hahaquote:
Je meent hetquote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef CarltonBanks het volgende:
je hoeft het natuurlijk niet te kijken
boer aad fantastische vindenquote:
echt he beetje naar stomme kut boertjes kijkenquote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef Zelfscanner het volgende:
De mensen die dit kijken.
Hoe kan dit nou 4 miljoen kijkers hebben.
Boer zoekt boerinnen?quote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Wanneer doen ze eens een moslimboer in het programma die de ene na de andere beledigende opmerking maakt over vrouwen?
Maar wel een boerquote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef Willoow het volgende:
Die boer die nu is, is knapBlond haar
in een koequote:Op zondag 7 september 2014 21:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als boer zijnde wil je hem er ook weleens lekker inhangen vermoed ik.
Nog steeds knapquote:
Dat hoeft ook weer nietquote:Op zondag 7 september 2014 21:15 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur een brief en dan kan je zo de keuken in bij hem
quote:Op zondag 7 september 2014 21:16 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Tijd voor Fok!ker zoekt vrouw.
Ja. Serieus. Zo'n boer die roept: "Hoeveel moet u voor die vrouw hebben?" of; "Ze past goed bij de varkens in de stal!"quote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Boer zoekt boerinnen?
[ afbeelding ]
Vanuit de goede hoek en op afstand wel ja, maar hij heeft al een behoorlijk verlepte kop.quote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef Willoow het volgende:
Die boer die nu is, is knapBlond haar
quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
De KRO met die verschrikkelijke Yvon Jaspers is weer begonnen met boer zoekt kut
kinkel zoekt mokkelquote:
Nou...je weet dat een boer over het algemeen goed bemiddelt is in ons land en ook nog vrije ondernemer. I.i.g. iets meer in de melk te brokkelen heeft dan jij met je schoolbank/universiteit/HBO tijdverdrijf. Of was je intussen loonslaaf geworden?quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
Dit meen je niet!
De KRO met die verschrikkelijke Yvon Jaspers is weer begonnen met boer zoekt kut
Hopeloze boeren die via een programma een vrouw willen...
En die vrouwen dan die meedoenWHY!!!
Wat moet je nou met die boeren uit het oosten.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een dom programma, maar vraag me eerder af wat die boeren moeten met zo'n dom sletje.quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
Dit meen je niet!
Hopeloze boeren die via een programma een vrouw willen...
En die vrouwen dan die meedoenWHY!!!
Wat moet je nou met die boeren uit het oosten.
[ afbeelding ]
nej'nquote:Op maandag 8 september 2014 13:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik vind het ook een dom programma, maar vraag me eerder af wat die boeren moeten met zo'n dom sletje.
Ik heb het nog nooit helemaal gezien, maar volgens mij willen die boeren echt een partner die ook kan helpen op de boerderij en alles, die vrouwen die mee doen "lijkt" het gewoon leuk of zijn aandachtstrutjes.quote:
sowieso commerciėle kankertelevisie op de nederlandse zenders. Ik kijk graag duitse en engelse tv, leukere tv alhoewel op de engelse zenders dan weer kutreclame is.quote:Op maandag 8 september 2014 13:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit helemaal gezien, maar volgens mij willen die boeren echt een partner die ook kan helpen op de boerderij en alles, die vrouwen die mee doen "lijkt" het gewoon leuk of zijn aandachtstrutjes.
Achja, ik wil het ook gewoon niet weten, snap het hele idee niet.
Gewoon films/series downloaden, alleen kijken wat je wil, geen Nederlandse zooi op je scherm.quote:Op maandag 8 september 2014 13:40 schreef Slabber het volgende:
[..]
sowieso commerciėle kankertelevisie op de nederlandse zenders. Ik kijk graag duitse en engelse tv, leukere tv alhoewel op de engelse zenders dan weer kutreclame is.
Ook dat wel, maarja soms geen tijd voor ofzoiets en als ik dan tv ga kijken dan wil ik iig niet die eerstegraads verkankerde volksvermaak zien dus kijk ik duits of engelsquote:Op maandag 8 september 2014 13:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Gewoon films/series downloaden, alleen kijken wat je wil, geen Nederlandse zooi op je scherm.
Ik weiger dat, had tot dit jaar mijn tv niet eens aangesloten aan de kabel, pas sinds het WK.quote:Op maandag 8 september 2014 13:43 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ook dat wel, maarja soms geen tijd voor ofzoiets en als ik dan tv ga kijken dan wil ik iig niet die eerstegraads verkankerde volksvermaak zien dus kijk ik duits of engels
Ik zou dat echt niet kunnen, ik moet echt wel mijn GTST/Voice of holland/Wie is de mol zien wil ik normaal kunnen functionerenquote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik weiger dat, had tot dit jaar mijn tv niet eens aangesloten aan de kabel, pas sinds het WK.
Anders kan je niet meepraten op je werkquote:Op maandag 8 september 2014 13:46 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen, ik moet echt wel mijn GTST/Voice of holland/Wie is de mol zien wil ik normaal kunnen functioneren![]()
![]()
Ik werk ook in een IT-bedrijf maar die moeten na t werk verplicht met vrouw en kinders die voorverwerkte, kankeropwekkende, magnetron-bestendige kankerprogramma's kijken want dat vind vrouw leuk en gezelligquote:Op maandag 8 september 2014 13:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Anders kan je niet meepraten op je werk
Gelukkig werk ik in een IT-bedrijf en kijkt bijna niemand NL tv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |