Ik ging kaal op m'n 18e en hield t tot m'n 21e. Alles kan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:56 schreef Spongeboss het volgende:
Kan dit, of is dit echt een afknapper? Ik heb best diepe inhammen altijd wel gehad...
Maar ik dacht weet je wat ik haal het gewoon weg, gewoon kaal met een snor of zo, baardgroei is helaas niet optimaal bij mij. Maar ik heb gelezen dat baardgroei zich blijft ontwikkelen tot in de 30 zelfs, maar wie weet blijft het altijd ruk.
Maar wat denken jullie nog gewoon met haar doorgaan, toupetje of kaal? Overigens kan ik wel een pet of iets opdoen maar veel petten komen ook weer zo dom over etc. Wat denken jullie?
whaha dit, afhankelijk van t type snor lijkt je of op een walrus of een pedo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:03 schreef twiFight het volgende:
En for the love of god ook niet kaal + snor. Je bent geen walrus.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:03 schreef twiFight het volgende:
En for the love of god ook niet kaal + snor. Je bent geen walrus.
Kaalheid kan ook aan de voorkant beginnen, kijk maar naar Dion Graus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:03 schreef Twiitch het volgende:
Inhammen zijn geen sure-sign. Je moet op de kruin kijken. Als het daar gaat dan ben je binnen een paar jaar kaal.
Althans dat vertelde een homofiele kapper mij ooit.
Goed punt. Maar ik dacht dat we het alleen over mensen hadden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
Kaalheid kan ook aan de voorkant beginnen, kijk maar naar Dion Graus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karper diem, vis van de dag
Jamie heynemanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |