En jij snapt niet dat hij nu jou anaal wilt uitwonen....quote:Op zondag 7 september 2014 18:47 schreef DjeDje het volgende:
Zit je lekker te genieten van je vette big mac en appel kers milkshake met je franse frietjes. Loopt er zo'n jongen die hoogwaarschijnlijk geen opleiding doet en fulltime werkt als schoonmaker bij de Mac, lekker aan z'n piemeltje krabben in het openbaar.
Daar heb je een punt .quote:Op zondag 7 september 2014 18:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Bewust naar de McDonalds gaan en dan klagen dat het een kankerzooi is
Oh dan burger kingquote:
Nee iel paardenvleesch iel iel ielquote:
Dankje!quote:Op zondag 7 september 2014 18:57 schreef JeffreyH93 het volgende:
Sorry, ik kreeg ontzettende jeuk bij het zien van jouw vette kop.
Gewoon proppen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En dan nog bedenken dat ik in je koffer zou passen
quote:Op zondag 7 september 2014 19:08 schreef LangeJan het volgende:
Fotoboek bekeken. TS kan best een burgertje hebben
Werklozen en obesitas-patiënten.quote:Op zondag 7 september 2014 19:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Welke vieze pauper gaat er dan ook naar de mac
*mboquote:Op zondag 7 september 2014 19:28 schreef amvrosios het volgende:
Tjah, en wat verwast je?
het is allemaal uitgerangeerd MBO spul, zwakstroom en andere uitwassen van de maatschappij.
Je mag blij zijn dat er tijdens het maken van je eten er niemand over je burger is klaar gekomen....
Ik loop ook niet te nazi-en, omdat ik er WEL mee om kan gaan dat dit een forum is, waar informele communicatie de overhand heeft.quote:
Maar waarom keek jij naar die boyquote:Op zondag 7 september 2014 19:40 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch even snel naar achteren ofzo
Ik keek naar buiten en toen zeg ik een snel bewegend beeld in mijn zicht. Dan kijk je automatischquote:Op zondag 7 september 2014 19:44 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar waarom keek jij naar die boy
Ik moest hier om lachenquote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik keek naar buiten en toen zeg ik een snel bewegend beeld in mijn zicht. Dan kijk je automatisch
quote:Op zondag 7 september 2014 19:08 schreef LangeJan het volgende:
Fotoboek bekeken. TS kan best een burgertje hebben
Dat is geen excuus. Waarom zijn vrouwen toch altijd van die oversekste wezens, die alleen maar naar de plasser van een man kunnen kijken. Ook wij mannen hebben gevoelens en willen wel eens iets anders dan alleen maar seks!quote:Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik keek naar buiten en toen zeg ik een snel bewegend beeld in mijn zicht. Dan kijk je automatisch
Die is nieuw.quote:Op zondag 7 september 2014 21:58 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Waarom zijn vrouwen toch altijd van die oversekste wezens, die alleen maar naar de plasser van een man kunnen kijken. Ook wij mannen hebben gevoelens en willen wel eens iets anders dan alleen maar seks!
Het moest maar eens gezegd worden. Dan kun je wel zo'n "Doe mij piemel piemel in m'n punani" foto op je fobo zetten, maar daar win je de gevoelens van de meeste mannen echt niet mee.quote:
La Place. Waar de maden gratis over het bufet lopen. Die heb ik bij de mac nog niet gezien.quote:
Het eten van de mac is giftig voor de maden.quote:Op zondag 7 september 2014 22:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
La Place. Waar de maden gratis over het bufet lopen. Die heb ik bij de mac nog niet gezien.
true storyquote:Op zondag 7 september 2014 22:09 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het eten van de mac is giftig voor de maden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |