Geen idee, maar het zouden jij en ik kunnen wordenquote:Op maandag 8 september 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand trouwens enig idee wie de personen zijn op foto uit de OP?
Ik ben het niet in ieder gevalquote:Op maandag 8 september 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand trouwens enig idee wie de personen zijn op foto uit de OP?
Dit is wel je minst erge tot nu toequote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zouden jij en ik kunnen worden
quote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had iemand je nog een DM gestuurd eigenlijk?quote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 00:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is wel je minst erge tot nu toe
Ik weet niet waarom je hetquote:
Verkeerde emoticonquote:Op maandag 8 september 2014 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je hetvind, het klinkt nog wanhopiger als een puppy die huilt naar de baas vanachter glas
u mad, u jelly?quote:Op maandag 8 september 2014 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je hetvind, het klinkt nog wanhopiger als een puppy die huilt naar de baas vanachter glas
Nee, Faxie. Echt niet.quote:
Ieuw, chemische troep.quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jell-o, chemische drillende zooi, maar soms wel grappig en lekker.
Dan lieg je, want je zou gelijk in de auto stappen dan, dus niet eerst posten..quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als ik zeg dat ik zojuist een DM binnen krijg?
Ja dan wel.quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owjaquote:Op maandag 8 september 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan lieg je, want je zou gelijk in de auto stappen dan, dus niet eerst posten..
Dan ook niet. Het is je gegund. Je bent alleen zo fout dat het grappig is. En ik waardeer humor.quote:Op maandag 8 september 2014 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand die het snaptquote:Op maandag 8 september 2014 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ook niet. Het is je gegund. Je bent alleen zo fout dat het grappig is. En ik waardeer humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |