Dank je. Deze man weetquote:
Wellwhellming nicely, HUGE cool? Alles kits achter de uh, uh, ikwet het niet meer...Boe hoe hoequote:Op zondag 7 september 2014 17:16 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dank je. Deze man weetwat hijweten kan
Wat is er mis met jouquote:Op zondag 7 september 2014 17:30 schreef Salmannassar het volgende:
Als er niet gauw iemand post ontplof ik! Origineel waarheidheiligekoe.
Als je voorhuid te strak is, zijn er mogelijkheden je daar voor te laten helpen geloof ik.quote:Op zondag 7 september 2014 18:09 schreef Salmannassar het volgende:
Weet dat ik je beter naar R&P kan verwijzen afvraag ik me FF teruggetrokken voorhuid verzwellichamelijk ongemak. Dus "de bipolaire stoornis"is antwoord uit bleef lang voor je PC vervangbaar is niet interessant komediant rot en roll junkie informatie privacy niet.
Ben kenkergeniaal, sad but true sometimes not. Me dummy too much?
Nou ben ik gvd weer gedwongen te vleien aanvoetstootsaanemde de waarheid hiep hiep hoera.quote:Op zondag 7 september 2014 18:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien zijn wij gewoon wel allemaal raar.
Ik ben er blij mee.quote:Op zondag 7 september 2014 18:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nou ben ik gvd weer gedwongen te vleien aanvoetstootsaanemde de waarheid hiep hiep hoera.
Ik ben trots op je, mien jong.
SPREEK VOOR JEZELFquote:Op zondag 7 september 2014 18:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien zijn wij gewoon wel allemaal raar.
Volgens Wickeynotmenenuf zijn wij mongoltjes. En, hij geloofd het zelf...Wie hoekt heen en weer heer leer niets weet? Ach, doe jij het maar. Hij is al zalig vaak mijn sletje geweest, trouw beestkophondedrolletje. ILY.quote:Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je voorhuid te strak is, zijn er mogelijkheden je daar voor te laten helpen geloof ik.
Space have the place, thx am i ok ask me ,wickedly stupid man and his clangangbang by mindfuck for now, mi kanki boi-joy,quote:Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je voorhuid te strak is, zijn er mogelijkheden je daar voor te laten helpen geloof ik.
psychojostikillerdammed.quote:
Daar kan die arme jongen nou eenmaal ook niet zo veel aan doen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:16 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Volgens Wickeynotmenenuf zijn wij mongoltjes.
True maar wel aanstekelig besmetteloos dubbel geblindeerd visueel amputaat bungelend aan draad die we knippen gaat als nousnap, jij(= Wick.) bent toch veelmeerslim dan het FOK! fangroupie can?quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
@Wickymennotenuf
Daar kan die arme jongen nou eenmaal ook niet zo veel aan doen.
Antwoord c.quote:Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
True maar wel aanstekelig besmetteloos dubbel geblindeerd visueel amputaat bungelend aan draad die we knippen gaat als nousnap, jij bent toch veelmeerslim dan het FOK! fangroupie can?
Charlie Company keep here roaming free or kut upperkut and burn he will be? Mood good he's lucky are you?quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 18:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Charlie Company keep here roaming free or kut upperkut and burn he will be? Mood good he's lucky are you?
Linquïst verFOKwist heel goed, bravo MOFO. U2?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |