Waarom laat je die boeken dan ook afleveren @Copthorne als jij ze nodig hebt?quote:Op zondag 7 september 2014 23:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Klacht 5: boeken na 1,5 week nog niet binnen @Copthorne![]()
Argghhhhhh waarover? NL KUT VAKquote:
Omdat hij men vriendje isquote:Op zondag 7 september 2014 23:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom laat je die boeken dan ook afleveren @Copthorne als jij ze nodig hebt?
Hoofdstuk 1,2,3,4.quote:Op zondag 7 september 2014 23:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Argghhhhhh waarover? NL KUT VAK
[..]
Omdat hij men vriendje is
top manquote:
Moet je maar in je agenda kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 23:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
top man
wat voor onderwerp dan
moet ik nog kopen bij de actionquote:Op zondag 7 september 2014 23:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Moet je maar in je agenda kijken.
Fixedquote:Op zondag 7 september 2014 23:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
moet ik nog stelen bij de action![]()
![]()
Ow. Je hebt me doorquote:
quote:Op zondag 7 september 2014 23:59 schreef Tassendief het volgende:
[..]
.
Ik kan je gedachten lezen
Ps haal die hand uit je broek.
Misschienquote:Op maandag 8 september 2014 00:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NeeOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Sta je voor mijn raam?![]()
Met de hand in de broek?quote:
Uni struggles.quote:
Aha! Broederliefde dus! Maar dat mag natuurlijk niet meneer de Paus. Homoseksualiteit is een ziekte die moet worden uitgeroeid!quote:Op zondag 7 september 2014 23:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Argghhhhhh waarover? NL KUT VAK
[..]
Omdat hij men vriendje is
"Broederliefde"quote:Op maandag 8 september 2014 07:33 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Aha! Broederliefde dus! Maar dat mag natuurlijk niet meneer de Paus. Homoseksualiteit is een ziekte die moet worden uitgeroeid!
Ja; is toch schandalig?quote:Op maandag 8 september 2014 07:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De uni is ook al naar MBO terug gevallen dat ze de leerlingen huiswerk moeten geven?
*mboquote:Op maandag 8 september 2014 07:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De uni is ook al naar MBO terug gevallen dat ze de leerlingen huiswerk moeten geven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |