abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144747805
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik kan niet voor andere spreken natuurlijk, maar voor mij klopt dit.
In mijn vorige relatie kon ik wel een open relatie hebben, in deze relatie absoluut niet, heel de relatie is sowieso anders.
dat een relatie anders is, is logisch en wil natuurlijk niet zeggen dat je meer of minder van iemand houdt.
compact en kleverig.
  woensdag 24 september 2014 @ 16:09:09 #127
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_144858304
een open relatie is een contradictio in terminis. Altijd lachen met die moderne psychologisch dieper ontwikkelde open relatie mensen waarbij de relatie altijd op de klippen loopt, maar het niet te maken heeft met een of andere 3e partij. Hoe kan je een open relatie trouwens stopzetten? Die is toch zo open dat er geen modaliteiten zijn die het kunnen stopzetten? *)
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_144858406
quote:
16s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef misteriks het volgende:
een open relatie is een contradictio in terminis. Altijd lachen met die moderne psychologisch dieper ontwikkelde open relatie mensen waarbij de relatie altijd op de klippen loopt, maar het niet te maken heeft met een of andere 3e partij. Hoe kan je een open relatie trouwens stopzetten? Die is toch zo open dat er geen modaliteiten zijn die het kunnen stopzetten? *)
Ik ken genoeg open relaties die het langer volhouden dan monogame
En je kunt toch gewoon besluiten monogaam te zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 24 september 2014 @ 16:17:41 #129
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_144858692
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ken genoeg open relaties die het langer volhouden dan monogame
En je kunt toch gewoon besluiten monogaam te zijn?
Absoluut, dat is idd zo. Ik hekel gewoon het patserige dat sommigen omtrent deze open relaties hebben. Blaten maar dat zij het zus of zo goed voor elkaar hebben, maar de praktijk leert dat dit type relatievorm niet meer kans maakt dan een monogame qua duurzaamheid.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_144858767
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:17 schreef misteriks het volgende:

[..]

Absoluut, dat is idd zo. Ik hekel gewoon het patserige dat sommigen omtrent deze open relaties hebben. Blaten maar dat zij het zus of zo goed voor elkaar hebben, maar de praktijk leert dat dit type relatievorm niet meer kans maakt dan een monogame qua duurzaamheid.
maar als het volgens jou even duurzaam is dan maakt het verder toch niet uit wat mensen kiezen?

Naja, ik herken dat patserige juist niet. Volgens mij zijn de meeste mensen er helemaal niet zo open over
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144866760
ik kan en wil er niet over oordelen. Zelf moet ik er niet aan denken, ik vind het superfijn om mijn aandacht op één persoon te richten en die relatie te verdiepen. Hou ook niet zo van het begrip "multi-tasken", waar "open relatie" me aan doet denken. Ik focus me liever op één ding/ mens en doe dat dan helemaal of goed. Maar misschien begrijp ik het verkeerd?

Ik ken persoonlijk geen mensen die smoorverliefd- of- houdend- van een open relatie hadden en dit ook oprecht als fijn hebben ervaren. Wel gehoord dat de ander het fijn vond, degene die niet monogaam wilde, maar die heb ik nooit zelf gesproken

[ Bericht 15% gewijzigd door moi.Gracia op 24-09-2014 20:02:38 ]
pi_144866970

[ Bericht 100% gewijzigd door moi.Gracia op 24-09-2014 19:45:12 ]
  woensdag 24 september 2014 @ 19:50:32 #133
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144867266
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat een relatie anders is, is logisch en wil natuurlijk niet zeggen dat je meer of minder van iemand houdt.
In mijn geval was dat wel zo. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144867903
quote:
16s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef misteriks het volgende:
niet elke open relatie is even open natuurlijk.
compact en kleverig.
pi_144868152
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet elke open relatie is even open natuurlijk.
maar, je mag wel altijd krikken met een ander? En de mensen in kwestie zijn echt gek op elkaar..?

oeps haha nu oordeel ik toch nog, ik kan niet voor een ander praten en voelen enzo maar ik kan me er niets bij voorstellen en als mijn vriend erover begint bijt ik zijn hoofd eraf _O-
pi_144870795
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:08 schreef moi.Gracia het volgende:

[..]

maar, je mag wel altijd krikken met een ander? En de mensen in kwestie zijn echt gek op elkaar..?

vaak zijn er gewoon afspraken en is 'altijd krikken met een ander' niet aan de orde.

niet elke week een ander, niet met een bepaald persoon, als er gevoelens komen, afkappen, alleen met de partner erbij... Weet ik t, je kan allerlei afspraken verzinnen die in een open relatie gewoon heel belangrijk zijn. Ieder vult het op z'n eigen manier in.
compact en kleverig.
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 september 2014 @ 21:46:46 #137
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_144873185
Best grappig dat seks als enige waarde voor het hebben van een echte relatie gezien wordt vaak. Ik vind andere zaken veel waardevoller eigenlijk :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_144877733
Ja dat hoor je mensen ook vaak zeggen, alleen heb ik "waardevolle vriendschappen" met een heleboel mensen, en seks reserveer ik bij voorkeur slechts voor de persoon waarmee ik een relatie heb. :)
pi_144877793
Bovendien ben ik vrienden met iedereen die me dat waard is, man of vrouw, ongeacht leeftijd, relatiestatus en dergelijke. Seks reserveer ik liever voor vrouwen tussen de 25 en de 35 die net als ik single zijn of een relatie met mij (willen) hebben :)
pi_144879822
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef jaha het volgende:
Bovendien ben ik vrienden met iedereen die me dat waard is, man of vrouw, ongeacht leeftijd, relatiestatus en dergelijke. Seks reserveer ik liever voor vrouwen tussen de 25 en de 35 die net als ik single zijn of een relatie met mij (willen) hebben :)
-Goed in de omgang met iedereen
-Geen chauvinistische trekken
-Kan praten met de buurjongen en met de buurman van 70 jaar
-Seks graag met vrouwen rond de 25/35
-Op zoek naar exclusieve relatie

Serieus uit die paar zinnen kun je al best veel halen. Op zoek naar een metgezel? *)
(en nee, ik bied mijzelf niet aan)
  Licht Ontvlambaar donderdag 25 september 2014 @ 07:18:48 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_144882103
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef jaha het volgende:
Ja dat hoor je mensen ook vaak zeggen, alleen heb ik "waardevolle vriendschappen" met een heleboel mensen, en seks reserveer ik bij voorkeur slechts voor de persoon waarmee ik een relatie heb. :)
ik heb het niet over vriendschap, maar over dingen als vertrouwen, openheid en eerlijkheid.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 25 september 2014 @ 08:27:28 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_144882712
veel jongeren gebruiken de term open relaties om natuurlijk lekker rond te blijven neuken maar als het puntje in het paaltje komt (nou ja andersom dus) dan verdwijnen die gevoelens als sneeuw voor de zon.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_144882834
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 07:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik heb het niet over vriendschap, maar over dingen als vertrouwen, openheid en eerlijkheid.
Die drie dingen zijn de basis van mijn vriendschappen. ;)

Maar je vindt seks niet zo belangrijk in een relatie, maar wel belangrijk genoeg om dat ook met anderen te kunnen hebben ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144882927
Sex is wel belangrijk maar niet het verschil tussen vriendschap en een relatie (of heb jij automatisch verkering na een keer neuken?)

Een relatie is meer dan een optelsom van vriendschap+sex=relatie of vertrouwen+openheid+seks=relatie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144882964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:43 schreef rhubarbje het volgende:
Sex is wel belangrijk maar niet het verschil tussen vriendschap en een relatie (of heb jij automatisch verkering na een keer neuken?)

Een relatie is meer dan een optelsom van vriendschap+sex=relatie of vertrouwen+openheid+seks=relatie
Ja dat snap ik ook nog wel. :P

Maar ik probeer even te begrijpen dat je aan de ene kant zegt dat seks niet zo belangrijk is, maar je dat dus wel met anderen wil kunnen blijven doen, dan is het toch blijkbaar wel belangrijk voor je?
pi_144882986
Niemand zegt volgens mij dat het niet belangrijk is, alleen dat het niet doorslaggevend is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144883015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:47 schreef rhubarbje het volgende:
Niemand zegt volgens mij dat het niet belangrijk is, alleen dat het niet doorslaggevend is
Andere zaken zijn veel waardevoller schreef Sjeen.

Prima! Maar waarom dan dus wel met anderen willen kunnen blijven neuken?
Gewoon een vraag..
  donderdag 25 september 2014 @ 09:08:10 #148
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_144883311
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind het zo irritant als mensen de enige vorm van houden van die ze kennen projecteren op anderen en daar conclusies aan verbinden

Hier sluit ik mij bij aan. Mensen hebben vaak zo een "dit maakt mij gelukkig en iedereen die daar van afwijkt die snapt het gewoon niet" air om zich heen.

Of je nou monogaam bent of een open relatie hebt vroeg of laat worden mensen binnen een relatie aangetrokken tot anderen. De een stopt dit weg, de ander gaat vreemd en nog een ander ziet seks om seks als heel iets anders dan waar de relatie om draait en doet er wat mee. Zo raar is het niet :)

Ik begrijp open relaties, al weet ik niet of ik deze zelf zou kunnen hebben ^^
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_144883363
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Andere zaken zijn veel waardevoller schreef Sjeen.

Prima! Maar waarom dan dus wel met anderen willen kunnen blijven neuken?
Gewoon een vraag..
waardevoller maakt niet automatisch dat het dus niet waardevol is :? Serieus is dat zo lastig?

En als ik naar mezelf kijk: het gaat niet puur om neuken. Ik vind daten leuk, ik vind het 'spannend' om te kijken waar het heen gaat met iemand en ik ben er van overtuigd dat verschillende soorten liefde/verliefdheid/crush naast elkaar kunnen bestaan
Waarom zou je het dan laten?
Anderen daten is voor mij geen eerste levensbehoefte maar het maakt mij blij, het maakt mijn lief blij als ik een leuke date heb gehad en het zit onze relatie niet in de weg. Waarom zou je het dan laten?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_144883435
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waardevoller maakt niet automatisch dat het dus niet waardevol is :? Serieus is dat zo lastig?

En als ik naar mezelf kijk: het gaat niet puur om neuken. Ik vind daten leuk, ik vind het 'spannend' om te kijken waar het heen gaat met iemand en ik ben er van overtuigd dat verschillende soorten liefde/verliefdheid/crush naast elkaar kunnen bestaan
Waarom zou je het dan laten?
Anderen daten is voor mij geen eerste levensbehoefte maar het maakt mij blij, het maakt mijn lief blij als ik een leuke date heb gehad en het zit onze relatie niet in de weg. Waarom zou je het dan laten?
Dat schrijf ik toch ook nergens?

Goede uitleg verder, ik moet er zelf niet aan denken maar ieder zijn ding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')