hij heeft er geen pijn aan,we kunnen er aan zitten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Saffier het volgende:
Geeft hij zelf geen pijn aan Bar? Überhaupt bedoel ik?
een kruising tussen een Mechelse en Hollandse herder.quote:
c. ook eigenlijk wel, maar tis een beetje een risico, want wat kan e doen om zo min mogelijk beschadigingen te krijgen. Medisch instrument maker wilde voor r. wel een harnasje knutselenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:47 schreef Saffier het volgende:
Mijn oudste moet echt zijn energie kwijt Vera, die zal echt moeten sporten naast het buitenspelen.
gefeliciteerd!!quote:
nou ben ik dat al jarenquote:
Geen idee hoe dat voelt, maar wel gefeliciteerd!!!quote:
Kind was er al joh!quote:Op zondag 7 september 2014 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Was het een moetje?![]()
Gefeliciteerd
I'm with her ^^quote:Op zondag 7 september 2014 18:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat voelt, maar wel gefeliciteerd!!!
bejaardenzwemmen, zonder harnasje graag, ze mag nog langer mee gaanquote:Op zondag 7 september 2014 21:23 schreef Saffier het volgende:
Gefeliciteerd Ticoo!!
Een harnasje voor je kindleuk dat de instrumentmaker meedenkt voor haar.
Maar ja... Welke sport zou nou handig voor haar zijn?
Dat lijkt me zeker stil Ynske.
Gefeli!quote:Op maandag 8 september 2014 18:25 schreef Ticootje het volgende:
Soms regel je dingen gewoon in 1x goed door te trouwen.
als je 10 jr samen bent als in samen wonen. Dan word je toch ook al automatisch gezien als getrouwd. Als in je krijgt dezelfde rechten e.d.quote:Op maandag 8 september 2014 18:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Gefeli!
Ik heb een vent die principieel alleen een samenlevingscontact wil (na bijna 12,5 jaar niet-getrouwd...), terwijl we ook op maandagochtend op het stadhuis alles gratis kunnen regelen. Puh, als we naar de notaris gaan trek ik expres een witte jurk aan!
quote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef Gaoxing het volgende:
En dan neem ik principieel je kleuters mee voor een erehaag en een liedje?
"Onze juf heeft de knoop toch doorgehakt
Vandaag tekent zij haar samenlevingscontract"
Nu weet ik weer waarom ik geen juf ben... En niet getrouwdquote:Op maandag 8 september 2014 19:22 schreef Gaoxing het volgende:
En dan neem ik principieel je kleuters mee voor een erehaag en een liedje?
"Onze juf heeft de knoop toch doorgehakt
Vandaag tekent zij haar samenlevingscontract"
Maar je hebt wel een samenlevingscontract?quote:Op maandag 8 september 2014 19:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen juf ben... En niet getrouwd
Ja, die knoop is al een jaar of 15 geleden gelegdquote:Op maandag 8 september 2014 19:33 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een samenlevingscontract?
Zo oud is I toch nog niet?quote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, die knoop is al een jaar of 15 geleden gelegd
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:
Ja.... Nee.... Ik bedoelde bij Sjeenquote:Op maandag 8 september 2014 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid
Whehe... Nee, die knoop is er dan weer nietquote:Op maandag 8 september 2014 19:40 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ja.... Nee.... Ik bedoelde bij Sjeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |