abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144303417

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ € 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ € 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ € 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen. In september 2014 zullen België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg toegevoegd worden.

Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ € 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

Eigen DNS-proxy
Tunlr clone
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144303420
Gravity toegevoegd in Zweden.

edit: Zelf weer verder gegaan met Bojack Horseman en Archer, man man wat kunnen cartoon toch hilarisch zijn. :D
pi_144303601
Zaterdagavond maar eens een netflixavond/nacht van gemaakt om films te kijken die ik nog op mijn watchlist stonden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144303926
Ben net klaar met Breaking Bad. Nu maar weer op zoek naar een nieuwe serie ;)
pi_144304010
Ook aan Utopia begonnen trouwens (Netflix UK), 3 afleveringen gezien, erg vaag allemaal maar wel tof. Weer een serie met keiharde scenes ook...
pi_144305852
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Gravity toegevoegd in Zweden.

edit: Zelf weer verder gegaan met Bojack Horseman en Archer, man man wat kunnen cartoon toch hilarisch zijn. :D
1 aflevering Bojack gezien, vond het zwaar tegenvallen. De poster was nog het grappigst, maar misschien moet ik nog wennen aan de humor. Vind het ook helemaal niet leuk getekend ofzo. Jammer
pi_144306132
Ik ben bezig met Derek, wat een fantastische serie! Ik vind het zo ontroerend - tragikomisch is de beste omschrijving denk ik.

Verder gisteren Sherlock afgekeken, aangezien het vandaag van Netflix af gaat. Wel jammer, want ik hoopte eigenlijk dat S3 er snel op zou komen.
  maandag 8 september 2014 @ 11:41:30 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144306717
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook aan Utopia begonnen trouwens (Netflix UK), 3 afleveringen gezien, erg vaag allemaal maar wel tof. Weer een serie met keiharde scenes ook...
Is dat nou gewoon de Amerikaanse versie van dat sbs programma of een serie die het als onderwerp gebruikt?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144306764
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is dat nou gewoon de Amerikaanse versie van dat sbs programma of een serie die het als onderwerp gebruikt?
Heeft niks met dat SBS programma te maken.

quote:
The story follows a small group of people who find themselves in possession of the manuscript sequel of a cult graphic novel called The Utopia Experiments which is rumoured to have predicted the worst disasters of the last century. This leads them to be targeted by an organisation known as "The Network", which they must avoid to survive. Using the manuscript, they must uncover the meaning hidden in its pages before the disasters depicted become reality
  maandag 8 september 2014 @ 11:52:43 #10
268260 Dr.Mikey
pi_144307021
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heeft niks met dat SBS programma te maken.

[..]

verwarrend ik zag ook een based on the dutch tv show Utopia' uitleg voorbij komen op de usa Netflix. Vandaar de verwarring.
R.I.P DTS.
pi_144307075
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

verwarrend ik zag ook een based on the dutch tv show Utopia' uitleg voorbij komen op de usa Netflix. Vandaar de verwarring.
De serie staat alleen op Netflix UK iirc.
Jij zal dan wel de Amerikaanse ''SBS Utopia'' voorbij hebben zien komen ofzo?
  maandag 8 september 2014 @ 11:56:30 #12
268260 Dr.Mikey
pi_144307131
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De serie staat alleen op Netflix UK iirc.
Jij zal dan wel de Amerikaanse ''SBS Utopia'' voorbij hebben zien komen ofzo?
ik denk het. Wel raar dat ze dat ook via Netflix uitzenden.
R.I.P DTS.
pi_144307434
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ik denk het. Wel raar dat ze dat ook via Netflix uitzenden.
Er staan wel meer 'reality-shows' op toch? :)
pi_144308006
ondertussen 8 september in belgië:

Sorry, Netflix hasn't come to this part of the world yet
pi_144308430
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 8 september 2014 @ 12:47:04 #16
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_144308544
ik hb de laatste tijd wat erg interessante docu's gezien

Craigslist joe , imand die 30 dagen rondreist eet en slaap via craigslist ( amerikaanse mrtkplaats)
toch en best leuke docu geworden

Pandora's promise - gaat ovor de voor en tegens van kern energie ( met als conclusie dat kern energie toch de toekomst is )

nucliare state of america gaat ook over kern energie ( met als conclusie dat kern energie toch NIET e toekomst :s) )

particle fever, over de Large Hedron Colider en het zoeken van het Higs deeltje

unbelievers, over wetenschappers die tegen het geloof zijn

Milk? over of melk nou wel of niet gezond is ( conclusie niemand weet het zeker)

Cocaine cowboys, over de drugdealers in miami

fat sick and nearly death, over iemand die america rondreist voor 60 dagen terwij hij alleen maar op een sap ieet leeft

Betty page, over het leven van Betty page de eerste "echte "pin-up girl

en als topper Zeitgeist the movie:
Omstreden documentaire die bestaat uit drie delen. Het eerste deel gaat over de oorsprong van het Christendom, voornamelijk de vergelijking met oude geloven gebaseerd op hemellichamen. Het tweede deel beschrijft een andere visie op de gebeurtenissen rond 9/11. Het derde deel behandelt de verborgen macht van rijke bankiers en hun invloed op de wereld zoals die nu is.

conclusie, als het moet geloven leven we in een fuck-up world nog meer dan dat ik al dacht
mee bekant vangde gin haas.
pi_144308573
Craigslist Joe vond ik ook wel leuk.
pi_144309110
11 september één jaar Netflix in Nederland
TV / Netflix: eindelijk in Nederland!

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_144313405
Je kan bij Vodafone nu 6 maand "gratis" Netflix krijgen als je 1gb video blox bundle neemt
pi_144313918
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 12:47 schreef kawa4 het volgende:
ik hb de laatste tijd wat erg interessante docu's gezien

en als topper Zeitgeist the movie:
Omstreden documentaire die bestaat uit drie delen. Het eerste deel gaat over de oorsprong van het Christendom, voornamelijk de vergelijking met oude geloven gebaseerd op hemellichamen. Het tweede deel beschrijft een andere visie op de gebeurtenissen rond 9/11. Het derde deel behandelt de verborgen macht van rijke bankiers en hun invloed op de wereld zoals die nu is.

conclusie, als het moet geloven leven we in een fuck-up world nog meer dan dat ik al dacht
Ik ben ook altijd wel fan van de docu's :) Ik vond Zeitgeist ook zeer interessant. Het eerste gedeelte vond ik niet heel geweldig, maar die andere delen zetten je wel aan het denken.
pi_144314627
iemand toevallig een amerikaanse dns voor me? :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144314668
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
www.unblock-us.com
pi_144314849
quote:
aha, thx
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144314908
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

waarom zou je betalen als je gratis een amerikaanse dns kunt invullen?
Omdat die altijd werkt en je dan niet om een gratis DNS hoeft te komen vragen.
Daarbij heb je ook toegang tot alle andere landen.
  maandag 8 september 2014 @ 16:03:13 #25
258885 Solique
I Kill You !
pi_144314919
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
Hola werkt best hier zie TS.
Weet niet hoe de google public dns werkt met netflix
pi_144314957
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Solique het volgende:

[..]

Hola werkt best hier zie TS.
Weet niet hoe de google public dns werkt met netflix
yeah maar heb het op ps4 en daar werkt hola helaas niet zover ik weet :P op ps3 had ik een amerikaanse dns, check wel wat ik daar had ingevuld anders :) kon nu snel via google ff niks vinden
pi_144315576
The Ropes gezien gisteren. Was nog best okay. Beetje hersenloos vermaak voor op een brakke zondag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144319063
Komt Netflix met speciale video’s voor onderweg?
Die Netflix-app is leuk en aardig, maar als je thuis bent kijk je natuurlijk liever je series op een groot scherm. Daarom is Netflix aan het kijken of ze speciale, kortere video’s aan kunnen bieden voor kijkers onderweg.

Een nieuwe functie met de naam “Have Five Minutes?” zal binnenkort geïntroduceerd worden, als we de geruchten van Gigaom mogen geloven. Netflix is al langer bezig met het testen van deze functie, die volledig zal bestaan uit videoclips die tussen de twee en vijf minuten duren.

Compilaties
Volgens Dantley Davis, design manager bij Netflix, kreeg de functie erg positieve reacties, dus is de kans groot dat we deze mogelijkheid in toekomstige updates langs zien komen. Welke videoclips Netflix precies bedoelt, is niet bekend, al kun je je gemakkelijk voorstellen dat speciale korte compilaties worden gemaakt van cabaretiers, films en series. Het gaat hier waarschijnlijk dus niet om nieuwe content, maar om bewerkte scènes van bestaand videomateriaal van de videodienst.

Mobiel groeit het snelst
Volgens Davis worden de meeste Netflixvideo’s nog steeds bekeken op een tv of computerscherm, maar is de mobiele markt de snelst groeiende. Dit komt volgens hem vooral door de veranderingen die smartphones doormaken: “De schermen van telefoons worden steeds groter, dus wordt het ook gemakkelijker en natuurlijker om er video’s op te bekijken.”
pi_144319416
quote:
Na Scandinavië, het Verenigd Koninkrijk en Nederland is Netflix binnenkort ook actief in Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg. De streamingdienst probeert wereldwijd zo veel mogelijk klanten te verwerven om de stijgende kosten voor het produceren van eigen tv-series als House of Cards te kunnen dragen.

De komende uitbreiding is een van de grootste in de geschiedenis van het bedrijf. Maar in Frankrijk is er veel weerstand tegen de streamingdienst, schrijft The Wall Street Journal. Netflix is immers een exponent van het Amerikaanse cultureel imperialisme.

Bovendien is de Franse tv-markt strikt gereguleerd. Franse tv-zenders zijn verplicht een bepaald aantal Franse tv-programma’s en films uit te zenden , en betalen rond de 10 procent “cultuurbelasting”.

Netflix hoeft niet aan die regels te voldoen, omdat het zich heeft gevestigd in Amsterdam. Netflix ondermijnt daarmee het Franse stelsel waarmee veel Franse films en tv-series worden gefinancierd. In een open brief waarschuwden een aantal Franse filmproducenten – die waarschijnlijk ook vrezen voor hun baan – voor “een implosie van ons cultureel model”.

Het Amerikaanse bedrijf heeft de afgelopen maanden geprobeerd Franse politici en het publiek voor zich te winnen, onder meer te beloven veel Franse films in zijn bibiliotheek op te nemen. Ook gaat het bedrijf een Franse politieke dramaserie a la House of Cards opnemen. De serie is Marseille genoemd, en speelt in de Zuid-Franse havenstad.

http://www.nrcq.nl/2014/0(...)artes-maar-marseille
  maandag 8 september 2014 @ 18:37:49 #30
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144320446
Frankrijk :')
Zo'n uiterst protectionistisch land, arrogante kwallen :r
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_144336976
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:22 schreef Chrizs het volgende:
Je kan bij Vodafone nu 6 maand "gratis" Netflix krijgen als je 1gb video blox bundle neemt
Mooie actie idd, en als je al Netflix hebt altijd doen. Je krijgt dan 1GB gewoon gratis eigenlijk...:)en je krijgt 6 maanden tegoed.

[ Bericht 2% gewijzigd door alwaysonhold op 09-09-2014 00:30:15 ]
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:18:01 #32
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144337053
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:14 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Mooie actie idd, en als je al Netflix hebt altijd doen. Je krijgt dan 1GB gewoon gratis eigenlijk...:)
Beetje dezelfde actie als Hi dus, ik heb spotify en het telt niet voor me limiet. Als ze die zelfde voorwaarden voor netflix hebben stap ik meteen over.
pi_144337213
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:18 schreef Tweek het volgende:

[..]

Beetje dezelfde actie als Hi dus, ik heb spotify en het telt niet voor me limiet. Als ze die zelfde voorwaarden voor netflix hebben stap ik meteen over.
Dit gaat gewoon van je data bundel af

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naarYour Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):
Low (0.3 GB per uur)
Medium (SD: 0.7 GB per uur)
High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)

Dus met een filmpje ben je er al bijna doorheen
pi_144337428
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:23 schreef Chrizs het volgende:

[..]

Dit gaat gewoon van je data bundel af

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naarYour Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):
Low (0.3 GB per uur)
Medium (SD: 0.7 GB per uur)
High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)

Dus met een filmpje ben je er al bijna doorheen
Dan nog is het een mooie actie, je krijgt 1GB mobiel internet gewoon gratis als je toch al Netflix abo wilt nemen een must have deze actie ;)
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:44:38 #35
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144337710
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:30 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Dan nog is het een mooie actie, je krijgt 1GB mobiel internet gewoon gratis als je toch al Netflix abo wilt nemen een must have deze actie ;)
Bij HI is de actie spotify gratis en het telt niet mee voor je data limiet. Een soort gelijke zou ik graag zien voor Netflix :)
pi_144338516
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:44 schreef Tweek het volgende:

[..]

Bij HI is de actie spotify gratis en het telt niet mee voor je data limiet. Een soort gelijke zou ik graag zien voor Netflix :)
Geen kans. netflix gebruikt een veelvoud van wat Spotify slurpt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 9 september 2014 @ 01:39:42 #37
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144338534
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:38 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Geen kans. netflix gebruikt een veelvoud van wat Spotify slurpt.
Niet als je de mogelijkheid krijgt om mobiel de kwaliteit in te stellen..
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:03:02 #38
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144338722
Mensen vermijdt Videoland.com Het aanbod is kut, de site werkt niet, ze hebben Lost maar als je het wil afspelen kom je op een 404 site uit. Zoeken op series werkt niet goed, de kwaliteit is minder, je kan ondertiteling niet uit zetten en het is duurder.

Het is troep van de hoogste plank.
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:13:02 #39
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144338785
Beste filmliefhebber,

Bedankt voor je feedback op de website van Videoland! We gaan ermee aan de slag. Door jouw feedback kunnen we onze dienst verbeteren.

Op de feedback die binnenkomt sturen we geen individuele reactie. We gebruiken dit systeem om de functionele feedback over de website overzichtelijk te bundelen. De feedback komt niet bij onze klantenservice terecht.

Het valt ons echter op dat er ook vragen gesteld worden via de feedback-knop. Heb je vragen waarop je graag een antwoord ontvangt? Of wil je graag ondersteuning als het bijvoorbeeld niet lukt om een video af te spelen, of als je moeite hebt met het koppelen van een apparaat? Dan willen we je natuurlijk wél graag helpen.

Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier op de website: https://www.videoland.com/klantenservice/contact.

Veel filmplezier!

Met vriendelijke groet,
Videoland

Best,

Your Customer Support Team

Dat is de reactie die je krijgt als je wil aankaarten dat je lost niet kan kijken want je krijgt een 404. Er is geen klantenservice, het was geen feedback op de site.

EDIT:

Mijn account opgezegd, maar dan blijkbaar wel een maand voor dat ik een account had. En me account wordt ook twee dagen voor dat ik er één had op gezegd.

Dus blijf weg van Videoland.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tweek op 09-09-2014 02:31:42 ]
pi_144338981
Wie heeft nog wat goede series tips. Breaking bad, fargo, the killing, homeland enz al gehad.
  dinsdag 9 september 2014 @ 02:45:57 #41
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_144339007
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Wie heeft nog wat goede series tips. Breaking bad, fargo, the killing, homeland enz al gehad.
Justified, Sons, The Shield, House of Cards en Boss.
pi_144339567
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 18:04 schreef Aether het volgende:

[..]

Fransen :')
pi_144339765
Happy Valley , love/hate
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  Redactie Frontpage dinsdag 9 september 2014 @ 08:00:21 #44
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144339854
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:

[..]

Las ik nou dat Boss was gecanceld? Heeft ie wel n bevredigend einde?
  Redactie Frontpage dinsdag 9 september 2014 @ 08:00:48 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144339858
Ik kan The Amercans trouwens aanraden
pi_144340542
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:

[..]

Thanx, sons vind ik niet op IMDB, de rest wel :) ;)
pi_144340553
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 07:50 schreef Dandilion het volgende:
Happy Valley , love/hate
Staan beide niet op Netflix NL :@ :s)

[ Bericht 10% gewijzigd door alwaysonhold op 09-09-2014 09:16:22 ]
pi_144340563
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:00 schreef SunChaser het volgende:
:Y moooi, bedankt
pi_144340886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:02 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Thanx, sons vind ik niet op IMDB, de rest wel :) ;)
Sons of anarchy wel.
pi_144344314
quote:
BBC: ISPs Should Assume VPN Users Are Pirates
After cutting its teeth as a domestic broadcaster, the BBC is spreading its products all around the globe. Shows like Top Gear have done extremely well overseas and the trend of exploiting other shows in multiple territories is set to continue. As a result, the BBC is now getting involved in the copyright debates of other countries, notably Australia, where it operates four subscription channels. Following submissions from Hollywood interests and local ISPs, BBC Worldwide has now presented its own to the Federal Government. Its text shows that the corporation wants new anti-piracy measures to go further than ever before.

The BBC begins by indicating a preference for a co-operative scheme, one in which content owners and ISPs share responsibility to "reduce and eliminate" online copyright infringement. ... "Since the evolution of peer-to-peer software protocols to incorporate decentralized architectures, which has allowed users to download content from numerous host computers, the detection and prosecution of copyright violations has become a complex task. This situation is further amplified by the adoption of virtual private networks (VPNs) and proxy servers by some users, allowing them to circumvent geo-blocking technologies and further evade detection," the BBC explains.
pi_144344878
Hele lading nieuwe films, en zowaar zit er wat fatsoenlijks tussen:
http://www.flixfilms.nl/

O.a:
E.T. the Extra-Terrestrial
RoboCop
Capote
Scream
Chasing Amy
Star Trek: Nemesis
American Gangster
The Sum of All Fears
Dancer in the Dark
Legally Blonde
Ronin
Clerks
Platoon
Things to Do in Denver When You’re Dead
The Usual Suspects
Jackie Brown
Silence of the Lambs
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:51:26 #52
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_144346435
Pramface kan ik iedereen aanraden lekker Britse Humor.

het gaat over over een jongen die een oudere vrouw zwanger maakt.
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:56:29 #53
258885 Solique
I Kill You !
pi_144346639
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:06 schreef Saysem het volgende:
Hele lading nieuwe films, en zowaar zit er wat fatsoenlijks tussen:
http://www.flixfilms.nl/

O.a:
E.T. the Extra-Terrestrial
RoboCop
Capote
Scream
Chasing Amy
Star Trek: Nemesis
American Gangster
The Sum of All Fears
Dancer in the Dark
Legally Blonde
Ronin
Clerks
Platoon
Things to Do in Denver When You’re Dead
The Usual Suspects
Jackie Brown
Silence of the Lambs
Mooie lijst aan leuke films er bij
  dinsdag 9 september 2014 @ 12:56:50 #54
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144346656
In plaats van dat Sherlock ging verdwijnen is nu het derde seizoen er ook opgezet ^O^

En aan dat lijstje hierboven kan je aan noemenswaardig ook Mimic (een vroege Guillermo del Toro) en Breaking the Waves (Lars von Trier) toevoegen.
pi_144355912
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:56 schreef Jovatov het volgende:
In plaats van dat Sherlock ging verdwijnen is nu het derde seizoen er ook opgezet ^O^

En aan dat lijstje hierboven kan je aan noemenswaardig ook Mimic (een vroege Guillermo del Toro) en Breaking the Waves (Lars von Trier) toevoegen.
Inderdaad, zag het net ook van Sherlock! Echt super, ga gelijk kijken. Neem aan dat het nog wel een tijdje op Netflix blijft staan :)
pi_144356375
Clerks _O_
pi_144357910
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:23 schreef timp0e het volgende:

[..]

Inderdaad, zag het net ook van Sherlock! Echt super, ga gelijk kijken. Neem aan dat het nog wel een tijdje op Netflix blijft staan :)
Ik heb net in 1 middag alle 3 de afleveringen er doorheen gejaagd😯
pi_144358695
Update van afgelopen week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Town Called Panic – 2009 6 1:16 uur
Dit stop-motion avontuur is een bewerking van een tv-serie en volgt een trio van plastic speelgoed op hun reis naar het middelpunt van de aarde en verder.

Aeon Flux – 2005 12 1:32 uur
Een ondergrondse rebellenleider wil snel een opstand veroorzaken en stuurt de acrobatische moordenaar Aeon Flux om de belangrijkste regeringsleider uit te schakelen.

American Gangster – 2007 16 2:36 uur
Denzel Washington schittert als Harlem-drugsbaron Frank Lucas en Russell Crowe speelt de verstoten NYPD-agent die hem moet pakken.

Beauty Shop – 2005 12 1:45 uur
Een kapster die het helemaal heeft gehad met haar baas concurreert met haar eigen zaak met vermakelijke collega’s én klanten.

Ben 10 – 2005 6
Thanks to a mysterious device known as the Omnitrix, mischievous youngster Ben Tennyson has the power to morph into an array of alien superheroes.

Boy in the Striped Pajamas The – 2008 12 1:34 uur
Als z’n familie van Berlijn naar Polen verhuist, sluit een jongen vriendschap met een jongen aan de andere kant van het hek, niet wetende dat hij een joodse gevangene is.

Boys Are Back The – 2009 6 1:43 uur
Na de plotselinge dood van zijn vrouw probeert de Australische sportjournalist Joe Warr om te gaan met zijn verdriet en zijn zoontje te troosten.

Breaking the Waves – 1996 16 2:38 uur
Bess is ervan overtuigd dat God haar verlamde man zal genezen als ze seks heeft met andere mannen. Vastberaden om hem te redden vervalt ze steeds dieper in verdorvenheid.

Capote – 2005 16 1:54 uur
De schrijver Truman Capote bevindt zich in een duivelse situatie als hij de moord op de Clutters onderzoekt voor zijn meesterwerk ‘In Cold Blood’.

Charlotte’s Web (2006) – 2006 AL 1:37 uur
Als het varkentje Wilbur ontdekt dat hij dreigt te eindigen in de kookpot, smeedt de spin Charlotte een plan om hem te redden.

Chaser The – 2008 16 2:4 uur
Een armlastige pooier – en voormalig politierechercheur – gebruikt de vaardigheden die hij heeft opgedaan in zijn vorige baan om vermiste prostituees op te sporen

Chasing Amy – 1997 6 1:53 uur
Stiptekenaar Holden ontmoet de perfecte vrouw en ontdekt vervolgens dat ze lesbisch is. Maar dat weerhoudt hem er niet van verliefd op haar te worden.

Clerks – 1994 1:31 uur
Een dag uit het leven van Dante en Randal, medewerkers in een buurtwinkel, die scherpzinnig zijn, grof in de mond, en zich te pletter vervelen.

Dancer in the Dark – 2000 16 2:20 uur
Een Tsjechische immigrante die in haar eigen wereld van zang en dans leeft, komt tot een daad van verlossing met grote gevolgen als een buurman haar spaargeld steelt.

Digimon Fusion – 2010
Een mensenjongen wordt getransporteerd naar de Digital World samen met zijn twee beste vrienden. Hij moet er de vernietiging van de Digimon voorkomen.

E.T. the Extra-Terrestrial – 1982 6 1:54 uur
Steven Spielbergs kaskraker uit 1982 vertelt het hartverwarmende verhaal van de speciale band die de 10-jarige Elliot krijgt met een buitenaards wezen dat hij E.T noemt.

Emma – 1996 AL 2:01 uur
Deze bewerking van de roman van Jane Austen over omgangsvormen en onsuccesvol koppelen brengt op komische wijze de romantische bemoeizucht van Emma Woodhouse in beeld

Essential Killing – 2010 16 1:24 uur
Nadat hij ontsnapt is aan het Amerikaanse leger tijdens een transport in Europa, gaat niets een Afghaanse strijder te ver om zijn vrijheid te behouden.

Eurotrip – 2004 12 1:30 uur
Wanneer Scott erachter komt dat zijn oude internetbuddy uit Berlijn een prachtige jonge vrouw is, gaan hij en zijn vrienden op reis door Europa.

Evan Almighty – 2006 6 1:35 uur
God draagt de narcistische Evan op om een ark te bouwen als voorbereiding op een overstroming. Ondertussen ervaart Evans gezin zijn nieuwe hobby als een midlifecrisis.

Eyes Wide Open – 2009 12 1:36 uur
Een getrouwde slager uit Jeruzalem valt voor zijn knappe leerjongen, wat ertoe leidt dat zijn vrouw hem wantrouwt en de orthodoxe gemeenschap zijn handelen afkeurt.

Fish Tank – 2009 12 2:02 uur
Het leven van een moeilijke geïsoleerde tiener verandert plots als haar moeder thuiskomt met een knappe en mysterieuze vriend.

Fleming: The Man Who Would Be Bond – 2014 Volwassen
Deze serie gaat over de bedenker van James Bond, Ian Fleming, en vertelt over zijn jonge jaren als playboy en vervolgens zijn leven in het leger in Londen tijdens WO II.

Funny Games (US) – 2007 16 1:51 uur
Anna en George zijn op vakantie met hun zoon wanneer twee sadistische mannen inbreken in hun vakantiehuis en het gezin gijzelen.

Gainsbourg: A Heroic Life – 2010 12 2:15 uur
Serge Gainsbourg, de beroemde Franse zanger en liedjesschrijver die de nazi-bezetting van Parijs overleefde, schreef daarna prachtige maar controversiële muziek.

Gordy – 1995 AL 1:30 uur
Als het pratende varken Gordy Hanky Royce redt van de verdrinkingsdood, benoemt een dankbare familie Royce Gordy tot CEO van hun lucratieve onderneming.

Holiday The – 2006 6 2:15 uur
Amanda uit Los Angeles en de Londense Iris zitten vast in een vicieuze cirkel van doodlopende relaties met ontrouwe mannen, en besluiten woningruil te doen.

Honor Diaries – 2013 Volwassen
Ontdek de levens van negen inspirerende voorvechters van vrouwenrechten in moslimsamenlevingen die strijden tegen onderdrukking, gedwongen huwelijken en meer.

Horde The – 2009 16 1:36 uur
In deze Franse film vallen vier corrupte politiemannen de schuilplaats van een gangster binnen en treffen een boosaardige groep zombies aan.

I Got the Hook Up – 1998 Volwassen 1:33 uur
Als ze per ongeluk een zending mobiele telefoons in handen krijgen, proberen twee oplichters geld te verdienen door ze vanuit hun busje te verkopen.

I Now Pronounce You Chuck and Larry – 2007 12 1:55 uur
Als weduwnaar Larry aan Chuck vraagt om zich voor te doen als z’n homoseksuele geliefde zodat hij partnertoeslag ontvangt voor zijn kinderen, stemt zijn trouwe vriend in.

Into the Blue – 2005 12 1:50 uur
Terwijl ze de blauwe oceaan van de Bahamas verkennen, vinden duikers een gezonken vliegtuig met een illegale vracht die miljoenen dollars waard is.

Jackie Brown – 1997 12 2:34 uur
Als een oudere stewardess betrapt wordt op het smokkelen van geld en moet meewerken aan een onderzoek, beraamt ze een sluw plan om ervandoor te gaan met de poen.

Kinky Boots – 2005 AL 1:46 uur
De nieuwe eigenaar van een schoenenfabriek wil indruk maken op de modewereld. Een opvallende dragqueen helpt hem een pikante lijn van laarzen voor mannen te ontwerpen.

Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life – 2003 12 1:57 uur
De avontuurlijke Lara Croft bezoekt een onderwatertempel, waar ze een bol vindt met een kaart naar de mythische doos van Pandora.

Legally Blonde – 2001 AL 1:36 uur
Om haar ex, een student aan Harvard, terug te winnen, schrijft Elle Woods zich in voor een rechtenstudie en zorgt voor de nodige verrassingen!

Life – 2009
Ontdek de schitterende verscheidenheid van het leven op aarde en de spectaculaire en bijzondere tactiek die dieren en planten toepassen om te kunnen overleven.

Like Water for Chocolate – 1992 1:45 uur
Wanneer Pedro met haar zus trouwt, stort Tita zich op haar kookkunsten en ontdekt ze dat ze haar emoties kan overbrengen via het eten dat ze bereidt.

Little White Lies – 2010 12 2:34 uur
Wanneer de vriend van Max en Vero ernstig gewond raakt bij een ongeluk, kiezen ze ervoor om een gepland verjaardagsfeestje in hun strandhuis door te laten gaan.

Lookout The – 2007 12 1:38 uur
Chris Pratt is een aan lager wal geraakte conciërge met geheugenproblemen die wordt gerekruteerd door een bende bankovervallers die plannen hebben voor een overval.

Mimic – 1997 1:45 uur
Een entomoloog roeit ziekteverspreidende kakkerlakken uit, maar creëert een ​​nieuw ras van dodelijke insecten die in de riolen van New York zo groot zijn als mensen.

Mother and Child – 2009 12 2:06 uur
De vijftigjarige Karen heeft er spijt van dat ze haar dochter, Elizabeth, heeft afgestaan voor adoptie. Jaren later trekt Elizabeth haar eigen levenshouding in twijfel.

Musketeers The – 2014 12
Deze serie, die gebaseerd is op personages van Alexandre Dumas, speelt zich af in Parijs in 1630 en gaat over vier avonturiers die vechten om hun land te verdedigen.

Pallbearer The – 1996 6 1:38 uur
Wanneer een vrouw Tom verwart met iemand anders, vraagt ze hem als kistdrager voor de begrafenis van haar zoon, een schoolvriend die hij zich niet eens kan herinneren.

Paradise The – 2012-2013
Een meisje uit een klein dorp met grote ideeën verhuist naar de stad en neemt een baan bij The Paradise – het allereerste warenhuis van het land.

Picture Bride – 1994 6 1:34 uur
Riyo, een 16-jarig Japans meisje, wordt een postorderbruid voor Matsuji,een Hawaïaanse suikerrietarbeider die het gearrangeerde huwelijk vrijwillig aangaat.

Platoon – 1986 16 1:59 uur
De naïeve mening van een Amerikaanse soldaat over de oorlog in Vietnam verandert snel als hij getuige is van moord en verkrachting uitgevoerd door zijn landgenoten.

Power Rangers Super Megaforce – 2013 6
Bewapend met een sleutel waarmee ze zichzelf in legendarische Rangers kunnen veranderen, gaan de Super Megaforce Rangers de strijd aan met Prins Vekar.

Powerpuff Girls – 1999-2001 6
Delightfully sweet sisters Blossom, Bubbles and Buttercup have dedicated their lives to saving the world from crime and fighting the forces of evil.

Red Riding Trilogy: Part 1: 1974 – 2009 16 1:46 uur
Deze thriller is losjes gebaseerd op de beruchte Britse zaak van de Yorkshire Ripper, en brengt ongebreidelde corruptie aan het licht in Noord-Engeland midden jaren 1970.

Red Riding Trilogy: Part 2: 1980 – 2009 16 1:37 uur
Na jaren van onopgeloste moorden arriveert agent Peter Hunter om het onderzoek te leiden naar de Yorkshire Ripper in het tweede deel van de Red Riding-trilogie.

Red Riding Trilogy: Part 3: 1983 – 2009 16 1:44 uur
Wanneer de zaak van een verdwenen kind wordt gelinkt aan een moord uit 1974, martelen onderzoekers de man die jaren geleden het lichaam vond om meer te weten te komen.

Restoration – 1995 12 1:57 uur
Als hij het leven redt van iemand die Karel II na aan het hart ligt, wordt een jonge arts uitgenodigd aan zijn hof en krijgt hij het bevel met zijn minnares te trouwen.

Rhyme & Reason – 1997 Volwassen 1:29 uur
De wereld en de cultuur van onderwerpen van rapnummers zoals ras, geweld, politie, familie en seks worden onder de loep genomen door hiphopartiesten van beide kusten.

Robinson Crusoe – 1997 12 1:30 uur
Nadat hij een man heeft gedood in een duel om een vrouw, ontvlucht Robinson Crusoe zijn vaderland op een handelsschip en strandt op een onbewoond eiland.

RoboCop – 1987 16 1:42 uur
Een monolitisch bedrijf dat een toekomstig en misdadig Detroit beheerst maakt van een dode politieagent een cybernetische politie-eenheid, RoboCop.

Ronin – 1998 12 2:01 uur
Een stel huurlingen, geleid door een ex-CIA-agent, moet een mysterieus koffertje zien te vinden dat ook gezocht wordt door Ierse terroristen en de Russische maffia.

Rugrats Go Wild – 2003 AL 1:20 uur
Wanneer hun cruiseschip met averij op een eiland strandt, komt de familie Pickles in contact met de Thornberry’s, die een documentaire aan het filmen zijn.

Rugrats in Paris: The Movie – 2000 AL 1:18 uur
In deze filmversie van Ratjetoe bezoeken de kinderen Parijs. Meneer Zoetzuur wordt opgeroepen om een gigantische robot in het themapark EuroReptarland te repareren.

Samurai Jack – 2001-2003
This highly stylized anime series follows Young Jack, a samurai avenging his father’s murder by the demon Aku, even after he’s thrust into the future.

Scream – 1996 16 1:51 uur
Horrorexpert Wes Craven zet het genre op zijn kop met dit verhaal over een moordenaar die een ongelukkige scholiere terroriseert door iedereen die ze kent te vermoorden.

Sense & Sensibility – 2008 6
Dit landelijke romantische drama maakt deel uit van de klassieke serie gebaseerd op de werken van Jane Austen, en volgt het wel en wee van drie verarmde zussen.

Silence of the Lambs – 1991 16 1:58 uur
FBI-stagiaire Clarice Starling waagt zich in een zwaarbeveiligd gekkenhuis om het raadsel op te lossen van Hannibal Lecter, een psychiater die kannibaal is geworden.

Species – 1995 16 1:48 uur
Als wetenschappers met buitenaards DNA een dodelijke hybride vrouw ontwikkelen en zij ontsnapt, moeten ze haar snel terugvinden voordat ze zich vermenigvuldigt.

Star Trek: Nemesis – 2002 12 1:56 uur
Nu de Romulans eindelijk bereid zijn over vrede te onderhandelen met de Federatie, gaat de Enterprise op een diplomatieke missie. Maar het is allemaal bedrog.

Sum of All Fears The – 2002 12 2:03 uur
CIA-agent Jack Ryan wil achterhalen waarom drie vermiste Russische kerngeleerden zich in de Oekraïne verschansen en met neonazi’s communiceren.

Tamara Drewe – 2010 12 1:51 uur
Na plastische chirurgie keert de ineens sexy geworden Tamara terug naar haar geboortestad waar ze gebruikmaakt van haar onweerstaanbare aantrekkingskracht.

Things to Do in Denver When You’re Dead – 1995 16 1:55 uur
Voormalige gangster Jimmy the Saint verzamelt zijn oude bende van vijf kerels voor een klus die begint als een eenvoudige opdracht voor ‘The Man With a Plan’.

Thomas Crown Affair The – 1999 6 1:53 uur
Deze remake van de klassieker uit 1968 heeft Pierce Brosnan in de hoofdrol als miljardair die liever kunstwerken steelt dan koopt.

Usual Suspects The – 1995 6 1:46 uur
Als vijf criminelen die elkaar niet kennen in een politiebureau op rij moeten gaan staan voor identificatie, besluiten zij wraak te nemen op de politie.

Venom – 2005 16 1:27 uur
Als ze de moerassen buiten New Orleans verkennen, ontmoet een groep jonge mensen Mr. Jangles, een krankzinnige bezeten door 13 zielen gedood door een voodoopriesteres.

Walking Tall – 2004 16 1:26 uur
Een soldaat keert terug naar huis om de houtmolen van de familie te redden. Deze is echter overgenomen door drugsbazen en casino-exploitanten, maar niet voor lang…

Warehouse 13 – 2009-2012 16
In deze sciencefiction-serie sporen geheim agenten items op die ontbreken uit Warehouse 13, een top secret gebouw waar bovennatuurlijke objecten worden opgeslagen

We Have a Pope – 2011 AL 1:44 uur
De paus is dood en het College van Kardinalen heeft zijn opvolger gekozen. Maar wat gebeurt er als de nieuw verkozen paus de baan weigert?

White Ribbon The – 2009 12 2:23 uur
Een jaar voor het uitbreken van de Eerste Wereldoorlog wordt een ordelijk stadje in het noorden van Duitsland opgeschrikt door een reeks bizarre en wrede streken.

Woman in the Fifth The – 2011 12 1:23 uur
Wanneer de Amerikaanse schrijver Tom Ricks naar Parijs verhuist om dichter bij zijn dochter te zijn, vindt hij de lichtstad al snel een speciale en miserabele plek.

XXY – 2007 12 1:30 uur
Een interseksueel kind dat als meisje door het leven gaat, verkent haar seksuele geaardheid in haar tienerjaren waarbij ze stuit op zowel vijandigheid als medeleven.

[REC] 2 – 2009 1:24 uur
In deze horrorsequel keren we terug naar de plaats van de oorspronkelijke nachtmerrie: een nu afgedicht appartement waar een razend virus nog steeds vrij rondwaart.

[Rec] 3: Genesis – 2012 16 1:20 uur
De derde vervolgfilm binnen de bloedstollende REC-serie begint met hoofdpersonen Koldo en Clara die op het punt staan te trouwen wanneer er meerdere gasten ziek worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 09-09-2014 23:48:31 ]
pi_144361684
Het mag ook zonder plaatjes, wat mij betreft. Scroll me een ongeluk op mobiel.
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 19:56:29 #60
382129 crew  Donna
pi_144362043
Leuk juist met plaatjes. Heb er even fijn door gescrollt. :D
pi_144362614
De show van Aziz is echt geniaal haha
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:04:01 #62
268260 Dr.Mikey
pi_144366130
Wel toffe films houwen zo.
R.I.P DTS.
pi_144367119
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:49 schreef Aether het volgende:
Update van afgelopen week

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

A Town Called Panic – 2009 6 1:16 uur
Dit stop-motion avontuur is een bewerking van een tv-serie en volgt een trio van plastic speelgoed op hun reis naar het middelpunt van de aarde en verder.

Aeon Flux – 2005 12 1:32 uur
Een ondergrondse rebellenleider wil snel een opstand veroorzaken en stuurt de acrobatische moordenaar Aeon Flux om de belangrijkste regeringsleider uit te schakelen.

American Gangster – 2007 16 2:36 uur
Denzel Washington schittert als Harlem-drugsbaron Frank Lucas en Russell Crowe speelt de verstoten NYPD-agent die hem moet pakken.

Beauty Shop – 2005 12 1:45 uur
Een kapster die het helemaal heeft gehad met haar baas concurreert met haar eigen zaak met vermakelijke collega’s én klanten.

Ben 10 – 2005 6
Thanks to a mysterious device known as the Omnitrix, mischievous youngster Ben Tennyson has the power to morph into an array of alien superheroes.

Als z’n familie van Berlijn naar Polen verhuist, sluit een jongen vriendschap met een jongen aan de andere kant van het hek, niet wetende dat hij een joodse gevangene is.

Boys Are Back The – 2009 6 1:43 uur
Na de plotselinge dood van zijn vrouw probeert de Australische sportjournalist Joe Warr om te gaan met zijn verdriet en zijn zoontje te troosten.

Breaking the Waves – 1996 16 2:38 uur
Bess is ervan overtuigd dat God haar verlamde man zal genezen als ze seks heeft met andere mannen. Vastberaden om hem te redden vervalt ze steeds dieper in verdorvenheid.

Capote – 2005 16 1:54 uur
De schrijver Truman Capote bevindt zich in een duivelse situatie als hij de moord op de Clutters onderzoekt voor zijn meesterwerk ‘In Cold Blood’.

Charlotte’s Web (2006) – 2006 AL 1:37 uur
Als het varkentje Wilbur ontdekt dat hij dreigt te eindigen in de kookpot, smeedt de spin Charlotte een plan om hem te redden.

Chaser The – 2008 16 2:4 uur
Een armlastige pooier – en voormalig politierechercheur – gebruikt de vaardigheden die hij heeft opgedaan in zijn vorige baan om vermiste prostituees op te sporen

Chasing Amy – 1997 6 1:53 uur
Stiptekenaar Holden ontmoet de perfecte vrouw en ontdekt vervolgens dat ze lesbisch is. Maar dat weerhoudt hem er niet van verliefd op haar te worden.

Clerks – 1994 1:31 uur
Een dag uit het leven van Dante en Randal, medewerkers in een buurtwinkel, die scherpzinnig zijn, grof in de mond, en zich te pletter vervelen.

Dancer in the Dark – 2000 16 2:20 uur
Een Tsjechische immigrante die in haar eigen wereld van zang en dans leeft, komt tot een daad van verlossing met grote gevolgen als een buurman haar spaargeld steelt.

Digimon Fusion – 2010
Een mensenjongen wordt getransporteerd naar de Digital World samen met zijn twee beste vrienden. Hij moet er de vernietiging van de Digimon voorkomen.

E.T. the Extra-Terrestrial – 1982 6 1:54 uur
Steven Spielbergs kaskraker uit 1982 vertelt het hartverwarmende verhaal van de speciale band die de 10-jarige Elliot krijgt met een buitenaards wezen dat hij E.T noemt.

Emma – 1996 AL 2:01 uur
Deze bewerking van de roman van Jane Austen over omgangsvormen en onsuccesvol koppelen brengt op komische wijze de romantische bemoeizucht van Emma Woodhouse in beeld

Essential Killing – 2010 16 1:24 uur
Nadat hij ontsnapt is aan het Amerikaanse leger tijdens een transport in Europa, gaat niets een Afghaanse strijder te ver om zijn vrijheid te behouden.

Eurotrip – 2004 12 1:30 uur
Wanneer Scott erachter komt dat zijn oude internetbuddy uit Berlijn een prachtige jonge vrouw is, gaan hij en zijn vrienden op reis door Europa.

Evan Almighty – 2006 6 1:35 uur
God draagt de narcistische Evan op om een ark te bouwen als voorbereiding op een overstroming. Ondertussen ervaart Evans gezin zijn nieuwe hobby als een midlifecrisis.

Eyes Wide Open – 2009 12 1:36 uur
Een getrouwde slager uit Jeruzalem valt voor zijn knappe leerjongen, wat ertoe leidt dat zijn vrouw hem wantrouwt en de orthodoxe gemeenschap zijn handelen afkeurt.

Fish Tank – 2009 12 2:02 uur
Het leven van een moeilijke geïsoleerde tiener verandert plots als haar moeder thuiskomt met een knappe en mysterieuze vriend.

Fleming: The Man Who Would Be Bond – 2014 Volwassen
Deze serie gaat over de bedenker van James Bond, Ian Fleming, en vertelt over zijn jonge jaren als playboy en vervolgens zijn leven in het leger in Londen tijdens WO II.

Funny Games (US) – 2007 16 1:51 uur
Anna en George zijn op vakantie met hun zoon wanneer twee sadistische mannen inbreken in hun vakantiehuis en het gezin gijzelen.

Gainsbourg: A Heroic Life – 2010 12 2:15 uur
Serge Gainsbourg, de beroemde Franse zanger en liedjesschrijver die de nazi-bezetting van Parijs overleefde, schreef daarna prachtige maar controversiële muziek.

Gordy – 1995 AL 1:30 uur
Als het pratende varken Gordy Hanky Royce redt van de verdrinkingsdood, benoemt een dankbare familie Royce Gordy tot CEO van hun lucratieve onderneming.

Holiday The – 2006 6 2:15 uur
Amanda uit Los Angeles en de Londense Iris zitten vast in een vicieuze cirkel van doodlopende relaties met ontrouwe mannen, en besluiten woningruil te doen.

Honor Diaries – 2013 Volwassen
Ontdek de levens van negen inspirerende voorvechters van vrouwenrechten in moslimsamenlevingen die strijden tegen onderdrukking, gedwongen huwelijken en meer.

Horde The – 2009 16 1:36 uur
In deze Franse film vallen vier corrupte politiemannen de schuilplaats van een gangster binnen en treffen een boosaardige groep zombies aan.

I Got the Hook Up – 1998 Volwassen 1:33 uur
Als ze per ongeluk een zending mobiele telefoons in handen krijgen, proberen twee oplichters geld te verdienen door ze vanuit hun busje te verkopen.

I Now Pronounce You Chuck and Larry – 2007 12 1:55 uur
Als weduwnaar Larry aan Chuck vraagt om zich voor te doen als z’n homoseksuele geliefde zodat hij partnertoeslag ontvangt voor zijn kinderen, stemt zijn trouwe vriend in.

Into the Blue – 2005 12 1:50 uur
Terwijl ze de blauwe oceaan van de Bahamas verkennen, vinden duikers een gezonken vliegtuig met een illegale vracht die miljoenen dollars waard is.

Jackie Brown – 1997 12 2:34 uur
Als een oudere stewardess betrapt wordt op het smokkelen van geld en moet meewerken aan een onderzoek, beraamt ze een sluw plan om ervandoor te gaan met de poen.

Kinky Boots – 2005 AL 1:46 uur
De nieuwe eigenaar van een schoenenfabriek wil indruk maken op de modewereld. Een opvallende dragqueen helpt hem een pikante lijn van laarzen voor mannen te ontwerpen.

Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life – 2003 12 1:57 uur
De avontuurlijke Lara Croft bezoekt een onderwatertempel, waar ze een bol vindt met een kaart naar de mythische doos van Pandora.

Legally Blonde – 2001 AL 1:36 uur
Om haar ex, een student aan Harvard, terug te winnen, schrijft Elle Woods zich in voor een rechtenstudie en zorgt voor de nodige verrassingen!

Life – 2009
Ontdek de schitterende verscheidenheid van het leven op aarde en de spectaculaire en bijzondere tactiek die dieren en planten toepassen om te kunnen overleven.

Like Water for Chocolate – 1992 1:45 uur
Wanneer Pedro met haar zus trouwt, stort Tita zich op haar kookkunsten en ontdekt ze dat ze haar emoties kan overbrengen via het eten dat ze bereidt.

Little White Lies – 2010 12 2:34 uur
Wanneer de vriend van Max en Vero ernstig gewond raakt bij een ongeluk, kiezen ze ervoor om een gepland verjaardagsfeestje in hun strandhuis door te laten gaan.

Lookout The – 2007 12 1:38 uur
Chris Pratt is een aan lager wal geraakte conciërge met geheugenproblemen die wordt gerekruteerd door een bende bankovervallers die plannen hebben voor een overval.

Mimic – 1997 1:45 uur
Een entomoloog roeit ziekteverspreidende kakkerlakken uit, maar creëert een ​​nieuw ras van dodelijke insecten die in de riolen van New York zo groot zijn als mensen.

Mother and Child – 2009 12 2:06 uur
De vijftigjarige Karen heeft er spijt van dat ze haar dochter, Elizabeth, heeft afgestaan voor adoptie. Jaren later trekt Elizabeth haar eigen levenshouding in twijfel.

Musketeers The – 2014 12
Deze serie, die gebaseerd is op personages van Alexandre Dumas, speelt zich af in Parijs in 1630 en gaat over vier avonturiers die vechten om hun land te verdedigen.

Pallbearer The – 1996 6 1:38 uur
Wanneer een vrouw Tom verwart met iemand anders, vraagt ze hem als kistdrager voor de begrafenis van haar zoon, een schoolvriend die hij zich niet eens kan herinneren.

Paradise The – 2012-2013
Een meisje uit een klein dorp met grote ideeën verhuist naar de stad en neemt een baan bij The Paradise – het allereerste warenhuis van het land.

Picture Bride – 1994 6 1:34 uur
Riyo, een 16-jarig Japans meisje, wordt een postorderbruid voor Matsuji,een Hawaïaanse suikerrietarbeider die het gearrangeerde huwelijk vrijwillig aangaat.

Platoon – 1986 16 1:59 uur
De naïeve mening van een Amerikaanse soldaat over de oorlog in Vietnam verandert snel als hij getuige is van moord en verkrachting uitgevoerd door zijn landgenoten.

Power Rangers Super Megaforce – 2013 6
Bewapend met een sleutel waarmee ze zichzelf in legendarische Rangers kunnen veranderen, gaan de Super Megaforce Rangers de strijd aan met Prins Vekar.

Powerpuff Girls – 1999-2001 6
Delightfully sweet sisters Blossom, Bubbles and Buttercup have dedicated their lives to saving the world from crime and fighting the forces of evil.

Red Riding Trilogy: Part 1: 1974 – 2009 16 1:46 uur
Deze thriller is losjes gebaseerd op de beruchte Britse zaak van de Yorkshire Ripper, en brengt ongebreidelde corruptie aan het licht in Noord-Engeland midden jaren 1970.

Red Riding Trilogy: Part 2: 1980 – 2009 16 1:37 uur
Na jaren van onopgeloste moorden arriveert agent Peter Hunter om het onderzoek te leiden naar de Yorkshire Ripper in het tweede deel van de Red Riding-trilogie.

Red Riding Trilogy: Part 3: 1983 – 2009 16 1:44 uur
Wanneer de zaak van een verdwenen kind wordt gelinkt aan een moord uit 1974, martelen onderzoekers de man die jaren geleden het lichaam vond om meer te weten te komen.

Restoration – 1995 12 1:57 uur
Als hij het leven redt van iemand die Karel II na aan het hart ligt, wordt een jonge arts uitgenodigd aan zijn hof en krijgt hij het bevel met zijn minnares te trouwen.

Rhyme & Reason – 1997 Volwassen 1:29 uur
De wereld en de cultuur van onderwerpen van rapnummers zoals ras, geweld, politie, familie en seks worden onder de loep genomen door hiphopartiesten van beide kusten.

Robinson Crusoe – 1997 12 1:30 uur
Nadat hij een man heeft gedood in een duel om een vrouw, ontvlucht Robinson Crusoe zijn vaderland op een handelsschip en strandt op een onbewoond eiland.

RoboCop – 1987 16 1:42 uur
Een monolitisch bedrijf dat een toekomstig en misdadig Detroit beheerst maakt van een dode politieagent een cybernetische politie-eenheid, RoboCop.

Ronin – 1998 12 2:01 uur
Een stel huurlingen, geleid door een ex-CIA-agent, moet een mysterieus koffertje zien te vinden dat ook gezocht wordt door Ierse terroristen en de Russische maffia.

Rugrats Go Wild – 2003 AL 1:20 uur
Wanneer hun cruiseschip met averij op een eiland strandt, komt de familie Pickles in contact met de Thornberry’s, die een documentaire aan het filmen zijn.

Rugrats in Paris: The Movie – 2000 AL 1:18 uur
In deze filmversie van Ratjetoe bezoeken de kinderen Parijs. Meneer Zoetzuur wordt opgeroepen om een gigantische robot in het themapark EuroReptarland te repareren.

Samurai Jack – 2001-2003
This highly stylized anime series follows Young Jack, a samurai avenging his father’s murder by the demon Aku, even after he’s thrust into the future.

Scream – 1996 16 1:51 uur
Horrorexpert Wes Craven zet het genre op zijn kop met dit verhaal over een moordenaar die een ongelukkige scholiere terroriseert door iedereen die ze kent te vermoorden.

Sense & Sensibility – 2008 6
Dit landelijke romantische drama maakt deel uit van de klassieke serie gebaseerd op de werken van Jane Austen, en volgt het wel en wee van drie verarmde zussen.

Silence of the Lambs – 1991 16 1:58 uur
FBI-stagiaire Clarice Starling waagt zich in een zwaarbeveiligd gekkenhuis om het raadsel op te lossen van Hannibal Lecter, een psychiater die kannibaal is geworden.

Species – 1995 16 1:48 uur
Als wetenschappers met buitenaards DNA een dodelijke hybride vrouw ontwikkelen en zij ontsnapt, moeten ze haar snel terugvinden voordat ze zich vermenigvuldigt.

Star Trek: Nemesis – 2002 12 1:56 uur
Nu de Romulans eindelijk bereid zijn over vrede te onderhandelen met de Federatie, gaat de Enterprise op een diplomatieke missie. Maar het is allemaal bedrog.

Sum of All Fears The – 2002 12 2:03 uur
CIA-agent Jack Ryan wil achterhalen waarom drie vermiste Russische kerngeleerden zich in de Oekraïne verschansen en met neonazi’s communiceren.

Tamara Drewe – 2010 12 1:51 uur
Na plastische chirurgie keert de ineens sexy geworden Tamara terug naar haar geboortestad waar ze gebruikmaakt van haar onweerstaanbare aantrekkingskracht.

Things to Do in Denver When You’re Dead – 1995 16 1:55 uur
Voormalige gangster Jimmy the Saint verzamelt zijn oude bende van vijf kerels voor een klus die begint als een eenvoudige opdracht voor ‘The Man With a Plan’.

Thomas Crown Affair The – 1999 6 1:53 uur
Deze remake van de klassieker uit 1968 heeft Pierce Brosnan in de hoofdrol als miljardair die liever kunstwerken steelt dan koopt.

Usual Suspects The – 1995 6 1:46 uur
Als vijf criminelen die elkaar niet kennen in een politiebureau op rij moeten gaan staan voor identificatie, besluiten zij wraak te nemen op de politie.

Venom – 2005 16 1:27 uur
Als ze de moerassen buiten New Orleans verkennen, ontmoet een groep jonge mensen Mr. Jangles, een krankzinnige bezeten door 13 zielen gedood door een voodoopriesteres.

Walking Tall – 2004 16 1:26 uur
Een soldaat keert terug naar huis om de houtmolen van de familie te redden. Deze is echter overgenomen door drugsbazen en casino-exploitanten, maar niet voor lang…

Warehouse 13 – 2009-2012 16
In deze sciencefiction-serie sporen geheim agenten items op die ontbreken uit Warehouse 13, een top secret gebouw waar bovennatuurlijke objecten worden opgeslagen

We Have a Pope – 2011 AL 1:44 uur
De paus is dood en het College van Kardinalen heeft zijn opvolger gekozen. Maar wat gebeurt er als de nieuw verkozen paus de baan weigert?

White Ribbon The – 2009 12 2:23 uur
Een jaar voor het uitbreken van de Eerste Wereldoorlog wordt een ordelijk stadje in het noorden van Duitsland opgeschrikt door een reeks bizarre en wrede streken.

Woman in the Fifth The – 2011 12 1:23 uur
Wanneer de Amerikaanse schrijver Tom Ricks naar Parijs verhuist om dichter bij zijn dochter te zijn, vindt hij de lichtstad al snel een speciale en miserabele plek.

XXY – 2007 12 1:30 uur
Een interseksueel kind dat als meisje door het leven gaat, verkent haar seksuele geaardheid in haar tienerjaren waarbij ze stuit op zowel vijandigheid als medeleven.

[REC] 2 – 2009 1:24 uur
In deze horrorsequel keren we terug naar de plaats van de oorspronkelijke nachtmerrie: een nu afgedicht appartement waar een razend virus nog steeds vrij rondwaart.

[Rec] 3: Genesis – 2012 16 1:20 uur
De derde vervolgfilm binnen de bloedstollende REC-serie begint met hoofdpersonen Koldo en Clara die op het punt staan te trouwen wanneer er meerdere gasten ziek worden.
je zal het goed bedoelen maar ik denk dat je die plaatjes beter in spoiler ofzo kan zetten ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 21:21:20 ]
pi_144368016
Die Vodafone aanbieding zit ook bij mijn Red Super abonnement dat net is ingegaan :Y (via belsimpel abbo van 2 jaar met de hele looptijd 50% korting) en als je al Netflix hebt krijg je ook gewoon 6 maanden gratis en schrijven ze daarna gewoon weer via netflix je abonnement af ipv via vodafone

prrrrima!
Kwak
pi_144368057
Oh, alleen lukt registreren nu niet :') fail

was even vergeten dat het abonnement op naam van mijn vriendje staat. lamaar dan.
Kwak
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:41:58 #66
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_144368539
Chuck is er af :'(
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_144374118
Ooh relaxt, ik raakte net een beetje door mijn series/films heen. Gelijk weer een nieuwe lading om te kijken dus.
Warehouse 13 ben ik ooit mee begonnen, leuke serie!
pi_144374733
Zetten ze Rec 1 en 2 er wel op maar niet de 1e :s
  woensdag 10 september 2014 @ 01:25:59 #69
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_144378066
Inderdaad een zeer goede updeet qua films deze keer.
  woensdag 10 september 2014 @ 07:54:20 #70
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_144379795
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
:'(
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_144381653
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:41 schreef FritsFlits het volgende:
Hoe zie je zoiets aankomen? Wordt dat ergens aangekondigd? Wij zaten middenin een seizoen :{
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_144382616
Zijn die tekenfilms er nou af? Zoals ik in vorig topic meldde?

Kan nu niet kijken ivm vakantie in buitenland...
pi_144382666
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Hoe zie je zoiets aankomen? Wordt dat ergens aangekondigd? Wij zaten middenin een seizoen :{
Dat zuigt wel en wil ik ook wel weten. Qua informatieverstrekking vind ik Netflix behoorlijk kut eigenlijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144383332
Cake Boss is ook weg. :( ( :@ )
  woensdag 10 september 2014 @ 12:57:25 #75
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144385771
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zuigt wel en wil ik ook wel weten. Qua informatieverstrekking vind ik Netflix behoorlijk kut eigenlijk.
Als je de serie in je My List opslaat zie je onder het plaatje "Beschikbaar tot x", zag ik een screenshot van hier of in het Tweakers-topic over Netflix.
Wel héél slecht zo ja, zoiets moet veel duidelijker te zien zijn.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_144386315
Op Facebook stond net een plaatje van Sharknado maar het is weer weg gehaald en het staat ook niet op Netflix...
  woensdag 10 september 2014 @ 13:23:30 #77
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144386505
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit. Ik zou het echt prettiger vinden als ze zelf gewoon een duidelijke website hebben waar alles terug te vinden is.

Ook wat er bij komt moet je nu via externe websites achter komen. Dat die websites bestaan geeft alleen maar aan dat die behoefte sterk aanwezig is bij Netflix-gebruikers. Waarom Netflix dat zelf niet aanbiedt is me dan ook een raadsel.

Films en series gaan er toch wel af, of ze dat nu aankondigen of niet. Dus communiceer er dan nog over, da's het minste wat je kan doen.
pi_144391350
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef larry_flynt het volgende:
Op Facebook stond net een plaatje van Sharknado maar het is weer weg gehaald en het staat ook niet op Netflix...
Klopt, ik zag 'm ook. Zag op Twitter al reacties dat de film er helemaal niet op staat. Jammer en past goed in deze discussie:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dit. Ik zou het echt prettiger vinden als ze zelf gewoon een duidelijke website hebben waar alles terug te vinden is.

Ook wat er bij komt moet je nu via externe websites achter komen. Dat die websites bestaan geeft alleen maar aan dat die behoefte sterk aanwezig is bij Netflix-gebruikers. Waarom Netflix dat zelf niet aanbiedt is me dan ook een raadsel.

Films en series gaan er toch wel af, of ze dat nu aankondigen of niet. Dus communiceer er dan nog over, da's het minste wat je kan doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_144391740
Ik gebruik Netflix alleen op m'n Xbox en voor zover heb ik daar nooit iets van data gezien over wanneer een serie of film verloopt.

Het zou mooi zijn als Netflix bijvoorbeeld dingen die niet meer beschikbaar zijn wel eventjes in je lijst zou laten staan, maar met een kruis erdoor, of wat dan ook om te laten zien dat 't niet meer beschikbaar is in plaats van dat het nergens meer te vinden is. Nu al een paar keer gehad dat ik door m'n queue blader en dacht "Ik zou toch zweren dat ik film X of serie Y in m'n lijst had" en dat het plots weg is. Of periodiek een mailtje stuurt met spul dat gaat verlopen.

Het mooiste zou zijn als Netflix een waarschuwing plaatst iedere keer als je iets kijkt wat binnenkort verloopt. Zo ben ik een House marathon aan het houden, en als die serie zou verlopen zou het mooi zijn dat ik wanneer ik op m'n Xbox naar die serie blader een melding krijg a la "Deze serie verloopt binnenkort / per M/d/yyyy". De enige keer dat ik een popup melding zou kunnen waarderen.

Maar goed, al dat soort oplossingen kosten tijd, geld, en moeite, dus zullen ze er nooit komen, gok ik.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_144395759
Het staat meestal op de film/serie pagina zelf, maar om nou steeds constant me hele lijst af te gaan...
  roze woensdag 10 september 2014 @ 18:38:24 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144395777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:37 schreef Chrizs het volgende:
Maar om nou steeds constant me hele lijst af te gaan...
Dit ja.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 10 september 2014 @ 18:40:33 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144395827
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:49 schreef Aether het volgende:

Die ga ik één deze dagen kijken! _O_
pi_144395887
quote:
2s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:40 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Die ga ik één deze dagen kijken! _O_
is een goeie film heb ik lang geleden gekeken
  woensdag 10 september 2014 @ 18:44:15 #84
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_144395930
quote:

[..]

Stond in het klein onder het algemene infoscherm van Chuck. Wel balen, want het is echt een toffe serie. Op de Amerikaanse Netflix staat hij nog wel.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_144413470
werd hier niet gemeld dat Sherlock er binnenkort af zou gaan? Zie ik nu opeens het 3de seizoen erop staan
  donderdag 11 september 2014 @ 09:58:36 #86
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144413785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 09:41 schreef planethugo het volgende:
werd hier niet gemeld dat Sherlock er binnenkort af zou gaan? Zie ik nu opeens het 3de seizoen erop staan
Klopt.

Ik vermoed dat het contract afliep op 8 september maar dat ze het verlengd hebben inclusief het derde seizoen.
pi_144423608
Netflix iOS-app in Belgische App Store verschenen
Netflix verschijnt later deze maand in België, maar de app is nu al in de Belgische App Store beschikbaar. Daarmee lijk de introductie van Netflix in België zeer dichtbij.

Hoewel de Netflix-app in de App Store staat, hebben Belgische gebruikers er nog niet veel aan. Bij het opstarten van de app krijgen zij de melding dat Netflix binnenkort in hun regio beschikbaar is.

De Netflix-app werd gespot door iCulture-lezer @MarcelCerveny. Eerder werd aangekondigd dat Netflix in september in België verschijnt, maar een exacte datum werd nog niet genoemd. Geruchten wijzen op een introductie op 15 september. Dat de app uitgerekend vandaag in de App Store staat is opmerkelijk: Netflix werd vorig jaar ook op 11 september in Nederland geïntroduceerd.
pi_144423900
ik neem aan dat die nieuwe landen ook beschikbaar zullen zijn bij unblock-us? :Y)
  donderdag 11 september 2014 @ 16:25:34 #89
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_144424302
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:17 schreef larry_flynt het volgende:
dat plaatje had ik ook gezien ja, jammer dat het dan vervolgens niet toegevoegd is,

Sharknado is wel een echt dikke film _O- *O*
  donderdag 11 september 2014 @ 16:28:24 #90
62913 Blik
The one and Only!
pi_144424400
Informatie van Netflix is idd zeer matig, ze mogen van mij bijvoorbeeld ook wel een koppeling maken met bijvoorbeeld IMDB, zodat je wat meer info krijgt over een bepaalde film. Van een cover en een beschrijving van 3 regels word ik meestal niet veel wijzer, zegt namelijk niks over of het een goede film is. Als ze dan in ieder geval nog de score geven van de film heb ik in ieder geval wat meer houvast en kan ik beslissen of ik een film wel/niet eventueel interessant is.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:00:19 #91
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144425543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef Blik het volgende:
Informatie van Netflix is idd zeer matig, ze mogen van mij bijvoorbeeld ook wel een koppeling maken met bijvoorbeeld IMDB, zodat je wat meer info krijgt over een bepaalde film. Van een cover en een beschrijving van 3 regels word ik meestal niet veel wijzer, zegt namelijk niks over of het een goede film is. Als ze dan in ieder geval nog de score geven van de film heb ik in ieder geval wat meer houvast en kan ik beslissen of ik een film wel/niet eventueel interessant is.
De score die Netflix zelf geeft vind ik over het algemeen wel een prima indicatie.

IMDb-score zou inderdaad nog fijner zijn. Sorteren op imdb-cijfer een droom.
En een mix tussen icheckmovies.com en netflix zou ik briljant vinden. Dat je kan zien welke films je uit een bepaalde lijst wel/niet gezien hebt om hem dan eventueel direct te kunnen kijken in dat laatste geval.
pi_144425624
Score van en/of link naar IMDb zou ik ook heel prettig vinden :Y
Tails tell tales
pi_144425657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:00 schreef Jovatov het volgende:

[..]

De score die Netflix zelf geeft vind ik over het algemeen wel een prima indicatie.

IMDb-score zou inderdaad nog fijner zijn. Sorteren op imdb-cijfer een droom.
En een mix tussen icheckmovies.com en netflix zou ik briljant vinden. Dat je kan zien welke films je uit een bepaalde lijst wel/niet gezien hebt om hem dan eventueel direct te kunnen kijken in dat laatste geval.
Moreflicks kan je er wel naast houden, sorteert op imdb en zoekt in alle netflixversies.
pi_144425736
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:02 schreef Aether het volgende:
Netflix iOS-app in Belgische App Store verschenen
Netflix verschijnt later deze maand in België, maar de app is nu al in de Belgische App Store beschikbaar. Daarmee lijk de introductie van Netflix in België zeer dichtbij.

Hoewel de Netflix-app in de App Store staat, hebben Belgische gebruikers er nog niet veel aan. Bij het opstarten van de app krijgen zij de melding dat Netflix binnenkort in hun regio beschikbaar is.

De Netflix-app werd gespot door iCulture-lezer @MarcelCerveny. Eerder werd aangekondigd dat Netflix in september in België verschijnt, maar een exacte datum werd nog niet genoemd. Geruchten wijzen op een introductie op 15 september. Dat de app uitgerekend vandaag in de App Store staat is opmerkelijk: Netflix werd vorig jaar ook op 11 september in Nederland geïntroduceerd.
Ben erg benieuwd wat het aanbod van Netflix België zal zijn (al heb ik de afgelopen tijd helemaal geen gebruik meer van Netflix gemaakt, maar goed... dat komt wel weer).
Tails tell tales
pi_144425747
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:23 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Volgens mij doet netflix het niet omdat het aanbod, vooral op het gebied van films, verre van overtuigend is. Het is dat ik het een week gratis kon proberen en daardoor de potentie zag, maar als je me vooraf die lijst met films had laten zien en ik zou gelijk moeten betalen had ik t niet gedaan denk ik.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:09:36 #96
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144425910
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Volgens mij doet netflix het niet omdat het aanbod, vooral op het gebied van films, verre van overtuigend is. Het is dat ik het een week gratis kon proberen en daardoor de potentie zag, maar als je me vooraf die lijst met films had laten zien en ik zou gelijk moeten betalen had ik t niet gedaan denk ik.
Het 'verbergen' van het aanbod maakt natuurlijk niet dat het aanbod beter wordt. Beetje rare logica eigenlijk.

Moreflicks kende ik niet, handig!
pi_144426004
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:09 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Het 'verbergen' van het aanbod maakt natuurlijk niet dat het aanbod beter wordt. Beetje rare logica eigenlijk.

Moreflicks kende ik niet, handig!
Ze verbergen ook niet het complete aanbod, ze benadrukken juist de kwaliteit met toppers als HOC en BB. Dat maakt het totale aanbod inderdaad niet beter, maar wel makkelijker verkoopbaar.
pi_144426374
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Forbry het volgende:
Score van en/of link naar IMDb zou ik ook heel prettig vinden :Y
ik heb deze:
https://chrome.google.com(...)gnpiabdfehfjgcapepbm

en in adblock moet je bij eigen filters deze toevoegen: (copypaste)

www.netflix.com##.ratingReminderContainer

dan verwijder je die donate button

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2014 17:26:31 ]
pi_144426438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:25 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb deze:
https://chrome.google.com(...)gnpiabdfehfjgcapepbm

en in adblock moet je bij eigen filters deze toevoegen: (copypaste)

www.netflix.com##.ratingReminderContainer

dan verwijder je die donate button
Oh, ik ga dat (later) zeker uitproberen... thanks! ^O^
Tails tell tales
pi_144430096
quote:
19s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:13 schreef perro. het volgende:
ik neem aan dat die nieuwe landen ook beschikbaar zullen zijn bij unblock-us? :Y)
quote:
That's great to know that Netflix will be open in Belgium! We are also looking forward on having that added to our list but we must first wait Netflix to be available in Belgium or be launched before we would be able to do some magic and hopefully have it added into our supported regions. Thanks for your request and please let us know if you need further assistance.

http://support.unblock-us(...)flix-region-belgium-
pi_144430123

Family Stone The – 2005 6 1:43 uur
De relatie van de gesloten Everett en Meredith werkt in Manhattan, maar brokkelt af wanneer ze een buitenwijk bezoeken.

Jennifer’s Body – 2009 16 1:42 uur
Na een wonderbaarlijk concert van een satanische rockband verandert de knappe cheerleader Jennifer in een duivelin.

Sherlock – 2010-2014 12
In this updated take on Arthur Conan Doyle’s beloved mystery tales, the eccentric sleuth prowls the streets of modern-day London in search of clues.

Star Trek: Insurrection – 1998 12 1:42 uur
Captain Picard en de bemanning van de Enterprise ontrafelen een samenzwering in een wereld waar burgers niet verouderen door metafasische straling.

Taxi – 2004 9 1:37 uur
Een snelle taxichauffeur wordt door een agent overtuigt om haar racekwaliteiten te gebruiken en hem te helpen bij de jacht op een bende bankrovers.
  vrijdag 12 september 2014 @ 08:28:01 #102
258885 Solique
I Kill You !
pi_144445906
En het aanbod wordt beter en beter. :)
pi_144445926
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

Hier zit ik al tijden op te wachten, niet vanwege netflix maar om eindelijk alle wielerfilmpjes van sporza te kunnen kijken :')
pi_144455907
Staat nergens vermeld maar seizoen 2 van Orphan Black staat er ook op
  Admin vrijdag 12 september 2014 @ 15:26:42 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144456435
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:07 schreef Chrizs het volgende:
Awesome. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 12 september 2014 @ 15:51:31 #106
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_144457293
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:07 schreef Chrizs het volgende:
mooi, dat was voor mij toch wel DE verassing van de series die er op staat
zeer leuke serie
pi_144458330
Laatst met The Americans begonnen. Dat is echt een toffe serie zeg, alleen het begint vrij traag met een pilot van 70 min :/
Play hard, go pro.
pi_144458623
Vandaag op Netflix USA de documantaire "talhotblond" gezien.
Gaat over hoe gevaarlijk chatboxen op internet kunnen zijn, echt bizar. :X
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_144461933
Taxi? Dat is dan toch wel de slechtste versie?

Met Jimmy Fallon ? Kan die acteren dan?

Voor mij n nieuwsflash: de Xbox app is geüpdate tijdens mijn vakantie :-)
pi_144462297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef JohnB52 het volgende:
Taxi? Dat is dan toch wel de slechtste versie?
Die met Robert de Niro is te zien via Netflix in heel veel andere landen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144462436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Da's Taxi Driver, een iets andere film. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:01:01 #112
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_144462522
Vanaf morgen dus ook de Penny Dreadfull tv serie op netflix :)

http://www.sho.com/sho/penny-dreadful/about
pi_144462682
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:58 schreef OMG het volgende:

Da's Taxi Driver, een iets andere film. :P.
Die had ik opgeslagen als 'Taxi' in mijn geheugen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144462858
Net Derek afgekeken, wat een fantastische serie! Voor mij tot nu toe dé ontdekking van Netflix. ^O^
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:12:03 #115
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_144462887
Lone survivor, toffe film :D
pi_144464145
quote:
7s.gif Op donderdag 11 september 2014 19:26 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

ze staan erbij idd. :)
pi_144464236
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 08:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hier zit ik al tijden op te wachten, niet vanwege netflix maar om eindelijk alle wielerfilmpjes van sporza te kunnen kijken :')
quote:
France Netflix Region Picker does not work on macbook pro from Canada

JEROME SEP 11, 2014 07:23PM EDT
I just noticed that France is now listed with the Netflix Region Picker. Unfortunately when I try it with my Macbook I get the following error: http://www.netflix.com/Error?type=nonSupportedCountry

I am in Canada and I use Chrome as Web browser

Karen Estacio
SEP 11, 2014 07:28PM EDT
Unblock-Us Agent
Hi there Jerome!

Thank you for reaching out and for noticing the new Netflix countries in the region picker!

As Netflix hasn't officially launched there yet - these regions won't work until Monday.

But we're ready when they do!

Check the new regions on Monday to discover what new content awaits you!

Cheers!

http://support.unblock-us(...)from-canada?b_id=530
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:53:59 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144464355
De nieuwe landen staan inderdaad op unblock, maandag eens kijken wat de content is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_144465795
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2014 15:51 schreef kawa4 het volgende:

[..]

mooi, dat was voor mij toch wel DE verassing van de series die er op staat
zeer leuke serie
1 op netflix gezien, 2 gedownload maar vond hoe langer het duurde steeds oninteressanter worden. Kijk dan ook niet echt uit naar seizoen 3
pi_144467732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik bedoelde uiteraard de Franse Taxi :-)
pi_144468651
Holy shit :D
Goeie lading films bij Netflix _O_
pi_144471217
Je kan vanaf nu je activity list bewerken http://lifehacker.com/net(...)m-your-ac-1633561640
pi_144473544
Tipje; 'The Returned' op Netflix UK.
Franse serie, erg intrigerend. Mooi gefilmd, goed geacteerd.
Mokkel met stuntstok
pi_144475637
hoeveel devices kunnen tegelijk online met unblock us?
  Donald Duck held zaterdag 13 september 2014 @ 00:51:40 #125
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_144476129
Zoveel als je Netflix-abonnement toestaat. De apparaten moeten wel op hetzelfde netwerk zitten, omdat Unlock-us op basis van IP werkt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Admin zaterdag 13 september 2014 @ 08:48:05 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144478475
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 19:01 schreef AntiChrist het volgende:
Vanaf morgen dus ook de Penny Dreadfull tv serie op netflix :)

http://www.sho.com/sho/penny-dreadful/about
Prima serie, eerste seizoen was erg vermakelijk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_144479390
Yes!

Teletubbies staat er ook eindelijk op!

http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/

En nog n hoop andere nieuwe films en series!

Real Humans vond ik ook tof!

Edit: 94 nieuwe titels!
pi_144480002
Update laatste twee dagen

Covers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10,000 B.C. – 2008 1:48 uur
Mammoetjager D’Leh gaat op een onmogelijke reis om de vrouw die hij liefheeft van een wrede krijgsheer, en de mensen van zijn dorp, te redden.

A Cat in Paris – 2010 6 1:01 uur
Als Zoe ontdekt dat haar kat ook de metgezel van een dief is, komt ze terecht in een thriller vol gangsters, juwelen en de daken van Parijs.

A Cinderella Story – 2004 AL 1:35 uur
In deze moderne vertolking van het klassieke sprookje, speelt Hilary Duff Assepoester, middelbare school student genaamd Sam.

Adventures of Figaro Pho The – 2012
Neem je ergste angsten en vermenigvuldig deze tig keer: Figaro is een jongen met vele fobieën, waar hij op een zeer eigenzinnige en fantasierijke manier mee omgaat.

Air Force One – 1997 Volwassen 2:04 uur
Russische terroristen kapen de Air Force One met de president en zijn gezin aan boord, waardoor de opperbevelhebber in een onmogelijke situatie terechtkomt.

Airport – 2013 AL
Het kleine vliegtuig Winky droomt ervan de wereld te zien en vrienden te ontmoeten op de luchthaven, zoals het transportvliegtuig Gugu en de privéjet Force King.

An Nelissen: De menopauze monoloog – 2005 AL 2:08 uur
De koningin van de Vlaamse comedy, An Nelissen, speelt een hilarische, hartverwarmende one-woman show over de grootste overgang in het leven van een vrouw: de menopauze.

Annika Bengtzon: Crime Reporter – 2012 12
Deze reeks Scandinavische misdaadfilms gebaseerd op de populaire romans van Liza Marklund is afkomstig van de producenten van de Millennium-trilogie en Wallander.

Batman Begins – 2005 12 2:19 uur
Na de moord op zijn ouders, traint Bruce Wayne met een duistere organisatie en keert terug naar Gotham City om misdaad te bestrijden onder een nieuwe naam.

Bert Kruismans: Wereldberoemd in Vlaanderen – 2007 AL
De Belgische stand-upcomedian en ‘de slimste mens ter wereld’ Bert Kruismans geeft een aantal sappige anekdotes ten beste over roem en tips voor wie beroemd wil worden.

Black Death – 2010 16 1:41 uur
Tijdens de eerste pestepidemie onderzoekt een door de kerk benoemde ridder een vrouw die naar vermeend de doden tot leven brengt, maar mogelijk banden heeft met Satan.

Bonded by Blood – 2010 16 1:32 uur
Deze thriller volgt de loopbanen van drie beruchte criminelen die de drugshandel en onderwereld in Zuid-Engeland regeerden tot ze werden neergeschoten.

Bucket List The – 2007 6 1:37 uur
Twee terminaal zieke mannen ontsnappen uit de kankerafdeling met het plan om ten volle te genieten van het leven voordat ze het loodje leggen.

Cats & Dogs – 2001 6 1:27 uur
Als een professor een vaccin ontwikkelt voor mensen met een hondenallergie, brengt hij onbewust het gevoelige evenwicht van het gezag tussen honden en katten in de war.

Contract The – 2006 16 1:36 uur
Terwijl hij op vakantie is met zijn zoon ontdekt Ray Keene dat een huurmoordenaar en diens trawanten het duo op de voet volgen.

Coyote Ugly – 2000 6 1:40 uur
De talentvolle Violet belandt in New York en hoopt een beroemd songwriter te worden. Maar ze moet de eindjes aan elkaar knopen door in een nieuwe club te werken.

Dark Knight The – 2008 16 2:32 uur
Als Batman, Luitenant Gordon en het openbare ministerie Gothams criminele circuit, ontmantelen, dreigt een nieuwe slechterik hun goede daden te saboteren.

David Galle: D – 2013 AL 1:01 uur
In deze eerste film van David Galle is de komiek zelf het middelpunt. Hij gaat het podium op om licht te schijnen op de universeel gênante benarde situaties in het leven.

Deadwood – 2004-2006 16
Tijdens de goudkoorts, in 1876, trekken outlaws naar Deadwood, waar iedereen, ook ex-marshal Seth Bullock en de beruchte Wild Bill Hickok, erop uit is om naam te maken.

Dumb and Dumber – 1994 6 1:46 uur
Een stel dwaze domme vrienden reizen het hele land af om een koffertje met cash aan de rechtmatige eigenaar af te leveren.

Easy Money – 2010 16 2:04 uur
Drie criminelen kruisen elkaars pad als ze proberen een grote slag te slaan. Een reeks gebeurtenissen volgt, in gang gezet door een boef die de Servische maffia bevecht.

Exorcist The – 1973 Volwassen 2:01 uur
Wanneer een actrice begint te vermoeden haar dochtertje in de ban is van een boze geest, doet ze beroep op twee priesters om te proberen de demon uit te drijven.

Falling Skies – 2011-2012
Een professor gebruikt zijn kennis van militaire geschiedenis tegen de buitenaardse wezens die de aarde hebben verwoest, zijn vrouw hebben vermoord en zijn zoon ontvoerd.

Freddy Devadder: Gearrangeerd – 2007 AL
Komiek Bart Vanneste vertolkt zijn ‘Freddy de Vadder’-personage als de kettingrokende, vuilbekkende wannabe-rockster, in deze stand-upvoorstelling.

Gili: Iedereen paranormaal – 2012 AL
De wereldberoemde mentalist Gili toont zijn buitengewone vaardigheden voor en met gewone mensen, waaruit blijkt dat iedereen een zesde zintuig bezit.

Girl Who Kicked the Hornet’s Nest The – 2009 12 2:27 uur
Deze thriller volgt de felle hacker Lisbeth Salander die in het ziekenhuis belandt, verdacht wordt van moord en het doelwit wordt van een moordaanslag.

Girl Who Played with Fire The – 2009 16 2:09 uur
Computerexpert Lisbeth wordt hoofdverdachte als twee journalisten doodgaan nadat een uitgever van een tijdschrift een artikel over de Zweedse seksindustrie publiceert.

Girl with the Dragon Tattoo The – 2009 16 2:32 uur
Een journalist en een hacker werken samen om de onopgeloste verdwijning van het nichtje van een rijke man te onderzoeken. Ze ontdekken de duisterste familiegeheimen.

Goal! The Dream Begins – 2005 AL 1:58 uur
Santiago is gek op voetbal, maar zijn vader is hier minder blij mee. Maar hij doet de wereld versteld staan wanneer hij wordt opgemerkt in een amateurwedstrijd.

Good Hair – 2010 AL 1:35 uur
Chris Rock gaat de hele wereld over, van schoonheidssalon tot wetenschappelijk laboratorium, om het mysterie van Afro-Amerikaans haar uit te kammen.

Goodbye First Love – 2011 6 1:45 uur
De 15-jarige Camille wordt verliefd op een oudere jongen en moet omgaan met haar verdriet wanneer hij vertrekt om door Zuid-Amerika te gaan reizen.

Goonies The – 1985 6 1:53 uur
In deze populaire jaren 80-klassieker ontdekt een groep excentrieke kinderen een schatkaart. Ze besluiten op avontuur te gaan, op zoek naar de schat.

Guardian The – 2006 12 2:19 uur
Een legendarische reddingszwemmer die lesgeeft aan een elitaire kustwachtopleiding, wordt gedwongen om een omhooggevallen nieuwkomer te trainen en inspireren.

Gunter Lamoot: 7 years of pure genius – 2007 AL
Stand-upcomedian Gunter Lamoot gaat in op belangrijke onderwerpen als televisie, pech, porno en natuurlijk seks.

High Fidelity – 2000 AL 1:53 uur
Wanneer de eigenaar van een platenwinkel wordt gedumpt door zijn vriendin, bezoekt hij vijf ex-partners om te achterhalen waardoor het mis is gegaan.

Interview with the Vampire – 1994 16 2:02 uur
De levens van drie vampiers zijn voor eeuwen met elkaar verbonden in dit verhaal dat verraad, liefde, eenzaamheid en honger verkent.

Invictus – 2009 AL 2:13 uur
Na het einde van apartheid gebruikte de pas verkozen president Nelson Mandela in 1995 de World Cup-rugbywedstrijden om zijn volk in Zuid-Afrika te verenigen.

Jack Taylor – 2010 12
Ken Bruens populaire misdaadromans komen tot leven in deze serie van tv-films over de Ierse politieman Jack Taylor die privé-detective is geworden.

Jay and Silent Bob’s Super Groovy Cartoon Movie – 2013 1:03 uur
Na het winnen van de jackpot, gebruiken Jay en Silent Bob hun geld om de superheldenbestrijders Bluntman en Chronic te worden.

King of California – 2007 6 1:29 uur
In deze eigenzinnige comedy is een vader die lijdt aan waanideeën ervan overtuigd dat er een schat begraven ligt onder de buitenwijk in Zuid-Californië waar hij woont.

Last Song The – 2010 9 1:47 uur
Ronnie Miller, een opstandig voormalig pianowonderkind, probeert er het beste van te maken als ze de zomer doorbrengt in Georgia met haar vader van wie ze vervreemd is.

Life Unexpected – 2010
Nadat Lux jaren in pleeggezinnen heeft gezeten, spoort ze haar echte ouders op voor toestemming om op eigen benen te staan. In plaats hiervan krijgen de de gedeelde voogdij.

Love Crime – 2010 12 1:46 uur
De Franse regisseur Alain Corneau brengt een huiveringwekkend verhaal over twee ambitieuze vrouwen wier professionele ambities gevaarlijk persoonlijk worden.

Margin Call – 2011 AL 1:46 uur
In dit drama over een investeringsbank in de aanloop naar de financiële crisis van 2008 onthult een analist informatie die zijn werkgever zou kunnen ruïneren.

Misfits – 2009-2013 Volwassen
Na een werkstraf van zes weken ontdekken vijf dwarse tieners dat een megastorm ze superkracht heeft gegeven.

Muppet Movie The – 1979 Kids OK 1:35 uur
Kermit de Kikker besluit dat hij acteur wil worden en vertrekt naar Hollywood. Onderweg ontmoet hij Miss Piggy en de rest van de Muppets-cast.

My Queen Karo – 2009 12 1:37 uur
In 1974 verhuist Karo met haar ouders naar een commune in Amsterdam. Karo’s vader stelt hun vrije levensstijl op de proef en begint een relatie met een andere vrouw.

Mystic River – 2003 16 2:17 uur
Een tragedie herenigt jeugdvrienden Sean, Dave en Jimmy wanneer ze samen worden verbonden in een moordonderzoek van Jimmy’s tienerdochter.

Narc – 2002 16 1:45 uur
Een undercoveragent ziet het niet meer zitten wanneer een achtervolging eindigt met de dood van een baby. Maar als een agent wordt vermoord, wordt hij weer opgeroepen.

Nieuwe Snaar: Koñec De – 2012 AL
Met 3.600 concerten in haar 30-jarige geschiedenis geeft deze folksensatie een afscheidsvoorstelling die het geschakeerde werk van de band in de schijnwerpers zet.

Penny Dreadful
De klassiekers Dracula, Frankenstein, Dorian Gray zijn terug te vinden in deze horrorserie die zich afspeelt in de donkere straten van het Victoriaanse Londen.

Piv Huvluv: Speeltijd – 2013 1:52 uur
Stand-upcomedian Piv Huvluv onderzoekt op hilarische wijze de vraag of we stoppen met spelen omdat we ouder worden, of dat we ouder omdat we stoppen met spelen.

Pollyanna – 1960 AL 2:14 uur
Het charmante weesmeisje Pollyanna, dat een ontembare wil heeft om in alles het goede te zien, slaagt erin om alle ruziemakers rondom haar te veranderen.

Poltergeist – 1982 16 1:54 uur
Boosaardige buitenaardse strijdkrachten vallen een huis aan en transformeren het in een bovennatuurlijke sideshow waarin de jonge dochter van de familie centraal staat.

Rabbit Hole – 2010 12 1:31 uur
Becca en Howie worstelen acht maanden na de dood van hun 4-jarige zoon Danny met de realiteiten van het leven. Ze rouwen elk op hun eigen manier.

Real Humans – 2012 12
Deze dramaserie speelt zich af in een parallel universum, in een wereld waarin robots zo menselijk zijn geworden dat ze nauwelijks te onderscheiden zijn van echte mensen.

Rush Hour – 1998 12 1:37 uur
Wanneer een inspecteur uit Hong Kong voor een ontvoeringszaak naar Los Angeles wordt gestuurd, wijst de FBI een zelfingenomen agent aan om hem af te leiden.

Rushmore – 1998 6 1:32 uur
De wereld van het wonderkind Max Fischer, een tweedejaars aan de Rushmore Academy, staat op zijn kop wanneer hij verliefd wordt op een docente uit het eerste jaar.

Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed – 2004 6 1:32 uur
Fred, Daphne, Velma, Shaggy en Scooby moeten een woeste schurk tegenhouden die hun stad Coolsville in het tegenovergestelde wil veranderen.

September Issue The – 2008 AL 1:29 uur
Neem een kijkje achter de schermen bij Vogue terwijl de hoofdredacteur en de creatieve directeur van het modetijdschrift het langverwachte septembernummer maken

Seven – 1995 16 2:06 uur
Een doorgewinterde rechercheur en zijn nieuwe partner gaan wanhopig op zoek naar een moordenaar wiens gruwelijke misdaden zijn gebaseerd op de zeven hoofdzonden.

Sherlock Holmes – 2009 12 2:08 uur
Robert Downey Jr schittert als de legendarische speurder Sherlock Holmes in deze Guy Ritchie-versie van Sir Arthur Conan Doyle’s detectiveserie.

Sixth Sense The – 1999 16 1:47 uur
Wanneer een 6-jarige jongen op onverklaarbare wijze dode mensen begint te zien, komt hij bij een kinderpsycholoog die vastbesloten is om de waarheid te achterhalen.

Steven Mahieu: Mahieustueus – 2013 AL 1:23 uur
Nieuw talent Steven Mahieu onderscheidt zich binnen de gelederen van stand-upcomedians met een voorstelling die bruist van de mentale en fysieke energie.

Tyler Perry’s Why Did I Get Married Too? – 2010 6
Een jaarlijkse Caribische vakantie verandert in een week van levensveranderende onthullingen wanneer vier stellen hun relaties blootleggen.

Upside of Anger The – 2005 12 1:51 uur
Terry wordt gedumpt door haar man, en moet vier dochters alleen opvoeden. Het begint echter weer beter te gaan wanneer ze valt voor een voormalige honkbalspeler.

Wallander – 2008 12
In een schilderachtige en ooit vreedzame provincie in Zweden onderzoekt de gedesillusioneerde politie-inspecteur Kurt Wallander een schokkende golf van moorden.

What a Girl Wants – 2003 AL 1:44 uur
Op zoek naar de vader die ze niet kent, reist de dochter van een vrijgevochten Amerikaanse moeder naar Europa om te ontdekken dat haar vader een bekrompen politicus is.

Why Did I Get Married? – 2007 6 1:58 uur
Acht getrouwde studievrienden komen bij elkaar voor een reünie totdat een verrassende onthulling van ontrouw een kettingreactie van zelfanalyse teweegbrengt.

Wouter Deprez: Eelt – 2009 AL 1:34 uur
Wouter Deprez speelt in deze zowel grappige als ontroerende voorstelling een theatrale, extraverte versie van zijn vader in een poging hem beter te begrijpen.

Xander De Rycke: Uw zoete 666 – 2010 AL
In een voorstelling vol scherpe humor speelt de charismatische komiek Xander De Rycke met de ongerijmdheden en absurditeiten van het dagelijks leven.

Yes Man – 2008 6 1:44 uur
Na een bittere echtscheiding, wordt een bankbediende beïnvloed door een zelfhulpgoeroe die hem aanzet om een jaar lang ja te zeggen tegen alles wat zijn weg kruist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 13-09-2014 11:15:12 ]
pi_144480043
Ik was gisteren m'n lijst aan het bijwerken en het viel me al gauw op hoeveel bazentitels er opeens bij zijn gekomen _O_
pi_144480074
Fijne lijst van toevoegingen zeg *O* :)
pi_144480908
Mijn lijst komt nu ver over de 300 titels lol
Ben van plan om dit weekend te beginnen met kijken
pi_144480942
dan zou ik snel beginnen, als je er elke dag 1 kijkt heb je kans dat je alles hebt gezien voordat Netflix het er weer afgooit
  zaterdag 13 september 2014 @ 12:05:23 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144481081
Falling Skies is een aanrader. Jammer dat er pas één seizoen op staat, ik heb afgelopen week seizoen vier gekeken. Komende zomer (ja zolang wachten) komt het vijfde en laatste deel.
  roze zaterdag 13 september 2014 @ 12:45:42 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144481878
Heeft iemand de serie Penny Dreadful al gekeken op Netflix? Net trailer bekeken, die zag er wel tof uit _O_
  roze zaterdag 13 september 2014 @ 12:51:04 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144481987
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:56 schreef Chrizs het volgende:
Mijn lijst komt nu ver over de 300 titels lol
Ben van plan om dit weekend te beginnen met kijken
Ik gooi er telkens weer dingen uit die ik toch niet meer ga kijken. Mijn lijst bestaat uit 8 dingen _O-
  zaterdag 13 september 2014 @ 13:02:12 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144482144
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Heeft iemand de serie Penny Dreadful al gekeken op Netflix? Net trailer bekeken, die zag er wel tof uit _O_
Heb ook even de trailer gekeken en het ziet er inderdaad tof uit! Toegevoegd aan mijn lijst ^O^
pi_144482655
wow, zo veel films die ik nog graag (nog een keer) wilde zien! *O*
pi_144482875
Goede lijst zeg!
Ik heb voor de kinderen een aparte user aangemaakt maar daar zie ik 'mijn lijst' niet. Geen ramp want ze kijken toch alleen barbie en winx maar niet handig. Iemand een idee wat ik daar aan kan doen? Bij mijn eigen user werkt dat wel.
Met een meidenkwartet
pi_144483135
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:31 schreef Cathmar het volgende:
Goede lijst zeg!
Ik heb voor de kinderen een aparte user aangemaakt maar daar zie ik 'mijn lijst' niet. Geen ramp want ze kijken toch alleen barbie en winx maar niet handig. Iemand een idee wat ik daar aan kan doen? Bij mijn eigen user werkt dat wel.
quote:
Het kindvriendelijke gedeelte van Netflix is iets anders dan de rest van Netflix en bevat geen functies van Mijn lijst (My List). Je kunt echter op elk gewenst teruggaan naar het standaardgedeelte van Netflix om Mijn lijst (My List) te bekijken.

https://help.netflix.com/nl/node/10523
pi_144483370
Oohh super! Ik was net door het "oude" aanbod heen. Nu weer stapels films en series.

Orphan black & falling skies staan hoog op mijn lijstje.
pi_144483439
Aantal vergeten:

Covers
SPOILER
Beloved – 2011 6 2:18 uur
Dertig jaar nadat haar eigen hart werd gebroken, ziet Madeleine de geschiedenis zich herhalen in het leven van haar dochter Véra.

Beyond the Steppes – 2010 12 1:23 uur
Een jonge Poolse alleenstaande moeder in een werkkamp in Siberië na WOII moet ontsnappen om medische hulp te zoeken voor haar zieke baby.

Chéri – 2009 12 1:32 uur
Als de Franse courtisane Madame Peloux haar verwende zoon Chéri koppelt aan een courtisane van middelbare leeftijd, verwacht ze niet dat ze verliefd op elkaar worden.

Extra Man The – 2010 12 1:47 uur
Een aankomend dramaturg moet zijn baan opzeggen na een vernederend incident en vertrekt naar New York, waar hij een kamer huurt van een voormalige toneelschrijver.

Han Solo: Racist – 2009 12
Via zijn op Star Wars geïnspireerde alter ego gaat komiek Han Coucke in op allerlei sociale problemen in deze politiek incorrecte onemanshow.

Iwein Segers: 25 jaar Iwein Segers – 2010 AL
Acteur en komiek Iwein Segers stapt het podium op om de draak te steken met de wet, rockmuzikanten, bibliotheken, kabouterschatten en nog veel meer.

Joost Van Hyfte: Kok – 2013 AL 1:22 uur
Joost van Hyfte maakt grappen over koken en kookt tijdens zijn grappen in deze unieke combinatie van kooktips en humor.

Kaboom – 2010 12 1:26 uur
Een student brengt zijn dagen door met zijn vrienden en zijn nachten met het smachten naar zijn hetero huisgenoot, tot een wild feestje zijn wereld ineen doet storten.

Meisje – 2002 AL 1:29 uur
Een plattelandsmeisje uit een arbeidersgezin heeft plannen om museumgids te worden en verhuist naar de grote stad om haar passie voor kunstgeschiedenis na te jagen.

Monk The – 2011 12 1:40 uur
Het geloof van een kapucijner monnik van legendarische vroomheid wankelt wanneer Satan een mooie vrouwelijke volgelinge stuurt om hem in verzoeking te brengen.

Nigel Williams: Geloof mij – 2011
De uit de UK afkomstige Nigel Williams werpt een kritische blik op spirituele en religieuze onderwerpen in deze hilarische stand-upshow vanuit Antwerpen.

Pac-Man and the Ghostly Adventures – 2013 6
Tiener Pac en zijn vrienden krijgen te maken met de ups en downs van de puberteit, terwijl ze Pac-World beschermen tegen een spokenleger onder leiding van Betrayus.

Schellebelle 1919 – 2011 1:41 uur
Een Vlaamse boerenfamilie vangt 25 wezen op tijdens de Eerste Wereldoorlog, en moet vechten om de kinderen te houden wanneer corrupte politici hen dreigen weg te halen.

Stoned – 2005 16 1:38 uur
De laatste dagen van Rolling Stones-gitarist Brian Jones worden getoond via caleidoscopische flashbacks die de vriendschap laten zien die leidde tot zijn ondergang.

Streets of Blood – 2009 16 1:31 uur
Val Kilmer en rapper 50 Cent spelen politieagenten in New Orleans die hun leven wagen om uit te zoeken of een collega-agent is vermoord tijdens Hurricane Katrina.

Teletubbies – 1997 AL
Teletubbies speelt zich af in het magische Teletubbyland en gebruikt heldere kleuren, boeiende verhalen en leuke spelletjes die tot de verbeelding van kinderen spreken.

Unforgivable – 2011 12 1:47 uur
Dit drama volgt het chaotische leven van Francis, een schrijver van misdaadromans die naar Venetië gaat om zijn volgende boek te schrijven en een affaire begint.

Wakfu – 2008-2011
Yugo, een 12-jarige Eliatrope met speciale krachten, gaat op een missie om zijn echte familie te vinden en ontdekt zo de geheimen van Wakfu.

World of Eric Carle The – 1993 Kids OK
Deze serie, verteld door Carice van Houten, bestaat uit vijf grappige verhalen die ouders zullen helpen hun kinderen in bed te krijgen!
  Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2014 @ 14:06:28 #142
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144483747
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:25 schreef Isabeau het volgende:
wow, zo veel films die ik nog graag (nog een keer) wilde zien! *O*
Ìk heb een tip voor je, denk dat je deze 8 delige serie wel gaat waarderen
Les revenants (TV Series 2012– ) - IMDb op Netflix UK
  Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2014 @ 14:09:41 #143
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144483826
Iedereen trouwens, de achtdelige serie Le Revenants is mooi. zit er nu 2 eps in

Komt een US Remake trouwens

Op Netflix UK

Les revenants (TV Series 2012– ) - IMDb
pi_144484305
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef Aether het volgende:

[..]

[..]

^O^ merci
Met een meidenkwartet
pi_144484309
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:06 schreef SunChaser het volgende:
De samenvatting klinkt goed. Ik zal eens gaan kijken.
pi_144484567
Op US staat 'ie als The Returned. Had de serie al op PBS gezien, doe denk ik een marathon wanneer het nieuwe seizoen uitkomt.
pi_144485682
Wel opvallend: een hoop Nederlandse cabaretshows eruit, en een hoop Vlaamse ervoor terug.

Helaas nog niks terug voor de Pixar films die weg zijn
pi_144486939
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:41 schreef Mord_Sith het volgende:
Tipje; 'The Returned' op Netflix UK.
Franse serie, erg intrigerend. Mooi gefilmd, goed geacteerd.
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 13 september 2014 @ 18:49:35 #149
268260 Dr.Mikey
pi_144491315
Is Netflix down?
R.I.P DTS.
  roze zaterdag 13 september 2014 @ 18:50:37 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144491360
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Netflix down?
Bij mij niet
pi_144491419
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Bij mij niet
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_144491560
  zaterdag 13 september 2014 @ 18:59:58 #153
268260 Dr.Mikey
pi_144491619
Gewoon traag zie ik.
R.I.P DTS.
  Donald Duck held zaterdag 13 september 2014 @ 19:02:54 #154
46149 __Saviour__
pi_144491688
Als netflix plat gaat, merk je dat wel op facebook en twitter
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 13 september 2014 @ 19:25:49 #155
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_144492375
en wederom een zeer leuke toevoeging van films,

alleen the avengers, heeft die ook op netflix gestaan?
of niet, want die kan ik niet meer vinden ( logisch als die er nooit opgestaan heeft)
  Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2014 @ 20:21:08 #157
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144494069
Avenger staat of stond erop
Was vroeg weekloon op tv trouwens
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:27:45 #158
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_144494320
quote:
in die lijst staat hij wel,
maar op netflix zelf niet meer dus -O-
pi_144494512
Wil ik Chuck gaan kijken, is ie verwijderd. Dit zorgt er weer voor dat ik ga downloaden :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 13 september 2014 @ 21:00:09 #160
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144495430
Penny Dreadful maar eens checken.

Edit: Begint goed! Lekker sfeertje.

[ Bericht 41% gewijzigd door JaqenHghar op 13-09-2014 21:24:16 ]
pi_144498126
quote:

Die van 2004 of 2012?

SPOILER
  Redactie Frontpage zaterdag 13 september 2014 @ 22:50:55 #162
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144500969
2012

Overigens, niks werkt meer met unblock us, is de dns veranderd?
pi_144501063
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef SunChaser het volgende:
2012

Overigens, niks werkt meer met unblock us, is de dns veranderd?
Ik was al begonnen :Y Like it so far! *O*
pi_144501158
Ben fan van Penny Dreadful :)
  zaterdag 13 september 2014 @ 23:10:35 #165
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_144501646
begonnen aan Once Upon a Time (Netflix USA) :D
  zondag 14 september 2014 @ 00:15:32 #166
401956 _Dido_
Remember me!
pi_144503842
Ben Penny Dreadful aan het kijken. Toffe serie hoor!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 14 september 2014 @ 00:16:13 #167
401956 _Dido_
Remember me!
pi_144503869
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef timp0e het volgende:
Ben fan van Penny Dreadful :)
haha jij ook al? Heb net ep 5 gekeken (met de brief) en nu ben ik al helemaal gefascineerd!!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 14 september 2014 @ 02:49:30 #168
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_144506849
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wil ik Chuck gaan kijken, is ie verwijderd. Dit zorgt er weer voor dat ik ga downloaden :')
Kijk m op de Amerikaanse.
#FreeHat
pi_144508037
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 02:49 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Kijk m op de Amerikaanse.
Ja, dan moet ik weer een goedwerkende dns vinden; oude doet het niet meer. Het is gewoon irritant.
  zondag 14 september 2014 @ 08:10:45 #170
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_144508046
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 08:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ja, dan moet ik weer een goedwerkende dns vinden; oude doet het niet meer. Het is gewoon irritant.
unblock us.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_144508479
Gister de pilot gekeken van Suits. Ik ben hooked. Het begint echt als een trein! Het is dus een advocatenserie. Het gaat over een gesjeesde student rechten die na een foutgelopen drugdeal per ongeluk terechtkomt bij een sollicitatiedag van een gerenommeerd advocatenkantoor in NYC. Vanaf dan gaat het los.... Ik ga het volgen!!
pi_144508610
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 08:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

hola werkt ook nog steeds. Supersimpel.
pi_144508648
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 09:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

hola werkt ook nog steeds. Supersimpel.
Kijk via een Smart TV.
pi_144508834
quote:
12s.gif Op zondag 14 september 2014 09:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Kijk via een Smart TV.
Geef nou 3,50 per maand extra uit aan unblock us en je hebt nergens last meer van. Krijg je nog tig landen erbij ook. :)
  Redactie Frontpage zondag 14 september 2014 @ 10:14:18 #175
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144508893
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 09:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Gister de pilot gekeken van Suits. Ik ben hooked. Het begint echt als een trein! Het is dus een advocatenserie. Het gaat over een gesjeesde student rechten die na een foutgelopen drugdeal per ongeluk terechtkomt bij een sollicitatiedag van een gerenommeerd advocatenkantoor in NYC. Vanaf dan gaat het los.... Ik ga het volgen!!
Eerste 2 seizoenen zijn geweldig, daarna wordt het een soap, s4 kijk al niet eens meer
pi_144509093
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Geef nou 3,50 per maand extra uit aan unblock us en je hebt nergens last meer van. Krijg je nog tig landen erbij ook. :)
Zojuist unblock us aangevraagd.
  zondag 14 september 2014 @ 10:37:49 #177
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144509127
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:14 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Eerste 2 seizoenen zijn geweldig, daarna wordt het een soap, s4 kijk al niet eens meer
M-maar vrouwen houden toch van soaps.. ;(

Daar gaat mijn wereldbeeld. _O-
pi_144509202
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 10:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Zojuist unblock us aangevraagd.
Eerste week is gratis he, dus mocht het toch niet bevallen... :)
  zondag 14 september 2014 @ 10:52:58 #179
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_144509309
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:37 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

M-maar vrouwen houden toch van soaps.. ;(

Daar gaat mijn wereldbeeld. _O-
Denken dat SunChaser een vrouw is :') :D
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zondag 14 september 2014 @ 10:59:17 #180
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144509386
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 10:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Denken dat SunChaser een vrouw is :') :D
Dat kan ik toch niet ruiken :+
pi_144509429
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:59 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dat kan ik toch niet ruiken :+
Wereldbeeld hersteld?
  zondag 14 september 2014 @ 11:05:12 #182
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144509485
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 11:02 schreef Aether het volgende:

[..]

Wereldbeeld hersteld?
Odin zij dank, ik kan weer rustig ademhalen op mn zolderkamer *)
pi_144509694
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:05 schreef JaqenHghar het volgende:

Odin zij dank, ik kan weer rustig ademhalen op mn zolderkamer *)
SPOILER
  zondag 14 september 2014 @ 11:22:52 #184
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144509765
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

SPOILER
_O_ _O-

Even weer serieus:

Penny Dreadful is awesome _O_ _O_

Het enige mindere vind ik al (stuk of 3 in de 1e episode) die jump scares. Dat vind ik persoonlijk best goedkoop schrikken namelijk.
  zondag 14 september 2014 @ 14:39:44 #185
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_144514326
Heb begrepen dat Netflix Duitsland + andere landen 16 september live gaat.
Er is een groot event gepland in Berlijn.
pi_144514645
Saving Mr. Banks
Saving Mr. Banks (2013) - IMDb

Staat nu op Netflix
pi_144517342
Ik zit nou lekker "Taken" te kijken.
Best vermakelijk.
  zondag 14 september 2014 @ 18:25:24 #188
268260 Dr.Mikey
pi_144521198
Ik had gister een trailer gezien van een original netflix serie over vampieren en weerwolven.
Alleen nu ben ik naam vergeten en kan ik het nergens vinden. En nee het was niet Hemlock Grove of From Dust Till Dawn. Kan iemand mij helpen?
R.I.P DTS.
pi_144521251
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had gister een trailer gezien van een original netflix serie over vampieren en weerwolven.
Alleen nu ben ik naam vergeten en kan ik het nergens vinden. En nee het was niet Hemlock Grove of From Dust Till Dawn. Kan iemand mij helpen?
Staat ie hier tussen?
http://en.m.wikipedia.org(...)stributed_by_Netflix
  zondag 14 september 2014 @ 18:29:16 #190
268260 Dr.Mikey
pi_144521307
quote:
Via de Netflix facebook pagina erachter gekomen dat het Penny Dreadful is,
Maar die staat inderdaad niet op deze lijst.
R.I.P DTS.
pi_144521391
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Via de Netflix facebook pagina erachter gekomen dat het Penny Dreadful is,
Maar die staat inderdaad niet op deze lijst.
Het is volgens mij ook geen Netflix Original.
  zondag 14 september 2014 @ 18:33:28 #192
268260 Dr.Mikey
pi_144521436
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Aether het volgende:

[..]

Het is volgens mij ook geen Netflix Original.
Volgens wiki ook niet maar op Netflix als zowel in de trailer staat er Netflix original.
R.I.P DTS.
pi_144523848
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:53 schreef JohnB52 het volgende:
Saving Mr. Banks
Saving Mr. Banks (2013) - IMDb

Staat nu op Netflix
NL netflix?
pi_144524037
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dit is goedkoper, Cyberghost VPN. Alle landen waar Netflix zit, zit deze VPN ook. 1,70 per maand als je het om doet rekenen https://store.cyberghostv(...)rjql&crel=currencyId

:)

hier meer info

http://www.cyberghostvpn.com/
pi_144524209
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:45 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Dit is goedkoper, Cyberghost VPN. Alle landen waar Netflix zit, zit deze VPN ook. 1,70 per maand als je het om doet rekenen https://store.cyberghostv(...)rjql&crel=currencyId

:)

hier meer info

http://www.cyberghostvpn.com/
Staat ook in de OP ;)
pi_144524341
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 19:49 schreef Aether het volgende:

[..]

Staat ook in de OP ;)
Klopt, unlock us ook. Maar dit is een speciale aanbieding, normaal is dat pakket 50 euro :D
pi_144524727
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:41 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

NL netflix?
Ja

Film uit 2013, moet niet gekker worden.
  roze zondag 14 september 2014 @ 20:36:12 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144526839
Coyote Ugly staat er ook op O+ Die film heb ik vroeger helemaal grijs gedraaid, ga hem binnenkort maar weer eens kijken O+
pi_144526903
Heb je de lijst niet gezien? 95 nieuwe titels dit weekend!
  roze zondag 14 september 2014 @ 20:37:44 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144526963
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef JohnB52 het volgende:
Heb je de lijst niet gezien? 95 nieuwe titels dit weekend!
Jawel maar heb niet elke titel gelezen _O- Was teveel. Ben nu alles even aan het bekijken en meer op mijn lijst aan het toevoegen
pi_144546251

en niemand hier die het opgevallen is dat DEADWOOD erop staat _O_
Prima rede om dat nog eens terug te gaan kijken, en ik heb al zoveel dat ik nog wel zien :')

Maar het opmerkelijkste hieraan is dat Deadwood een HBO serie is, ik ben wel benieuwd naar de rede hierachter en of we voortaan meer HBO mogen verwachten
  Admin maandag 15 september 2014 @ 12:58:53 #202
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144547094
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:25 schreef planethugo het volgende:

Maar het opmerkelijkste hieraan is dat Deadwood een HBO serie is, ik ben wel benieuwd naar de rede hierachter en of we voortaan meer HBO mogen verwachten
Het is een coproductie met Paramount, en Paramount doet de internationale distributie. Dat is wellicht de reden dat het niet exclusief voor HBO is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 15 september 2014 @ 13:01:06 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144547138
quote:
[ afbeelding ]
Prima rede om dat nog eens terug te gaan kijken, en ik heb al zoveel dat ik nog wel zien :')

Zo'n gave serie. Ik heb de dvd-box hier en heb het afgelopen winter opnieuw zitten kijken. Een absolute aanrader, cocksuckers!
pi_144547466
quote:
[ afbeelding ]

Oh, nee niet gezien.

Leek me wel een toffe serie, zet m in mijn to watch list, thanks!
pi_144547530
quote:
17s.gif Op maandag 15 september 2014 13:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo'n gave serie. Ik heb de dvd-box hier en heb het afgelopen winter opnieuw zitten kijken. Een absolute aanrader, cocksuckers!
Als CC enthousiast is...

Op mijn lijst!
pi_144548057
Laatste update

Covers
SPOILER
Air Buddies – 2006 AL 1:19 uur
Vijf golden retriever-pups galopperen te hulp wanneer mama en papa worden gestolen in deze Air Bud familiecomedy-serie van Disney.

Because I Said So – 2007 AL 1:37 uur
Om te voorkomen dat de familiegeschiedenis zich herhaalt, probeert de bemoeizieke moeder Daphne ‘Mr. Right’ voor haar jongste dochter te regelen.

Groeten van Mike! De – 2012 6 1:35 uur
De Groeten van Mike! is dé ontroerende familiefilm van het jaar. Mike heeft in het ziekenhuis gelegen en mag eindelijk naar huis, maar zijn moeder komt hem niet ophalen.

Howl’s Moving Castle – 2004 6 1:54 uur
Tiener Sophie werkt in de hoedenwinkel van haar overleden vader in een saai stadje maar dan verandert Sophie opeens in een oudere vrouw…

Hunger – 2008 16 1:35 uur
In een poging de gevangenisomstandigheden te verbeteren, gaat in 1981 een groep IRA-gedetineerden in hongerstaking in Groot-Brittannië.

Hysteria – 2011 6 1:39 uur
In het Londen van 1880 bedenkt een vooruitstrevend arts een opwindende oplossing om de heersende ‘hysterie’ van seksueel onderdrukte vrouwen te behandelen.

Just Friends – 2005 6 1:30 uur
Jaren na de middelbare school komt een eens mollige goedzak terug van vakantie en wordt herenigd met een oude vlam waarvoor hij nog steeds gevoelens koestert.

Killshot – 2008 16 1:35 uur
Carmen en Wayne Colson zitten in een zogenaamd Witness Protection Program maar toch zijn ze het doelwit van een ervaren en minder ervaren huurmoordenaar.

Kinsey – 2004 16 1:53 uur
Liam Neeson speelt Dr. Alfred Kinsey die talloze mensen over hun seksleven interviewde en in 1948 zijn bevindingen uitbracht in een revolutionair boek.

Oldboy – 2003 16 1:59 uur
Zonder enig spoor van hoe hij gevangen raakte en 15 jaar lang gemarteld werd, zint een wanhopige zakenman op wraak.

PopPixie – 2011 AL
De miniatuurmetropool Pixiestad wordt beschermd en gesterkt door de magische Boom des levens en is de thuisbasis voor een groep bijzondere kleine wezens.

Saving Mr. Banks – 2013 AL 2:05 uur
Als Walt Disney zijn zinnen zet op het verkrijgen van de rechten op het kinderboek ‘Mary Poppins’, blijkt de auteur van het boek een harde noot om te kraken te zijn.

Sharknado – 2013 1:27 uur
Als een orkaan woedt in Los Angeles worden duizenden haaien meegesleept in tornado’s en gedeponeerd over heel de stad waar ze de bewoners terroriseren.

Sounding the Alarm: Battling the Autism Epidemic – 2014
Twaalf gezinnen die leven met autisme proberen betaalbare levenslange zorg te vinden voor hun zonen en dochters tijdens de overgang van kindertijd naar volwassenheid.

Trailer Park Boys: Xmas Special – 2004
Bekijk hoe Sunnyvale Trailer Park er vroeger uitzag met Randy als prostituee, J-Roc voordat hij een rapper was, en Barb en Lahey die nog een koppel waren.

When I Walk – 2013 1:21 uur
Toen de diagnose MS voor de 25-jarige regisseur Jason DaSilva in 2006 werd vastgesteld, besloot hij zijn strijd om een bevredigend leven te leiden te documenteren.
pi_144548125
Sharknado _O_
pi_144548590
quote:
[ afbeelding ]

Ik wou altijd al een keer aan deze serie beginnen.
Hoe erg is het gemis dat de serie een open einde heeft door het vervallen van een vierde seizoen?
  maandag 15 september 2014 @ 14:01:38 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144548713
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2014 13:57 schreef Apostrof het volgende:

Ik wou altijd al een keer aan deze serie beginnen.
Hoe erg is het gemis dat de serie een open einde heeft door het vervallen van een vierde seizoen?
Niet erg groot. Nu moet ik zeggen dat ik het laatste seizoen ook direct het minste seizoen vond.

Deze scène blijft geweldig:

Who?
Woo?
Cocksuckers!!!
pi_144548810
Oja ik weet t alweer, was toen aan t. twijfelen tussen Carnivale en Deadwood.

Ook jammer dat Carnivale geen vervolg kreeg
pi_144549311
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 12:58 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het is een coproductie met Paramount, en Paramount doet de internationale distributie. Dat is wellicht de reden dat het niet exclusief voor HBO is. :)
Rome is ook een co productie met de bbc en volgens mij zijn er nog wel meer series waar ze met anderen samengewerkt hebben, maar toch was alles altijd strikt HBO. Tijdje terug hebben ze zelfs een deal gesloten om niet met netflix maar met amazon een aantal oude series te delen, waaronder Deadwood.

En dan was er 2 weken geleden het bericht dat Kim Dickens zei dat ze met de bedenker (David Milch) gesproken had en hij weer geloofde in een 4de seizoen. Zou me niks verbazen als Netflix op de achtergrond ermee bezig is. Maar van de andere kant: er is jaren lang gesproken over een revival en hbo had zelfs ooit 2 tv films toegezegd maar ook daar is nooit meer wat van vernomen.

Dit is trouwens ook een heerlijke Deadwood scene met Al op zijn best. 1 vd beste tv-karakters ooit _O_
  Admin maandag 15 september 2014 @ 14:22:47 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144549394
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

Rome is ook een co productie met de bbc en volgens mij zijn er nog wel meer series waar ze met anderen samengewerkt hebben, maar toch was alles altijd strikt HBO. Tijdje terug hebben ze zelfs een deal gesloten om niet met netflix maar met amazon een aantal oude series te delen, waaronder Deadwood.
Het criterium zal niet zijn dat het een coproductie is, maar wie de distributie doet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_144549482
Deadwood lijkt mij echt een hele leuke serie, maar wetende dat die serie voortijdig beëindigd is, houdt mij erg tegen om eraan te beginnen...

Carnivale is hier trouwens de veroorzaker van. In mijn ogen één van de leukste series ooit en ik baal er echt nog stééds van dat die serie nooit een fatsoenlijk einde heeft gekregen en heb geen zin in een herhaling daarvan.

Maar goed, die serie was (voor mijn gevoel) echt naar een apotheose aan het toewerken en daar kwam toen dus heel abrupt een einde aan. Dat is bij Deadwood niet of minder het geval?
Tails tell tales
pi_144549509
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het criterium zal niet zijn dat het een coproductie is, maar wie de distributie doet. :)
geen idee hoe die wereld precies in elkaar steekt maar lijkt me dat hbo ook wel afspraken maakt hoe een serie (niet aan concurrenten) verkocht mag worden maar vind het wel frappant dat een hbo original opeens op netflix verschijnt.

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 15-09-2014 14:32:09 ]
pi_144549577
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:25 schreef Forbry het volgende:
Deadwood lijkt mij echt een hele leuke serie, maar wetende dat die serie voortijdig beëindigd is, houdt mij erg tegen om eraan te beginnen...

Carnivale is hier trouwens de veroorzaker van. In mijn ogen één van de leukste series ooit en ik baal er echt nog stééds van dat die serie nooit een fatsoenlijk einde heeft gekregen en heb geen zin in een herhaling daarvan.

Maar goed, die serie was (voor mijn gevoel) echt naar een apotheose aan het toewerken en daar kwam toen dus heel abrupt een einde aan. Dat is bij Deadwood niet of minder het geval?
Carnivale, idd net zo een geweldige serie, eindigde abrupter dus die nare smaak zal je niet houden bij Deadwood. Al heeft Deadwood in die 3 seizoenen sowieso niet echt spectaculaire season finales maar liep het verhaal eigenlijk steeds gewoon door.
pi_144550206
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:28 schreef planethugo het volgende:

[..]

Carnivale, idd net zo een geweldige serie, eindigde abrupter dus die nare smaak zal je niet houden bij Deadwood. Al heeft Deadwood in die 3 seizoenen sowieso niet echt spectaculaire season finales maar liep het verhaal eigenlijk steeds gewoon door.
Moet om diezelfde reden ook altijd een drempel over bij geheel nieuwe series, ook -of juist- als die mij heel tof lijken...

Maar op basis van jouw reactie en die van Copycat (en ook van een aantal mensen IRL) lijkt het erop dat ik deze serie misschien toch maar eens een kans kan/moet geven ^O^
Tails tell tales
pi_144554351
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:39 schreef KingRadler het volgende:
Heb begrepen dat Netflix Duitsland + andere landen 16 september live gaat.
Er is een groot event gepland in Berlijn.
Frankrijk vandaag al. Voor zover ik gezien heb alleen met Franse ondertiteling en niet in het Engels (als extra taal), dat doet vermoeden dat bij de Duitsers ook alleen in hun eigen taal de subs zichtbaar zullen zijn. Per saldo is voor mij alleen België mogelijk interessant bij deze uitbreidingen of ik moet m'n Duitse leesvaardigheden gaan bijschaven (Frans begin ik sowieso niet aan)...
  Redactie Frontpage maandag 15 september 2014 @ 16:51:35 #218
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144554403
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:48 schreef bozzo het volgende:

[..]

Frankrijk vandaag al. Voor zover ik gezien heb alleen met Franse ondertiteling en niet in het Engels (als extra taal), dat doet vermoeden dat bij de Duitsers ook alleen in hun eigen taal de subs zichtbaar zullen zijn. Per saldo is voor mij alleen België mogelijk interessant bij deze uitbreidingen of ik moet m'n Duitse leesvaardigheden gaan bijschaven (Frans begin ik sowieso niet aan)...
Maar alles sowieso in Engelse taal neem ik aan
pi_144554439
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar alles sowieso in Engelse taal neem ik aan
Geen nasynchronisatie maar ook geen Engelse ondertiteling, alleen in het Frans...
  Redactie Frontpage maandag 15 september 2014 @ 16:57:46 #220
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144554531
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:53 schreef bozzo het volgende:

[..]

Geen nasynchronisatie maar ook geen Engelse ondertiteling, alleen in het Frans...
Duitsland en Frankrijk synchroniseren toch alles na?

Of er een 2 audio optie?
pi_144555574
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Duitsland en Frankrijk synchroniseren toch alles na?

Of er een 2 audio optie?
Vanmorgen wat gehaast gekeken. Idd. is er een tweede audiospoor in het Frans, de subs blijven dat echter ook... (uitschakelen kan uiteraard wel).
  Redactie Frontpage maandag 15 september 2014 @ 17:36:48 #222
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144555872
Met Amerikaanse series en films heb ik geen moeite zonder subs
pi_144556607
quote:
[ afbeelding ]

Deadwood, _O_ , beste serie ooit gemaakt. En sterf HBO, voor het stopzetten van de serie.
anonieme razernist
pi_144556728
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:20 schreef planethugo het volgende:

[..]
.

En dan was er 2 weken geleden het bericht dat Kim Dickens zei dat ze met de bedenker (David Milch) gesproken had en hij weer geloofde in een 4de seizoen. Zou me niks verbazen als Netflix op de achtergrond ermee bezig is. Maar van de andere kant: er is jaren lang gesproken over een revival en hbo had zelfs ooit 2 tv films toegezegd maar ook daar is nooit meer wat van vernomen.

Ik kan mijn lichaamsfuncties niet meer controleren!
anonieme razernist
pi_144556789
quote:
11s.gif Op maandag 15 september 2014 18:01 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ik kan mijn lichaamsfuncties niet meer controleren!
*doekje geeft*
pi_144557388
Heel handig, zat vanmiddag eerste aflevering van House of Cards te kijken, gecast vanaf HTC One M7 naar de Chromecast, loopt de Netflix app vast. Nou gewoon de aflevering afgekeken,daarna tv uit en verder met werken, daarnet zet ik hem weer aan, op dezelfde manier, en k begreep geen ruk van t verhaal.

Wat blijkt: was de serie gewoon door blijven lopen en zat ik aflevering 5 te kijken...
pi_144560690
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:22 schreef JohnB52 het volgende:
Heel handig, zat vanmiddag eerste aflevering van House of Cards te kijken, gecast vanaf HTC One M7 naar de Chromecast, loopt de Netflix app vast. Nou gewoon de aflevering afgekeken,daarna tv uit en verder met werken, daarnet zet ik hem weer aan, op dezelfde manier, en k begreep geen ruk van t verhaal.

Wat blijkt: was de serie gewoon door blijven lopen en zat ik aflevering 5 te kijken...
heb zelf geen chromecast, maar had je die niet uitgezet?
pi_144561162
Nee die zit in de tv geplugd. USB en HDMI.

Had eigenlijk wel gehoopt en verwacht dat ie wel af zou sluiten als zijn opdrachtgever, mijn telefoon, buiten bereik zou zijn.
pi_144561512
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:36 schreef SunChaser het volgende:
Met Amerikaanse series en films heb ik geen moeite zonder subs
Ik helaas wel :@ :Y

Weet eigenlijk niet precies waar dat aan ligt. Misschien simpelweg nog te weinig zonder subs gekeken, maar aan de andere kant is mijn Engels -op zich- best goed en ik heb dat probleem zelfs bij NL gesproken tv altijd een beetje... op de één of andere manier kan ik dingen dan gewoon niet zo goed verstaan...
Tails tell tales
pi_144562360
Shit! Zat hitchhikers guide to the galaxy te kijken en wilde verder kijken, is ie weg ...
pi_144563245
quote:
Howl’s Moving Castle – 2004 6 1:54 uur
Tiener Sophie werkt in de hoedenwinkel van haar overleden vader in een saai stadje maar dan verandert Sophie opeens in een oudere vrouw…
Japans met Nederlandse ondertiteling; had ik niet verwacht.
pi_144565665
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik helaas wel :@ :Y

Weet eigenlijk niet precies waar dat aan ligt. Misschien simpelweg nog te weinig zonder subs gekeken, maar aan de andere kant is mijn Engels -op zich- best goed en ik heb dat probleem zelfs bij NL gesproken tv altijd een beetje... op de één of andere manier kan ik dingen dan gewoon niet zo goed verstaan...
Breaking Bad red je ook niet zonder subs, Weeds ook niet...
pi_144566256
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef larry_flynt het volgende:
Shit! Zat hitchhikers guide to the galaxy te kijken en wilde verder kijken, is ie weg ...
De film uit 2005 neem ik aan? Da's idd balen dan, want die is erg leuk (de serie uit 1981 trouwens ook als ik het me goed herinner). Marvin (the Paranoid Android) _O- O+
Tails tell tales
pi_144566991
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

De film uit 2005 neem ik aan? Da's idd balen dan, want die is erg leuk (de serie uit 1981 trouwens ook als ik het me goed herinner). Marvin (the Paranoid Android) _O- O+
Ja had hem al weleens gezien... Blijft zonde dat er dingen afgaan
pi_144567080
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het antwoord is [spoiler]

Niet klikken als je de film nog wilt zien!

[ Bericht 11% gewijzigd door JohnB52 op 15-09-2014 22:14:21 ]
  Donald Duck held maandag 15 september 2014 @ 21:51:50 #236
46149 __Saviour__
pi_144567130
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 21:49 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ja had hem al weleens gezien... Blijft zonde dat er dingen afgaan
Op USA is ie te vinden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_144567364
Nvm ;)

[ Bericht 40% gewijzigd door Forbry op 15-09-2014 22:28:41 ]
Tails tell tales
pi_144567557
Alsof je ook maar iets van de film snapt als je dat antwoord weet :P
pi_144567649
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:00 schreef JohnB52 het volgende:
Alsof je ook maar iets van de film snapt als je dat antwoord weet :P
SPOILER
Tails tell tales
pi_144568300
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:03 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Staan beide niet op Netflix NL :@ :s)
USA installeren en dan kijken! echt aanraders!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_144569120
@JohnB52

^O^
Tails tell tales
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:04:37 #242
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_144577506
Penny Dreadful ^O^
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_144587510
nog altijd geen netflix belgie :( frankrijk en duitsland werken wel
je kan de audio veranderen best wel grappig :P

edit: day 17 nog altijd geen netflix belgie

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 12:33:34 ]
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:21:33 #244
268260 Dr.Mikey
pi_144587896
Penny Dreadfull is wel een leuke serie trouwens. Raar dat het in Nederland als Netflix Original is geadviseerd maar dat mag de pret niet drukken.
R.I.P DTS.
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:23:26 #245
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_144591776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Penny Dreadfull is wel een leuke serie trouwens. Raar dat het in Nederland als Netflix Original is geadviseerd maar dat mag de pret niet drukken.
Alles wat in Nederland geen andere aanbieder kent wordt in Nederland als Netflix Original gepresenteerd. Net als Fargo en From Dusk Till Dawn bijvoorbeeld.
  woensdag 17 september 2014 @ 18:43:22 #246
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_144631932
Howl's moving castle, oldboy _O_
pi_144635710
Update 17-09

13th Warrior The – 1999 16 1:42 uur
Een Arabische ambassadeur maakt contact met de Vikingen, maar bevindt zich midden in de strijd tussen de Noormannen en hun bovennatuurlijke vijanden.

Bringing Down the House – 2003 12 1:45 uur
Wanneer een gescheiden advocaat besluit om romantiek op het web te zoeken, krijgt hij veel meer dan hij had gedacht in de vorm van een uitbundige gevangene.

Grey The – 2012 16 1:57 uur
Deze spannende overlevingsthriller volgt Ottway, beveiliger uit het noorden van Alaska. Opgejaagd door bloeddorstige dieren begint hij aan de zware tocht.

Raising Helen – 2004 AL 1:59 uur
Net als een ambitieuze assistent van een modellenbureau promotie maakt, wordt ze aangewezen als voogd van de drie kinderen van haar overleden zus.

Reign of Fire – 2002 12 1:41 uur
In het post-apocalyptische Engeland proberen een Amerikaanse vrijwilliger en een Britse overlevende vuurspuwende draken te verslaan die de wereld willen overheersen.

Wild Hogs – 2007 6 1:39 uur
Vier rusteloze, avontuurlijke motorrijders verlaten hun veilige thuis en rijden de horizon tegemoet… en daarmee enkele gevaarlijke situaties.
pi_144636400
The Grey is een aanradertje. Sowieso Liam Neeson _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_144636871
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
The Grey is een aanradertje. Sowieso Liam Neeson _O_
Ik heb niet zoveel films met Liam Neeson gezien, ik houd niet van actie en dat soort films heeft hij toch veel. Echter zal hij altijd één van mijn favoriete acteurs zijn vanwege zijn prestatie in Schindler's List.

(Met een eervolle vermelding voor zijn optreden in Love Actually. Maar die hele film vind ik geweldig. O+ :@ )
pi_144636929
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 20:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel films met Liam Neeson gezien, ik houd niet van actie en dat soort films heeft hij toch veel. Echter zal hij altijd één van mijn favoriete acteurs zijn vanwege zijn prestatie in Schindler's List.

(Met een eervolle vermelding voor zijn optreden in Love Actually. Maar die hele film vind ik geweldig. O+ :@ )
Ja in Love Actually is hij ook leuk inderdaad :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 18 september 2014 @ 07:42:26 #251
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_144649513
Duitse content valt tegen jammer dat er geen Engelse subs zijn.
pi_144649641
Vriendlief vindt dat er in The Returned meer seks zit dan in Game of Thrones :D
Nog 1 aflevering te gaan, wanneer komt seizoen 2 }:|
pi_144649714
Nog meer?

Ik heb gisteren de eerste aflevering van Deadwood gekeken, dus ik zei thuis, 10 minuten voor t einde, hehe, eindelijk een serie van HBO zonder naakt. Ik had gelijk, tot de laatste scène
pi_144649886
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:12 schreef JohnB52 het volgende:
Nog meer?

Ik heb gisteren de eerste aflevering van Deadwood gekeken, dus ik zei thuis, 10 minuten voor t einde, hehe, eindelijk een serie van HBO zonder naakt. Ik had gelijk, tot de laatste scène
Nou ja, dit is een Franse serie, niet eens HBO!
pi_144650046
Is het echt zo erg?

Dan ga ik zeker even kijken of t klopt :-)

GoT had ook wel eens een aflevering zonder tiet!
pi_144650060
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:43 schreef JohnB52 het volgende:
Is het echt zo erg?

Dan ga ik zeker even kijken of t klopt :-)

GoT had ook wel eens een aflevering zonder tiet!
Bij GoT werd het steeds minder, hier wordt het verdorie steeds meer 8)7
En de vorige aflevering een volledig naakte (best mooie) man. Incl. piemel. Dat heb ik in GoT volgens mij nog niet gezien. In ieder geval niet memorabel 8-)
pi_144650193
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:12 schreef JohnB52 het volgende:
Nog meer?

Daarbuiten volg ik op dit moment alleen Under The Dome nog, dus kon gisteravond wel weer eens Netflixen en ik heb ook voor Deadwood gekozen. Gisteren de 1e 2 afleveringen gezien (terwijl ik het eigenlijk alleen bij de 1e had willen houden) en ik ben al helemaal verkocht _O_ Geniet tot nu toe vooral erg van Al (die grootste bad guy) en van die Doc... Seth & Hickock intrigeren ook, maar blijven nog een beetje aan de oppervlakte. Die Jane vind ik vooralsnog wel erg maf, maar heeft toch ook wel potentie om tot een tof karakter uit te groeien...

Heerlijke (voor mij) nieuwe serie in ieder geval, zo veel is al wel duidelijk *O*
Tails tell tales
pi_144650215
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij GoT werd het steeds minder, hier wordt het verdorie steeds meer 8)7
En de vorige aflevering een volledig naakte (best mooie) man. Incl. piemel. Dat heb ik in GoT volgens mij nog niet gezien. In ieder geval niet memorabel 8-)
In GoT is ook al wel eens een piemel te zien geweest :Y

Gisteren in Deadwood ook al een piemel gespot trouwens, yey *O* :+
Tails tell tales
  donderdag 18 september 2014 @ 09:01:04 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144650284
Mooi dat Deadwood zo goed bevalt. E.B. Farnum is ook een prachtiger, compleet met prachtige Victoriaanse volzinnen.

Groot deel van de cast is trouwens gebaseerd op echte eerste inwoners van Deadwood.
pi_144650570
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:01 schreef Copycat het volgende:
Mooi dat Deadwood zo goed bevalt. E.B. Farnum is ook een prachtiger, compleet met prachtige Victoriaanse volzinnen.

Groot deel van de cast is trouwens gebaseerd op echte eerste inwoners van Deadwood.
Oh, dat maakt het nog extra bijzonder. Farnum vind ik ook wel o.k., maar vooralsnog springt hij er voor mij nog niet zo uit als sommige anderen.

Heerlijke koppen ook in deze serie, vooral die van Al intrigeert me enorm. Ik ga hier zeker weten van genieten :Y

Thanks voor de tip in ieder geval (geldt voor jou, maar ook voor planethugo, NoCigar en anderen)! ^O^
Tails tell tales
  ESF Reporter donderdag 18 september 2014 @ 09:21:29 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_144650602
Dan ga ik binnenkort ook maar eens aan Deadwood beginnen. Mooie tegenhanger van het vrolijke olijke The Mindy Project (Netflix Canada) lijkt me.
pi_144650696
Volgt er iemand Hell on Wheels?
pi_144650718
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Maar die staat niet op Netflix NL?

Edit: wel hier:

http://www.vpro.nl/pers/nieuws/les-revenants.html

[ Bericht 10% gewijzigd door JohnB52 op 18-09-2014 09:54:51 ]
pi_144651421
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 08:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

Daarbuiten volg ik op dit moment alleen Under The Dome nog, dus kon gisteravond wel weer eens Netflixen en ik heb ook voor Deadwood gekozen. Gisteren de 1e 2 afleveringen gezien (terwijl ik het eigenlijk alleen bij de 1e had willen houden) en ik ben al helemaal verkocht _O_ Geniet tot nu toe vooral erg van Al (die grootste bad guy) en van die Doc... Seth & Hickock intrigeren ook, maar blijven nog een beetje aan de oppervlakte. Die Jane vind ik vooralsnog wel erg maf, maar heeft toch ook wel potentie om tot een tof karakter uit te groeien...

Heerlijke (voor mij) nieuwe serie in ieder geval, zo veel is al wel duidelijk *O*
^O^ Al Swearengen vind ik 1 vd beste tv karakters ooit, zo heerlijk gespeeld. Niveau Tony Soprano _O_

Jammer dat de acteur na Deadwood nog maar zo weinig bijzondere rollen gehad heeft. Maar dat is wel vaker met serie acteurs die een geweldig karakter neer zetten
pi_144653181
The Office US helemaal gekeken (geweldige serie _O_ _O_ )

Nu Modern Family aan het kijken. Eerste afleveringen zijn meteen al erg grappig :D
  Redactie Frontpage donderdag 18 september 2014 @ 11:33:12 #266
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144653529
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:20 schreef OverRated het volgende:

Die vind ik zo kut
De UK verse is zoveel beter
  Redactie Frontpage donderdag 18 september 2014 @ 11:34:02 #267
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144653554
ben pas op de helft
pi_144653568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:33 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Die vind ik zo kut
:o

Zal binnenkort de UK versie eens gaan kijken dan :s)
pi_144653742
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:33 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Die vind ik zo kut
Yep, niet eens te vergelijken qua kwaliteit.
  donderdag 18 september 2014 @ 11:45:15 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144653919
En nat The Office UK meteen door met Extra's.

Deze scène maakt me elke keer weer aan het lachen:

Oh no, no, no, no, no, no!!! Accidental ... knee.
pi_144654158
quote:
6s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:20 schreef OverRated het volgende:

Nu Modern Family aan het kijken. Eerste afleveringen zijn meteen al erg grappig :D
Gelukkig kijk je hem zo, en niet eerst de UK en dan de US....

Ik heb ze op dvd gekocht toen ik nog niet zoveel geld verdiende, man wat baalde ik toen van die aankoop van de US the office
pi_144654482
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:19 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, dat maakt het nog extra bijzonder. Farnum vind ik ook wel o.k., maar vooralsnog springt hij er voor mij nog niet zo uit als sommige anderen.

Heerlijke koppen ook in deze serie, vooral die van Al intrigeert me enorm. Ik ga hier zeker weten van genieten :Y

Thanks voor de tip in ieder geval (geldt voor jou, maar ook voor planethugo, NoCigar en anderen)! ^O^
Pas wel een beetje op, anders ga je zo praten:
anonieme razernist
pi_144657356
Morgen komt Netflix naar België wat kan ik als Belg verwachten ? Is het de moeite? zal het aanbod beetje zelfde zijn dan dat van NL?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_144657415
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen komt Netflix naar België wat kan ik als Belg verwachten ? Is het de moeite? zal het aanbod beetje zelfde zijn dan dat van NL?
Nee, in elk land valt het aanbod aan het begin tegen -- dat was in o.a. de VS, Canada en Nederland het geval. Het hangt er ook vanaf wat voor soort series en films je verwacht.
pi_144657449
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alle Studio 100-programma's zullen er wel op komen te staan.
pi_144657471
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kabouter plop _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 18 september 2014 @ 13:55:58 #277
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_144657495
het blijkt dat veel Zuid Amerikaanse landen die Netflix hebben veel Amerikaanse series hebben die niet in Europa of in de USA worden uitgezonden.

Colombia heeft bijvoorbeeld: Agents of s.h.i.e.l.d
  donderdag 18 september 2014 @ 13:58:01 #278
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_144657646
quote:
voor films vind ik het nog steeds niet echt een aanraders. Maar het is niet veel geld. En voor series is het echt de moeite waard om eens te kijken.
anonieme razernist
pi_144657905
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

ten eerste is het Albertooooooooooooooooooooooo........
pi_144657911
Staan ook veel documentaires op.

Films ook wel, maar meeste die me tof leken al gezien.

Komt omdat ik vroeger nog wel downloadde
pi_144658028
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 14:10 schreef redboyke het volgende:

[..]

ten eerste is het Albertooooooooooooooooooooooo........
pi_144664014
quote:
3s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:04 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Pas wel een beetje op, anders ga je zo praten:
:D _O-

Overigens, ik vind het wel erg jammer dat je bij series op Netflix NL niet voor de originele (Engelse/onvertaalde) ondertiteling kunt kiezen. Zou ik echt heel fijn vinden, zeker bij dit soort series :Y
Tails tell tales
  donderdag 18 september 2014 @ 19:13:55 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_144666877
Bojack Horseman een tweede kans gegeven en het is toch wel erg leuk! :D

SPOILER
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_144669484
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 08:00 schreef SunChaser het volgende:
pi_144671936
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Overigens, ik vind het wel erg jammer dat je bij series op Netflix NL niet voor de originele (Engelse/onvertaalde) ondertiteling kunt kiezen. Zou ik echt heel fijn vinden, zeker bij dit soort series :Y
Huh? Ik heb OITNB gewoon met Engelse subsidie gekeken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_144672492
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Krijg jij subsidie om NetFlix te kijken?
pi_144672518
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hihihihi
Mokkel met stuntstok
pi_144673015
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het de eerste x met Engelse ondertitels bekeken, en dat was echt best moeilijk haha. Er is niks is met mijn Engels, en mijn dame heeft het zelfs gestudeerd, maar we moesten best geconcentreerd kijken. Maar inderdaad wel added enjoyment doordat je meer van de bloemrijke taal meekrijgt. Anderzijds heb ik daar ook niet altijd zin in.
anonieme razernist
pi_144673665
quote:
Seizoen 2 wordt geloof ik in 2015 pas uitgezonden. Ik ben het bijna niet meer gewend om 1 aflevering per week te kijken. :P.
pi_144675666
quote:
Dat is een remake van een Franse serie toch? Staat die ook ergens op een Netflix (of is die al weg. Ik kan hem iig niet vinden, maar ik doe iets fout met zoeken aangezien ik zelfs Law & Order niet kan vinden-763 afleveringen, bijna allemaal gezien :')).
En is de Franse versie, les revenants, beter? (voor wie beide versies kent?)
anonieme razernist
pi_144676026
The Returned = Les Revenants. Een US remake zou in de maak zijn. En dan is er nog de serie Resurrection, die dan weer overeenkomsten heft met The Returned / Les Revenants (als in, mensen die dood zijn staan ineens voor de deur, en dergelijke).
pi_144676553
quote:
7s.gif Op donderdag 18 september 2014 22:50 schreef OMG het volgende:
The Returned = Les Revenants. Een US remake zou in de maak zijn. En dan is er nog de serie Resurrection, die dan weer overeenkomsten heft met The Returned / Les Revenants (als in, mensen die dood zijn staan ineens voor de deur, en dergelijke).
Ah, het is dus helemaal geen remake als ik het goed begrijp, maar gewoon het origineel? Ik dacht nl op IMDB iets anders gezien te hebben
anonieme razernist
pi_144677523
Maar niet op Netflix NL, toch?
pi_144682161
ik kan nu als belg op netflix maar ik zie niks van nederlandstalig(belgisch) aanbod :s was er toch benieuwd naar.

zo teleurgesteld dacht echt dat ik op z'n minst onze urbanus te zien ging krijgen.
ik zie alleen maar amerikaanse series en scandinavische
volgens mij hebben ze gewoon netflix NL naar BE gekopieerd ofzo.

maar ok chromecast werkt eindelijk ervoor werkte het niet want was niet beschikbaar in belgie

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 02:29:20 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 19 september 2014 @ 07:55:09 #296
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144683542
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:45 schreef Copycat het volgende:
En nat The Office UK meteen door met Extra's.

Deze scène maakt me elke keer weer aan het lachen:

Oh no, no, no, no, no, no!!! Accidental ... knee.
Are you having a laugh?
  Redactie Frontpage vrijdag 19 september 2014 @ 07:57:21 #297
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_144683563
Vergeet van office UK en extra's de kerstspecials niet voor een mooi afgerond verhaal.

Overigens wil Gervais van Brent nog een docu maken le die een muziektour doet
pi_144683995
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 02:18 schreef redboyke het volgende:
ik kan nu als belg op netflix maar ik zie niks van nederlandstalig(belgisch) aanbod :s was er toch benieuwd naar.

zo teleurgesteld dacht echt dat ik op z'n minst onze urbanus te zien ging krijgen.
ik zie alleen maar amerikaanse series en scandinavische
volgens mij hebben ze gewoon netflix NL naar BE gekopieerd ofzo.

maar ok chromecast werkt eindelijk ervoor werkte het niet want was niet beschikbaar in belgie
Er zijn in Nederland een hoop Vlaamse cabaretiers toegevoegd.

Urbanus? Is die dan nog grappig in België?
pi_144685883
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:35 schreef TjetMaster het volgende:

[..]

Krijg jij subsidie om NetFlix te kijken?
Damn autocorrect.
Volgend jaar wil ik best subsidie voor s3 :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:20:03 #300
166976 DuvelDuvel
pi_144686114
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 11:52 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Gelukkig kijk je hem zo, en niet eerst de UK en dan de US....

Ik heb ze op dvd gekocht toen ik nog niet zoveel geld verdiende, man wat baalde ik toen van die aankoop van de US the office
De Office US is gewoon een hartstikke leuke serie. Gewoon een kwestie van smaak. Ik vind de UK versie dan weer niks aan.
#FreeHat
  vrijdag 19 september 2014 @ 10:20:31 #301
166976 DuvelDuvel
pi_144686123
Dicht.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')