quote:Op zondag 7 september 2014 02:28 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wie is TL?
Ik ga maar eens pitten overigens, veels te laat
Jij zit duidelijk nog niet lang op FOK!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:09 schreef Roland010 het volgende:
En? De types hier hun huis al uitgekomen intussen?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:10 schreef geooglaserd het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk nog niet lang op FOK!
Maar dat zijn geen mensenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:11 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
Klopt. Maar ik heb vertrouwen in de mensheidZelfs in Fokkers.
hoeveel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het gaat ook wel vervelen, al die 'super sociale studenten' die mij moeten vertellen hoeveel bier ze drinken
geen idee, maar deze 'super sociale studenten' drinken altijd in een uurtje voor 60 euro pils weg, zeggen ze.. Interesseert me geen reet verder maar op ten duur wil je ook gewoon vriendloos en contactloos zijn enzoquote:
den duur..vriendloos?waarom zou je dat willen dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen idee, maar deze 'super sociale studenten' drinken altijd in een uurtje voor 60 euro pils weg, zeggen ze.. Interesseert me geen reet verder maar op ten duur wil je ook gewoon vriendloos en contactloos zijn enzo
Omdat, vooral studenten, zich heel erg willen bewijzen ofzo.. Prima, maar val mij daar niet mee lastigquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:49 schreef Thezappa het volgende:
[..]
den duur..vriendloos?waarom zou je dat willen dan?
Dat lijkt me ook wel weer een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar op ten duur wil je ook gewoon vriendloos en contactloos zijn enzo
is een soort van angst he?dat weet je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat, vooral studenten, zich heel erg willen bewijzen ofzo.. Prima, maar val mij daar niet mee lastig
FOK! is dan ook een forum van uitersten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel weer een beetje overdreven.
leek mij ook..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel weer een beetje overdreven.
maar hierbij zeg je dan dus dat je een boos mens bentquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
FOK! is dan ook een forum van uitersten.
Enkel dat mijn reacties overtrokken zijn en de waarheid iets genuanceerder is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maar hierbij zeg je dan dus dat je een boos mens bent
oewwwwwww....quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef Fanest het volgende:
Sommige mensen hebben nou eenmaal moeite met sociale omgang, ze zijn snel nerveus en maken niet zo makkelijk een praatje met vreemden (of zelfs bekenden). Wat je dan krijgt is dat ze niet gaan afspreken met andere mensen en dus in een soort sociaal isolement geraken.
Omdat tegenwoordig (vooral bij jongeren) deze mensen snel 'bestempeld' worden als autistisch, vriendloos en dergelijke, geven ze zelf niet snel aan dat ze vrij eenzaam zijn en proberen dit een beetje te verbergen.
je hebt dan gelijk..sorry dat ik zo d...quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Enkel dat mijn reacties overtrokken zijn en de waarheid iets genuanceerder is.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef Thezappa het volgende:
[..]
oewwwwwww....
je hebt gelijk..meeste mensen in klaagbaak gaan tever hierin..
hoe sta je hier zelf tegen over?hoe zou je dit wille oplossen?
jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:13 schreef Fanest het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Ik heb voor die mensen niet echt een oplossing, omdat ieders situatie anders is en er niet één algemene manier is om socialer te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |