Waarom laat je die boeken dan ook afleveren @Copthorne als jij ze nodig hebt?quote:Op zondag 7 september 2014 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Klacht 5: boeken na 1,5 week nog niet binnen @Copthorne![]()
Argghhhhhh waarover? NL KUT VAKquote:
Omdat hij men vriendje isquote:Op zondag 7 september 2014 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom laat je die boeken dan ook afleveren @Copthorne als jij ze nodig hebt?
Hoofdstuk 1,2,3,4.quote:Op zondag 7 september 2014 23:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Argghhhhhh waarover? NL KUT VAK
[..]
Omdat hij men vriendje is
top manquote:
Moet je maar in je agenda kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 23:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
top man
wat voor onderwerp dan
moet ik nog kopen bij de actionquote:Op zondag 7 september 2014 23:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Moet je maar in je agenda kijken.
Fixedquote:Op zondag 7 september 2014 23:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
moet ik nog stelen bij de action![]()
![]()
Ow. Je hebt me doorquote:
quote:Op zondag 7 september 2014 23:59 schreef Tassendief het volgende:
[..]
.
Ik kan je gedachten lezen
Ps haal die hand uit je broek.
Misschienquote:Op maandag 8 september 2014 00:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NeeOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Sta je voor mijn raam?![]()
Met de hand in de broek?quote:
Uni struggles.quote:
Aha! Broederliefde dus! Maar dat mag natuurlijk niet meneer de Paus. Homoseksualiteit is een ziekte die moet worden uitgeroeid!quote:Op zondag 7 september 2014 23:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Argghhhhhh waarover? NL KUT VAK
[..]
Omdat hij men vriendje is
"Broederliefde"quote:Op maandag 8 september 2014 07:33 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Aha! Broederliefde dus! Maar dat mag natuurlijk niet meneer de Paus. Homoseksualiteit is een ziekte die moet worden uitgeroeid!
Ja; is toch schandalig?quote:Op maandag 8 september 2014 07:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De uni is ook al naar MBO terug gevallen dat ze de leerlingen huiswerk moeten geven?
*mboquote:Op maandag 8 september 2014 07:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De uni is ook al naar MBO terug gevallen dat ze de leerlingen huiswerk moeten geven?
quote:Op maandag 8 september 2014 17:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
In de eerste week van je allereerste studiejaar al op meerdere fronten falen.![]()
Ze hadden je zo te zien nog een jaartje moeten laten kleuteren puberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |