IS IS het hier niet mee eens.quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat het wel ok is dat ik een flikker ben
Nee dat is nep.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker nooit Criminal Minds.
is ook..quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat het wel ok is dat ik een flikker ben
quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dominantie. Ik heb niet de intentie in je broekje te komen maar je algehele houding en gedachtes over zulk gedrag dwingen me bijna je op deze manier te stangen.
Ik ben gewoon een debiel
quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Jullie redden het, later, was weer eens leuk.
ik was al bang dat ik t niet goed had gezienquote:
O. Je wilt me dus gewoon op m'n plek zetten. Als jij je daardoor goed voeltquote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dominantie. Ik heb niet de intentie in je broekje te komen maar je algehele houding en gedachtes over zulk gedrag dwingen me bijna je op deze manier te stangen.
Ik ben gewoon een kutjong.
ben blij dat ie geen mod is...quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar waar is Prezje nou? Gister kwam die ook pas om 1 uur ofzo...
pot, ketelquote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O. Je wilt me dus gewoon op m'n plek zetten. Als jij je daardoor goed voelt
ga je hier echt op in???quote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je het echt ergquote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:
Aardrijkskunde leren, hoofdstuk over verschillende grondsoorten en typen landschappen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar waar is Prezje nou? Gister kwam die ook pas om 1 uur ofzo...
waarom gaat iedereen weg?quote:Op zondag 7 september 2014 00:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
ik ga ook maar eens in bed liggen en heel hard nadenken over mijn FOK!gedrag denk ik
Hoofdstuk 1: Jagers en Verzamelaarsquote:Op zondag 7 september 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Aardrijkskunde leren, hoofdstuk verschillende grondsoorten en typen landschappen.
hoop van niet..quote:
Denk ook aan mijquote:Op zondag 7 september 2014 00:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]![]()
ik ga ook maar eens in bed liggen en heel hard nadenken over mijn FOK!gedrag denk ik
Iedereen gaat naar danzig, jij bent niet uitgenodigdiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |