Dit.quote:Op zondag 7 september 2014 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Jammer dat ze niet hebben geschoten op die man met vleesbijl.
Maar dan is het straks weer janken, "het was zo'n lieve jongen. Hij deed nooit een vlieg kwaad"
't Is geen normaal gedrag. Maar is dit nou landelijk nieuws?quote:Op zondag 7 september 2014 14:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aaah daar hebben we de eerste kalifaat aanhanger voor wie dit normaal gedrag is
Ja. Het is zeer ernstig en treurig dat er complete wijken verziekt zijn door geïmporteerd tuig uit andere landen. Enige zelfreflectie ontbreekt volledig bij de gemeenschap in deze wijk, in plaats daarvan heeft de politie het allemaal gedaan en krijgen zij alle shit over zich heen voor het uitvoeren van hun werk.quote:Op zondag 7 september 2014 14:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
't Is geen normaal gedrag. Maar is dit nou landelijk nieuws?
En "kalifaat":
Hebben we er weer een die begint te schuimbekken over import. Dan lees ik de rest van je post al niet meer.quote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja. Het is zeer ernstig en treurig dat er complete wijken verziekt zijn door geïmporteerd tuig uit andere landen. Enige zelfreflectie ontbreekt volledig bij de gemeenschap in deze wijk, in plaats daarvan heeft de politie het allemaal gedaan en krijgen zij alle shit over zich heen voor het uitvoeren van hun werk.
Nog treuriger is het dat we burgemeesters hebben die te laf zijn om hier adequaat tegenop te treden en ontkennen dat er problemen spelen. De enige aanpak die de mensen uit dit filmpje verdienen is een ME-knuppel in hun knieholte, dat is namelijk ook de enige taal die zij verstaan (Nederlands spreken gaat ze namelijk ook niet al te goed af).
waarheid is ook hard voor jequote:Op zondag 7 september 2014 15:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hebben we er weer een die begint te schuimbekken over import. Dan lees ik de rest van je post al niet meer.
Nee inderdaad. Het is namelijk veel makkelijker om iemand te negeren die de vinger op de zere plek legt dan toe te geven dat er nog steeds te veel misstanden zijn vanuit niet-westerse culturen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hebben we er weer een die begint te schuimbekken over import. Dan lees ik de rest van je post al niet meer.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
waarheid is ook hard voor je
Tunnelvisie.quote:Op zondag 7 september 2014 15:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het is namelijk veel makkelijker om iemand te negeren die de vinger op de zere plek legt dan toe te geven dat er nog steeds te veel misstanden zijn vanuit niet-westerse culturen.
Jij bent net zo weinig zelf kritisch als de mensen uit het filmpje. Er is dan ook geen enkel moslimland op de wereld waar zelfkritiek hoog in het vaandel staat. Wijzen naar anderen de "eer" hooghouden daarentegen wel.quote:Op zondag 7 september 2014 15:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jouw illusie is mijn waarheid niet.
Waar wordt er dan gelogen volgens jou? Zullen we zien wie er in een illusie leeft.quote:Op zondag 7 september 2014 15:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jouw illusie is mijn waarheid niet.
Tunnelvisie onderbouwd door statistieken. Tuig zoals uit dit filmpje is oververtegenwoordigd in straatcriminaliteit.quote:
Verneukt koffieconsumptie ook ons land?quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is dit nieuws? Marokkanen verneuken ons land dagelijks, we hebben toch ook geen nieuws over koffieconsumptie elke dag?
[/Ceberut]
Ik sta stijf van de koffie mang. Nog even en ik sla een agent op z'n bek met een bijl. Ze doen ook altijd gemeen tegen mijn koffiedrinken. Douwe Egberts (vzmh) wordt ook steeds in het ootje genomen door deze theedrinkers. Hamas, hamas, weg met pickwick.quote:Op zondag 7 september 2014 15:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Verneukt koffieconsumptie ook ons land?
Ik ga snel een alu hoedje vouwen danquote:Op zondag 7 september 2014 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik sta stijf van de koffie mang. Nog even en ik sla een agent op z'n bek met een bijl. Ze doen ook altijd gemeen tegen mijn koffiedrinken. Douwe Egberts (vzmh) wordt ook steeds in het ootje genomen door deze theedrinkers. Hamas, hamas, weg met pickwick.
Mijn koffiefilter past perfect op m'n bolletje. Wel eerst de koffie eruit halen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga snel een alu hoedje vouwen dan
Zulke vrome moslims zijn die lui uit dat filmpje anders niet. We hebben bijvoorbeeld aanzienlijk minder problemen met Turkse moslims. Het is dus zeker niet (alleen) terug te voeren op de Islam, maar zeker ook op de Marokkaanse opvoeding en cultuur.quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Joepie nog een moslim topic
Toegevoegd Marokkanen topic.
Al die niet-Westerse import deugnieten:quote:Op zondag 7 september 2014 15:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent net zo weinig zelf kritisch als de mensen uit het filmpje. Er is dan ook geen enkel moslimland op de wereld waar zelfkritiek hoog in het vaandel staat. Wijzen naar anderen de "eer" hooghouden daarentegen wel.
Hardop gelachen om deze parodie van een troll.quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is dit nieuws? Marokkanen verneuken ons land dagelijks, we hebben toch ook geen nieuws over koffieconsumptie elke dag?
[/Ceberut]
Dus als we hier nu 15 links plaatsen van geweld met allochtonen ben je overtuigd?quote:Op zondag 7 september 2014 15:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Al die niet-Westerse import deugnieten:
http://www.voetbalprimeur(...)laags-met-de-politie
http://www.volkskrant.nl/(...)Utrecht-slaags.dhtml
http://www.at5.nl/artikel(...)raat-na-demonstratie
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-FC-Dordrecht.dhtml
http://www.at5.nl/artikel(...)len-leden-motorbende
http://www.rtvutrecht.nl/(...)p-woonwagenkamp.html
APPLAUS VOOR DEZE MAN! Wegkijker van het jaar award. Jawel, beste mensen, komt dat zien, komt dat zien. Een onvervalste wegkijker. Nu in de aanbieding. Twee halen, een betalen. Hij heeft links verzameld! Jaja, links over voetbalhooligans, motorbendes en kampers! Champagne! Toetertjes, toetertjes!quote:Op zondag 7 september 2014 15:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Al die niet-Westerse import deugnieten:
http://www.voetbalprimeur(...)laags-met-de-politie
http://www.volkskrant.nl/(...)Utrecht-slaags.dhtml
http://www.at5.nl/artikel(...)raat-na-demonstratie
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-FC-Dordrecht.dhtml
http://www.at5.nl/artikel(...)len-leden-motorbende
http://www.rtvutrecht.nl/(...)p-woonwagenkamp.html
Mja. En nu ?quote:Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zulke vrome moslims zijn die lui uit dat filmpje anders niet. We hebben bijvoorbeeld aanzienlijk minder problemen met Turkse moslims. Het is dus zeker niet (alleen) terug te voeren op de Islam, maar zeker ook op de Marokkaanse opvoeding en cultuur.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
APPLAUS VOOR DEZE MAN! Wegkijker van het jaar award. Jawel, beste mensen, komt dat zien, komt dat zien. Een onvervalste wegkijker. Nu in de aanbieding. Twee halen, een betalen. Hij heeft links verzameld! Jaja, links over voetbalhooligans, motorbendes en kampers! Champagne! Toetertjes, toetertjes!
Ben je weer een stropop aan het ophangen?quote:Op zondag 7 september 2014 15:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als we hier nu 15 links plaatsen van geweld met allochtonen ben je overtuigd?
Door wat onzinnige linkjes te plaatsen ja? Dat is volgens jou een spiegel voor houden? Echt? Zo wil jij rollen ? Oké dan.quote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ben je weer een stropop aan het ophangen?
Hij meent dat deze problemen "importgerelateerd" zijn. Ik hou hem een spiegel voor.
Waarom is het enige onzinniger dan het andere dan ?quote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Door wat onzinnige linkjes te plaatsen ja? Dat is volgens jou een spiegel voor houden? Echt? Zo wil jij rollen ? Oké dan.
Ga vooral daarover janken in plaats van boos te worden om wat die omstanders doen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Joepie nog een moslim topic
Toegevoegd Marokkanen topic.
Hoe blijkt uit de 6 linkjes van Cerberut het ongelijk van die andere knakker dan? Wacht, ik geef zelf wel even antwoord: dat doet het niet.quote:Op zondag 7 september 2014 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom is het enige onzinniger dan het andere dan ?
Welk einde ?quote:Op zondag 7 september 2014 15:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ga vooral daarover janken in plaats van boos te worden om wat die omstanders doen.Begin van het einde.
Ja.quote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Door wat onzinnige linkjes te plaatsen ja? Dat is volgens jou een spiegel voor houden? Echt? Zo wil jij rollen ? Oké dan.
En dat is nu begonnen ?quote:Op zondag 7 september 2014 15:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Geweld en gebieden waar je niet meer veilig over straat kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt te treurig voor woorden. Je bedient jezelf wel van allerhande faalretoriek maar elk tegenargument doe jij af als 'stropop' etc. Combineer dat met je UI van een klassieke buste en het is duidelijk dat je denkt dat je nogal intellectueel bent. Ik zal je verder niet uit die droom helpen. Als je er gelukkig van wordt om jezelf beter te voelen dan anderen, soit, het is je gegund. Maar vergeef mij dan ook dat ik hier smadelijk om kan lachen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ben je weer een stropop aan het ophangen?
Hij meent dat deze problemen "importgerelateerd" zijn. Ik hou hem een spiegel voor.
Slechte voorstelling dit.quote:Op zondag 7 september 2014 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe blijkt uit de 6 linkjes van Cerberut het ongelijk van die andere knakker dan? Wacht, ik geef zelf wel even antwoord: dat doet het niet.
Tada, einde voorstelling.
Daarmee gaat in ieder geval de stelling van tafel dat opstootjes met de politie "importgerelateerd" zou zijn zoals onze speciale vriend ook insinueerde.quote:Op zondag 7 september 2014 15:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe blijkt uit de 6 linkjes van Cerberut het ongelijk van die andere knakker dan? Wacht, ik geef zelf wel even antwoord: dat doet het niet.
Tada, einde voorstelling.
Als mensen zoals jij al gaan zeuren dat er teveel 'moslims topics' zijn dan is dat inderdaad triest. Of bedoelde je dat niet?quote:
Wat bedoel je met speciaal ?:Pquote:Op zondag 7 september 2014 15:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daarmee gaat in ieder geval de stelling van tafel dat opstootjes met de politie "importgerelateerd" zou zijn zoals onze speciale vriend ook insinueerde.
Ad hominem.quote:Op zondag 7 september 2014 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij bent echt te treurig voor woorden. Je bedient jezelf wel van allerhande faalretoriek maar elk tegenargument doe jij af als 'stropop' etc. Combineer dat met je UI van een klassieke buste en het is duidelijk dat je denkt dat je nogal intellectueel bent. Ik zal je verder niet uit die droom helpen. Als je er gelukkig van wordt om jezelf beter te voelen dan anderen, soit, het is je gegund. Maar vergeef mij dan ook dat ik hier smadelijk om kan lachen.
Nee. Snap je de onzin die je uitkraamt zelf wel?quote:Op zondag 7 september 2014 15:09 schreef Richestorags het volgende:
Tuig zoals uit dit filmpje is oververtegenwoordigd in straatcriminaliteit.
Nee ik vroeg of nu het einde is begonnen. De tijd dat je niet meer naar buiten kan?quote:Op zondag 7 september 2014 15:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als mensen zoals jij al gaan zeuren dat er teveel 'moslims topics' zijn dan is dat inderdaad triest. Of bedoelde je dat niet?
Had ik het toch goed begrepenquote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met speciale behoeften. Onze vriend met mentale uitdagingen.
Oneliner. Ontwijkend antwoorden. Je ballen zitten nog in je buik. Dakhaas.quote:
Die stelling is dan ook nooit gedaan.quote:Op zondag 7 september 2014 15:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Daarmee gaat in ieder geval de stelling van tafel dat opstootjes met de politie "importgerelateerd" zou zijn zoals onze speciale vriend ook insinueerde.
Wat nou ontwijkend? Ik leg de vinger op de zere plek.quote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oneliner. Ontwijkend antwoorden. Je ballen zitten nog in je buik. Dakhaas.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die stelling is dan ook nooit gedaan.
Dat is een stropop. Maar dat wil hij niet accepteren. Als hij het zegt, klopt het. Iedereen luisteren naar de grote Ceberut!quote:Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die stelling is dan ook nooit gedaan.
Niet echt. Je vermaakt wel een hoop mensen met je reacties, dat moet ik je toegeven.quote:Op zondag 7 september 2014 15:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat nou ontwijkend? Ik leg de vinger op de zere plek.
Nee maar met dit soort berichten ga je wel die richting op. Mensen zoals jij die gaan zeuren dat er teveel moslimbash topics zijn maar niet begrijpen dat als je het hier niet over hebt je problemen gaat verzwijgen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik vroeg of nu het einde is begonnen. De tijd dat je niet meer naar buiten kan?
En hoezo mensen als ik?
quote:Op zondag 7 september 2014 15:27 schreef sonnyspek het volgende:
Tikkende tijdbom deze wijk. Nog een paar maanden en dan ontploft het daar echt compleet.
Tik tak, tik tak.Politie gaat dan meppen volgens mij, of lijkt er in ieder geval mee te dreigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Lees nog eens terug en quote even waar die stelling precies gedaan is, stropop dat je er bent.quote:
Haal die vinger maar weer uit je kont, ik kan me wel voorstellen dat door je vader genomen worden pijn doet. Dat hoef je hier verder niet te vertellen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat nou ontwijkend? Ik leg de vinger op de zere plek.
Je mag best lachen om je tekortkomingen. Ik leg die graag bloot. Zelfspot is ook belangrijk.quote:Op zondag 7 september 2014 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet echt. Je vermaakt wel een hoop mensen met je reacties, dat moet ik je toegeven.
Hoezo mensen als ik ? Jij zei dat het einde is begonnen. Ik heb dat nooit gezegd.quote:Op zondag 7 september 2014 15:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee maar met dit soort berichten ga je wel die richting op. Mensen zoals jij die gaan zeuren dat er teveel moslimbash topics zijn maar niet begrijpen dat als je het hier niet over hebt je problemen gaat verzwijgen.
Niks stupide. Lees het zelf nog een keer door. Zijn hele post gaat over 1 onderwerp.quote:Op zondag 7 september 2014 15:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat? Lees nog eens terug en quote even waar die stelling precies gedaan is, stropop dat je er bent.
En dat moet mij dan wijzen op mijn retoriek.quote:Op zondag 7 september 2014 15:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haal die vinger maar weer uit je kont, ik kan me wel voorstellen dat door je vader genomen worden pijn doet. Dat hoef je hier verder niet te vertellen.
Hier nogmaals.quote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja. Het is zeer ernstig en treurig dat er complete wijken verziekt zijn door geïmporteerd tuig uit andere landen. Enige zelfreflectie ontbreekt volledig bij de gemeenschap in deze wijk, in plaats daarvan heeft de politie het allemaal gedaan en krijgen zij alle shit over zich heen voor het uitvoeren van hun werk.
Nog treuriger is het dat we burgemeesters hebben die te laf zijn om hier adequaat tegenop te treden en ontkennen dat er problemen spelen. De enige aanpak die de mensen uit dit filmpje verdienen is een ME-knuppel in hun knieholte, dat is namelijk ook de enige taal die zij verstaan (Nederlands spreken gaat ze namelijk ook niet al te goed af).
Stropop. Je kan geen quote leveren.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Niks stupide. Lees het zelf nog een keer door. Zijn hele post gaat over 1 onderwerp.
Je roept wel vaak stropop. Takes one to know one. Hij heeft nooit die stelling geponeerd. Jij legt hem woorden in de mond en hakt daar dan op in. Honderd procent stropop.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Niks stupide. Lees het zelf nog een keer door. Zijn hele post gaat over 1 onderwerp.
Complete wijken zijn verziekt door importtuig.quote:
Ja snap niet wat ze nu proberen te ontkennen ...quote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Complete wijken zijn verziekt door importtuig.
Met problemen die voorheen niet aanwezig waren.
Toch, scorpie?
In wezen hebben ze allemaal de (latent) racistische onderbuik. Het is dan ook niet gek dat ze elkaar steunen in deze.quote:Op zondag 7 september 2014 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja snap niet wat ze nu proberen te ontkennen ...
Dit verzin je er dus bij. Ook al zou het mogelijk zijn strekking zijn, dan nog kun je dit niet meenemen in wat jij denkt dat zijn stelling is. Je hebt dus een stropop gecreëerd. En daarmee zet je jezelf buitenspel in deze discussie. Hommo.quote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Toch, scorpie?
En hoe zie je daarin de stelling 'allochtonen zijn de oorzaak voor opstootjes tegen de politie' precies in, zoals je zelf net zei?quote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Toch, scorpie?
Ad hominem.quote:Op zondag 7 september 2014 15:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
In wezen hebben ze allemaal de (latent) racistische onderbuik. Het is dan ook niet gek dat ze elkaar steunen in deze.
Jij kan dus ook al niet lezen. Geeft niet.quote:Op zondag 7 september 2014 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja snap niet wat ze nu proberen te ontkennen ...
Nee ik reageer op jouw post waar jij zegt dat er teveel moslimbash topics zijn en ik zeg dat als je die topics niet hebt je het onder het tapijt schuift.quote:Op zondag 7 september 2014 15:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo mensen als ik ? Jij zei dat het einde is begonnen. Ik heb dat nooit gezegd.
Geïmporteerd. Dus geen autochtone Nederlanders.quote:Op zondag 7 september 2014 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij kan dus ook al niet lezen. Geeft niet.
Ad hominem.quote:Op zondag 7 september 2014 15:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En dat moet mij dan wijzen op mijn retoriek.
Omdat de suggestie uitgaat van problemen die voorheen niet aanwezig waren en zijn geïntroduceerd door "import". Dit in het kader van een nietszeggend opstootje met de politie (zie OP).quote:Op zondag 7 september 2014 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En hoe zie je daarin de stelling 'allochtonen zijn de oorzaak voor opstootjes tegen de politie' precies in, zoals je zelf net zei?
Stropop.quote:Op zondag 7 september 2014 15:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat de suggestie uitgaat van problemen die voorheen niet aanwezig waren en zijn geïntroduceerd door "import". Dit in het kader van een nietszeggend opstootje met de politie (zie OP).
De stelling waar Cerberut zo los op ging staat er niet in. Stropop dus.quote:Op zondag 7 september 2014 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geïmporteerd. Dus geen autochtone Nederlanders.
Pfff voor elke scheet die een zogenaamde moslim doet wordt er een topic geopend. Er zijn er echt te veel. Sowieso heeft deze actie geloof ik niks met het geloof te maken.quote:Op zondag 7 september 2014 15:36 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee ik reageer op jouw post waar jij zegt dat er teveel moslimbash topics zijn en ik zeg dat als je die topics niet hebt je het onder het tapijt schuift.
Stropop.quote:Op zondag 7 september 2014 15:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat de suggestie uitgaat van problemen die voorheen niet aanwezig waren en zijn geïntroduceerd door "import". Dit in het kader van een nietszeggend opstootje met de politie (zie OP).
Nah het zal wel aan mij liggen dan :pquote:Op zondag 7 september 2014 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De stelling waar Cerberut zo los op ging staat er niet in. Stropop dus.
Jawel, zojuist uiteengezet.quote:Op zondag 7 september 2014 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De stelling waar Cerberut zo los op ging staat er niet in. Stropop dus.
Leg het mij maar uit geleerde. Je legt hem woorden in de mond en beukt daar vervolgens op in. Klassieke stropop.quote:
Wat wil je serieus bespreken over dit nieuws bericht ?:Pquote:Op zondag 7 september 2014 15:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En nog een ad hominem. Jammer dat de inhoudelijke discussie wordt vermeden op deze manier.
Laat zien dan op welk vlak ik het onjuist fomuleer.quote:Op zondag 7 september 2014 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Leg het mij maar uit geleerde. Je legt hem woorden in de mond en beukt daar vervolgens op in. Klassieke stropop.
Welke inhoudelijke discussie?quote:Op zondag 7 september 2014 15:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En nog een ad hominem. Jammer dat de inhoudelijke discussie wordt vermeden op deze manier.
Echt inhoudelijk man.quote:Hebben we er weer een die begint te schuimbekken over import. Dan lees ik de rest van je post al niet meer.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat wil je serieus bespreken over dit nieuws bericht ?:P
Nergens in het bericht gaat het over moslims of Marokkanen. Toch binnen no time gaat het er over...quote:DEN HAAG - Tomaten en eieren vlogen door de lucht en een man met een vleesbijl bedreigde agenten. Het was een explosieve situatie zaterdagmiddag op de Hoefkade in de Schilderswijk toen een grote groep mensen de politie belaagde.
De politie was kort daarvoor gealarmeerd omdat in een supermarkt een man zijn kind mishandelde. Toen de agenten op straat de zaak met de vader wilden bespreken begon een14-jarige jongen zich zodanig met de zaak te bemoeien, dat hij het werk van de agenten hinderde.
14-jarige aangehouden
De politie sommeerde de jongen te vertrekken. Toen de jongen dit weigerde, werd hij door de agenten aangehouden. De 14-jarige jongen verzette zich hier heftig tegen. Op beelden is te zien hoe de menigte om de vier agenten heen staat, terwijl twee agenten de jongen op de grond in de houdgreep hebben.
Meer omstanders bemoeiden zich met de situatie en een man met een vleesbijl kwam op de agenten af. Die trokken uit voorzorg hun dienstwapen. De 36-jarige belager is aangehouden. Extra agenten werden opgeroepen om de menigte in bedwang te houden.
Een derde man is aangehouden vanwege belemmering en opruiing. Er vielen geen gewonden.
Je wil beweren dat die gequote post wel inhoudelijk was?quote:Op zondag 7 september 2014 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welke inhoudelijke discussie?
Deze?
[..]
Echt inhoudelijk man.
Jij gaat er automatisch van uit dat hij zegt dat die problemen er eerder niet waren. Daarmee maak je het zwart-wit. Alsof het niet mogelijk is dat bepaalde groeperingen een iets agressievere inslag (vanuit cultuur bvb) hebben waardoor dit erger is dan voorheen? Je maakt er gelijk een ofwel alles was geweldig voorheen ofwel alles was al kut van. Daarmee maak je zijn standpunt tot een stropop waar makkelijk tegen te argumenteren is. Je kunt namelijk overal wel een incident van vinden. Als je goed genoeg zoekt, kun je vast ook wel een artikel vinden over een jehova die iemand slaat.quote:Op zondag 7 september 2014 15:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Laat zien dan op welk vlak ik het onjuist fomuleer.
Enkel het anders en duidelijker formuleren van een zin is nog geen stropop. Dat wordt het pas als ik er een andere stelling van maak.
Klopt.quote:Op zondag 7 september 2014 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het zal wel aan mij liggen dan :p
Inhoudelijker dan jouw reacties hier. Sterker nog, zelfs mijn scheldkanonnades voegen inhoudelijk meer toe aan dit topic.quote:Op zondag 7 september 2014 15:42 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je wil beweren dat die gequote post wel inhoudelijk was?
Speculeren over een situatie, vervolgens claimen dat dit feiten zijn terwijl dit niet zo is en anderen hiermee aanvallen. Klassieker ga je ze niet vinden.quote:
Er begon iemand anders te speculeren hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Speculeren over een situatie, vervolgens claimen dat dit feiten zijn terwijl dit niet zo is en anderen hiermee aanvallen. Klassieker ga je ze niet vinden.
Tu quoque.quote:Op zondag 7 september 2014 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er begon iemand anders te speculeren hoor.
Ja dus? Kap eens met dat wijzen naar anderen ofzo, ik heb het niet tegen anderen maar tegen Cerberut, dus waarom jij er nu opeens op moet reageren is mij een raadsel.quote:Op zondag 7 september 2014 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er begon iemand anders te speculeren hoor.
Minder, eelt staat al op mijn handen. Verder vind ik die Jennifer Lawrence ook niet echt lekker.quote:Op zondag 7 september 2014 15:45 schreef MisterCe het volgende:
Even snel tussendoor: willen jullie meer of minder?
quote:Op zondag 7 september 2014 15:45 schreef MisterCe het volgende:
Even snel tussendoor: willen jullie meer of minder?
Dan gaan we daar voor zorgen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Minder, eelt staat al op mijn handen. Verder vind ik die Jennifer Lawrence ook niet echt lekker.
Omdat je tegen Ceberut zegt dat die alleen maar speculeert. Terwijl je de grootste en eerste negeert ...quote:Op zondag 7 september 2014 15:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dus? Kap eens met dat wijzen naar anderen ofzo, ik heb het niet tegen anderen maar tegen Cerberut, dus waarom jij er nu opeens op moet reageren is mij een raadsel.
Drogredenatie, jij doet niet meer mee.quote:Op zondag 7 september 2014 15:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je tegen Ceberut zegt dat die alleen maar speculeert. Terwijl je de grootste en eerste negeert ...
[Godwin]Zo stonden de joden ook op instagram voor de Tweede Wereldoorlog[/Godwin]quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 15:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drogredenatie, jij doet niet meer mee.
Zie http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque
Wat is dit nu weer voor achterlijke post. Instagram bestond toen nog helemaal niet.quote:Op zondag 7 september 2014 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[Godwin]Zo stonden de joden ook op instagram voor de Tweede Wereldoorlog[/Godwin]
Hij spreekt toch over import en verziekt? Verziekt door import, wil zeggen dat het daarvoor gezond was. Dus dat de problemen er eerder niet waren.quote:Op zondag 7 september 2014 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij gaat er automatisch van uit dat hij zegt dat die problemen er eerder niet waren. Daarmee maak je het zwart-wit. Alsof het niet mogelijk is dat bepaalde groeperingen een iets agressievere inslag (vanuit cultuur bvb) hebben waardoor dit erger is dan voorheen? Je maakt er gelijk een ofwel alles was geweldig voorheen ofwel alles was al kut van. Daarmee maak je zijn standpunt tot een stropop waar makkelijk tegen te argumenteren is. Je kunt namelijk overal wel een incident van vinden. Als je goed genoeg zoekt, kun je vast ook wel een artikel vinden over een jehova die iemand slaat.
Hoe we van dat tuig afkomen. Persoonlijk zeg ik dump je in een zeecontainer en vaar ze terug naar het rifgebergte.quote:Op zondag 7 september 2014 16:00 schreef Ceberut het volgende:
Hoe wil OP trouwens dat we dit topic richting geven?
Stout doen tegen de politie mag niet, foei! Dat is duidelijk. Waar moeten we het nog verder over hebben?
Specificeer "dat tuig".quote:Op zondag 7 september 2014 16:02 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Hoe we van dat tuig afkomen. Persoonlijk zeg ik dump je in een zeecontainer en vaar ze terug naar het rifgebergte.
Ik stel nergens dat autochtonen nooit problemen veroorzaken (kampers bijvoorbeeld uit dat linkje dat je hier postte) noch dat er nooit problemen waren voor de jaren zestig.quote:Op zondag 7 september 2014 15:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Marokko is zo stom geweest ze een paspoort te geven. Hun gedragingen komen ook beter overeen met die van een stel primitieven uit een bergdorpje dan met een beschaafde inwoner van Nederland. Al twee argumenten om ze terug te kunnen sturen bij misdragingen.quote:Op zondag 7 september 2014 16:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Specificeer "dat tuig".
Waarom zouden ze naar het rifgebergte moeten?
En hoezo terug? Het gaat om een 14-jarige staat er. Vermoedelijk hier geboren en getogen.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:27 schreef sonnyspek het volgende:
Tikkende tijdbom deze wijk. Nog een paar maanden en dan ontploft het daar echt compleet.
Tik tak, tik tak.Dat is volgens mij het moment dat een moslim met een hakmes aankomt rennen en de agent zijn wapen trekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk het filmpje maar eens een keer dan zie je wie ik bedoel. En ik bedoel iedereen die in dat filmpje voorkomt behalve de politie.quote:Op zondag 7 september 2014 16:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Specificeer "dat tuig".
Waarom zouden ze naar het rifgebergte moeten?
En hoezo terug? Het gaat om een 14-jarige staat er. Vermoedelijk hier geboren en getogen.
Ok, je erkent derhalve dat er ook voor de "import" sprake was van probleemgroepen (obvious).quote:Op zondag 7 september 2014 16:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat autochtonen nooit problemen veroorzaken (kampers bijvoorbeeld uit dat linkje dat je hier postte) noch dat er nooit problemen waren voor de jaren zestig.
Ik stel alleen dat het treurig is dat importtuig het voor elkaar heeft gekregen dat complete wijken sterk zijn afgegleden (en niet alleen in Den Haag maar ook bijvoorbeeld in Rdam zuid of Amsterdam). Het filmpje uit de OP is slechts een exemplarisch bewijs daarvan, waarvan er talrijke zijn. Ook is het treurig dat het altijd maar met de mantel der liefde bedekt wordt zonder de cultuur en de gemeenschap die dit veroorzaakt eens hard aan te pakken en en kritisch onder de loep te nemen. En dat mag uiteraard ook bij tuig als hooligans en kampers. Het is veelzeggend voor de racismereflex waarin sommige lui hier op Fok verkeren dat je dat nog moet benadrukken. Ik ben notabene zelf niet eens een volbloed Nederlander.
Wat bedoel je met zelfkritisch in deze?quote:Maar voor Ceberut is het belangrijker om overal racisme in te zien en mensen woorden in de mond te leggen, dan eens zelfkritisch te zijn.
Nee, dat maak jij er dus van. Ik snap waar je naartoe wil met je argument maar dat argument kun je op dit moment nog niet maken. Luister, ik ben de beroerdste niet, dus ik zal je verklappen waar je 'm wel op kunt pakken. In principe heeft hij hier nog geen uitspraak gedaan die je compleet onderuit kunt halen, alleen een die je impliciet kunt maken alleen bedien je jezelf dan van een stropop. Hij doet echter wel gewaagde uitspraken over de schaal van het probleem. "Complete wijken." Hierbij rijst de vraag, welke complete wijken? Het artikel heeft het immers alleen over de Schilderswijk.quote:Op zondag 7 september 2014 15:59 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hij spreekt toch over import en verziekt? Verziekt door import, wil zeggen dat het daarvoor gezond was. Dus dat de problemen er eerder niet waren.
Waarom zou je Nederlandse problemen willen overhevelen naar Marokko?quote:Op zondag 7 september 2014 16:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Marokko is zo stom geweest ze een paspoort te geven. Hun gedragingen komen ook beter overeen met die van een stel primitieven uit een bergdorpje dan met een beschaafde inwoner van Nederland. Al twee argumenten om ze terug te kunnen sturen bij misdragingen.
Door het te ridiculiseren proberen ze het topic om zeep te helpen, hoe minder topics hierover, hoe beter.quote:Op zondag 7 september 2014 16:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat autochtonen nooit problemen veroorzaken (kampers bijvoorbeeld uit dat linkje dat je hier postte) noch dat er nooit problemen waren voor de jaren zestig.
Ik stel alleen dat het treurig is dat importtuig het voor elkaar heeft gekregen dat complete wijken sterk zijn afgegleden (en niet alleen in Den Haag maar ook bijvoorbeeld in Rdam zuid of Amsterdam). Het filmpje uit de OP is slechts een exemplarisch bewijs daarvan, waarvan er talrijke zijn. Ook is het treurig dat het altijd maar met de mantel der liefde bedekt wordt zonder de cultuur en de gemeenschap die dit veroorzaakt eens hard aan te pakken en en kritisch onder de loep te nemen. En dat mag uiteraard ook bij tuig als hooligans en kampers. Het is veelzeggend voor de racismereflex waarin sommige lui hier op Fok verkeren dat je dat nog moet benadrukken. Ik ben notabene zelf niet eens een volbloed Nederlander.
Maar voor Ceberut is het belangrijker om overal racisme in te zien en mensen woorden in de mond te leggen, dan eens zelfkritisch te zijn.
quote:
Best een goede poging dit keer Ceberut. Eerst proberen hem zwart op wit een uitspraak te laten doen over deze problemen. Wel een beetje te doorzichtig.quote:Op zondag 7 september 2014 16:07 schreef Ceberut het volgende:
Wil je nu de stelling innemen dat de schilderswijk voorheen een buurt zonder problemen was? Laten we dat duidelijk hebben, zodat ik niet wederom van stropoppen beschuldigd wordt. Dan kunnen we onze argumenten daarop richten.
Natuurlijk wordt het erger.quote:Op zondag 7 september 2014 16:15 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Laten we het nog zieker maken. Of denk je dat het vanaf hier niet erger zal worden?
Succes Cere buttplugquote:Op zondag 7 september 2014 16:08 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom zou je Nederlandse problemen willen overhevelen naar Marokko?
En waarom zou je Nederlanders van Marokkaanse afkomst anders willen straffen dan andere Nederlanders?
En toch continu zeggen dat je je meer mocro voelt dan NL'er...quote:
Nah als je dit soort topics leest snap ik wel dat ze dat zeggen.quote:Op zondag 7 september 2014 16:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En toch continu zeggen dat je je meer mocro voelt dan NL'er...
Tjah.
Ga dan als je je niet welkom voelt.quote:Op zondag 7 september 2014 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah als je dit soort topics leest snap ik wel dat ze dat zeggen.
Waarom worden Marokkanen er uberhaubt bijgehaald als het nergens in het nieuwsbericht wordt genoemd ? En waarom gelijk de reactie ga dan ? Wat als ze hier geboren zijn. Hebben ze net zoveel recht om te spreken als ieder ander.quote:Op zondag 7 september 2014 16:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga dan als je je niet welkom voelt.
Dat continue gejank over dat mocro's niet geaccepteerd worden in de maatschappij, maar vergeten zelf in de spiegel te kijken.
Niet zo moeilijk lijkt me.quote:Op zondag 7 september 2014 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom worden Marokkanen er uberhaubt bijgehaald als het nergens in het nieuwsbericht wordt genoemd ?
Helaas wel inderdaad, volgens de wetjes. Daarom moet je het ook voor jezelf weten, of je hier wil blijven. Maar ga geen calimero achtig gejank opzetten, als je er zelf niets voor wil doen. Zoals de meeste jankers van dat soort.quote:En waarom gelijk de reactie ga dan ? Wat als ze hier geboren zijn. Hebben ze net zoveel recht om te spreken als ieder ander.
Volgens mij zijn de mensen die gelijk Marokkanen/moslims er bij halen de jankerds. Het heeft namelijk niks met dit bericht te maken.quote:Op zondag 7 september 2014 16:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk lijkt me.
[..]
Helaas wel inderdaad, volgens de wetjes. Daarom moet je het ook voor jezelf weten, of je hier wil blijven. Maar ga geen calimero achtig gejank opzetten, als je er zelf niets voor wil doen. Zoals de meeste jankers van dat soort.
In alle eerlijkheid klonken het tegenstribbelende jochie en de volwassenen die niet hem maar de politie vermanend aan het toespreken waren redelijk als mensen van Marokkaanse komaf in mijn oren...quote:Op zondag 7 september 2014 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die gelijk Marokkanen/moslims er bij halen de jankerds. Het heeft namelijk niks met dit bericht te maken.
Ja maar je weet het niet zeker:P En zelfs dan heeft het niks te maken dit bericht.quote:Op zondag 7 september 2014 16:48 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid klonken het tegenstribbelende jochie en de volwassenen die niet hem maar de politie vermanend aan het toespreken waren redelijk als mensen van Marokkaanse komaf in mijn oren...
Nouja, als een man van Marokkaanse komaf zijn zoontje aan het mishandelen is in een Marokkaanse supermarkt waarna een jochie van Marokkaanse komaf de politie gaat schofferen waarna volwassenen van Marokkaanse komaf de agenten (waar misschien ook nog een Marokkaanse voorouder bij te vinden was) gaan bedreigen is het een beetje zielig om te stellen dat er geen enkele link met Marokkanen is natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2014 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je weet het niet zeker:P En zelfs dan heeft het niks te maken dit bericht.
Uiteraard. Probleemgroepen zijn er altijd geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 16:07 schreef Ceberut het volgende:
Ok, je erkent derhalve dat er ook voor de "import" sprake was van probleemgroepen (obvious).
De Schilderswijk is nooit een buurt geweest zonder problemen. Er woont nu alleen een grote groep mensen die schijt heeft aan Westerse normen en waarden, en moeite heeft met gezag. Een groep die bovendien het aanzien van de wijk heeft doen dalen tot een wijk met één van de slechtste reputaties in Nederland.quote:Wil je nu de stelling innemen dat de schilderswijk voorheen een buurt zonder problemen was? Laten we dat duidelijk hebben, zodat ik niet wederom van stropoppen beschuldigd wordt. Dan kunnen we onze argumenten daarop richten.
Niet direct met het vingertje naar kampers wijzen, maar gewoon eens kritisch onder de loep nemen wat voor problemen de gemeenschap in de Schilderswijk en breder, de Marokkaanse gemeenschap in Nederland in zijn geheel, veroorzaakt.quote:Wat bedoel je met zelfkritisch in deze?
Naar mijn mening voegt dit niks toe. Dan zeg je eigenlijk dat dit gebeurd omdat het Marokkanen zijn. En dit gebeurd super vaak. Maar er zijn er wel mensen verbaasd dat Marokkanen zichzelf niet meer als Nederlander gaan zien.quote:Op zondag 7 september 2014 16:52 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nouja, als een man van Marokkaanse komaf zijn zoontje aan het mishandelen is in een Marokkaanse supermarkt waarna een jochie van Marokkaanse komaf de politie gaat schofferen waarna volwassenen van Marokkaanse komaf de agenten gaan bedreigen is het een beetje zielig om te stellen dat er geen enkele link met Marokkanen is natuurlijk.
Al zijn dit zoals je terecht aangaf wel allemaal aannames
Nja dan vooral blijven hopen. Volgens sommige kan het elk moment gebeurenquote:Op zondag 7 september 2014 16:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou ik? de amusement zit het juist in het kijken.
Mooi.quote:Op zondag 7 september 2014 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dan vooral blijven hopen. Volgens sommige kan het elk moment gebeuren
Als je het überhaupt nog voor dit soort figuren gaat opnemen ben je ook geen Nederlander in mijn ogen. Ik ken persoonlijk geen Nederlanders die het gedrag van kampers goedpraten, ik ken daarentegen best wat hoogopgeleide Marokkanen die problemen met de Marokkaanse gemeenschap bagatelliseren of gooien op racisme. Dan heb je het toch niet helemaal begrepen.quote:Op zondag 7 september 2014 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Naar mijn mening voegt dit niks toe. Dan zeg je eigenlijk dat dit gebeurd omdat het Marokkanen zijn. En dit gebeurd super vaak. Maar er zijn er wel mensen verbaasd dat Marokkanen zichzelf niet meer als Nederlander gaan zien.
Ik weet precies wat of liever wie dit topic nodig heeft! Yasmina Haifi van het Actiecomité Herstel van Vertrouwen, over de betreffende buurt en problematiek!quote:Op zondag 7 september 2014 16:52 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nouja, als een man van Marokkaanse komaf zijn zoontje aan het mishandelen is in een Marokkaanse supermarkt waarna een jochie van Marokkaanse komaf de politie gaat schofferen waarna volwassenen van Marokkaanse komaf de agenten (waar misschien ook nog een Marokkaanse voorouder bij te vinden was) gaan bedreigen is het een beetje zielig om te stellen dat er geen enkele link met Marokkanen is natuurlijk.
Al zijn dit zoals je terecht aangaf wel allemaal aannames
Ik praat dit gedrag niet goed? Ik zeg alleen dat het nergens op slaat om gelijk over Marokkanen te beginnen ...quote:Op zondag 7 september 2014 16:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je het überhaupt nog voor dit soort figuren gaat opnemen ben je ook geen Nederlander in mijn ogen. Ik ken persoonlijk geen Nederlanders die het gedrag van kampers goedpraten, ik ken daarentegen best wat hoogopgeleide Marokkanen die problemen met de Marokkaanse gemeenschap bagatelliseren of gooien op racisme. Dan heb je het toch niet helemaal begrepen.
Beetje dom jij he.quote:Op zondag 7 september 2014 16:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Veilig achter je schermpje kijken he
'En daarna kom je erachter dat IS een Zionistisch complot is in samenwerking met de CIA.'quote:Op zondag 7 september 2014 16:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik weet precies wat of liever wie dit topic nodig heeft! Yasmina Haifi van het Actiecomité Herstel van Vertrouwen, over de betreffende buurt en problematiek!![]()
[ afbeelding ]
"En je gaat verdiepen, met die mensen in gesprek raakt en je gaat navragen van wat is er nou precies met je zoon aan de hand dan gaat het om iemand die verdacht wordt van vernielingen en brandjes stichten, en een politie auto bijvoorbeeld te hebben vernield en dan gaat het niet om grote misdaad.."
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/308432
Ik bedoel jou niet. En het slaat wel degelijk ergens op. De figuren uit dit filmpje waren zonder meer Marokkanen.quote:Op zondag 7 september 2014 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik praat dit gedrag niet goed? Ik zeg alleen dat het nergens op slaat om gelijk over Marokkanen te beginnen ...
In Nederland.... waar ik woon.....quote:Op zondag 7 september 2014 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah je zegt net dat het kijken juist het amusement is ?
Heb je hun paspoort(en) gezien? Stel ze zijn idd Marokkaan, dan is er een hele grote kans dat ze ook de Nederlandse nationaliteit hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 16:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik bedoel jou niet. En het slaat wel degelijk ergens op. De figuren uit dit filmpje waren zonder meer Marokkanen.
Zwak hoor, hopen dat andere het doen zodat jij het niet hoeft te doenquote:Op zondag 7 september 2014 16:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In Nederland.... waar ik woon.....
Gaat er al een belletje rinkelen?
Wat moet ik precies doen?quote:Op zondag 7 september 2014 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zwak hoor, hopen dat andere het doen zodat jij het niet hoeft te doen
Ewa vieze kk-kaasracist!quote:Op zondag 7 september 2014 16:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik bedoel jou niet. En het slaat wel degelijk ergens op. De figuren uit dit filmpje waren zonder meer Marokkanen.
Allah snackbar !quote:Op zondag 7 september 2014 17:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat zij vrouw is en binnen moet blijven, waarom anders?
Hoef je hun paspoorten te zien om ze te kunnen identificeren als Marokkaan? Gaan we nou werkelijk waar zo'n stom welles nietes spelletje doen? Ze hebben de Nederlandse nationaliteit, maar niet de mentaliteit. Ze kunnen geen Nederlands spreken zonder stom accentje, ze hebben waarschijnlijk 0 Nederlandse vrienden, ze wonen in een wijk met alleen maar soortgestemden. Deze gasten hebben nul komma nul met Nederland en al helemaal niet met de politie. En aangezien ze ook een Marokkaans paspoort hebben, is er niets wat ze nog Nederlander maakt als je dat intrekt voor hun wangedrag, om te beginnen bij die gozer die met die bijl stond te zwaaien.quote:Op zondag 7 september 2014 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je hun paspoort(en) gezien? Stel ze zijn idd Marokkaan, dan is er een hele grote kans dat ze ook de Nederlandse nationaliteit hebben.
iddquote:Op zondag 7 september 2014 17:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat zij vrouw is en binnen moet blijven, waarom anders?
Ik heb drie woorden voor jou: Robin van Persie.quote:Op zondag 7 september 2014 17:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoef je hun paspoorten te zien om ze te kunnen identificeren als Marokkaan? Gaan we nou werkelijk waar zo'n stom welles nietes spelletje doen? Ze hebben de Nederlandse nationaliteit, maar niet de mentaliteit. Ze kunnen geen Nederlands spreken zonder stom accentje, ze hebben waarschijnlijk 0 Nederlandse vrienden, ze wonen in een wijk met alleen maar soortgestemden. Deze gasten hebben nul komma nul met Nederland en al helemaal niet met de politie. En aangezien ze ook een Marokkaans paspoort hebben, is er niets wat ze nog Nederlander maakt als je dat intrekt voor hun wangedrag, om te beginnen bij die gozer die met die bijl stond te zwaaien.
Uhhh ? Heb jij die 'skills ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoef je hun paspoorten te zien om ze te kunnen identificeren als Marokkaan? Gaan we nou werkelijk waar zo'n stom welles nietes spelletje doen? Ze hebben de Nederlandse nationaliteit, maar niet de mentaliteit. Ze kunnen geen Nederlands spreken zonder stom accentje, ze hebben waarschijnlijk 0 Nederlandse vrienden, ze wonen in een wijk met alleen maar soortgestemden. Deze gasten hebben nul komma nul met Nederland en al helemaal niet met de politie. En aangezien ze ook een Marokkaans paspoort hebben, is er niets wat ze nog Nederlander maakt als je dat intrekt voor hun wangedrag, om te beginnen bij die gozer die met die bijl stond te zwaaien.
Het onderscheid tussen Robin van Persie en een Marokkaanse straatjongen was in zijn jeugd dan ook marginaal. Robin van Persie is een Nederlander die helemaal vervreemd is geraakt in zijn jeugd van de Nederlandse taal.quote:Op zondag 7 september 2014 17:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb drie woorden voor jou: Robin van Persie.
Ben al 'gereserveerd'quote:Op zondag 7 september 2014 17:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kunnen we niet even zo'n tijdelijk huwelijk sluiten zina?
Ben best bereid genoegen te nemen met anaal, als het echt niet anders kan en je schoon bent.quote:
Pfff en die jongens waar jij het net over hebt zijn geen Nederlander. Ze krijgen ongevraagd de Marokkaanse nationaliteit mee. Ik heb er ook 2 ( niet Marokkaans) en heb er niet om gevraagd. Ben ik dan nu geen Nederlander ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen Robin van Persie en een Marokkaanse straatjongen was in zijn jeugd dan ook marginaal. Robin van Persie is een Nederlander die helemaal vervreemd is geraakt in zijn jeugd van de Nederlandse taal.
Ghahahaha dat is Haram. Doe ik nietquote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben best bereid genoegen te nemen met anaal, als het echt niet anders kan en je schoon bent.
Dit is niet iets wat alleen Marokkanen doen, het is alleen zorgwekkend dat het altijd dezelfde wijken zijn waar de problemen vandaan komen, en dat zij dat in grote getale doen (om precies te zijn 4.9x zo veel als autochtone Nederlanders). Waarbij ze bovendien geen strobreed in de weg wordt gelegd door de rest van de gemeenschap, sterker nog die helpt ze lekker mee met rellen tegen de politie.quote:Op zondag 7 september 2014 17:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhhh ? Heb jij die 'skills ?
Maar alsnog ondanks dit geblaat. Wat doet het er toe dat het Marokkanen zijn (volgens jou) Is dit iets wat alleen Marokkanen doen ?
Wat was de vraag ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven.
Je bent in ieder geval niet exclusief Nederlandse.quote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff en die jongens waar jij het net over hebt zijn geen Nederlander. Ze krijgen ongevraagd de Marokkaanse nationaliteit mee. Ik heb er ook 2 ( niet Marokkaans) en heb er niet om gevraagd. Ben ik dan nu geen Nederlander ?
Oh ja. Omdat het je zo leuk lijkt.quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou ik voortouw moeten nemen?
Een keertje maakt niet uit toch? Vroeger moest een thermometer er ook gewoon in..quote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ghahahaha dat is Haram. Doe ik niet
Je bent een Nederlander als je je een Nederlander voelt. Dat begint met het normaal kunnen spreken van de taal maar omhelst een stuk meer aspecten.quote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff en die jongens waar jij het net over hebt zijn geen Nederlander. Ze krijgen ongevraagd de Marokkaanse nationaliteit mee. Ik heb er ook 2 ( niet Marokkaans) en heb er niet om gevraagd. Ben ik dan nu geen Nederlander ?
En wat nou als ik zelf dat wel vind ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval niet exclusief Nederlandse.
Nog geen antwoord: waarom zou ik dan het voortouw moeten nemen?quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja. Omdat het je zo leuk lijkt.
Omdat je niet alleen hier, maar ook in andere topics meerdere malen dit hebt aangeven. Aangezien niemand anders het doet moet jij misschien het voortouw nemen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nog geen antwoord: waarom zou ik dan het voortouw moeten nemen?
Dan staat je mening haaks op de feiten.quote:Op zondag 7 september 2014 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En wat nou als ik zelf dat wel vind ?
Misschien voelen die jongens zich wel Nederlander. Hebben ze dat accentje omdat ze het stoer vinden. En leven ze liever hier dan in Marokko.quote:Op zondag 7 september 2014 17:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bent een Nederlander als je je een Nederlander voelt. Dat begint met het normaal kunnen spreken van de taal maar omhelst een stuk meer aspecten.
Fok is representatief voor de opinie van de maatschappij ja?quote:Op zondag 7 september 2014 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je niet alleen hier, maar ook in andere topics meerdere malen dit hebt aangeven. Aangezien niemand anders het doet moet jij misschien het voortouw nemen.
Kutquote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan staat je mening haaks op de feiten.
Hebben we weer zo'n ronselaar aan het werk hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je niet alleen hier, maar ook in andere topics meerdere malen dit hebt aangeven. Aangezien niemand anders het doet moet jij misschien het voortouw nemen.
Nee had het over jouw reactiesquote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Fok is representatief voor de opinie van de maatschappij ja?
Als je die jongens vraagt of ze zich Nederlander of Marokkaan voelen zeggen ze allemaal dat ze Mocro zijn. Ondanks dat ze liever hier willen wonen, hint: betere levensomstandigheden.quote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien voelen die jongens zich wel Nederlander. Hebben ze dat accentje omdat ze het stoer vinden. En leven ze liever hier dan in Marokko.
Dan hoeven we er verder ook geen nationaliteit meer aan te hangen toch ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit is niet iets wat alleen Marokkanen doen, het is alleen zorgwekkend dat het altijd dezelfde wijken zijn waar de problemen vandaan komen, en dat zij dat in grote getale doen (om precies te zijn 4.9x zo veel als autochtone Nederlanders). Waarbij ze bovendien geen strobreed in de weg wordt gelegd door de rest van de gemeenschap, sterker nog die helpt ze lekker mee met rellen tegen de politie.
Dat valt reuze mee in vergelijking met Marokko hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 17:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je die jongens vraagt of ze zich Nederlander of Marokkaan voelen zeggen ze allemaal dat ze Mocro zijn. Ondanks dat ze liever hier willen wonen, hint: betere levensomstandigheden.
Nee, dat zeg je dan niet. Je zegt dan dat er wellicht een mogelijkheid is dat het "van Marokkaanse komaf zijn" er iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 7 september 2014 16:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Naar mijn mening voegt dit niks toe. Dan zeg je eigenlijk dat dit gebeurd omdat het Marokkanen zijn.
Want Nederlandse jongeren zetten zich nooit eens af van de gevestigde orde...quote:Op zondag 7 september 2014 17:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je die jongens vraagt of ze zich Nederlander of Marokkaan voelen zeggen ze allemaal dat ze Mocro zijn. Ondanks dat ze liever hier willen wonen, hint: betere levensomstandigheden.
Nee laten we inderdaad doen alsof er geen onderscheid gemaakt kan worden in groepen bij criminaliteit. Laten we vanaf nu dan ook maar actief op bejaarden en peuters gaan scannen bij preventieve fouilleringsacties. Dat lijkt me een uitstekend plan. Als we niet doen alsof er geen verschillen zijn, zijn ze er ook niet. Of toch wel?quote:Op zondag 7 september 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan hoeven we er verder ook geen nationaliteit meer aan te hangen toch ?
Dat zeg je wel. Wat doet het er anders toe of deze mensen een bepaalde nationaliteit hebben ? Meeste mensen kunnen gelukkig dit los zien. Maar er zijn genoeg mensen die dit niet kunnen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:11 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je dan niet. Je zegt dan dat er wellicht een mogelijkheid is dat het "van Marokkaanse komaf zijn" er iets mee te maken heeft.
Net zoals wanneer alle betrokken gothics, punkers, joden of aanhangers van het vliegende spaghetti monster waren geweest je toch even zou moeten nakijken of die gemeenschappelijke eigenschap niet iets met het probleem te maken had.
Maar jij bent dus gelovig?quote:Op zondag 7 september 2014 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Wat doet het er anders toe of deze mensen een bepaalde nationaliteit hebben ? Meeste mensen kunnen gelukkig dit los zien. Maar er zijn genoeg mensen die dit niet kunnen.
Jij bent voor het preventief fouilleren van bv Marokkanen ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee laten we inderdaad doen alsof er geen onderscheid gemaakt kan worden in groepen bij criminaliteit. Laten we vanaf nu dan ook maar actief op bejaarden en peuters gaan scannen bij preventieve fouilleringsacties. Dat lijkt me een uitstekend plan. Als we niet doen alsof er geen verschillen zijn, zijn ze er ook niet. Of toch wel?
Echt weer zo'n linkse reactie dit. Het gaat er niet om of Nederlandse jongeren dit nooit doen, of dat Chinese jongeren dit nooit doen. Waar het om gaat is dat bepaalde groepen in de samenleving dit bovengemiddeld vaak doen, en we nog steeds een politieke elite hebben (net als een deel van de bevolking) die hier stelselmatig voor wegkijkt omdat het politiek te gevoelig ligt om problemen te benoemen. Hoe kwalijk dat kan aflopen kan je in Rotherham, Engeland zien.quote:Op zondag 7 september 2014 17:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Want Nederlandse jongeren zetten zich nooit eens af van de gevestigde orde...
Ook met de plekken waar de voorouders van deze jongeren vandaan komen ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee in vergelijking met Marokko hoor.
Hoe kan je dat nou weer uit mijn post halenquote:Op zondag 7 september 2014 17:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij bent voor het preventief fouilleren van bv Marokkanen ?
Nja die zelfde Marokkanen worden in Marokko weer als Nederlander gezien. Ze zitten er tusseninquote:Op zondag 7 september 2014 17:14 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ook met de plekken waar de voorouders van deze jongeren vandaan komen ?
Bedenk: Nederland zat toen het gastarbeiders aan het werven was nu niet bepaald te vissen in de vijver met hoogopgeleide stedelijke Marokkanen. Integendeel - uit "christelijke naastenliefde" (gecombineerd met "die stellen weinig eisen") ging men vooral voor de kansarmen uit achterstandsgebieden.
Dat heb ik net gezegd. Lees het nog eens.quote:Op zondag 7 september 2014 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Wat doet het er anders toe of deze mensen een bepaalde nationaliteit hebben ?
Ze moeten niet schieten om het schieten masr als ze daadwerkelijk in gevaar verkeren.quote:Op zondag 7 september 2014 14:29 schreef d4v1d het volgende:
Jammer dat ze niet hebben geschoten op die man met vleesbijl.
Maar dan is het straks weer janken, "het was zo'n lieve jongen. Hij deed nooit een vlieg kwaad"
Wat is er stoer aan een taalachterstand?quote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien voelen die jongens zich wel Nederlander. Hebben ze dat accentje omdat ze het stoer vinden. En leven ze liever hier dan in Marokko.
Ja dat lijkt me nogal logisch, natuurlijk zullen het de Marokkaanse Nederlanders zijn die zich eerder Marokkaan dan Nederlander voelen. Wat verwacht je?quote:Op zondag 7 september 2014 17:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Echt weer zo'n linkse reactie dit. Het gaat er niet om of Nederlandse jongeren dit nooit doen, of dat Chinese jongeren dit nooit doen. Waar het om gaat is dat bepaalde groepen in de samenleving dit bovengemiddeld vaak doen, en we nog steeds een politieke elite hebben (net als een deel van de bevolking) die hier stelselmatig voor wegkijkt omdat het politiek te gevoelig ligt om problemen te benoemen. Hoe kwalijk dat kan aflopen kan je in Rotherham, Engeland zien.
quote:Op zondag 7 september 2014 17:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die is nog lekker strak.quote:Op zondag 7 september 2014 17:16 schreef trancethrust het volgende:
Watskeburt? Want dat nieuwsbericht roept weer eens meer vragen op dan antwoorden. Was er nu echt een mishandeling of niet? Is de vleesbijlgozert opgepakt, en zo nee, waarom een 14 jarige snotaap wel?
Dat verwacht ik ook. Zij probeert ons alleen wijs te maken dat dit niet zo is.quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal logisch, natuurlijk zullen het de marokkaanse Nederlanders zijn die zich eerder marokkaan dan Nederlander voelen. Wat verwacht je?
[..]
Jij bent bepaald niet de slimste hè?quote:Op zondag 7 september 2014 17:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Zij probeert ons alleen wijs te maken dat dit niet zo is.
Waarom is dat logisch ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal logisch, natuurlijk zullen het de Marokkaanse Nederlanders zijn die zich eerder Marokkaan dan Nederlander voelen. Wat verwacht je?
[..]
Ik word een beetje simpel van dit topic. Dat heeft niets met mijn intelligentie maken. Dat jij denkt dat daar enige correlatie mee te vinden is, is op zijn zachtst gezegd nogal simplistisch van aard.quote:Op zondag 7 september 2014 17:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent bepaald niet de slimste hè?
Wel eens een Chinees gezien die zich eerder/meer Marokkaan dan Nederlander voelt?quote:
Naar mijn idee niks. Maar heb mezelf ook niet dat accentje aangemetenquote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan een taalachterstand?
Oh kijk, nu gaat hij 'dure' woorden gebruiken in een poging intelligent(er) over te komen! Wat is ie toch lief!quote:Op zondag 7 september 2014 17:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik word een beetje simpel van dit topic. Dat heeft niets met mijn intelligentie maken. Dat jij denkt dat daar enige correlatie mee te vinden is, is op zijn zachtst gezegd nogal simplistisch van aard.
Spijtig, kan best sexy zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Naar mijn idee niks. Maar heb mezelf ook niet dat accentje aangemeten
Welk tuig? Die met vleesbijlen, akkoord; die zonder identificatie, niet akkoord. Meer Nederlanders zouden zonder ID moeten rondlopen, kutwet.quote:
Dat soort woorden is niet duur, het is alleen duur voor mensen die geen uitgebreide vocabulaire hebben. Misschien moet je maar eens kritisch naar je eigen intelligentie kijken als je dit dure woorden vindt, voordat je anderen gaat beschuldigen van domheid op basis van wat internetposts. Maar goed, ik zeg het maar natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2014 17:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh kijk, nu gaat hij 'dure' woorden gebruiken in een poging intelligent(er) over te komen! Wat is ie toch lief!![]()
![]()
![]()
Niet alleen daarom nee.quote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Welk tuig? Die met vleesbijlen, akkoord; die zonder identificatie, niet akkoord. Meer Nederlanders zouden zonder ID moeten rondlopen, kutwet.
quote:Toen een 14-jarige jongen werd opgepakt omdat hij niet naar de politie luisterde en geen identificatie bij zich had
Je zette het overduidelijk aan, vrij lachwekkend.quote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat soort woorden is niet duur, het is alleen duur voor mensen die geen uitgebreide vocabulaire hebben. Misschien moet je maar eens kritisch naar je eigen intelligentie kijken als je dit dure woorden vindt, voordat je anderen gaat beschuldigen van domheid op basis van wat internetposts. Maar goed, ik zeg het maar natuurlijk
Hmm, grappig. Deze debattaktiek gebruiken marokkaantjes wel vaker - een beetje neerbuigend en net doen alsof je de ander heel edelmoedig iets gunt. Redelijk geavanceerd - weet jij waar ze dat leren ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je zette het overduidelijk aan, vrij lachwekkend.Geeft niks hoor mannekke, we vinden je echt nog wel stoer en posts als deze voegen daar alleen maar aan toe.
Als jij meent vanachter een computer te kunnen bedenken dat iemand "overduidelijk iets aanzet" terwijl je niet eens het normale taalgebruik van die persoon kent ben je werkelijk simplistisch van aard. Wie bedoel je overigens met wij, jij en je tweede persoonlijkheid? Ik zie namelijk niemand meedoen met je geblaatquote:Op zondag 7 september 2014 17:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je zette het overduidelijk aan, vrij lachwekkend.Geeft niks hoor mannekke, we vinden je echt nog wel stoer en posts als deze voegen daar alleen maar aan toe.
Van je moeder en zusje, waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 september 2014 17:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Hmm, grappig. Deze debattaktiek gebruiken marokkaantjes wel vaker - een beetje neerbuigend en net doen alsof je de ander heel edelmoedig iets gunt. Redelijk geavanceerd - weet jij waar ze dat leren ?
Is NotYou een Marokkaan ?:Pquote:Op zondag 7 september 2014 17:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Hmm, grappig. Deze debattaktiek gebruiken marokkaantjes wel vaker - een beetje neerbuigend en net doen alsof je de ander heel edelmoedig iets gunt. Redelijk geavanceerd - weet jij waar ze dat leren ?
Desondanks heb ik liever dat iemand die met wapens dreigt gearresteerd wordt, dan iemand die louter met woorden schermt. Maar goed, ik was er niet bij en de media faalt weer eens in haar verslaggeving, dus onze meningen zijn waarschijnlijk compleet ongefundeerd.quote:
Sowieso. Het is een vaag nieuwsbericht.quote:Op zondag 7 september 2014 17:31 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Desondanks heb ik liever dat iemand die met wapens dreigt gearresteerd wordt, dan iemand die louter met woorden schermt. Maar goed, ik was er niet bij en de media faalt weer eens in haar verslaggeving, dus onze meningen zijn waarschijnlijk compleet ongefundeerd.
Vast niet; maar daarom hoop ik dat hij wel wil zeggen of hij weet waar ze het lerenquote:
Nee volgens mij is het een neger.quote:Op zondag 7 september 2014 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is NotYou een Marokkaan ?:P
Edit: In dat geval
Hmmm die ervaring heb ik niet. Maar ik ben dan ook een onschuldig meisjequote:Op zondag 7 september 2014 17:31 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Vast niet; maar daarom hoop ik dat hij wel wil zeggen of hij weet waar ze het leren
Als ik dat aan Marokkaantjes vraag worden ze altijd boos met een "ey- wil je slim doen? Als je doorgaat gebeurt er wat" terwijl ze dreigend met een mes gaan spelen.
Ik neem alleen wel aan dat de politie je niet zomaar arresteert.quote:Op zondag 7 september 2014 17:31 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Desondanks heb ik liever dat iemand die met wapens dreigt gearresteerd wordt, dan iemand die louter met woorden schermt. Maar goed, ik was er niet bij en de media faalt weer eens in haar verslaggeving, dus onze meningen zijn waarschijnlijk compleet ongefundeerd.
Persoonlijk liever caramel/bruine vlaquote:Op zondag 7 september 2014 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Val je daarop ja? Wat is er mis met een roomblanke kop vla?
Moet minstens een gelijke hoeveelheid chocolade bij. Veel lekkerder.quote:Op zondag 7 september 2014 17:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Val je daarop ja? Wat is er mis met een roomblanke kop vla?
Dan zit je bij NotYou goed.quote:Op zondag 7 september 2014 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Persoonlijk liever caramel/bruine vla
Mjah, kijk maar weg.quote:Op zondag 7 september 2014 16:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen die gelijk Marokkanen/moslims er bij halen de jankerds. Het heeft namelijk niks met dit bericht te maken.
Wat wil je nu dan ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mjah, kijk maar weg.
Kaalgeschoren kopjes, accentje, gedragje. Maar volgens jou zijn het Mexicanen?
Ik denk dat het roemenen waren.quote:Op zondag 7 september 2014 17:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mjah, kijk maar weg.
Kaalgeschoren kopjes, accentje, gedragje. Maar volgens jou zijn het Mexicanen?
De sociale cohesie/gedeelde weerzin van politie ontbreekt daar doorgaans.quote:Op zondag 7 september 2014 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Alsof autochtone Nederlanders dit niet doen?
Redelijk hypocriet is het niet om vooral te ontkennen terwijl geluid en beeld genoeg zeggen.quote:
Geef mij 1 voorbeeld van de afgelopen jaren waarin overheidsdiensten worden aangevallen met tomaten en bijlen door echte NL'ers. Zet daarna alle tussentijdse berichten van mocro aanvallen er ook eens bij.quote:Op zondag 7 september 2014 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Alsof autochtone Nederlanders dit niet doen?
I lol'ed.quote:Op zondag 7 september 2014 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Redelijk hypocriet is het niet om vooral te ontkennen terwijl geluid en beeld genoeg zeggen.
[..]
Geef mij 1 voorbeeld van de afgelopen jaren waarin overheidsdiensten worden aangevallen met tomaten en bijlen door echte NL'ers. Zet daarna alle tussentijdse berichten van mocro aanvallen er ook eens bij.
En bereken het daarna eens in verhouding met de hoeveelheid mocro's in NL tegen de bevolking.
Hoe vaak gebeurd het uberhaubt dat politie wordt aangevallen met tomaten? Zijn genoeg voorbeelden te vinden van mensen die met een wapen agenten willen aanvallen. Zowel échte' Nederlanders als 'nepperds'quote:Op zondag 7 september 2014 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Redelijk hypocriet is het niet om vooral te ontkennen terwijl geluid en beeld genoeg zeggen.
[..]
Geef mij 1 voorbeeld van de afgelopen jaren waarin overheidsdiensten worden aangevallen met tomaten en bijlen door echte NL'ers. Zet daarna alle tussentijdse berichten van mocro aanvallen er ook eens bij.
En bereken het daarna eens in verhouding met de hoeveelheid mocro's in NL tegen de bevolking.
Je hebt de beelden gezien?quote:Op zondag 7 september 2014 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurd het uberhaubt dat politie wordt aangevallen met tomaten? Zijn genoeg voorbeelden te vinden van mensen die met een wapen agenten willen aanvallen. Zowel échte' Nederlanders als 'nepperds'
Ga jij maar door met Marokkanen haten. Bij dit nieuws bericht heeft het er niks mee te doen of het nou een Marokkaan was of een Nederlander.
Tuurlijkquote:Op zondag 7 september 2014 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurd het uberhaubt dat politie wordt aangevallen met tomaten? Zijn genoeg voorbeelden te vinden van mensen die met een wapen agenten willen aanvallen. Zowel échte' Nederlanders als 'nepperds'
Ga jij maar door met Marokkanen haten. Bij dit nieuws bericht heeft het er niks mee te doen of het nou een Marokkaan was of een Nederlander.
Over serieus gesproken, wanneer stop jij met hypocriet wegkijken?quote:Op zondag 7 september 2014 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee serieus. Wat heeft het er mee te maken dan ?
Hoezo hypocriet vergelijken. Enige wat ik zeg is dat het er niks mee te maken heeft welke fucking nationaliteit deze mensen hebben. En waarschijnlijk hebben ze ook de Nederlandse nationaliteit. Dus het zijn OOK Nederlanders.quote:Op zondag 7 september 2014 17:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over serieus gesproken, wanneer stop jij met hypocriet wegkijken?
Wanneer stop jij met je Henk zijn ontkennen?quote:Op zondag 7 september 2014 17:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over serieus gesproken, wanneer stop jij met hypocriet wegkijken?
Het was gewoon een slechte camera, waren allemaal roomblanke jongens die de politie aanvielen, moeilijk te zien door de vertekening van de beelden.quote:
Vond het allang duren. :pquote:Op zondag 7 september 2014 17:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het was gewoon een slechte camera, waren allemaal roomblanke jongens die de politie aanvielen, moeilijk te zien door de vertekening van de beelden.
Dat is idd precies de vraag die men moet onderzoeken. "Waarom zijn het zo vaak Marokkanen - en nu weer ?"quote:Op zondag 7 september 2014 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee serieus. Wat heeft het er mee te maken dan ?
Ik herkende sowieso Roderik en Arnoud en ik kan me vergissen maar volgens mij was het Freek-Jan die "Ze lopen te mishandelen!" schreeuwde. Prachtkerel overigens.quote:Op zondag 7 september 2014 17:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het was gewoon een slechte camera, waren allemaal roomblanke jongens die de politie aanvielen, moeilijk te zien door de vertekening van de beelden.
Vraag het ze zelf of ze NL'ers zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet vergelijken. Enige wat ik zeg is dat het er niks mee te maken heeft welke fucking nationaliteit deze mensen hebben. En waarschijnlijk hebben ze ook de Nederlandse nationaliteit. Dus het zijn OOK Nederlanders.
Wie is dat ?quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was zij vroeger zina hier op fok ja ? Lol
Vraag jij eerst aan ze of het wel Marokkanen zijnquote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf of ze NL'ers zijn.
Als je de onderschriften bekijkt, heb ik dat maar voor 'a brief second' gedaan.quote:Op zondag 7 september 2014 17:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wanneer stop jij met je Henk zijn ontkennen?
We weten niet of het Marokkanen zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 17:57 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Dat is idd precies de vraag die men moet onderzoeken. "Waarom zijn het zo vaak Marokkanen - en nu weer ?"
Wie weet - misschien is het allemaal wel toeval. Of misschien niet - maar dan kunnen we er wellicht iets aan doen. En dan denk ik niet aan minder, minder roepen.
Ben jij game?quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vraag jij eerst aan ze of het wel Marokkanen zijn
En Jan-Willem, in de jurk van zijn zusje, de schavuit.quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik herkende sowieso Roderik en Arnoud en ik kan me vergissen maar volgens mij was het Freek-Jan die "Ze lopen te mishandelen!" schreeuwde. Prachtkerel overigens.
Zij is transgender en wil graag als Jeannette-Willemijn door het leven gaan nu.quote:Op zondag 7 september 2014 17:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En Jan-Willem, in de jurk van zijn zusje, de schavuit.
Moeilijk he, omgaan met de waarheid.quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vraag jij eerst aan ze of het wel Marokkanen zijn
"Waarom zijn het zo vaak mensen die op Marokkanen lijken" danquote:Op zondag 7 september 2014 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We weten niet of het Marokkanen zijn.
Het doet volgens mij echt zeer.quote:Op zondag 7 september 2014 18:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moeilijk he, omgaan met de waarheid.
Het gaat diep aan het hart inderdaad.quote:
Pfff mensen denken meestal dat iets met een lichte teint al gelijk Marokkaan is. Denken ze bij mij ook.quote:Op zondag 7 september 2014 18:01 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
"Waarom zijn het zo vaak mensen die op Marokkanen lijken" dan
Rare opmerking dit.quote:Op zondag 7 september 2014 15:16 schreef Revolution-NL het volgende:
Daar sta je dan als agentje met je kut salaris tussen de booslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |