stoer dit..quote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik geef echt om heel weinig dingen een neuk
kilquote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wordt misschien eens tijdquote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sorry..quote:Op zondag 7 september 2014 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow :$ heftige reacties steeds
Dat valt toch onder geschiedenis? Geschiedenis moet hij volgens mij morgen leren.quote:Op zondag 7 september 2014 00:32 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoofdstuk 1: Jagers en Verzamelaars
Je wekt een andere indruk met je smiley gebruik van net.quote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mijn favoriete hoofdstuk bij geschiedenis was het hoofdstuk over de opkomst van Hitler.
Je overanalyseertquote:Op zondag 7 september 2014 00:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wekt een andere indruk met je smiley gebruik van net.
Als je gewoon stopt bij 1942 is het een prachtig verhaal met een happy end.quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat valt toch onder geschiedenis? Geschiedenis moet hij volgens mij morgen leren.
Mijn favoriete hoofdstuk bij geschiedenis was het hoofdstuk over de opkomst van Hitler.
deze moet je ff uitleggenquote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je gewoon stopt bij 1942 is het een prachtig verhaal met een happy end.
Moeilijkere beweringen gaan mijn pet te boven ben ik bangquote:Op zondag 7 september 2014 00:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Al is dat een makkelijke bewering natuurlijk.
Tennisquote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Tenniszelden zoiets saais gezien. Overigens kijk ik het wel op de zondagmiddag.
kreunende vrouwen?quote:Op zondag 7 september 2014 00:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Tenniszelden zoiets saais gezien. Overigens kijk ik het wel op de zondagmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |