SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw man kan de boom inquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:01 schreef Vlindur het volgende:
Jullie mogen weer verder met namen hoor, manlief was het er niet mee eens![]()
En nee, ik zeg hem niet, wie weet krijg ik het toch nog voor elkaar
Spring!!!! Tof!!!!![]()
![]()
Zo heet ons dochtertje (N.ora)quote:Op zondag 7 september 2014 10:10 schreef -Spring het volgende:
Oh ja tuurlijk! Ik vind Robin wel erg leuk!
Lotus ook. Maar dat zal ik mn eventuelr toekomstige dochter maar niet aandoen. Jasmijn heb ik ook altijd mooi gevonden, maar das zo voor de hand liggend bij L.
Verder Nora. ♡ En Abel voor een jongen. Denk ik.
Dank je! Fien en Fleur vind ik leuk. ♡ Maar de laatste valt af omdat een vriendin zo heet. Pippa stiekem ook wel, maar da's zo'n trendnaam.quote:Op zondag 7 september 2014 10:33 schreef Dot. het volgende:
Ik doe even een gooi voor bij L.
Sijmen/Tijmen
Cato
Fien/Feline/Fieke
Berend
Bram
Pippa/Philippa
Fleur
Boris
Ties
No way. En ik krijg toch een meisje.quote:Op zondag 7 september 2014 11:00 schreef Leandra het volgende:
Dat zou wel ernstig zijn, als je geen jongensnaam kunt vinden en N dus zijn zin krijgt
Hmm mijn bijzonder flegmatieke relaxte kerel heeft me toch echt met jongen geschoptquote:Op zondag 7 september 2014 11:13 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het wel van invloed is, na een oorlog worden ook meer jongetjes geboren, dat is natuurlijk een mooie manier van de natuur om het verminderde aantal mannen aan te vullen, maar als ik zo om me heen kijk dan zie ik mannen die niet over de zeik te krijgen zijn (of zich niet snel druk/zorgen maken) ook vaker dochters krijgen, en mannen die meer stress hebben (of hadden) zonen.
Maar uiteraard is het niet op wetenschappelijk onderzoek gebaseerd![]()
+1quote:Op zondag 7 september 2014 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hmm mijn bijzonder flegmatieke relaxte kerel heeft me toch echt met jongen geschopt
Nee hoor. Ze zegt ook nog dat het geen wetenschappelijk onderzoek is.quote:Op zondag 7 september 2014 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zegt toch niet dat alleen gestresste mannen jongens produceren?
precies datquote:Op zondag 7 september 2014 12:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zegt ook nog dat het geen wetenschappelijk onderzoek is.
Voor mij was het alleen grappig, omdat ik niemand ken die minder stress heeft dan mijn vriend. Vandaar de smiley ook erbij.
Nee, want Abel vind ik veel te leuk! Dus doe die maarquote:
De naam otis bestond vast al voor de liften hoorquote:Op zondag 7 september 2014 13:33 schreef -Spring het volgende:
Otis vind ik leuk, maar wil N niet want dat schijnen liften te zijn.
D.uu.k vind zo leuk klinken, maar zo heet ons buurjongetje.
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 september 2014 13:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Omdat ik gok dat je de Daans, Lucassen en Finns zelf wel kan bedenken
Fabe (r)
Loek
Thije
Raf
Oscar
Art
Sebas
Ezra
Tobin
Otis
Siem
Joas
Romijn
Wout
Clim
Ronin
Niet allemaal mijn smaak, maar heb ook niet echt een idee van de jouwe
Of Roanquote:Op zondag 7 september 2014 14:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hij vindt Roman mooi, maar dat vind ik zo zwaar bij een klein ventje.
en Abel niet?quote:Op zondag 7 september 2014 14:02 schreef -Spring het volgende:
N vindt Abel het overwegen waard trouwens. David vindt ie niet onaardig maar te bijbels.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:49 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat weet ie niet.En dat hou ik graag zo.
Ik vind Ebel op papier heel stoer, maar als je het uitspreekt klinkt het wel alsof je Abel op zijn Engels zegt hequote:Op zondag 7 september 2014 21:23 schreef Franny_G het volgende:
Als variatie vind ik Ebel ipv Abel ook wel leuk. Ik heb ooit een hele dikke, oude collega gehad die zo heette, maar ach..
Ik vind Floyd ook leuk. Stoer, mooie klank.
quote:Op maandag 8 september 2014 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Moet je het niet als Able schrijven dan?
(Ik krijg er een Prince-liedje van in mijn hoofd. Ready willing and able.)
Ja, daarom.quote:Op maandag 8 september 2014 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou heb ik die ook in mijn hoofd!
Able is fonetisch toch ebel?
Jeroenquote:Op maandag 8 september 2014 12:31 schreef -Spring het volgende:
Sander vind ik trouwens ook heel leuk voor een jongen. Komt omdat ik ooit een heel leuk pleegbroertje heb gehad dat zo heette.
Jeroen ook. Maar zo heet een ex waar N wel eens mee aan de stok heeft gehad.
Het is een van de aardigste namen die ik ken.quote:Op maandag 8 september 2014 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeroen![]()
Zo noem ik een volgende chihuahua, staat echt al 10 jaar op mijn lijstje
Kan ook als volledige naam hoorquote:Op maandag 8 september 2014 12:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Het is een van de aardigste namen die ik ken.
Wat vinden jullie van Suus voor een meisje? Kun je m ook als volledige naam gebruiken of eigenlijk alleen als afkorting van Suzanne?
Ik ken de naam als volledige naam en als afkorting. Ik zou eerder kiezen voor Suzanne en dan als roepnaam Suus.quote:Op maandag 8 september 2014 12:39 schreef -Spring het volgende:Ik kan
[..]
Wat vinden jullie van Suus voor een meisje? Kun je m ook als volledige naam gebruiken of eigenlijk alleen als afkorting van Suzanne?
eerder al genoemd maar Valentijnquote:Op maandag 8 september 2014 12:31 schreef -Spring het volgende:
Sander vind ik trouwens ook heel leuk voor een jongen. Komt omdat ik ooit een heel leuk pleegbroertje heb gehad dat zo heette.
Melle gaat ook op het lijstje, hoewel ik die mss niet krachtig genoeg vind.
Hebben jullie nog ideeën voor langere namen die in het rijtje Jonathan, Benjamin en Sebastian passen?
Nah. sorry!quote:Op maandag 8 september 2014 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
eerder al genoemd maar Valentijn
Alexander (qua sander etc)
Salomon
Frederik
Boudewijn
Johannes
Alexander!quote:Op maandag 8 september 2014 12:31 schreef -Spring het volgende:
Melle gaat ook op het lijstje, hoewel ik die mss niet krachtig genoeg vind.
Hebben jullie nog ideeën voor langere namen die in het rijtje Jonathan, Benjamin en Sebastian passen?
Ach, het is in ieder geval beter dan Finzquote:Op maandag 8 september 2014 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn kapster wilde namen voor haar zoontjes die 'stoer maar toch ook teder' waren. Dus nu heten ze V.ince en L.orenzo.
Welk een chique spelling!quote:Op maandag 8 september 2014 12:56 schreef -Spring het volgende:
Sylvijn vind ik mooi, maar N niet. Ik zal m eens in de week leggen.
Maarten vind ik ook leuk idd! Maar zo heet m'n stiefbroer.quote:Op maandag 8 september 2014 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alexander!
Ow, die had je al ge-mwah't...
Ehm, Morrisson?
Ik ben groot Benjamin fan trouwens.Echt lief!
![]()
En Maarten vind ik in de categorie Jeroen. Dat zijn op de een of andere manier ook altijd hele aardige, normale, beschaafde mensen.![]()
Of ik moet de onaardige geblokt hebben uit mijn geheugen ofzo.
Ik vind de naam wel prachtig bij L. Maar idd, er moeten er twee zijn die dat vindenquote:Op maandag 8 september 2014 14:47 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat er iets niet klopte. Maar te lui.
Marijnquote:Op maandag 8 september 2014 14:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maarten vind ik ook leuk idd! Maar zo heet m'n stiefbroer.De zoon van de vriend van m'n moeder dus.
Wij hebben (hoewel slechts deels) dezelfde smaakquote:Op maandag 8 september 2014 12:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Julie staat nu ook op mn meisjeslijstje. ♡ En Charlie, maar die wil N niet vanwege te gtst.
Silvan is ook leuk! Maar Silvijn vind ik leuker.quote:Op maandag 8 september 2014 16:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Silvan, Thijmen, Bastiaan, Jesper, William, Daniël, Tobias, Rijk
ja, ditquote:Op maandag 8 september 2014 19:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Of aan een gele zwembroek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |