Daarom is een groot bed handig. Al werd het in de winter altijd op prijs gesteld dat ik een kacheltje benquote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar uiteindelijk moet ik wel ruimte hebben, anders zweet ik me kapot. Menselijke kachel en zo.
Dat dusquote:Op zondag 7 september 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het ook altijd wel fijn als de vrouw op mijn borstkas ligt
Nee geen last vanquote:Op zondag 7 september 2014 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat niet zwaar? Ik kon dat na een tijdje niet meer houden.
quote:
Ik ook, maar dat vind ik ook gewoon de vrouwelijke positie.quote:Op zondag 7 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb als binnenste lepel ook nergens last van. Daarom wil ik ook altijd de binnenste lepel zijn.
Ik ook, hoorquote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat vind ik ook gewoon de vrouwelijke positie.
Ik positioneer vaak niet goed en dan kom ik er pas achter als hij half slaapt dat het niet zo handig was.quote:Op zondag 7 september 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon m'n handen onder m'n hoofd en lig ik niet op m'n armen hoor.
quote:
Andersom lijkt me ook wat vreemd, al heb ik dat nooit geprobeerd.quote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat vind ik ook gewoon de vrouwelijke positie.
Leukquote:
Sowieso zijn dierentuinen altijd leuk.quote:Op zondag 7 september 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk.
Wel stervens veel koters. Echt vreselijk. Dus de volgende keer ga ik op een doordeweekse dag vroeg in de ochtend. Ik heb nu een abo, dus ik mag een uur voor openingstijd naar binnen.
Konden mensen mijn koude voeten maar waarderen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom is een groot bed handig. Al werd het in de winter altijd op prijs gesteld dat ik een kacheltje ben
Dit klinkt bekendquote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Konden mensen mijn koude voeten maar waarderen.
Kouden voeten zijn juist heerlijk, vooral omdat ik zelf ook zo'n typisch kacheltje ben.quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij schopt al die chicks die je zonder gevoelens neukt direct je bed weer uit?quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef aeque het volgende:
Even ontopic: samen slapen? Ik zou niet eens meer weten hoe het moet.![]()
Dat is als je dan zeg maar je bed voor je hebt en dat jij dan aan 1 kant instapt en er opeens ook iemand aan de andere kant instapt.quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Sowieso zijn dierentuinen altijd leuk.
Je bent in Antwerpen geweest neem ik aan? Hoor van veel mensen dat die inderdaad leuk is.
Even ontopic: samen slapen? Ik zou niet eens meer weten hoe het moet.![]()
Nee! Ga weg met je koude voeten!quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |