abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144617471
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 11:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik link deze aanhouding niet aan geloof. Ik stelde slechts vast dat Ahmed Marcouh, die zelf moslim is, evengoed werd verketterd en bekogeld met vuurwerk en eieren, terwijl hij puur op het gedrag van jongeren kritiek heeft ge-uit, niet op hun religie.

Maar wellicht kun jij ons uitleggen wat de jongeren beweegt om dergelijke daden te plegen. Iemand heeft kritiek op je gedrag, dus ga je hem maar met vuurwerk en eieren bekogelen.
Rare vraag. Vraag het hen zou ik zeggen.
pi_144667816
Zonder van Aartsen kunnen politici dus niet meer de Schilderswijk in?
pi_144683202
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kunnen jullie nu weer geloof aan deze aanhouding linken ?
Segregatie die vanuit menig moskee actief bevorderd wordt? :D
Je suis Charlie Sheen
pi_144683242
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 00:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

Dat was ik :P
Is het niet zo dat er geschreven staat dat integratie elders niet mag, het toegestaan is te liegen tegen ongelovigen, etc?
Nee.
quote:
In Islam, taqiyya تقية (alternative spellings taqiyeh, taqiya, taqiyah, tuqyah) is a form of religious dissimulation,[1] or a legal dispensation whereby a believing individual can deny his faith or commit otherwise illegal or blasphemous acts while they are in fear or at risk of significant persecution.[2]
quote:
Aflopende zaak dit als je kijkt naar de ontwikkelingen en deze even weet door te trekken de toekomst in. Problemen worden statistisch gezien niet minder. Wat is het tegenovergestelde van minder? :')
Jawel. Laatst nog een bericht dat de criminaliteit over de gehele linie daalt.
pi_144683303
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 07:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee.

[..]

[..]

Jawel. Laatst nog een bericht dat de criminaliteit over de gehele linie daalt.
Verkijk je daar niet op! Een enorme groep autochtone jongeren is geoefend cybercrimineel en juist die groep, daar heeft de politie zo goed als geen zicht op. Dit kan niet anders dan misgaan, hier moet nu hard en waar mogelijk preventief worden ingegrepen. Levens staan op het spel! Die slimme autochtone computerkezen hacken straks nog heel het land naar de filistijnen. :{
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')