abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144273366
Morgenmiddag college in een bioscoopzaal
Dinsdag hopelijk weer werken!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144273845
Is wel mooi, als je aan mensen uitlegt wat voor werk je doet dan is iedereen meteen jaloers. Echt soms 10 uur werken en gewoon ondertussen studeren/muziek luisteren/voor je uit staren.. Super chill. Wat ik mijzelf afvroeg; hoevaak hebben jullie nog telefonisch contact met EW tijdens de rit? Ik heb soms een dag waarop ik ze 6x moet bellen en soms ineens hoor ik ze 2 week lang niet..
pi_144274926
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 15:02 schreef jurgenov het volgende:
Niet bij de AH in ieder geval, waar ik in het weekend werk.
Puur het uurloon+evt toeslagen * gewerkte uren is hoger bij ah dan hiker uurloon+vakantiegeld/uren(neem aan dat jullie die ook krijgen) * gewerkte uren bij autoreset/easyway.
  zondag 7 september 2014 @ 17:28:25 #29
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_144277173
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Inderdaad.. Als ik in de bus vanaf de hogeschool terug naar huis reed en ik werd gebeld.. Dan zat ik op mijn crappy BlackBerry in te loggen op de site, alleen maar om te kijken wat voor auto's het waren.

EDIT: maar ook heel veel chagrijnige momenten als ik dan niet werd gebeld. Dat weet Joppie nog wel.. Altijd op de ping.. Ben je al gebeld??!
Mooie tijden waren dat!!
#26 || Luciano da Silva
pi_144279133
Ik was gisteren even naar zo'n automeeting hier in de buurt gereden (die vindt maandelijks plaats op de parkeerplaats van de lokale supermarkt :P ). Daar kwam ik een mooie Opel Camaro ZL1 tegen waar ik een foto van maakte:

De eigenaar zag dat en drukte me z'n sleutels in mijn hand met het verzoek om hem even te laten vlammen: http://videobam.com/EHRxL

Nu ben ik verliefd op Amerikaanse muscle cars. :'(
pi_144279422
Shit, door dat stuur heb je echt het idee dat je in een Opel zit :+
pi_144279597
Echt he _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 7 september 2014 @ 18:52:08 #33
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144279726
Damn zo'n ZL1 is wel heel erg dik! En dat voor omgerekend 30.000? euro _O-
pi_144279948
Ik denk wel iets duurder, dit is de enige tweedehands die ik zo kan vinden;
http://www.autotrader.com(...)ngId=380589666&Log=0
Dus zo'n 38000 euro en dan zou je hem nog moeten importeren. Nou wil je die auto eigenlijk ook niet in Nederland rijden, 14 miles to the gallon is ongeveer 1 op 6 ;(
pi_144280830
quote:
5s.gif Op zondag 7 september 2014 12:42 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Was dit mogelijk?

En zo ja loont t wel, lijkt me dat de ov kosten teveel worden? :+
Mogelijk? Ja. Of het loont? Over het algemeen hield ik er wel ¤ 50,- per dag aan over ja. Ik was toen 23 dus dan is het uurloon ook alweer wat hoger. Er waren natuurlijk dagen dat je baalde (als de auto bijvoorbeeld niet op het adres stond en je terug met het OV moest), maar soms is de hoeveelheid OV best goed te doen.. Nou dan met zo'n 40% kortingskaart (of wat was het) was het best te doen. Ik heb die maand bruto wel meer dan ¤ 1000,- aan loon gekregen. Misschien zo'n ¤ 200,- OV eraf? Geen idee meer maar het was goed te doen. Mijn laatste rit eindigde ik in Oldenzaal, ook vaak geweest de laatste jaren toen. In de trein kreeg ik toen nog een e-mail van de planning of alles goed was gegaan op mijn laatste dag. Nog een e-mailtje met bedankt en later nog een kaart in de bus. Daarna begon ik bij mijn huidige werkgever en was het einde oefening :P.
pi_144282247
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:52 schreef QuiCk01 het volgende:
Damn zo'n ZL1 is wel heel erg dik! En dat voor omgerekend 30.000? euro _O-
Voor 55000 dollar heb je een nieuwe voor de deur staan hier.
  zondag 7 september 2014 @ 20:52:15 #37
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144287017
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:58 schreef Viezze het volgende:
Ik denk wel iets duurder, dit is de enige tweedehands die ik zo kan vinden;
http://www.autotrader.com(...)ngId=380589666&Log=0
Dus zo'n 38000 euro en dan zou je hem nog moeten importeren. Nou wil je die auto eigenlijk ook niet in Nederland rijden, 14 miles to the gallon is ongeveer 1 op 6 ;(
Ja dat importeren is het ergste, dan zal er nog wel 20.000 euro bijkomen schat ik grofweg omdat ie zo onzuinig is. Zonde, want ik vind ze zo ontzettend dik :9~

quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Het is zo oneerlijk :N
pi_144291612
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 07:29 schreef DrSnuggle het volgende:
Laatste bericht als reactie op "chillings":
Je maakt allemaal aannamens, je weet niet eens hoe het daadwerkelijk werkt. Het is geen vetpot, maar het is ook geen minimumloon. Je bent inderdaad afhankelijk van het OV. Maar het is mij nooit overkomen dat ik niet bij een klant aan kan komen, een paar keer iets te laat maar dat stelde niet veel voor.

Plannen doe je van tevoren, ik ben daar als prive chauffeur zo'n twee minuten mee bezig. De rest van de formulieren kan je in de trein invullen. Ik zit er niet om te huilen dat ik die twee minuten niet uitbetaald krijg.

En dan nog een vraag: noem een baan die je als student beter kan hebben dan dit?
antwoord op je vraag: koerier in het weekend, doordeweeks tijd voor school..
pi_144291822
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 14:04 schreef Dimitri_ het volgende:
Dit is inderdaad verreweg het beste bijbaantje wat je kan hebben. Mensen die vakkenvullen of iets anders verkiezen boven autorijden. :')
denken dat vakkenvullen het enigste bijbaantje is :')

geil worden door het rijden van dure auto's, waar je in je leven nooit in gaat rijden :')
pi_144292272
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:55 schreef Chillings het volgende:

[..]

geil worden door het rijden van dure auto's, waar je in je leven nooit in gaat rijden :')
Ga lekker terug naar KLB ofzo, echt :') |:(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 7 september 2014 @ 22:13:21 #41
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144293055
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 02:18 schreef Chillings het volgende:
Beste Fok!kers

Ben op zoek naar een snorfiets, helaas kom ik pas net om de hoek kijken en heb dus weinig verstand van deze dingen.

...
Gast, mensen die nog opzoek zijn naar een snorfiets nemen wij hier niet serieus hoor :')
pi_144293148
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:52 schreef Chillings het volgende:

[..]

antwoord op je vraag: koerier in het weekend, doordeweeks tijd voor school..
Hier ook een koerier in het weekend, en ik verkies toch echt het (prive) chauffeuren boven het koerieren. Alleen is het koerieren meer zekerheid en het chauffeuren een leuk zakcentje.
pi_144295341
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:33 schreef Sjouveur het volgende:
Ik was gisteren even naar zo'n automeeting hier in de buurt gereden (die vindt maandelijks plaats op de parkeerplaats van de lokale supermarkt :P ). Daar kwam ik een mooie Opel Camaro ZL1 tegen waar ik een foto van maakte:

[ afbeelding ]

De eigenaar zag dat en drukte me z'n sleutels in mijn hand met het verzoek om hem even te laten vlammen: http://videobam.com/EHRxL

Nu ben ik verliefd op Amerikaanse muscle cars. :'(
Ik kwam vorige week tijdens mijn reis bij een meeting uit in Amerika.. Ook verschillende Camaro's gezien. Zal morgen eens wat foto's uploaden.
Nee.
pi_144296449
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:55 schreef Chillings het volgende:

[..]

Ik had je al eerder verzocht om op te zouten maar bij deze nog een maal een verzoek om je spullen te pakken en in het AH topic te gaan flamen. :)
pi_144297305
Word je eigelijk als privé chauffeur opgeroepen voor hiker opdrachten? Andersom is t niet natuurlijk.

En is t leuk om privé chauffeur tedoen? Overweeg mss om te upgraden :+
Zie!
pi_144297434
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 20:52 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Het is zo oneerlijk :N
Als ik een Amerikaan vertel wat autorijden in NL kost (wegenbelasting, brandstof) dan vallen ze van de stoel van verbazing :P

Benzine kost hier iets van 3,30 dollar per gallon, en een gallon is 3,8 liter dus reken maar uit :+
pi_144302436
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 23:30 schreef johnson555 het volgende:
Word je eigelijk als privé chauffeur opgeroepen voor hiker opdrachten? Andersom is t niet natuurlijk.

En is t leuk om privé chauffeur tedoen? Overweeg mss om te upgraden :+
Zelfs andersom is het voor gekomen, zo'n twee topics terug is er een hiker geweest die moest chauffeuren.
Maar tegenwoordig gebeurd het bij mij vrijwel nooit meer, in mijn begintijd ruim twee jaar geleden heb ik wel eens dagjes gehikert, of dat je na een PC-rit van oost naar west een hikerrit van west naar oost kreeg.
pi_144303208
Maandagochtend :r

Alsof die van zichzelf al niet erg genoeg is, stond het bij Joure natuurlijk weer muurvast vanochtend. Gevolg: 40 minuten te laat bij m'n eerste ophaaladres zometeen :(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144303831
Na twee maanden full-time vakantiewerk de beschikbaarheid weer aan zetten vergt toch behoorlijk wat discipline..
pi_144304382
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 08:37 schreef trolley het volgende:
Maandagochtend :r

Alsof die van zichzelf al niet erg genoeg is, stond het bij Joure natuurlijk weer muurvast vanochtend. Gevolg: 40 minuten te laat bij m'n eerste ophaaladres zometeen :(
Ik begrijp het, mijn maandagochtend ging ook niet soepeltjes, 05:00 al wakker, veel onnodig remmen en stilstaan op de snelweg, twee keer kleine stukjes verkeerd gereden omdat ik vrijwel blind op de navigatie af ging. Het liep niet zo soepeltjes :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')