1 aflevering Bojack gezien, vond het zwaar tegenvallen. De poster was nog het grappigst, maar misschien moet ik nog wennen aan de humor. Vind het ook helemaal niet leuk getekend ofzo. Jammerquote:Op maandag 8 september 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Gravity toegevoegd in Zweden.
edit: Zelf weer verder gegaan met Bojack Horseman en Archer, man man wat kunnen cartoon toch hilarisch zijn.
Is dat nou gewoon de Amerikaanse versie van dat sbs programma of een serie die het als onderwerp gebruikt?quote:Op maandag 8 september 2014 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook aan Utopia begonnen trouwens (Netflix UK), 3 afleveringen gezien, erg vaag allemaal maar wel tof. Weer een serie met keiharde scenes ook...
Heeft niks met dat SBS programma te maken.quote:Op maandag 8 september 2014 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat nou gewoon de Amerikaanse versie van dat sbs programma of een serie die het als onderwerp gebruikt?
quote:The story follows a small group of people who find themselves in possession of the manuscript sequel of a cult graphic novel called The Utopia Experiments which is rumoured to have predicted the worst disasters of the last century. This leads them to be targeted by an organisation known as "The Network", which they must avoid to survive. Using the manuscript, they must uncover the meaning hidden in its pages before the disasters depicted become reality
verwarrend ik zag ook een based on the dutch tv show Utopia' uitleg voorbij komen op de usa Netflix. Vandaar de verwarring.quote:Op maandag 8 september 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heeft niks met dat SBS programma te maken.
[..]
De serie staat alleen op Netflix UK iirc.quote:Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
verwarrend ik zag ook een based on the dutch tv show Utopia' uitleg voorbij komen op de usa Netflix. Vandaar de verwarring.
ik denk het. Wel raar dat ze dat ook via Netflix uitzenden.quote:Op maandag 8 september 2014 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De serie staat alleen op Netflix UK iirc.
Jij zal dan wel de Amerikaanse ''SBS Utopia'' voorbij hebben zien komen ofzo?
Er staan wel meer 'reality-shows' op toch?quote:Op maandag 8 september 2014 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik denk het. Wel raar dat ze dat ook via Netflix uitzenden.
Ik ben ook altijd wel fan van de docu'squote:Op maandag 8 september 2014 12:47 schreef kawa4 het volgende:
ik hb de laatste tijd wat erg interessante docu's gezien
en als topper Zeitgeist the movie:
Omstreden documentaire die bestaat uit drie delen. Het eerste deel gaat over de oorsprong van het Christendom, voornamelijk de vergelijking met oude geloven gebaseerd op hemellichamen. Het tweede deel beschrijft een andere visie op de gebeurtenissen rond 9/11. Het derde deel behandelt de verborgen macht van rijke bankiers en hun invloed op de wereld zoals die nu is.
conclusie, als het moet geloven leven we in een fuck-up world nog meer dan dat ik al dacht
www.unblock-us.comquote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
iemand toevallig een amerikaanse dns voor me?
aha, thxquote:
Omdat die altijd werkt en je dan niet om een gratis DNS hoeft te komen vragen.quote:Op maandag 8 september 2014 16:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom zou je betalen als je gratis een amerikaanse dns kunt invullen?
Hola werkt best hier zie TS.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
iemand toevallig een amerikaanse dns voor me?
yeah maar heb het op ps4 en daar werkt hola helaas niet zover ik weetquote:Op maandag 8 september 2014 16:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Hola werkt best hier zie TS.
Weet niet hoe de google public dns werkt met netflix
quote:Na Scandinavië, het Verenigd Koninkrijk en Nederland is Netflix binnenkort ook actief in Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Luxemburg. De streamingdienst probeert wereldwijd zo veel mogelijk klanten te verwerven om de stijgende kosten voor het produceren van eigen tv-series als House of Cards te kunnen dragen.
De komende uitbreiding is een van de grootste in de geschiedenis van het bedrijf. Maar in Frankrijk is er veel weerstand tegen de streamingdienst, schrijft The Wall Street Journal. Netflix is immers een exponent van het Amerikaanse cultureel imperialisme.
Bovendien is de Franse tv-markt strikt gereguleerd. Franse tv-zenders zijn verplicht een bepaald aantal Franse tv-programma’s en films uit te zenden , en betalen rond de 10 procent “cultuurbelasting”.
Netflix hoeft niet aan die regels te voldoen, omdat het zich heeft gevestigd in Amsterdam. Netflix ondermijnt daarmee het Franse stelsel waarmee veel Franse films en tv-series worden gefinancierd. In een open brief waarschuwden een aantal Franse filmproducenten – die waarschijnlijk ook vrezen voor hun baan – voor “een implosie van ons cultureel model”.
Het Amerikaanse bedrijf heeft de afgelopen maanden geprobeerd Franse politici en het publiek voor zich te winnen, onder meer te beloven veel Franse films in zijn bibiliotheek op te nemen. Ook gaat het bedrijf een Franse politieke dramaserie a la House of Cards opnemen. De serie is Marseille genoemd, en speelt in de Zuid-Franse havenstad.
http://www.nrcq.nl/2014/0(...)artes-maar-marseille
Mooie actie idd, en als je al Netflix hebt altijd doen. Je krijgt dan 1GB gewoon gratis eigenlijk...:)en je krijgt 6 maanden tegoed.quote:Op maandag 8 september 2014 15:22 schreef Chrizs het volgende:
Je kan bij Vodafone nu 6 maand "gratis" Netflix krijgen als je 1gb video blox bundle neemt
Beetje dezelfde actie als Hi dus, ik heb spotify en het telt niet voor me limiet. Als ze die zelfde voorwaarden voor netflix hebben stap ik meteen over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mooie actie idd, en als je al Netflix hebt altijd doen. Je krijgt dan 1GB gewoon gratis eigenlijk...:)
Dit gaat gewoon van je data bundel afquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Beetje dezelfde actie als Hi dus, ik heb spotify en het telt niet voor me limiet. Als ze die zelfde voorwaarden voor netflix hebben stap ik meteen over.
Dan nog is het een mooie actie, je krijgt 1GB mobiel internet gewoon gratis als je toch al Netflix abo wilt nemen een must have deze actiequote:Op dinsdag 9 september 2014 00:23 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon van je data bundel af
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naarYour Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):
Low (0.3 GB per uur)
Medium (SD: 0.7 GB per uur)
High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Dus met een filmpje ben je er al bijna doorheen
Bij HI is de actie spotify gratis en het telt niet mee voor je data limiet. Een soort gelijke zou ik graag zien voor Netflixquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dan nog is het een mooie actie, je krijgt 1GB mobiel internet gewoon gratis als je toch al Netflix abo wilt nemen een must have deze actie
Geen kans. netflix gebruikt een veelvoud van wat Spotify slurpt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Bij HI is de actie spotify gratis en het telt niet mee voor je data limiet. Een soort gelijke zou ik graag zien voor Netflix
Niet als je de mogelijkheid krijgt om mobiel de kwaliteit in te stellen..quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen kans. netflix gebruikt een veelvoud van wat Spotify slurpt.
Justified, Sons, The Shield, House of Cards en Boss.quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Wie heeft nog wat goede series tips. Breaking bad, fargo, the killing, homeland enz al gehad.
Las ik nou dat Boss was gecanceld? Heeft ie wel n bevredigend einde?quote:Op dinsdag 9 september 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Justified, Sons, The Shield, House of Cards en Boss.
Thanx, sons vind ik niet op IMDB, de rest welquote:Op dinsdag 9 september 2014 02:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Justified, Sons, The Shield, House of Cards en Boss.
Staan beide niet op Netflix NLquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan The Amercans trouwens aanraden
Sons of anarchy wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:02 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Thanx, sons vind ik niet op IMDB, de rest wel![]()
quote:BBC: ISPs Should Assume VPN Users Are Pirates
After cutting its teeth as a domestic broadcaster, the BBC is spreading its products all around the globe. Shows like Top Gear have done extremely well overseas and the trend of exploiting other shows in multiple territories is set to continue. As a result, the BBC is now getting involved in the copyright debates of other countries, notably Australia, where it operates four subscription channels. Following submissions from Hollywood interests and local ISPs, BBC Worldwide has now presented its own to the Federal Government. Its text shows that the corporation wants new anti-piracy measures to go further than ever before.
The BBC begins by indicating a preference for a co-operative scheme, one in which content owners and ISPs share responsibility to "reduce and eliminate" online copyright infringement. ... "Since the evolution of peer-to-peer software protocols to incorporate decentralized architectures, which has allowed users to download content from numerous host computers, the detection and prosecution of copyright violations has become a complex task. This situation is further amplified by the adoption of virtual private networks (VPNs) and proxy servers by some users, allowing them to circumvent geo-blocking technologies and further evade detection," the BBC explains.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |