is best duur, hoe betaal je dat dan als je niet werkt?quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik ben best intelligent alleen ik heb niet de ambitie(nog niet) om op dit moment alles uit mijn zelf te halen. Ben nu druk bezig met aan mij fysiek te werken, dat vind ik belangrijker
Als Quasimodo zou jij dat toch wel moeten weten?quote:Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Plastische chirurgie is best duur, hoe betaal je dat dan als je niet werkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |