15..quote:
Bedankt Eend.quote:
Alcohol is sowieso ongezond.quote:Op zondag 7 september 2014 12:10 schreef Spongeboss het volgende:
waarop mensen opeens roepen alcohol onder 18 is ongezond!
Alcohol was toch gezond?quote:Op zondag 7 september 2014 12:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alcohol is sowieso ongezond.
Gewoon al het bier van die oudjes afpakken, ja toch?
Is toch niet te hopen...quote:Op zondag 7 september 2014 12:15 schreef Ferdo het volgende:
Waarschijnlijk zal de grens met ingang van de dag van je achttiende verjaardag worden opgetrokken naar 21.
Niets verbaast me meer, qua betutteling.quote:
Ten eerste is alcohol altijd wel ongezond. Ten tweede is het extra ongezond als je hersenen nog aan het ontwikkelen zijn, iets wat ontegenzeggelijk nog het geval is als je 16 bent.quote:Op zondag 7 september 2014 12:10 schreef Spongeboss het volgende:
Zou de grens naar 21 gaan zou alcohol onder de 21 ook ongezond zijn opeens....Mensen zijn vergeetachtig.
Ook op je 18e ontwikkelen je hersenen zich nogquote:Op zondag 7 september 2014 12:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ten eerste is alcohol altijd wel ongezond. Ten tweede is het extra ongezond als je hersenen nog aan het ontwikkelen zijn, iets wat ontegenzeggelijk nog het geval is als je 16 bent.
Rond je achttiende jaar stopt die ontwikkeling en is alcohol iets minder ongezond.
Een glaasje wijn is gezond. De grens van alcohol ligt in veel landen bij 18 jaar of 21 jaar omdat de hersenen pas rond de 25 volgroeid is.quote:
Dan moet de grens nog hoger, al houdt het voor mij wel een keer op.quote:Op zondag 7 september 2014 12:22 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Ook op je 18e ontwikkelen je hersenen zich nog
Ook daar zijn twijfels over (dat ene glaasje). Veel onderzoeken die dat claimen correleren bijvoorbeeld niet voor het feit dat rode wijn drinkers over het algemeen al een gezondere levensstijl hebben of overschatten het (positieve) effect van de bestandsdelen in wijn.quote:Op zondag 7 september 2014 12:24 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Een glaasje wijn is gezond. De grens van alcohol ligt in veel landen bij 18 jaar of 21 jaar omdat de hersenen pas rond de 25 volgroeid is.
Volgens mij heb je iets te grote verwachtingen van alcoholquote:Op zondag 7 september 2014 12:10 schreef Spongeboss het volgende:
Maar nu mag ik nog geen alcohol.Had gedacht dat mijn ouders dit wel voor me zouden kopen of thuis zeggen dat ik wel mag drinken.
Klacht morgen jarig zijn maar nu nog niet mogen drinken. Ik vind het opperst vreemd hoe de alcohol grens is verschoven van 16 naar 18 voor bier en zulks, waarop mensen opeens roepen alcohol onder 18 is ongezond! Maar goed ik kan het niet bevatten.
Zou de grens naar 21 gaan zou alcohol onder de 21 ook ongezond zijn opeens....Mensen zijn vergeetachtig.
De laatste berichten geven toch echt aan dat alcohol ongezond is, ook voor hart en bloedvaten. De positieve cardiovasculaire effecten worden in een recente populatiestudie toegeschreven aan confounding.quote:Op zondag 7 september 2014 12:25 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dan moet de grens nog hoger, al houdt het voor mij wel een keer op.
[..]
Ook daar zijn twijfels over (dat ene glaasje). Veel onderzoeken die dat claimen correleren bijvoorbeeld niet voor het feit dat rode wijn drinkers over het algemeen al een gezondere levensstijl hebben of overschatten het (positieve) effect van de bestandsdelen in wijn.
Er zijn steeds meer aanwijzingen dat het gezonde effect van rode wijn de negatieve effecten van alcohol compenseren, dus een glaasje rode wijn is niet gezond, noch ongezond, maar het laatste woord is er nog niet over gesproken.
http://www.bbc.co.uk/news/health-27371546
hersenen groeien door tot je 24stequote:Op zondag 7 september 2014 12:18 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ten eerste is alcohol altijd wel ongezond. Ten tweede is het extra ongezond als je hersenen nog aan het ontwikkelen zijn, iets wat ontegenzeggelijk nog het geval is als je 16 bent.
Rond je achttiende jaar stopt die ontwikkeling en is alcohol iets minder ongezond.
quote:
18.quote:Op zondag 7 september 2014 14:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]serieus moet ik nu een pic van mij id maken dat ik ouder dan 16 ben?
Blijkbaar niet he.quote:Op zondag 7 september 2014 14:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ik ben 22 man.LIF / Kaal met 22.
Toch wel... Hoe gaan we dit nu oplossen?quote:
Je kan over twee jaar weer rechten vragen.quote:Op zondag 7 september 2014 14:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Toch wel... Hoe gaan we dit nu oplossen?
Maar ik ben al 18 man.quote:Op zondag 7 september 2014 14:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan over twee jaar weer rechten vragen.
Tja, dan moet je niet van die rare topics verzinnen. Ik moet er nu vanuit gaan dat je 15 bent, en je dus geen KPD rechten mag geven.quote:Op zondag 7 september 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar ik ben al 18 man.Ik ben 22.
quote:Op zondag 7 september 2014 14:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tja, dan moet je niet van die rare topics verzinnen. Ik moet er nu vanuit gaan dat je 15 bent, en je dus geen KPD rechten mag geven.
Ja maar ik kan het toch wel bewijzen door middel van iets? Ik betaal iedere maand ziektekosten ergo ik ben 18 zoiets?quote:Op zondag 7 september 2014 14:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tja, dan moet je niet van die rare topics verzinnen. Ik moet er nu vanuit gaan dat je 15 bent, en je dus geen KPD rechten mag geven.
Beetje triest dit. Gaan trollen ( matige troll btw) en dan gaan klagen over de gevolgen.quote:Op zondag 7 september 2014 14:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het toch wel bewijzen door middel van iets? Ik betaal iedere maand ziektekosten ergo ik ben 18 zoiets?
Ik rij ook auto trouwens.
Ja nouja niet over nagedacht dit.quote:Op zondag 7 september 2014 14:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje triest dit. Gaan trollen ( matige troll btw) en dan gaan klagen over de gevolgen.
Goh, wat verrassend.quote:Op zondag 7 september 2014 14:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja nouja niet over nagedacht dit.Maja kpd was toch niet zo geweldig gewoon jammer dat er nu iets is waar ik niet in kan kijken want een meid was wel de moeite waard.
wanouweer?quote:
Tja, ik denk er niet zo bij na.quote:
Weet ikquote:
quote:
Ik open geen totaal niet grappige kuttopics als deze, dus ik hoef het niet terug te krijgen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:19 schreef Spongeboss het volgende:
Guus zou jij je ID blurren en naar Danny sturen om kpd terug te krijgen ?
Maar jij bent 16 zeg je zelf in verscheidende topics.quote:Op zondag 7 september 2014 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik open geen totaal niet grappige kuttopics als deze, dus ik hoef het niet terug te krijgen.
Ik mag er nog niet eens in dus.quote:Op zondag 7 september 2014 15:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar jij bent 16 zeg je zelf in verscheidende topics.
Maar goed wat zou jij doen bro?
Grootste backfire 2014....quote:
Baasquote:
Je zelf de koning van Tokyo noemen.quote:
Heb je trouwens al aangifte gedaan bij de politie? Of hadden je ouders geen tijd om met je mee te gaan aangezien je minderjarig bent?quote:Op zondag 7 september 2014 15:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je zelf de koning van Tokyo noemen.Dat de Yakuza je mag pakken.
quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 15:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb je trouwens al aangifte gedaan bij de politie? Of hadden je ouders geen tijd om met je mee te gaan aangezien je minderjarig bent?
Vieze snitchbitch ook nog nadat je jezelf naait met je stommiteitenquote:Op zondag 7 september 2014 15:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar jij bent 16 zeg je zelf in verscheidende topics.
Maar goed wat zou jij doen bro?
Ik kan ook een nota van het VGZ photoshoppenquote:Op zondag 7 september 2014 14:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het toch wel bewijzen door middel van iets? Ik betaal iedere maand ziektekosten ergo ik ben 18 zoiets?
Ik rij ook auto trouwens.
En wilt een tovenaar zijnquote:
En ook lelijkquote:
En ook aids-besmetquote:
Hey hey... leeftijd kies je niet he?quote:
En drugsverslaafdquote:
Pharkus kan jij me niet uit de brand helpen jij weet dat ik 18+ ben.quote:
En een homoquote:
Denk uit de zee...quote:Op zondag 7 september 2014 18:23 schreef john-hert het volgende:
[..]
Is hij eigenlijk ook Belg? of waar komt TS vandaan?
Ik lees net dat je morgen 16 wordt. Dat wordt twee jaar met de handjes boven je deken.quote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Pharkus kan jij me niet uit de brand helpen jij weet dat ik 18+ ben.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik lees net dat je morgen 16 wordt. Dat wordt twee jaar met de handjes boven je deken.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik lees net dat je morgen 16 wordt. Dat wordt twee jaar met de handjes boven je deken.
Binnenkort dood dusquote:
Hahahahahahahaha... lekker voor hem...quote:Op zondag 7 september 2014 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat die dr allang een einde aan heeft gemaakt nu hij KPD niet meer in mag.
Heeft hij kanker dan???quote:
Bestaat haarkanker dan?quote:Op zondag 7 september 2014 18:54 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
[..]
Heeft hij kanker dan???
Nee... chemotherapie???quote:
Jij ook, mijn zoon?quote:Op zondag 7 september 2014 18:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Al kaal worden op jouw 15dequote:Op zondag 7 september 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij ook, mijn zoon?
LIF / Kaal met 22.
Hier ben ik toch 22. Help me mijn eer te herstellen jij bent admin!
quote:Op zondag 7 september 2014 19:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Al kaal worden op jouw 15dekutleven
Ts is echt een droevige kkflikkerquote:Op zondag 7 september 2014 19:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
je kan je haar gwn terug toveren toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |