hahaquote:
Je meent hetquote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef CarltonBanks het volgende:
je hoeft het natuurlijk niet te kijken
boer aad fantastische vindenquote:
echt he beetje naar stomme kut boertjes kijkenquote:Op zondag 7 september 2014 20:55 schreef Zelfscanner het volgende:
De mensen die dit kijken.
Hoe kan dit nou 4 miljoen kijkers hebben.
Boer zoekt boerinnen?quote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Wanneer doen ze eens een moslimboer in het programma die de ene na de andere beledigende opmerking maakt over vrouwen?
Maar wel een boerquote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef Willoow het volgende:
Die boer die nu is, is knapBlond haar
in een koequote:Op zondag 7 september 2014 21:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als boer zijnde wil je hem er ook weleens lekker inhangen vermoed ik.
Nog steeds knapquote:
Dat hoeft ook weer nietquote:Op zondag 7 september 2014 21:15 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur een brief en dan kan je zo de keuken in bij hem
quote:Op zondag 7 september 2014 21:16 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Tijd voor Fok!ker zoekt vrouw.
Ja. Serieus. Zo'n boer die roept: "Hoeveel moet u voor die vrouw hebben?" of; "Ze past goed bij de varkens in de stal!"quote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Boer zoekt boerinnen?
[ afbeelding ]
Vanuit de goede hoek en op afstand wel ja, maar hij heeft al een behoorlijk verlepte kop.quote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef Willoow het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
De KRO met die verschrikkelijke Yvon Jaspers is weer begonnen met boer zoekt kut
kinkel zoekt mokkelquote:
Nou...je weet dat een boer over het algemeen goed bemiddelt is in ons land en ook nog vrije ondernemer. I.i.g. iets meer in de melk te brokkelen heeft dan jij met je schoolbank/universiteit/HBO tijdverdrijf. Of was je intussen loonslaaf geworden?quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
Dit meen je niet!
De KRO met die verschrikkelijke Yvon Jaspers is weer begonnen met boer zoekt kut
Hopeloze boeren die via een programma een vrouw willen...
En die vrouwen dan die meedoenWHY!!!
Wat moet je nou met die boeren uit het oosten.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook een dom programma, maar vraag me eerder af wat die boeren moeten met zo'n dom sletje.quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
Dit meen je niet!
[ afbeelding ]
nej'nquote:Op maandag 8 september 2014 13:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik vind het ook een dom programma, maar vraag me eerder af wat die boeren moeten met zo'n dom sletje.
Ik heb het nog nooit helemaal gezien, maar volgens mij willen die boeren echt een partner die ook kan helpen op de boerderij en alles, die vrouwen die mee doen "lijkt" het gewoon leuk of zijn aandachtstrutjes.quote:
sowieso commerciėle kankertelevisie op de nederlandse zenders. Ik kijk graag duitse en engelse tv, leukere tv alhoewel op de engelse zenders dan weer kutreclame is.quote:Op maandag 8 september 2014 13:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit helemaal gezien, maar volgens mij willen die boeren echt een partner die ook kan helpen op de boerderij en alles, die vrouwen die mee doen "lijkt" het gewoon leuk of zijn aandachtstrutjes.
Achja, ik wil het ook gewoon niet weten, snap het hele idee niet.
Gewoon films/series downloaden, alleen kijken wat je wil, geen Nederlandse zooi op je scherm.quote:Op maandag 8 september 2014 13:40 schreef Slabber het volgende:
[..]
sowieso commerciėle kankertelevisie op de nederlandse zenders. Ik kijk graag duitse en engelse tv, leukere tv alhoewel op de engelse zenders dan weer kutreclame is.
Ook dat wel, maarja soms geen tijd voor ofzoiets en als ik dan tv ga kijken dan wil ik iig niet die eerstegraads verkankerde volksvermaak zien dus kijk ik duits of engelsquote:Op maandag 8 september 2014 13:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Gewoon films/series downloaden, alleen kijken wat je wil, geen Nederlandse zooi op je scherm.
Ik weiger dat, had tot dit jaar mijn tv niet eens aangesloten aan de kabel, pas sinds het WK.quote:Op maandag 8 september 2014 13:43 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ook dat wel, maarja soms geen tijd voor ofzoiets en als ik dan tv ga kijken dan wil ik iig niet die eerstegraads verkankerde volksvermaak zien dus kijk ik duits of engels
Ik zou dat echt niet kunnen, ik moet echt wel mijn GTST/Voice of holland/Wie is de mol zien wil ik normaal kunnen functionerenquote:Op maandag 8 september 2014 13:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik weiger dat, had tot dit jaar mijn tv niet eens aangesloten aan de kabel, pas sinds het WK.
Anders kan je niet meepraten op je werkquote:Op maandag 8 september 2014 13:46 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen, ik moet echt wel mijn GTST/Voice of holland/Wie is de mol zien wil ik normaal kunnen functioneren![]()
![]()
Ik werk ook in een IT-bedrijf maar die moeten na t werk verplicht met vrouw en kinders die voorverwerkte, kankeropwekkende, magnetron-bestendige kankerprogramma's kijken want dat vind vrouw leuk en gezelligquote:Op maandag 8 september 2014 13:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Anders kan je niet meepraten op je werk
Gelukkig werk ik in een IT-bedrijf en kijkt bijna niemand NL tv.
Oef, ze zijn besmet, ik heb alleen toegezegd 1 tegen 100 mee te kijken, want ik vind dat zelf nog wel leuk om te raden, de rest komt er niet op. Wil ze ook niet: "drama, drama, drama" is haar oordeel.quote:Op maandag 8 september 2014 13:57 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ik werk ook in een IT-bedrijf maar die moeten na t werk verplicht met vrouw en kinders die voorverwerkte, kankeropwekkende, magnetron-bestendige kankerprogramma's kijken want dat vind vrouw leuk en gezellig
Zo een heb ik ook nodig, heeft ze niet een zus over of zie je t zitten om te delen?quote:Op maandag 8 september 2014 14:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Oef, ze zijn besmet, ik heb alleen toegezegd 1 tegen 100 mee te kijken, want ik vind dat zelf nog wel leuk om te raden, de rest komt er niet op. Wil ze ook niet: "drama, drama, drama" is haar oordeel.
Moet je in het buitenland zoeken, lukt niet met lokale vrouwenquote:Op maandag 8 september 2014 14:02 schreef Slabber het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook nodig, heeft ze niet een zus over of zie je t zitten om te delen?
Ja da kan dus niet he, als ik langer als 5 uur van mijn zolder af ben word ik nerveus en kan ik niet fatsoenlijk functioneren, heimwee enz enzquote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Moet je in het buitenland zoeken, lukt niet met lokale vrouwen
Zoek een fok forum in het oostblok en ga online playen!quote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef Slabber het volgende:
[..]
Ja da kan dus niet he, als ik langer als 5 uur van mijn zolder af ben word ik nerveus en kan ik niet fatsoenlijk functioneren, heimwee enz enz
aaaah das een goeie, dan ben ik rijk en heb ik een groot huis en wil ze zo met mij komen trouwen en dan kan ze mijn mooie zolder zienquote:Op maandag 8 september 2014 14:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Zoek een fok forum in het oostblok en ga online playen!
Gewoon niet zeggen dat het een zolder is, maar een loft, ben je zo binnen.quote:Op maandag 8 september 2014 14:18 schreef Slabber het volgende:
[..]
aaaah das een goeie, dan ben ik rijk en heb ik een groot huis en wil ze zo met mij komen trouwen en dan kan ze mijn mooie zolder zien
daarna chillen in de jacuzziquote:Op maandag 8 september 2014 14:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Gewoon niet zeggen dat het een zolder is, maar een loft, ben je zo binnen.
Ploert zoekt kenauquote:
quote:Op zondag 7 september 2014 23:03 schreef Zeetakje het volgende:
Ik zat te twijfelen om mee te doen aan dat programma, maar ik heb Yvonne niet nodig om leuke meiden te ontmoeten. Daar heb ik familie voor.
Hij lijkt op mij, serieus.quote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef Willoow het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef Ruif het volgende:
Dat mensen zich zo druk kunnen maken om wat andere mensen kijken Dat is imo nog treuriger dan het programma zelf.
Je kent me niet kerel, dus verder ingaan op dit niet onderbouwde "argument" is zinloosquote:Op maandag 8 september 2014 13:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou...je weet dat een boer over het algemeen goed bemiddelt is in ons land en ook nog vrije ondernemer. I.i.g. iets meer in de melk te brokkelen heeft dan jij met je schoolbank/universiteit/HBO tijdverdrijf. Of was je intussen loonslaaf geworden?
Faalklacht want wie weet gelukt het jou ook niet iemand te vinden om je leven mee te delen en dan doe jij ook mee met zulk soort programma's om een beetje geluk te vinden.
Waar staat dat ik me druk maak om wat anderen kijken mbo'er?quote:Op maandag 8 september 2014 20:19 schreef Ruif het volgende:
Dat mensen zich zo druk kunnen maken om wat andere mensen kijken Dat is imo nog treuriger dan het programma zelf.
ZEEEETAKJEEEEquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:44 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he? Godverdomme zeg
Dat jij geen begrijpend lezen hebt geleerd is een ding, maar jouw domheid op mij proberen te projecteren is nogal doorzichtig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:43 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Waar staat dat ik me druk maak om wat anderen kijken mbo'er?
Inderdaad
Nogmaals geen antwoord op mijn vraag!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:38 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dat jij geen begrijpend lezen hebt geleerd is een ding, maar jouw domheid op mij proberen te projecteren is nogal doorzichtig.
Ik maak er graag grapjes over.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:44 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he? Godverdomme zeg
De vrouw in de afbeelding heeft zo'n uitdrukking van 'Ja, jij wilt vagina, jij ouwe snoeperd, dat weet ik'.'quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef WeertGeeIders het volgende:
Dit meen je niet!
[ afbeelding ]
Ik moet 'begrijpend lezen' eerst uitleggen of zo? Ik ben best bereid mijn medemens een handje te helpen, maar er zijn grenzen. Verder ben je zeer origineel met je zolderkamerautist-variant. Mensen die forum-jargon gebruiken bewijzen in elk geval dat ze zelf teveel tijd besteden op het internet. En dat is niet erg hoor. Het is alleen dat ik het te druk heb met werken en het leiden van een sociaal leven om zelf tot die categorie te behoren.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:49 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Nogmaals geen antwoord op mijn vraag!
Zolderridder ++
Inhoudelijk --
Ga je moeder pestenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Laat die mensen lekker man... Er is ook niemand die moeilijk doet dat jij FOK!t
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |