ik ben toch wel blij met jou als medestander.quote:Op maandag 8 september 2014 00:28 schreef Ygritte het volgende:
Ja eindelijk! Lotte is top! Heerlijke meid, die lekker haar eigen gang gaat en zich weinig aantrekt van wat een ander van haar vindt.
Topper!
Ze is een van de weinige die constant arbeid verricht. Tja, waar gewerkt wordt moet gegeten worden!quote:Op maandag 8 september 2014 00:35 schreef Eyip het volgende:
Hard werken. Hele boterhammen naar binnen schuiven, koelkast van een ander leegroven om de nodige kilo's aan te komen...
Fixedquote:Op maandag 8 september 2014 01:33 schreef isax het volgende:
wie het laatst lacht, Eet lacht het meest hardst!
lot dus
tja maar zo heeft iedereen wel wat he? de een meer als een ander.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Deels mee eens.
Ik heb een half jaar geleden al verkondigd dat Lot een van de realisten is. Zakelijk en hard werkend.
Staat tegenover dat de belachelijk materialistisch is: Janken als ze 2 maanden geen nieuwe kleding heeft. En ze steelt waarschijnlijk; het is niet te verklaren waarom ze zo ontzettend veel kleding heeft.
De koelkast was leeg?quote:
Nee Aike liet een scheet, die geur niet te harden. Het windje moet eerst langs een 9 maanden oude drol die er nu, nog steeds niet uit is.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 13 september 2014 10:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Puzziepie is sprakeloos van dit topic
quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt he![]()
Lot is verrot, en ik zat in het verkeerde topic te posten
Heeft zelfverzekerd of is zelfverzekerd?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |