• Arrocha is met zijn team teruggekomen uit het gebied. Voor hem is het voor 85% zeker dat Kris en Lisanne niet verdwaald kunnen zijn, en hij denkt dat er een derde partij betrokken is bij hun dood. Hij doet opnieuw een beroep op het Nederlandse OM om de telefoongegevens over te dragen.
De coordinaten van de locaties van de vondsten (bij benadering, precieze locaties zijn niet gepubliceerd): bronnen: Kaart KingRoad op Websleuths, gecheckt met Baru (ex-gids) en Feliciano (huidige gids)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 27-08 op basis van video EénVandaag, zie hieronder
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessante docu over verdwalen in de jungle:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Laatst bekende foto van Lisanne Froon met uitzicht op de vulkaan (Volcán Barú) vanaf de Mirador, genomen op 1 april 2014 @ 13:01:50
• Laatst bekende foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 @ 13:54:58 - 04-08
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf. Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben. Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn. Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
Ik heb veel terug gelezen. Er zijn dus resten gevonden van Lisanne. Linker femur, deel linkerenkel. Waren Lisanne en Kris toch niet zo dichtbij elkaar op moment van hun overlijden?
Ik word soms zo triest als ik er te lang bij stil sta. Ongeacht wat het uiteindelijke scenario zal blijken te zijn. Dank voor de updates allen.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf. Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben. Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn. Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
Op zondag 7 september 2014 02:05 schreef LaCatastrophe het volgende: Ik heb veel terug gelezen. Er zijn dus resten gevonden van Lisanne. Linker femur, deel linkerenkel. Waren Lisanne en Kris toch niet zo dichtbij elkaar op moment van hun overlijden?
Ik word soms zo triest als ik er te lang bij stil sta. Ongeacht wat het uiteindelijke scenario zal blijken te zijn. Dank voor de updates allen.
Uhh, de laatste resten zijn dichtbij de eerste gevonden he?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Uhh, de laatste resten zijn dichtbij de eerste gevonden he?
Die van Kris, het weinige dat gevonden is van haar waren toch "in de buurt", maar onbekend hoever vanaf de gevonden resten van Lisanne? Of ben ik nu zo abuis?
En van Kris is weinig gevonden.
Die van Kris, het weinige dat gevonden is van haar waren toch "in de buurt", maar onbekend hoever vanaf de gevonden resten van Lisanne? Of ben ik nu zo abuis?
En van Kris is weinig gevonden.
Nee, die was Kris was 1 relatief "dichtbij" (bekkenbot) en 1 ver weg (rib).
Maar Lisannes resten zijn dus "dicht" bij elkaar gevonden
Nee, die was Kris was 1 relatief "dichtbij" (bekkenbot) en 1 ver weg (rib).
Maar Lisannes resten zijn dus "dicht" bij elkaar gevonden
Dan was ik mss onduidelijk, maar bedoelen we hetzelfde. Van Lisanne is meer gevonden dichtbij elkaar.
Ik begrijp je opmerking ten volle, alleen het bestempelen als 'hobby' is ook weer niet helemaal waar, het is geen hobby van iedereen, het is gewoonweg die éne vraag die iedereen blijft bezig houden: hoe zit het nou écht? Maar ben het ermee eens dat het dan weleens een obsessie-achtige kant opgaat waaraan geen eind komt. Of een wie-heeft-gelijk-spel word, af en toe afstand doen is voor iedereen goed!
Ik vind dat niet zo duidelijk. Maar hopelijk komt er ooit een antwoord.
Tuurlijk wel, als er nog verdachte sporen of bewijsstukken worden aangefroffen. Of getuigen gaan praten. Etc. De enige zaak die helaas vrijwel zeker nooit zal worden opgelost is die van Natelee Holloway.
Tuurlijk wel, als er sporen worden aangefroffen. Of getuigen gaan praten. Etc. De enige zaak die helaas vrijwel zeker nooit zal worden opgelost is die van Natelee Holloway.
Ik denk dat een misdaad in dit geval alleen opgelost wordt als er idd iemand gaat praten. Misschien onder druk van de aanhoudende aandacht voor de zaak.
Ik denk dat een misdaad in dit geval alleen opgelost wordt als er idd iemand gaat praten. Misschien onder druk van de aanhoudende aandacht voor de zaak.
Ik geloof nog steeds niet in een misdaad Niet met de "gegevens" die we nu hebben..