Daarom is een groot bed handig. Al werd het in de winter altijd op prijs gesteld dat ik een kacheltje benquote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar uiteindelijk moet ik wel ruimte hebben, anders zweet ik me kapot. Menselijke kachel en zo.
Dat dusquote:Op zondag 7 september 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het ook altijd wel fijn als de vrouw op mijn borstkas ligt
Nee geen last vanquote:Op zondag 7 september 2014 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat niet zwaar? Ik kon dat na een tijdje niet meer houden.
quote:
Ik ook, maar dat vind ik ook gewoon de vrouwelijke positie.quote:Op zondag 7 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb als binnenste lepel ook nergens last van. Daarom wil ik ook altijd de binnenste lepel zijn.
Ik ook, hoorquote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat vind ik ook gewoon de vrouwelijke positie.
Ik positioneer vaak niet goed en dan kom ik er pas achter als hij half slaapt dat het niet zo handig was.quote:Op zondag 7 september 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon m'n handen onder m'n hoofd en lig ik niet op m'n armen hoor.
quote:
Andersom lijkt me ook wat vreemd, al heb ik dat nooit geprobeerd.quote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat vind ik ook gewoon de vrouwelijke positie.
Leukquote:
Sowieso zijn dierentuinen altijd leuk.quote:Op zondag 7 september 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk.
Wel stervens veel koters. Echt vreselijk. Dus de volgende keer ga ik op een doordeweekse dag vroeg in de ochtend. Ik heb nu een abo, dus ik mag een uur voor openingstijd naar binnen.
Konden mensen mijn koude voeten maar waarderen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom is een groot bed handig. Al werd het in de winter altijd op prijs gesteld dat ik een kacheltje ben
Dit klinkt bekendquote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Konden mensen mijn koude voeten maar waarderen.
Kouden voeten zijn juist heerlijk, vooral omdat ik zelf ook zo'n typisch kacheltje ben.quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij schopt al die chicks die je zonder gevoelens neukt direct je bed weer uit?quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef aeque het volgende:
Even ontopic: samen slapen? Ik zou niet eens meer weten hoe het moet.![]()
Dat is als je dan zeg maar je bed voor je hebt en dat jij dan aan 1 kant instapt en er opeens ook iemand aan de andere kant instapt.quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Sowieso zijn dierentuinen altijd leuk.
Je bent in Antwerpen geweest neem ik aan? Hoor van veel mensen dat die inderdaad leuk is.
Nee! Ga weg met je koude voeten!quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, mijn ijsklompjes wil je echt niet tegen je aan.quote:Op zondag 7 september 2014 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Kouden voeten zijn juist heerlijk, vooral omdat ik zelf ook zo'n typisch kacheltje ben.
Ik stribbelde voor de vorm altijd even tegen als mijn ex dat deed, maar zo erg was het eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Antwerpen, jaquote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Sowieso zijn dierentuinen altijd leuk.
Je bent in Antwerpen geweest neem ik aan? Hoor van veel mensen dat die inderdaad leuk is.
Schattigquote:Op zondag 7 september 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stribbelde voor de vorm altijd even tegen als mijn ex dat deed, maar zo erg was het eigenlijk niet.
Dat is niet handig neequote:Op zondag 7 september 2014 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik positioneer vaak niet goed en dan kom ik er pas achter als hij half slaapt dat het niet zo handig was.
Je moet ze ook niet direct tegen de rug of zij van iemand aanduwen, maar over het algemeen heb ik er geen moeite mee.quote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zat anders genoeg gevoel bij tijdens de seks hoor. Maar ehm ja ze bleef niet slapen uit eigen initiatief.quote:Op zondag 7 september 2014 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij schopt al die chicks die je zonder gevoelens neukt direct je bed weer uit?
Sorry.Had je der al wat laten weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Niet? Ik vind het echt vreselijk.quote:Op zondag 7 september 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stribbelde voor de vorm altijd even tegen als mijn ex dat deed, maar zo erg was het eigenlijk niet.
Jullie mannen zijn over het algemeen makkelijk omkoopbaarquote:Op zondag 7 september 2014 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet niet altijd meteen toe geven he.
Al doen we dat natuurlijk wel.
quote:Op zondag 7 september 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf best heet dus dat warmt snel genoeg op.
Ik ben van mezelf ook heet (hi ha ho), alleen m'n voeten worden niet zo makkelijk warmquote:Op zondag 7 september 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf best heet dus dat warmt snel genoeg op.
Wat kostte 't dan?quote:Op zondag 7 september 2014 19:02 schreef aeque het volgende:
Maar ehm ja ze bleef niet slapen uit eigen initiatief.
Mannen zijn zwak als het om de aandacht van vrouwen gaat.quote:Op zondag 7 september 2014 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet niet altijd meteen toe geven he.
Al doen we dat natuurlijk wel.
Heul nietquote:Op zondag 7 september 2014 19:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jullie mannen zijn over het algemeen makkelijk omkoopbaar
O dat! Ja dat kan ik me uit een vaag verleden nog wel herinneren...quote:Op zondag 7 september 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is als je dan zeg maar je bed voor je hebt en dat jij dan aan 1 kant instapt en er opeens ook iemand aan de andere kant instapt.
En dan kun je een beetje awkward allebei zo stijf als een plank blijven liggen, maar ja, aangezien je er dan toch allebei bent kun je net zo goed wat knuffelen he.
Ik slaap als het hartje winter is nog met het raam open en mijn 'zomer' dekbed. Dus ijsklompjes kan ik zeker wel waarderen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, mijn ijsklompjes wil je echt niet tegen je aan.
Toch maar eens een keer naartoe dan. Heb Blijdorp nu wel een beetje gezien, al zijn ze daar ook nog steeds aan het verbouwen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Antwerpen, ja. Mooie dierentuin, erg ruim ook, voor een monumentale stadsdierentuin. Ze gaan ook uitbreiden, maar dat is volgend jaar allemaal pas klaar.
quote:Op zondag 7 september 2014 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zat anders genoeg gevoel bij tijdens de seks hoor. Maar ehm ja ze bleef niet slapen uit eigen initiatief.
En ja, maar tot op heden nog niks terug gekregen.Niet op letten. Ik schijn volgens sommige hier ook elke dag een andere date te hebben. Misschien heb ik een onbekende tweelingbroer die ik niet ken die dat heeft, maar ik weet verder van niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar staat me niets van bijquote:Op zondag 7 september 2014 19:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jullie mannen zijn over het algemeen makkelijk omkoopbaar
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Zij was echt mijn zwakke punt ja.quote:Op zondag 7 september 2014 19:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen zijn zwak als het om de aandacht van vrouwen gaat.
We praten allemaal in het verleden.quote:Op zondag 7 september 2014 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoezo heeft iedereen ineens een scharrel/relatie en zo hier
Je kan er iemand leuk mee plagen ja.quote:Op zondag 7 september 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het komt omdat je er altijd zo pijnlijk serieus op in gaat.quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Niet op letten. Ik schijn volgens sommige hier ook elke dag een andere date te hebben. Misschien heb ik een onbekende tweelingbroer die ik niet ken die dat heeft, maar ik weet verder van niets.
[..]
Daar staat me niets van bij
quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij was echt mijn zwakke punt ja.
Ik kan heel koppig zijn en als ik iets niet wil dan doe ik het ook gewoon echt niet.
Zij kreeg het wel voor elkaar.
quote:Op zondag 7 september 2014 19:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mannen zijn zwak als het om de aandacht van vrouwen gaat.
Zie je, dit bewijst precies mijn punt. Dankjequote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zij was echt mijn zwakke punt ja.
Ik kan heel koppig zijn en als ik iets niet wil dan doe ik het ook gewoon echt niet.
Zij kreeg het wel voor elkaar.
De harde leef. Struggols ensow.quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
We praten allemaal in het verleden.
Did notquote:Op zondag 7 september 2014 19:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zie je, dit bewijst precies mijn punt. Dankje
Niet iedereen hier heeft al iemand om aan te duwen he.quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef twi het volgende:
Kijk alle mannen hier over de ijsklompjes van Strawberry heen struikelen.
Zou het?quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het komt omdat je er altijd zo pijnlijk serieus op in gaat.
quote:
Nou ok, misschien soms ook wel wat mindere deals, maar het is echt niet zo dat elke vrouw maar alles voor elkaar krijgt als ze een beetje lief lacht.quote:
Nee oké, dat zal ook wel niet.quote:Op zondag 7 september 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ok, misschien soms ook wel wat mindere deals, maar het is echt niet zo dat elke vrouw maar alles voor elkaar krijgt als ze een beetje lief lacht.
Bij de Bolle gezeten?quote:Op zondag 7 september 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]Of ze moet bij jou in het dorp een afspraak met een tripel op een terrasje ook een date noemen
Moeilijk te gelovenquote:
Jij was immuun, werd er een beetje bang van.quote:Op zondag 7 september 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet handig nee
[..]
Je moet ze ook niet direct tegen de rug of zij van iemand aanduwen, maar over het algemeen heb ik er geen moeite mee.
Waarom ben jij naar Boven-Leeuwen gegaan?quote:Op zondag 7 september 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]Of ze moet bij jou in het dorp een afspraak met een tripel op een terrasje ook een date noemen
Jij ook dan?quote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
We praten allemaal in het verleden.
Ik ben wel heel goed in dingen moeilijk maken jaquote:Op zondag 7 september 2014 19:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is niks negatiefs, is wel handig, mannen die het wat moeilijk voor zichzelf maken
Dus puur platonisch een drankje doen zit er niet in?quote:Op zondag 7 september 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de Bolle gezeten?
En wij noemen hier als je ook maar iets doet met vrouwelijk gezelschap al een date natuurlijk.
Volgende week haar ouders ontmoeten.
Daarom ben je ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 7 september 2014 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel goed in dingen moeilijk maken ja
Ja.quote:
It's funny because it's true.quote:
Niet volgens de roddels in het dorp nee.quote:Op zondag 7 september 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus puur platonisch een drankje doen zit er niet in?
Geen enkele vooruitgang sinds de TC-periode, nee?quote:Op zondag 7 september 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ah
Ik maak ook geen kut mee qua vrouwen![]()
Zullen we dat eens gaan testen?quote:Op zondag 7 september 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet volgens de roddels in het dorp nee.
Als wij hier nu samen wat gaan drinken in de kroeg, dan gaan ze er al van uit dat we iets hebben natuurlijk.
Oh, dus jij date altijd ergens anders?quote:Op zondag 7 september 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet volgens de roddels in het dorp nee.
Als wij hier nu samen wat gaan drinken in de kroeg, dan gaan ze er al van uit dat we iets hebben natuurlijk.
Haha, ik spreek niet zo snel hier in de kroeg af nee.quote:Op zondag 7 september 2014 19:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dus jij date altijd ergens anders?
Lijkt me niet fijn, dat buurtgeroddel.
Nee helemaal niet. Offline helemaal niks en online was het gewoonquote:Op zondag 7 september 2014 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Geen enkele vooruitgang sinds de TC-periode, nee?
Het is verdacht stil rondom Kaneel ja.quote:Op zondag 7 september 2014 19:12 schreef artelligence het volgende:
Kaneel is ook aan het vozen of niet?
Die ken ik alquote:Op zondag 7 september 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de Bolle gezeten?
En wij noemen hier als je ook maar iets doet met vrouwelijk gezelschap al een date natuurlijk.
Volgende week haar ouders ontmoeten.
quote:Op zondag 7 september 2014 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij was immuun, werd er een beetje bang van.
Zal ik je een keer wingen?quote:Op zondag 7 september 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ah
Ik maak ook geen kut mee qua vrouwen![]()
Haha herkenbaar! Gelukkig heb ik daar nu geen last van als ik mijn woonplaats date. Ik ben onbekend hier en dat is soms best wel lekker.quote:Op zondag 7 september 2014 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ik spreek niet zo snel hier in de kroeg af nee.
Wat zeg je dat toch mooi.quote:Op zondag 7 september 2014 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet iedereen hier heeft al iemand om aan te duwen he.
Hier ook hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 19:13 schreef Myraela het volgende:
In Katwijk letten ze zelfs op wat er in je huis gebeurt. Dorpen.
Je hebt er wel mooie voetbalclubs en je woont bijna aan zeequote:Op zondag 7 september 2014 19:13 schreef Myraela het volgende:
In Katwijk letten ze zelfs op wat er in je huis gebeurt. Dorpen.
Het maakt me ook niet uit wat ze denken, maar het is niet altijd handig als er heel veel bekende in de kroeg zitten.quote:Op zondag 7 september 2014 19:14 schreef aeque het volgende:
Het kan me echt weinig boeien wat de mensen die in mijn buurt wonen ervan denken. Maar goed, daarom heb ik ook geen gordijnen waarschijnlijk.
Ik wel. Heerlijk. Maar ik ben dan ook opgegroeid in een klein dorpje.quote:Op zondag 7 september 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
Ook heel gebruikelijk om gewoon achterom te komen bij mensen.
Ik moet dat zelf ook niet hebben.
Dat aanbod geef je ons nou nooit..quote:
Pure poëzie.quote:
Wel als je een date hebt met een ongelooflijk geil wijf.quote:Op zondag 7 september 2014 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet uit wat ze denken, maar het is niet altijd handig als er heel veel bekende in de kroeg zitten.
Dat vind ik ook afschuwelijk en zou ik ook niet snel doen. Ik bel bij m'n ouders ook gewoon aan. Ookal heb ik wel gewoon een sleutel.quote:Op zondag 7 september 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
Nee ok, dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet uit wat ze denken, maar het is niet altijd handig als er heel veel bekende in de kroeg zitten.
En dat is dan ook wel weer waar.quote:Op zondag 7 september 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als je een date hebt met een ongelooflijk geil wijf.
Niet als ze elke keer voor een praatje langskomen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is een hint.quote:Op zondag 7 september 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt bij goede vrienden wat anders, maar ik hoef niet opeens de buurvrouw in de huiskamer hebben staan.quote:Op zondag 7 september 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Heerlijk. Maar ik ben dan ook opgegroeid in een klein dorpje.
Oh, zijn dat zulke lui... Dat is minder.quote:Op zondag 7 september 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet als ze elke keer voor een praatje langskomen.
Een hint voor wat?quote:
In een negligéquote:Op zondag 7 september 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het echt bij goede vrienden wat anders, maar ik hoef niet opeens de buurvrouw in de huiskamer hebben staan.
Kan ik me indenken, ja. Toen ik jong was schreeuwde de buurvrouw eerst over de schutting 'Volleeeek!' en kwam toen aanwippen. Tenzij pa of ma 'Nu even niet!' terugschreeuwdequote:Op zondag 7 september 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het echt bij goede vrienden wat anders, maar ik hoef niet opeens de buurvrouw in de huiskamer hebben staan.
Ja zulke lui inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zijn dat zulke lui... Dat is minder.
[..]
Een hint voor wat?
En haar dan inpikkenquote:Op zondag 7 september 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zulke lui inderdaad.
En dan aan de bar wat ouwehoeren, en als je dan naar de wc bent gaan ze met je date praten.
Dat eerste is hier gelukkig niet zo. Dat tweede welquote:Op zondag 7 september 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier ook hoor.
Hahaha, jawel man, dat zijn de leukste verhalenquote:Op zondag 7 september 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar ze hoeven ook geen verhalen te vertellen over "onze" Roy he.
quote:
haha dat lijkt me dan wel weer grappig.quote:Op zondag 7 september 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar ze hoeven ook geen verhalen te vertellen over "onze" Roy he.
Haaave you met, Bob? En dan kom jij er met je frikandel aan.quote:
No they are not.quote:Op zondag 7 september 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, jawel man, dat zijn de leukste verhalen.
Ik heb ook een mooie buurvrouw van 25. Misschien toch maar eens schaken als haar vriend er niet is.quote:Op zondag 7 september 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de vorige buurvrouw had ik dat niet zo erg gevonden.
Wel joh.quote:
Bedankt dat je me eraan herinnertquote:Op zondag 7 september 2014 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had je dat niet al pas gedaan in het zwembad (naar je eigen zeggen)?
Altijd kut als ze je dan alleen strak aankijken, compleet niks zeggen en vervolgens andere kant op kijken...quote:Op zondag 7 september 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haaave you met, Bob? En dan kom jij er met je frikandel aan.Succes verzekerd.
Een keet is dan wel weer heel slecht.quote:Op zondag 7 september 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel joh.
Toen ik voor het eerst met m'n ex meeging naar de keet kreeg ik ook de mooiste verhalen te horen. Echt prachtig.
Tip : zorg er ook voor dat je nooit toevallig een zusje van je tegenkomt terwijl je aan het daten bent. Wat een ramp was dat (al kon de date in kwestie wel om haar verhalen over mij lachenquote:
Jij wil gewoon stomme verhalen horen he.quote:Op zondag 7 september 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel joh.
Toen ik voor het eerst met m'n ex meeging naar de keet kreeg ik ook de mooiste verhalen te horen. Echt prachtig.
Tja, wie niet?!quote:Op zondag 7 september 2014 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon stomme verhalen horen he.
Ik heb geen zusje.quote:Op zondag 7 september 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tip : zorg er ook voor dat je nooit toevallig een zusje van je tegenkomt terwijl je aan het daten bent. Wat een ramp was dat (al kon de date in kwestie wel om haar verhalen over mij lachen)
Nee. Dat is fantastisch.quote:Op zondag 7 september 2014 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Een keet is dan wel weer heel slecht.
Jupquote:Op zondag 7 september 2014 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon stomme verhalen horen he.
Ik heb er 3, wil je ze lenen?quote:Op zondag 7 september 2014 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje.
Maar 2 van mijn neven tegenkomen met een date is ook geen succes.
Maar ik zie dan ook dat jij een tukker bent. Dan hoort het erbij.quote:Op zondag 7 september 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Dat is fantastisch.
Overigens was dit niet een echte keet, maar gewoon een schuur/garage inclusief bar, stoelen e.d..
Hoeveel moet dat kosten?quote:
3 zusjes? Ik heb er 1, en al hoewel ik er vroeger niet kon uitstaan ben ik er toch wel blij mee. Met d'r vriend eigen huis gekocht, doen ze goed.quote:
Ook geen feest hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook drie zusjes. Damn, wat zou ik graag een broer hebben gehad...
quote:
Heyquote:
Nou niet altijd. Ik kan het weten.quote:
Dat denk ik dus ook. Zo'n beschermende oudere broer, net als in de film en zoquote:
Ja die kunnen een pain in the ass zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh okay het is wel een jonger broertje dus dat verklaart het.
Vertel dat mijn broer die ik constant uit de problemen moest houden.quote:Op zondag 7 september 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Zo'n beschermende oudere broer, net als in de film en zo.
Als ik een zusje had gehad was ik dat op zeker wel heel erg geweest denk ikquote:Op zondag 7 september 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Zo'n beschermende oudere broer, net als in de film en zo.
Ik kan me jou niet als klootzak voorstellen, sorry.quote:Op zondag 7 september 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hey! Ik ben de grootste klootzak als broer maar ook de allerliefste. Vroeger altijd een haat/liefde verhouding met mijn zusje.
Is mijn broertje het niet mee eens. Behalve dat hij nu een chillplek heeft in arnhemquote:
Zo bedoel ik het niet, ze zijn best schattig (soms) maar hebben er ook een handje van om commentaar op allerlei dingen in mijn leven te hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 19:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je je zusje aan het pimpen bent aan Roy, super fout haha
Aww Fasjequote:Op zondag 7 september 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet als klootzak voorstellen, sorry.
Sorry.quote:Op zondag 7 september 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hey! Ik ben de grootste klootzak als broer maar ook de allerliefste. Vroeger altijd een haat/liefde verhouding met mijn zusje.
Zo'n type lijk je mij wel ja. Niet alleen voor zusjes, maar ook voor vriendinnenquote:Op zondag 7 september 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik een zusje had gehad was ik dat op zeker wel heel erg geweest denk ik
quote:Op zondag 7 september 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus Yats, doe eens je zusjes niet zo prostitueren.
Dat geldt natuurlijk alleen als jij een meisje zou zijn geweestquote:Op zondag 7 september 2014 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Vertel dat mijn broer die ik constant uit de problemen moest houden.
Guilty as charged.quote:Op zondag 7 september 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n type lijk je mij wel ja. Niet alleen voor zusjes, maar ook voor vriendinnen.
Alleen dan? Verdomme...quote:Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk alleen als jij een meisje zou zijn geweest.
Goede eigenschapquote:Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Guilty as charged.
Op sommige momenten kunnen ze dat niet zo waarderen, maar achteraf zijn ze er vaak wel blij mee.
Dat dus. Toen mijn middelste zusje ging trouwen heb ik de dag voor de bruiloft het 'grote broer gesprek' ook met mijn zwager gevoerd. En dat terwijl hij al een jaar of 10 een vriend van me is, maar daar heb ik op dat moment schijt aan. Hij weet nu iig dat hij goed voor mijn zusje moet zorgenquote:Op zondag 7 september 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje ja.quote:Op zondag 7 september 2014 19:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn broer al 8 jaar of iets niet gezien, en daar ben ik blij toe ook.
Ah, het break her heart I break your neck gesprek.quote:Op zondag 7 september 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Toen mijn middelste zusje ging trouwen heb ik de dag voor de bruiloft het 'grote broer gesprek' ook met mijn zwager gevoerd. En dat terwijl hij al een jaar of 10 een vriend van me is, maar daar heb ik op dat moment schijt aan. Hij weet nu iig dat hij goed voor mijn zusje moet zorgen
Ik had ook geen idee dat je een broer had. Hoezo ben je daar blij mee?quote:Op zondag 7 september 2014 19:34 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, het break her heart I break your neck gesprek.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 7 september 2014 19:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ooit eens het vriendje van gespeeld.quote:Op zondag 7 september 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede eigenschap. Ik heb die beschermingsdrang ook. Wat ooit eens resulteerde in mij met gesperde armen tussen twee kerels van ruim 1,90 lang.
Jep, en mochten mijn andere twee zusjes trouwen hou ik dat gesprek ook met hun toekomstige echtgenoten.quote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, het break her heart I break your neck gesprek.
En dan loop je daarna weg terwijl je lange zwarte jas in de wind wappertquote:Op zondag 7 september 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, en mochten mijn andere twee zusjes trouwen hou ik dat gesprek ook met hun toekomstige echtgenoten.
Je bent volwassen geworden?quote:Op zondag 7 september 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Tussen mijn broertje en ik was het vooral een haat verhouding. Nu niet meer gelukkig.
Het is gewoon een lul. Hij is alles dat ik niet ben. Gierig, egoïstisch. Hij is met mijn vader mee naar Nieuw-Zeeland gegaan. En dat is maar goed ook, dat is ook een lul.quote:Op zondag 7 september 2014 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee dat je een broer had. Hoezo ben je daar blij mee?
Als mijn broer dat zou doen zou ik hem persoonlijk zijn nek omdraaien.quote:Op zondag 7 september 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, en mochten mijn andere twee zusjes trouwen hou ik dat gesprek ook met hun toekomstige echtgenoten.
Dit komt best kansloos overquote:Op zondag 7 september 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Toen mijn middelste zusje ging trouwen heb ik de dag voor de bruiloft het 'grote broer gesprek' ook met mijn zwager gevoerd. En dat terwijl hij al een jaar of 10 een vriend van me is, maar daar heb ik op dat moment schijt aan. Hij weet nu iig dat hij goed voor mijn zusje moet zorgen
Hahahahaquote:Op zondag 7 september 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan loop je daarna weg terwijl je lange zwarte jas in de wind wappert
Jij hebt ook zo'n gezellige familie?quote:Op zondag 7 september 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een lul. Hij is alles dat ik niet ben. Gierig, egoïstisch. Hij is met mijn vader mee naar Nieuw-Zeeland gegaan. En dat is maar goed ook, dat is ook een lul.
Ik heb de beste moeder van de hele wereld. Enorm geluk met de vriend die ze nu heeft. Een oma die kan zeuren en enorm gelovig is, maar wel een goed hart heeft. En voor de rest heb ik niets meer met mijn familie te maken.quote:Op zondag 7 september 2014 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt ook zo'n gezellige familie?
Niet alle oudere broers zijn geweldig.quote:
En dat wist hij voor dat gesprek niet?quote:Op zondag 7 september 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn zwager moest in eerste instantie lachen (hij weet dat ik eigenlijk nooit agressief ben) maar toen hij zag dat ik het meende bond hij wel in.quote:Op zondag 7 september 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan loop je daarna weg terwijl je lange zwarte jas in de wind wappert
Ach nee joh, het is goed bedoeld.quote:Op zondag 7 september 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als mijn broer dat zou doen zou ik hem persoonlijk zijn nek omdraaien.
Dat mag je vinden. Ik ben geen familiemens, maar als er echt iets aan de hand is ga ik voor ze door het vuur.quote:Op zondag 7 september 2014 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit komt best kansloos over
*Klaagt niet meer over zijn broertje*quote:Op zondag 7 september 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een lul. Hij is alles dat ik niet ben. Gierig, egoïstisch. Hij is met mijn vader mee naar Nieuw-Zeeland gegaan. En dat is maar goed ook, dat is ook een lul.
Prima pussyfilter dus.quote:Op zondag 7 september 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Worden ineens alle mannen bang en durven ze je niet meer te hosselen
Dat ken ik ja. Bij mij is het mijn vader en stiefmoeder die ik wel spreek en zie maar mijn 'moeder' ook al jaren niet meer.quote:Op zondag 7 september 2014 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de beste moeder van de hele wereld. Enorm geluk met de vriend die ze nu heeft. Een oma die kan zeuren en enorm gelovig is, maar wel een goed hart heeft. En voor de rest heb ik niets meer met mijn familie te maken.
Maar waarom op het moment dat ze gaan trouwen?quote:Op zondag 7 september 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn zwager moest in eerste instantie lachen (hij weet dat ik eigenlijk nooit agressief ben) maar toen hij zag dat ik het meende bond hij wel in.
[..]
Ach nee joh, het is goed bedoeld.
[..]
Dat mag je vinden. Ik ben geen familiemens, maar als er echt iets aan de hand is ga ik voor ze door het vuur.
Ik voel me dan wel gezegend met mijn familie. Klein, veel liefde, geen drama. Helaas geen grootouders meer, maar dat waren ook super lieve mensen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de beste moeder van de hele wereld. Enorm geluk met de vriend die ze nu heeft. Een oma die kan zeuren en enorm gelovig is, maar wel een goed hart heeft. En voor de rest heb ik niets meer met mijn familie te maken.
Ja of wie weet loopt ergens een buitenechtelijk kind rond in het wild.quote:Op zondag 7 september 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je nog regelen door geknooi met gescheiden ouders en zo.
Dat snap ik, maar zo'n gesprek zou bij mij juist verkeerd overkomenquote:Op zondag 7 september 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn zwager moest in eerste instantie lachen (hij weet dat ik eigenlijk nooit agressief ben) maar toen hij zag dat ik het meende bond hij wel in.
[..]
[..]
Dat mag je vinden. Ik ben geen familiemens, maar als er echt iets aan de hand is ga ik voor ze door het vuur.
Mee eens.quote:Op zondag 7 september 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Tien keer gezien. Pure porno, deze film.
Pass.quote:Op zondag 7 september 2014 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet alle oudere broers zijn geweldig.
Ik heb er anders nog wel eentje over voor je. Moet je alleen wel kunnen omgaan met een junk die al 11 jaar geen werk heeft.
Dat was laatst bij een van die programma'squote:Op zondag 7 september 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja of wie weet loopt ergens een buitenechtelijk kind rond in het wild.
Aangezien ze toen al 8 jaar bij elkaar waren wist hij dat vast wel, anders was mijn zusje nooit zo lang bij hem gebleven. Inmiddels zijn we een paar jaar verder en zijn ze nog steeds erg gelukkig samen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat wist hij voor dat gesprek niet?
Als je iemand al zo lang kent kan ik me van zo'n gesprek niet echt een voorstelling maken.
Als je je daardoor laat weerhouden om te daten zegt dat genoeg. Ik snap best dat sommige vaders/broers beschermend zijn, maar ik heb me er nooit door laten weerhouden.quote:Op zondag 7 september 2014 19:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Worden ineens alle mannen bang en durven ze je niet meer te hosselen
Jawel, ik houd niet van dat soort bemoeizuchtige gedoe.quote:Op zondag 7 september 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat zijn altijd heerlijke ervaringen...quote:Op zondag 7 september 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pass.Daar heb ik al de nodige ervaring mee.
Altijd jaloers op geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik voel me dan wel gezegend met mijn familie. Klein, veel liefde, geen drama. Helaas geen grootouders meer, maar dat waren ook super lieve mensen.
Maar hoe is het bij jou dan wel goed gegaan?quote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zijn altijd heerlijke ervaringen...
Ik ben stiekem wel jaloers op van die grote families juist. Ken ik totaal niet.quote:Op zondag 7 september 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik voel me dan wel gezegend met mijn familie. Klein, veel liefde, geen drama. Helaas geen grootouders meer, maar dat waren ook super lieve mensen.
Daar ging ik ook vanuit, ik ken zowel mijn zusje als zwager wat dat betreft goed genoeg.quote:Op zondag 7 september 2014 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar waarom op het moment dat ze gaan trouwen?
Hij heeft dan al genoeg tijd gehad om haar hart te breken toch?
Ik zou er dan maar vanuit gaan dat het wel goed gaat.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 7 september 2014 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar hoe is het bij jou dan wel goed gegaan?
Dan hoef je toch ook geen semi-stoer gesprek meer te hebben?quote:Op zondag 7 september 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ging ik ook vanuit, ik ken zowel mijn zusje als zwager wat dat betreft goed genoeg.
Dan heb je neefjes en nichtjes die je totaal niet kent. Of je moet op Urk wonen, dan ga je al die 40-45 verjaardagen afquote:Op zondag 7 september 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel jaloers op van die grote families juist. Ken ik totaal niet.
Dat is ook mooi. Koester het! Alleen jammer dat je twi er gratis bij krijgt.quote:Op zondag 7 september 2014 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd jaloers op geweest.
Maar nu heb ik onwijs toffe schoonfamilie. Dat is in mijn ogen ook zo'n traditioneel typisch fijn Hollands gezinnetje.
Ook in grapjes zitten een kern van waarheid.quote:Op zondag 7 september 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Koester het! Alleen jammer dat je twi er gratis bij krijgt.
Nee geintje
Nouja, als je broer aan de drugs zit en alles, dan kom je als broertje ook makkelijker aan zooi en kan je er makkelijker in meegesleurd worden. Of zo.quote:
Zoveel mis je er niet aan hoor. Vooral op familieweekendenquote:Op zondag 7 september 2014 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel jaloers op van die grote families juist. Ken ik totaal niet.
Nu heb ik ook neefjes en nichtjes die ik nauwelijks ken, maar dan een stuk minder.quote:Op zondag 7 september 2014 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan heb je neefjes en nichtjes die je totaal niet kent. Of je moet op Urk wonen, dan ga je al die 40-45 verjaardagen af
Die zijn best oke. Zolang je wat privacy hebt en er mensen zijn die wel van veel bier houdenquote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel mis je er niet aan hoor. Vooral op familieweekenden
Gelukkig heb ik een eigen wil.quote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nouja, als je broer aan de drugs zit en alles, dan kom je als broertje ook makkelijker aan zooi en kan je er makkelijker in meegesleurd worden. Of zo.
Nou daar noem je al iets. Familieweekenden. Dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel mis je er niet aan hoor. Vooral op familieweekenden
Het hoefde ook niet, maar ik vond het op dat moment wel passend.quote:Op zondag 7 september 2014 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook geen semi-stoer gesprek meer te hebben?
Duidelijk dat je mijn ooms en tantes niet kent.quote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die zijn best oke. Zolang je wat privacy hebt en er mensen zijn die wel van veel bier houden
Als ze dichtbij wonen kan je wel close zijnquote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu heb ik ook neefjes en nichtjes die ik nauwelijks ken, maar dan een stuk minder.
Zou wat zijnquote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook in grapjes zitten een kern van waarheid.
Ahw, dat klinkt wel sneuquote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou daar noem je al iets. Familieweekenden. Dat heb ik nog nooit gehad.
Ik denk ook dat Twi diep gekwetst is nu.quote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook in grapjes zitten een kern van waarheid.
Een eigen wil en puberteit is een ding he.quote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een eigen wil.
En we hebben beide vanaf dat hij 15 was en ik 12 een ander leven geleid, gelukkig.
O god dit is zo herkenbaar.quote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zat vroeger op familie weekenden overal maar een beetje tussen. Mijn moeder was als eerste aan de kinderen. Dus als kind was ik de enige, en toen ik wat ouder werd kwamen er kleine kinderen bij en moesten we ineens naar pannenkoekenhuizen etc.
Vertelquote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Het hoefde ook niet, maar ik vond het op dat moment wel passend.
[..]
Duidelijk dat je mijn ooms en tantes niet kent.
Ach ja puberteit, eigenlijk nooit echt in gezeten.quote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een eigen wil en puberteit is een ding he.
Nouja, dat is meestal bij mensen met een slechte jeugdquote:Op zondag 7 september 2014 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ja puberteit, eigenlijk nooit echt in gezeten.
Oh ja, daar wil ik ook nog een keer naar toe.quote:Op zondag 7 september 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
Mijn familie is op dit moment naar Moviepark Germany.
Jij niet vanwege je teen?quote:Op zondag 7 september 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
Mijn familie is op dit moment naar Moviepark Germany.
Mijn broertje en ik waren juist de jongste van de familie. De rest was vijf tot 12 jaar ouder (neven en nichten).quote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zat vroeger op familie weekenden overal maar een beetje tussen. Mijn moeder was als eerste aan de kinderen. Dus als kind was ik de enige, en toen ik wat ouder werd kwamen er kleine kinderen bij en moesten we ineens naar pannenkoekenhuizen etc.
Hoeft niet perse hoor. Ik moest alleen een stuk volwassener en verantwoordelijker zijn dan andere van mijn leeftijd. Noem ik niet perse een slechte jeugd.quote:Op zondag 7 september 2014 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nouja, dat is meestal bij mensen met een slechte jeugd
Bij het laatste familieweekend kreeg ik continu vragen wat er met mijn laatste ex mis was gegaan en waarom ik nog steeds vrijgezel was (als enige in de familie). En ik kreeg natuurlijk allerlei welgemeende adviezen waar je niet op zit te wachten.quote:
Ach, wees blij dat ze er nog naar vragenquote:Op zondag 7 september 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Bij het laatste familieweekend kreeg ik continu vragen wat er met mijn laatste ex mis was gegaan en waarom ik nog steeds vrijgezel was (als enige in de familie). En ik kreeg natuurlijk allerlei welgemeende adviezen waar je niet op zit te wachten.
Ik niet omdat mijn werkgevers op vakantie zijn en ze mijn nieuwe collega niet in haar eentje 's nachts op het bedrijf willen hebbenquote:
Mijn familie doet dat niet. Echt heel fijn.quote:Op zondag 7 september 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Bij het laatste familieweekend kreeg ik continu vragen wat er met mijn laatste ex mis was gegaan en waarom ik nog steeds vrijgezel was (als enige in de familie). En ik kreeg natuurlijk allerlei welgemeende adviezen waar je niet op zit te wachten.
Die van mij eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 7 september 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn familie doet dat niet. Echt heel fijn.
En dan maar grappen maken over Katwijk, godverdomme.quote:Op zondag 7 september 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn oma geeft altijd een mooi bijbels boek aan me.
Mwah, voor mij hoeft dat niet zo nodig. Als ik daar iets over wil vertellen of een nieuwe vriendin heb horen ze dat vanzelf wel, daar heb ik hun meningen/adviezen niet voor nodig.quote:Op zondag 7 september 2014 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat ze er nog naar vragenEn verder is dat familie eigen
Altijd? Hoeveel heb je er nu dan?quote:Op zondag 7 september 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn oma geeft altijd een mooi bijbels boek aan me.
Goed hoor lekkerding.quote:Op zondag 7 september 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, Kaneel hier.
Hoe is het met mijn schatjes?
Ik heb je gemist...quote:Op zondag 7 september 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, Kaneel hier.
Straks denken mensen nog dat ik het meen en dan is mijn geheim verklapt.quote:
Goed hoor Kaneel.quote:Op zondag 7 september 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, Kaneel hier.
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
Hoi Kaneel. Waar was je?quote:Op zondag 7 september 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, Kaneel hier.
Jij leest comics in bad?quote:Op zondag 7 september 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed hoor Kaneel.
Ik ga zo lekker in bad verder met X-Men lezen.
De goede leef, Roy. De goede leef.quote:Op zondag 7 september 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed hoor Kaneel.
Ik ga zo lekker in bad verder met X-Men lezen.
Almere.quote:
Jij niet?quote:
Goed, ik ga maar eens eten. Al wil ik wel even noteren dat ik geen schatje benquote:Op zondag 7 september 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo, Kaneel hier.
De originele serie, issues 1-93quote:Op zondag 7 september 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De goede leef, Roy. De goede leef.
Welke issues?
[..]
Almere.
[..]
Jij niet?
Nee, ik ben bang dat wat ik zou lezen dan nat zou worden. Maar jullie zijn daar schijnbaar getraind in.quote:Op zondag 7 september 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De goede leef, Roy. De goede leef.
Welke issues?
[..]
Almere.
[..]
Jij niet?
Je kan altijd nog een waterdichte e-reader nemen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat wat ik zou lezen dan nat zou worden. Maar jullie zijn daar schijnbaar getraind in.
Bij ons wordt niks nat.quote:Op zondag 7 september 2014 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat wat ik zou lezen dan nat zou worden. Maar jullie zijn daar schijnbaar getraind in.
Alleen de vrouwen.quote:
Wat ben je dan wel?quote:Op zondag 7 september 2014 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Goed, ik ga maar eens eten. Al wil ik wel even noteren dat ik geen schatje ben
Tof. Heb je de Marvel Essentials? Of een download?quote:
Download.quote:Op zondag 7 september 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen.
[..]
Wat ben je dan wel?
[..]
Tof. Heb je de Marvel Essentials? Of een download?
Geen idee, vraag het mensen die me een beetje kennen?quote:
En als die dan ook een schatje zeggen?quote:Op zondag 7 september 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het mensen die me een beetje kennen?
Ah, daar moet ik ook nog eens aan beginnen. Maar de scans die ik daar van heb, zijn nogal klein. Is moeilijk leesbaar.quote:
Goede vraag.quote:Op zondag 7 september 2014 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En als die dan ook een schatje zeggen?
Wat dan?
Oh, sorry. Ik zat niet op te letten.quote:Op zondag 7 september 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik deed een poging om een beetje zelfspottend grappig te zijn.
haha grappig!quote:
Ja zo hoeft het niet hequote:Op zondag 7 september 2014 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik zat niet op te letten.
Ik zal het even opnieuw doen.
[..]
haha grappig!
Ow, die van de DVD, ja. Die heb je al eens gestuurd geloof ik.quote:Op zondag 7 september 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
http://thepiratebay.se/to(...)en_Comics_DVD_part_1
Alsjeblieft Kaneel.
Eh ja, goede vraagquote:Op zondag 7 september 2014 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En als die dan ook een schatje zeggen?
Wat dan?
Nee ik ben ook celibatairquote:Op zondag 7 september 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
Maar ik moest naar een verjaardag in Almere.
Je hebt nog geen MMV (of MVM volgens yats) zonder mij gehad, toch?
Gezelligquote:Op zondag 7 september 2014 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, strange. Je mag de mijne wel een keer lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |