abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144266780

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 1% gewijzigd door Gogo83 op 08-09-2014 09:40:15 ]
  zondag 7 september 2014 @ 11:42:01 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144266804
Leuke TT!

Mooi verslag mossel, erg goed gedaan!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144266854
Ja gaaf mossel!

Ik vond het strand bij Egmond trouwens goed te doen. Het kost wat meer spierkracht, maar je hoeft er niet per se langzamer door te lopen of zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144266856
Succes allemaal met jullie (wedstrijd)loopjes!!

Als alles volgens planning blijft gaan loop ik 1 november mn eerste wedstrijd. De Erasmusronde 10km, lekker dicht bij huis.
pi_144266897
Alle wedstrijdlopers vandaag heel veel succes! En de niet-wedstrijdlopers natuurlijk ook ;). Ik heb alweer 13.8 km in de benen zitten. Ging prima, wel moe nu. Natuurlijk ;( weer verdwaald. Standaard bij nieuwe routes bij mij. Ik kreeg ook geen kaart op mijn mobiel tevoorschijn (want: volledig in the middle of nowhere) dus maar iets teruggelopen. De terugweg maar de wegwijspaddenstoelen gevolgd. Had ik eerder moeten doen.

Overigens met mijn nieuwe Forerunner 110 :D Ik werd de laatste weken knettergek van het falen van de GPS op mijn mobiel, dus van de week besloot ik dat het tijd was voor iets 'echts'. Gelijk maar met hartslagmeter besteld.

https://www.endomondo.com/workouts/404246208/14141239
pi_144266990
Cafca gespot, hij liep rond zijn pr, maar ja dat was na 1 KM :)
Het ging wel prima, naar eigen zeggen!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 7 september 2014 @ 11:52:32 #7
50430 Yuki
Student Midwife
pi_144267007
@ Murmeli: benen houden zich aardig vandaag :) Wat last van de hamstrings en bilspieren, zoals verwacht. Verder geen pijn.

@ CaleX: mazzelaar! Veel plezier in Lisboa! O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zondag 7 september 2014 @ 12:12:11 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_144267436
Veel plezier en succes allemaal vandaag!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_144267957
Wat veel lopers vandaag. Succes allemaal!

Ik heb vandaag een korte LDL gedaan in zone 2, met aan het eind nog een paar keer een steile helling op.
  FOK!fotograaf zondag 7 september 2014 @ 12:40:28 #10
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_144268093
Net er een heerlijke 18,2 km opzitten. Ging goed, maar het was veel, veel warmer dan verwacht. Steeg letterlijk naar m'n bol. Desalniettemin een gemiddeld tempo van 5:22, totaal 1:37:48. Tevreden *O*

Dit was m'n laatste lange loop voor de HM over exact 2 weken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_144268590
Alle lopers, succes!

Net 14km erop zitten. Voor mij een afstandsrecord, en het ging prima. Gemiddelde snelheid 5 min / km en heerlijk kunnen zingen tijdens het rennen O-)

SPOILER
Oh.
  zondag 7 september 2014 @ 13:23:57 #12
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144269302
Zooo de HMvO lopers zijn van start :Y)
pi_144269584
Alle lopers vandaag veel succes! Nogal veel evenementen in de WLWW :P Ook de ModderFok!kers Jero en DW veel plezier gewenst. En natuurlijk ook veel plezier voor iedereen die rustig een rondje gaat hobbelen :)

---------------------------------------------------------------------------------------

Vanochtend om 06:45 ging de wekker. Het opstaan ging met tegenzin: zware benen, snotneus en keelpijn. Maar dit zijn de dagen dat het moet gebeuren, er staat vandaag 32km op het programma, dus opstaan en aankleden. Met 2 liter water in de camelbak op pad. Altra Olympus aan de voeten, zonnebril op de neus, een paar gelletjes mee en wat zelfgefabriceerde bananenrepen om onderweg voldoende energie bij te tanken. De route had ik ongeveer bedacht: voornamelijk zand en heuvels, een klein beetje asfalt en wat gras. Voor de streekgenoten: Heumense schans, St. Jansberg, Reichswald. Het zo langzamerhand gebruikelijke gebied voor Stripstreeps LDLs.

Met name Reichswald was erg mooi. Ik heb over een hoop paden gedwaald waar ik nog nooit geweest was. Tot een kilometer of 25 was er niet heel veel aan de hand. Daarna begon het lichaam wat te mopperen. Maar omdat het vooral onprettig aanvoelde maar ik niet door mijn hoeven zakte besloten om maar eens niet naar mijn lichaam te luisteren. Rennen ging nog prima, hartslag was laag genoeg, alleen voelde het allemaal niet zo fijn en dat is best nog wel zeven kilometer vol te houden. En zo geschiede:

• 32,02km
• 3:17:47
• 259 positieve hoogtemeters

SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2014 13:38:44 ]
pi_144270409
Lekker gelopen in Tilburg! Mooi weer, iets te warm, maar door het mooie weer wel een leuk sfeertje in de stad.
Guard nog gespot langs de route, leuk!

Gestart op schema van 55 minuten, dat bleek iets te optimistisch, iets getemporiseerd, uiteindelijk gefinisht in 57:26. Geen PR, wel tevreden :)

De 10EM lopers zijn inmiddels gestart, veel succes dames en heren!
pi_144270774
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Alle lopers vandaag veel succes! Nogal veel evenementen in de WLWW :P Ook de ModderFok!kers Jero en DW veel plezier gewenst. En natuurlijk ook veel plezier voor iedereen die rustig een rondje gaat hobbelen :)

---------------------------------------------------------------------------------------

Vanochtend om 06:45 ging de wekker. Het opstaan ging met tegenzin: zware benen, snotneus en keelpijn. Maar dit zijn de dagen dat het moet gebeuren, er staat vandaag 32km op het programma, dus opstaan en aankleden. Met 2 liter water in de camelbak op pad. Altra Olympus aan de voeten, zonnebril op de neus, een paar gelletjes mee en wat zelfgefabriceerde bananenrepen om onderweg voldoende energie bij te tanken. De route had ik ongeveer bedacht: voornamelijk zand en heuvels, een klein beetje asfalt en wat gras. Voor de streekgenoten: Heumense schans, St. Jansberg, Reichswald. Het zo langzamerhand gebruikelijke gebied voor Stripstreeps LDLs.

Met name Reichswald was erg mooi. Ik heb over een hoop paden gedwaald waar ik nog nooit geweest was. Tot een kilometer of 25 was er niet heel veel aan de hand. Daarna begon het lichaam wat te mopperen. Maar omdat het vooral onprettig aanvoelde maar ik niet door mijn hoeven zakte besloten om maar eens niet naar mijn lichaam te luisteren. Rennen ging nog prima, hartslag was laag genoeg, alleen voelde het allemaal niet zo fijn en dat is best nog wel zeven kilometer vol te houden. En zo geschiede:

• 32,02km
• 3:17:47
• 259 positieve hoogtemeters

SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:01 schreef cafca het volgende:
Lekker gelopen in Tilburg! Mooi weer, iets te warm, maar door het mooie weer wel een leuk sfeertje in de stad.
Guard nog gespot langs de route, leuk!

Gestart op schema van 55 minuten, dat bleek iets te optimistisch, iets getemporiseerd, uiteindelijk gefinisht in 57:26. Geen PR, wel tevreden :)

De 10EM lopers zijn inmiddels gestart, veel succes dames en heren!
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 12:40 schreef Xilantof het volgende:
Net er een heerlijke 18,2 km opzitten. Ging goed, maar het was veel, veel warmer dan verwacht. Steeg letterlijk naar m'n bol. Desalniettemin een gemiddeld tempo van 5:22, totaal 1:37:48. Tevreden *O*

Dit was m'n laatste lange loop voor de HM over exact 2 weken.
Netjes gelopen heren! ^O^

* Nanook24 duimt weer verder voor goede tijden voor iedereen die nu aan het lopen is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144270854
https://twitter.com/MudSweatTrails/status/508520156273053696

Wowie!

Verder las ik op Endomondo nogal een vervelend bericht van Zwabberhark! :{
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144271009
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
https://twitter.com/MudSweatTrails/status/508520156273053696

Wowie!

Verder las ik op Endomondo nogal een vervelend bericht van Zwabberhark! :{
-O-

Wat is dat toch met fok!kers uit die hoek van het land en EHBO posten. Balen hoor!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144271200
Las het ook net aan Zwabber :{
Hopelijk niks voor langere duur.
pi_144271474
Zwabber.. Wtf? :o
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_144272055
Er was niemand die zin had om even een stukje in te lopen, maar mij was dat laatst goed bevallen dus toen ging ik maar in mijn eentje.

Ik vond het warm en benauwd, maar tijdens het inlopen ging het steeds beter. Daar was ik heel tevreden mee, dat ik dat eerste dode punt alvast over was.

En toen struikelde ik over een stenen randje. De lancering was prachtig, de landing was minder elegant. Ik heb het moeten bekopen met minder huid op enkele plekken, ik landde languit op mijn rechterkant. Hoe ik aan schaafplekken kom op mijn linkerhand en linkerknie is mij dan ook een raadsel.

Door de klap waren veel spieren stijf geworden en was lopen geen optie meer. Al was het maar omdat ik toch even naar de ehbo wilde om wat jodium te laten druppelen op de ergste wonden.

De zo gewenste sub2 is echter dan toch gelukt, want het inlopen was niet meer dan 1,2 km.

Ik ga nu afwachten wanneer de stijfheid weer verdwijnt, het zal normaal gesproken eerst nog wat erger worden. Daarna ga ik gewoon weer verder met trainen. Ik twijfel nu over een HM in het weekend van 4/5 oktober, maar ben er nog niet uit.

Ik baal behoorlijk, maar ik was eerlijk gezegd toch al chagrijnig, dus heel veel verschil merk ik niet. Nu ben ik heel benieuwd naar de prestaties en belevenissen van Murmeli, Quoi, YUR en pijll in het Oostlandse. Maar ook de Brabo's bij de TTM en al die andere wedstrijdlopers en Meijendeltrainers mogen mij vanavond vermaken met hun verhalen.
  zondag 7 september 2014 @ 14:52:49 #21
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144272088
:* zwabbert!
pi_144272196
Wat sommig mensen al niet doen voor wat gewichtsbesparing. Sterkte met het herstel Zwabber!
pi_144272204
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Er was niemand die zin had om even een stukje in te lopen, maar mij was dat laatst goed bevallen dus toen ging ik maar in mijn eentje.

Ik vond het warm en benauwd, maar tijdens het inlopen ging het steeds beter. Daar was ik heel tevreden mee, dat ik dat eerste dode punt alvast over was.

En toen struikelde ik over een stenen randje. De lancering was prachtig, de landing was minder elegant. Ik heb het moeten bekopen met minder huid op enkele plekken, ik landde languit op mijn rechterkant. Hoe ik aan schaafplekken kom op mijn linkerhand en linkerknie is mij dan ook een raadsel.

Door de klap waren veel spieren stijf geworden en was lopen geen optie meer. Al was het maar omdat ik toch even naar de ehbo wilde om wat jodium te laten druppelen op de ergste wonden.

De zo gewenste sub2 is echter dan toch gelukt, want het inlopen was niet meer dan 1,2 km.

Ik ga nu afwachten wanneer de stijfheid weer verdwijnt, het zal normaal gesproken eerst nog wat erger worden. Daarna ga ik gewoon weer verder met trainen. Ik twijfel nu over een HM in het weekend van 4/5 oktober, maar ben er nog niet uit.

Ik baal behoorlijk, maar ik was eerlijk gezegd toch al chagrijnig, dus heel veel verschil merk ik niet. Nu ben ik heel benieuwd naar de prestaties en belevenissen van Murmeli, Quoi, YUR en pijll in het Oostlandse. Maar ook de Brabo's bij de TTM en al die andere wedstrijdlopers en Meijendeltrainers mogen mij vanavond vermaken met hun verhalen.
Ik kijk nu al uit naar jouw verslag in het weekend van 4/5 oktober.

Beterschap :*
pi_144272212
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:52 schreef GotC het volgende:
:* zwabbert!
Ik heb je nog gezocht in de hoop een terrasje met je te pikken, maar niet vonden...
pi_144272284
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik kijk nu al uit naar jouw verslag in het weekend van 4/5 oktober.
Misschien loop ik dat weekend wel helemaal niet, ik hou nog even alle opties open.

Nog even een voorspelling doen voor de lopers in Oostland:

YUR 1:49
Quoi 2:09
Murmeli 2:11
Pijll 2:11
pi_144272463
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:51 schreef Zwabberhark het volgende:

Stom zeg! Als je snel herstelt kun je altijd nog aansluiten bij de Halve van Hoogland 21 september, scheelt maar 2 letters..
pi_144272647
balen zwabber!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 7 september 2014 @ 15:13:01 #28
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144272740
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:56 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb je nog gezocht in de hoop een terrasje met je te pikken, maar niet vonden...
Ja we zaten op het terras van Délifrance! ;( Even telefoonnummers uitwisselen :*
pi_144272742
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Stom zeg! Als je snel herstelt kun je altijd nog aansluiten bij de Halve van Hoogland 21 september, scheelt maar 2 letters..
Dat weekend moet ik werken.

Het weekend van 27/28 overwoog ik nog even de HM in mijn woonplaats, maar dat weekend zit ingeklemd tussen nachtdiensten en een vroege dienst. Niet verstandig dus.

Blijft het weekend van 4/5 over. Ik neig naar de HVL, maar weet nog niks zeker.
pi_144272785
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 15:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja we zaten op het terras van Délifrance! ;( Even telefoonnummers uitwisselen :*
Ik had geen telefoon mee.
Ik ben daar langs gelopen, maar het is me toch gelukt om jullie niet te zien.
pi_144272806
Zwabber -O-

Om nog maar wat extra zout in de wonde te strooien (no pun intended): ik heb een heerlijk rondje Meijendel gedaan vandaag 8-) , een tempo(wissel)duurloop met daarin 1 stuk van 12 km in DL2 tempo. Geweldig weer voor een mooi, stevig rondje:
http://app.endomondo.com/workouts/404374078/17716111
pi_144273265
Balen, zwabber! Beterschap!
pi_144273337
Nog even nuilen voordat de leuke verhalen binnendruppelen: het lijkt alsof het op steeds meer plekken pijn gaat doen. Enfin, mocht het dodelijk zijn dan heb ik een mooi leven gehad.
pi_144273778
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog even nuilen voordat de leuke verhalen binnendruppelen: het lijkt alsof het op steeds meer plekken pijn gaat doen. Enfin, mocht het dodelijk zijn dan heb ik een mooi leven gehad.
Ach, het was in ieder geval leuk je, min of meer, gekend te hebben... Ik ken overigens verhalen van mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt en die het gewoon hebben overleefd. Enkelen daarvan konden na enige tijd zelfs gewoon weer hardlopen! Sterkte en beterschap
pi_144274129
Dat is goed nieuws!
pi_144274295
Zwabber -O-
hopelijk geneest alles snel.
pi_144274353
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 15:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Gelukkig heb je nog genoeg humor om te compenseren voor het gebrek aan huid.
  FOK!fotograaf zondag 7 september 2014 @ 16:02:03 #38
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_144274403
Top gelopen Mossel. Ik dacht al dat ik je zag finishen, maar wist het niet zeker. Maar nu ik die foto zie in je groene shirt weet ik het zeker.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_144274875
Wow, dat zijn verrassende uitslagen bij de Oostland. In heel positieve zin en ook in zorgwekkende zin (warmtestuw?)
pi_144274913
Hij ging lekker vandaag, 1:16:40 op de klokken gezet. Dik en dik tevreden
pi_144274927
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:17 schreef Guard het volgende:
Hij ging lekker vandaag, 1:16:40 op de klokken gezet. Dik en dik tevreden
Dit was een trainingsloopje zei je? _O_
pi_144274977
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:17 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dit was een trainingsloopje zei je? _O_
Ja
Zonder druk loopt toch wel lekker :D
pi_144275076
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 10:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Leuk! Welke wedstrijd is dat?
De Adventure Run op Ameland :)

Vanochtend 5km gelopen, op een lekker tempo wel. Volgens het trainingsschema moest ik vandaag 9.24/km lopen, maar ik liep al richting het wedstrijdtempo van 6.18/km :P

Tevens eerste loop met m'n TomTom Runner Cardio, wat een bazending is dat :D Alleen wel jammer dat ik - volgens mij? - geen files van TomTom kan uploaden op endomondo, dus moet alles handmatig invoeren. Of iemand hier die weet hoe dat wel kan? :)

https://www.endomondo.com/workouts.30
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144275621
Zwabber, wat kut ja! Mag je maar snel een huidtransplantatie krijgen. ^O^ Volgende keer gewoon keihard revanche.

Guard lekker gelopen! Hele mooie tijd! _O_

Murmeli zag ik ook al een erg mooi bericht van verschijnen *O*

Ik heb zelf lekker 21km gelopen in 1.47.06, erg tevreden mee! Was leuk, beetje veel zwemmen alleen. :P En nog even gezellig met Erben gekletst. Die haalde me bij 10km nog in, helaas :P
pi_144276287
Ik heb vandaag alleen Cee gezien voor de start, voor de rest geen Fok!ers gespot op de Ten Miles.
Wel veel collega's gezien voor en tijdens de wedstrijd, zelfs de rector magnificus nog ingehaald onderweg. We hebben elkaar nog even succes gewenst, al wist hij natuurlijk niet wie ik was, maar ja ik liep in een shirtje van "zijn" uni, dus hij vond het prachtig :)
pi_144276379
Hoe heet die uitstekende knobbel aan de zijkant bovenaan je voet, aan de kant van je grote teen? Sprongbeen of zo?
  zondag 7 september 2014 @ 17:05:13 #47
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144276550
Zwabber, dank voor je vertrouwen. 2u09 werd het net niet. Ik heb echt Afgezien met een grote A. Die CPC ging zo slecht nog niet ;)

Later meer. Ik moet op krachten komen :P

Vond het supersneu voor je, je valpartij :{ Sterkte met de pijntjes!
pi_144276605
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe heet die uitstekende knobbel aan de zijkant bovenaan je voet, aan de kant van je grote teen? Sprongbeen of zo?
Is die ook kaal nu? -O-
pi_144276927
Awh, Zwabber! Wat balen zeg! Snel herstel gewenst!

De rest ook mooi gelopen, zag via andere kanalen ook al wat voorbij komen *O*

Wij hebben ook ons loopje weer overleefd. De rug had een niet zo goede dag. Máár......

Ik kwam er vlak voor de start van de race achter er maar 4 vrouwen van de club waren... én dat ik de snelste van die 4 was _O- by far, sowieso, zonder moeite. :D
Dus.... lekker rustig zonder moeite genoten van een prachtig trailparcours door de bossen rond Bawtry, gras, bospaden, modder, omgevallen bomen, wat grindpaadjes. Het was wat warm, maar de bomen brachten regelmatig fijne verkoeling. We hadden een dame voor ons die ons lekker regelmatig pacede, en bij de finish kregen we van haar te horen 'dat wij het waren die haar aan de gang hielden' :P ze wilde ons blijkbaar net voor blijven, en wij hadden niet echt de intentie er voorbij te stuiven. Het ging wel lekker zo achter haar aan. Dus we hebben het met z'n drieën met elkaar getroffen! De marshals en de toeschouwers, het waren er dan wel niet veel, maar ze waren állemaal geweldig, vriendelijk, enthousiast en gezellig. Top event. 8/10 would do again!

Met 6.16min/km onze 7-ish mijl (11.05km volgens mijn garmin) gerend samen met Wolve die ook hoe dan ook dezelfde plaats zou behouden, óók als hij z'n best zou doen (laatste van de 6 aanwezige club-heren), en een lekker ochtendje zo gehad. Onze snelste clubrenner (nu nog, er komt volgend jaar iemand bij van een andere club die hem ruim verslaat :o ) heeft de race gewonnen, en ook een van de andere heren viel in de prijzen bij de VET65 categorie!

Ik sprokkelde 50 clubpunten. De eerste en laatste keer wrsch dat ik dit geluk tref ;)
Nu de rug bij laten komen. Het was weer leuk O+ http://app.endomondo.com/workouts/404427333/881511
Ja doei.
pi_144277094
Bonusfoto van vorige week _O-

Het was een best steile heuvel. En ik had wat last van m'n rug, dus even wandelen. En toen stond daar die man met die camera. Dus wij "Oh, FFS, nu moeten we even doen alsof we rennen!!!! Hihihahahoho". De foto werd gemaakt tijdens de 'hihihahahoho'. _O-
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')