Ik heb toch liever Simon danquote:
ik vind Dries leuk! <3 ik ken er al best een boel trouwens, kinder Driesjes. (nou ja, 3 ofzo, en een ervan is ook alweer bijna volwassen, maar toch. In onze generatie kwam die naam echt niet voor, en nu duidelijk weer wel).quote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef -Spring het volgende:
Nu nog wel, maar zodra je ons Drieske hebt gezien niet meer, hoor. ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
Met ouders die r.oy en a.shlinn heten ben je natuurlijk al gedoemd
Ik denk dat ze dat niet gehaald hebben..quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat ze "Bouwtechniek: 22 cm diep heien" zijn vergeten
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ze wel al gevonden op Facebook
ik was benieuwd naar het niveau van de berichtgeving. Ik moet zeggen, het stelde niet teleur! Vooral de foto van de geslachtsbepalingsecho vond ik uitzonderlijk smaakvolquote:
ik heb zijn pasfoto al gevondenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was benieuwd naar het niveau van de berichtgeving. Ik moet zeggen, het stelde niet teleur! Vooral de foto van de geslachtsbepalingsecho vond ik uitzonderlijk smaakvol
voornamelijk ouders die "gek" op Rome zijn, kiezen voor die naam...quote:Betekenis en herkomst van Maximilian
Maximilian is een Engelse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `beste`.
Gewoon de hele combinatie door dat bordquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:06 schreef Dot. het volgende:
Zo erg is die naam toch niet? Alhoewel, ik neem aan dat de roepnaam gewoon Max is eigenlijk.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef amaranta het volgende:
De kleinzoon van een buurman speelde met een hamersetje van mijn kinderen.
Het kind heet K.oppe
Ik dacht gelijk: nou spijkers met k.oppe slaan
Koppequote:Op dinsdag 9 september 2014 20:49 schreef amaranta het volgende:
De kleinzoon van een buurman speelde met een hamersetje van mijn kinderen.
Het kind heet K.oppe
Ik dacht gelijk: nou spijkers met k.oppe slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |