En SIM code intoetsen.quote:Op zondag 7 september 2014 13:47 schreef imikethat het volgende:
Dan krijg je enkel een oplaadicoontje te zien omdat je hem nog aan moet zetten
Bij mij gaat hij altijd meteen aan hoorquote:Op zondag 7 september 2014 13:47 schreef imikethat het volgende:
heb geen sim codequote:
Nee hoor, een iPhone gaat meteen aan.quote:Op zondag 7 september 2014 13:47 schreef imikethat het volgende:
Nee hij was helemaal opgeladen toen ik wakker werd (staat ook in de OP trouwens), dus dat denk ik nietquote:Op zondag 7 september 2014 13:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Of heb je m per ongeluk, misschien uit gewoonte, uit ge'slide'rd?
In kranten staat meestal iets meer dan op internet. Maar inderdaad, de meeste kranten kan je (volledig) ook wel op een tablet kopenquote:Op zondag 7 september 2014 13:52 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Krijg je daar serieus klachten over als het 1x gebeurd?
Hebben mensen geen tablet tegenwoordig? Ok snap dat er mensen zijn die liever papier lezen maar alsnog meteen zeuren na 1x
Ze hebben ervoor betaald dus willen ze hun krant. Dat ze zelf nog in bed liggen te ronken boeit dan verder niet.quote:Op zondag 7 september 2014 13:52 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Krijg je daar serieus klachten over als het 1x gebeurd?
Hebben mensen geen tablet tegenwoordig? Ok snap dat er mensen zijn die liever papier lezen maar alsnog meteen zeuren na 1x
Je betaalt ook voor het ov.. etc. Niet alles gaat altijd zoals je wilt, en als ts normaal altijd optijd is vind ik het een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 7 september 2014 13:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hebben ervoor betaald dus willen ze hun krant. Dat ze zelf nog in bed liggen te ronken boeit dan verder niet.
Moet je eens kijken als de postbode de post een uurtje later dan normaal bezorgt... dan komen er ook klachten.
toch nog vrij laat dezequote:
Het hoeft niet zozeer daadwerkelijk een klacht te zijn. Je moet het zien als een melding:quote:Op zondag 7 september 2014 13:57 schreef IkBenDeBaas het volgende:
ook voor het ov.. etc. Niet alles gaat altijd zoals je wilt, en als ts normaal altijd optijd is vind ik het een beetje kinderachtig.
Helemaal omdat alles tegenwoordig gewoon op in
omdat iphone speciaal is. zie je ik gebruik niet eens een lidwoordquote:Op zondag 7 september 2014 14:40 schreef junkiexp het volgende:
Niks mis met Apple maar waarom noemen al gebruikers het een Iphone?
Ik zeg toch ook niet: even mijn Archos Titanium 40 pakken want ik krijg een oproep?
Dat komt je overal tegen, tenenkrommend.
Wat een NSB'ers. Pis in hun brievenbus.quote:Op zondag 7 september 2014 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
van de 50 huizen heb ik acht klachten binnengekregen
Goedkoop dingetje, zo'n Archos. Nog geen 100 piek. Een iPhone kost minstens het 5voudige. Terecht dat TS dat dan even noemt. Immers, het apparaat heeft het danig laten afweten en is de oorzaak van het ontstaan van dit topic.quote:
Omdat het een iPhone heet?!quote:Op zondag 7 september 2014 14:40 schreef junkiexp het volgende:
Niks mis met Apple maar waarom noemen al gebruikers het een Iphone?
ja. en drugs zijn gezonder dan fruit.quote:Op zondag 7 september 2014 15:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Waarom laat je hem dan zover leeg lopen dat hij helemaal uitvalt? Dat is slecht voor de batterij.
quote:Op zondag 7 september 2014 14:40 schreef junkiexp het volgende:
Niks mis met Apple maar waarom noemen al gebruikers het een [b]Iphone[/b[?
Ik zeg toch ook niet: even mijn Archos Titanium 40 pakken want ik krijg een oproep?
Dat komt je overal tegen, tenenkrommend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |