Inderdaad, echt een mafkees is dat.quote:Op zondag 7 september 2014 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat komt door voederbietel
Oh?quote:Op zondag 7 september 2014 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat komt door voederbietel
Oh?quote:Op zondag 7 september 2014 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad, echt een mafkees is dat.
Ik weet niet of dit een belediging isquote:Op zondag 7 september 2014 18:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Linquïst verFOKwist heel goed, bravo MOFO. U2?
Jij weet wel weg met lettertjes overtreffende trap voor je klootzak!
Misschien zijn we allemaal wel raar , he VBboi? Maar zal FF verkassen om te nassen uit jassen trekken eerst portomonee rollend van geld laterz for now.quote:
Houdoe.quote:Op zondag 7 september 2014 18:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Misschien zijn we allemaal wel raar , he VBboi? Maar zal FF verkassen om te nassen uit jassen trekken eerst portomonee rollend van geld laterz for now.
Sterkte.quote:Op zondag 7 september 2014 18:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Misschien zijn we allemaal wel raar , he VBboi? Maar zal FF verkassen om te nassen uit jassen trekken eerst portomonee rollend van geld laterz for now.
Doeiquote:Op zondag 7 september 2014 18:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Geheel. Ondenkbaar. Hard hart verscheurend.quote:Op zondag 7 september 2014 18:41 schreef Salmannassar het volgende:
Boehoe, ik kan het niet. Zal jullie zo missen mijn gossie gaat kapot verscheureurd door trekkende tranen wederzijds?
Vaarwel, vaarwel..En is het voor altijd...Dan is het voor altijd.quote:Op zondag 7 september 2014 18:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geheel. Ondenkbaar. Hard hart verscheurend.
Dan zien we elkaar kort in de eeuwigheid.quote:Op zondag 7 september 2014 18:43 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vaarwel, vaarwel..En is het voor altijd...Dan is het voor altijd.
Kan 5 over eeuwig wel geloof ik, FF cheoke op koekelquote:Op zondag 7 september 2014 18:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar kort in de eeuwigheid.
Vijf in de klok, tijd voor een slok.quote:Op zondag 7 september 2014 18:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Kan 5 over eeuwig wel geloof ik, FF cheoke op koekel
Geen HD op my keiharde drive korsakof says it all.quote:Op zondag 7 september 2014 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vijf in de klok, tijd voor een slok.
Maar geniet met msaten is top!quote:Op zondag 7 september 2014 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vijf in de klok, tijd voor een slok.
Ik heb het nooit gehad over jou maar misschien heeft die gast wel een punt als je naar zijn idioterie luistert en erin trapt.quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar kan die arme jongen nou eenmaal ook niet zo veel aan doen.
Fixedquote:Op zondag 7 september 2014 19:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad over jou maar misschien heeft die gast wel een punt als je naar zijnmijn idioterie luistert en erin trapt.
Staussymboolmongool ideolatactik overule fool not as idiotlike iq is you skullfucked enuf or wut analslut of own dick up asshole talks useual suspect command not need, U R X Q ZZZZed, indefinitlyquote:Op zondag 7 september 2014 19:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad over jou maar misschien heeft die gast wel een punt als je naar zijn idioterie luistert en erin trapt.
Haasje overschottelijk als poelier wil bier hij maak je darmen braak weet je wel broer K.quote:
ab- nor--maalende....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |