Waar maak je je druk om, zolang ze niet voor een trein springen is er niks aan de handquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:06 schreef Roland010 het volgende:
O ja, en laat ik er nogmaals even bij benadrukken dat ik niemand wil 'dwingen' om hetzelfde als mij te leven of wat dan ook (zoals ik al zei: ik heb zelf ook geen 100 vrienden altijd om me heen). Iedereen is anders. Maar sommige extreme gevallen zijn toch wel erg triest. Ik kan er niet bij hoe je zo kan leven.
Weet jij alles van.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:05 schreef john-hert het volgende:
Dat soort mensen verschuilen zich vaak op internetforums
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:05 schreef vigilant7 het volgende:
Ben nu even vriendloos, had 3 redelijk goede vrienden maar we zijn uit elkaar aan het groeien.
Omdat iedereen zoals jij moet zijn want fuck vrijheid en fuck tolerantiequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Mensen die geen vrienden hebben en waar ik geen persoonlijke band mee heb, waarom zou ik daarom moeten geven - of waarom zou ik ze als een klacht beschouwen?
Het lijkt wel autisme!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat iedereen zoals jij moet zijn want fuck vrijheid en fuck tolerantie
Hij heeft al hun vriendinnen geneukt. Waren dus geen echte vrienden als ze hem dat kwalijk nemen.quote:
john-hert bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn vaak op internetforums in de aanval op anderen
quote:
Nou ja, druk maken... ik kan er niet bij. Zeker niet als er gedaan wordt alsof het een keuze is, dat geloof ik niet. Het is een beetje hetzelfde als een anorexia-patiënt die zegt dat ze geen eten nodig heeft. Geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:06 schreef Starm het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, zolang ze niet voor een trein springen is er niks aan de hand
Goede vergelijking!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Roland010 het volgende:
Overigens: ook niemand hier heeft persoonlijk last van jihadisten, maar toch zit het hier vol PVV'ers die klagen over doorgeslagen mocro's.Je mag toch klagen hier over vreemd gedrag van mensen dat je niet begrijpt, zonder dat je er dagelijks zelf last van hebt?
Ik word er serieus echt wat somber van als ik lees dat iemand 3 jaar ergens dood in huis gelegen heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef TwentyFourr het volgende:
Mensen die geen vrienden hebben en waar ik geen persoonlijke band mee heb, waarom zou ik daarom moeten geven - of waarom zou ik ze als een klacht beschouwen?
Zolderkamerbewoners plegen geen aanslagen, alhoewel.....quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Roland010 het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, druk maken... ik kan er niet bij. Zeker niet als er gedaan wordt alsof het een keuze is, dat geloof ik niet. Het is een beetje hetzelfde als een anorexia-patiënt die zegt dat ze geen eten nodig heeft. Geloof ik ook niet.
Overigens: ook niemand hier heeft persoonlijk last van jihadisten, maar toch zit het hier vol PVV'ers die klagen over doorgeslagen mocro's.Je mag toch klagen hier over vreemd gedrag van mensen dat je niet begrijpt, zonder dat je er dagelijks zelf last van hebt?
op toetsenbord hooguitquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Zolderkamerbewoners plegen geen aanslagen, alhoewel.....
Of met je tanden, ledematen, verstand etc.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Niks mis mee, als je ze niet hebt kan je ze ook niet kwijt raken. Zelfde met arm zijn, als je geen geld hebt kunnen ze het je niet afpakken ook.
Vrouwen hebben er een groot deel mee te maken idd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft al hun vriendinnen geneukt. Waren dus geen echte vrienden als ze hem dat kwalijk nemen.
Met die instelling kun je natuurlijk nooit wat goeds van het leven maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Catkiller het volgende:
Niks mis mee, als je ze niet hebt kan je ze ook niet kwijt raken. Zelfde met arm zijn, als je geen geld hebt kunnen ze het je niet afpakken ook.
Dit soort reacties bedoel ik nouquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je eigen imcompetentie op anderen afschuiven.
Schattig.
maar goed dan heb je ook vrienden..Hoeveel van die zogenaamde vrienden blijven over in tijden dat het wat slechter gaat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:13 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Met die instelling kun je natuurlijk nooit wat goeds van het leven maken.
Want alles wat mooi is in het leven, kun je nou eenmaal verliezen (anders was het ook geen 'verlies' geweest, als je het net zo goed kon missen). Dat maakt me des te dankbaarder in de tijden dat ik het wél heb.
Nee. Het zou doodsaai zijn als iedereen hetzelfde was.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat iedereen zoals jij moet zijn want fuck vrijheid en fuck tolerantie
Klopt, vooral op de leeftijd dat mensen serieuze relaties gaan krijgen.quote:
des te sneller je dit door hebt, des te sneller je steeds minder druk maakt om dingen, des te fijner leven je gaat leidenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat de 'extremen' in mijn ogen misschien wat ongezond bezig zijn. Mij raakt dat eerlijk gezegd echt wel een beetje, dat sommige mensen tegen de wereld aan kunnen kijken alsof het een en al ellende, eenzaamheid en liefdeloze shit is.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft al hun vriendinnen geneukt. Waren dus geen echte vrienden als ze hem dat kwalijk nemen.
Liever sociale problemen dan lopen janken omdat iemand mij een beetje plaagt op een internetforum, voor zover het laatst genoemde niet op het eerste wijst.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:15 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dit soort reacties bedoel ik nou
Een beetje zoals de pester die anderen pest zodat hij zelf niet gepest wordt
Typisch iets voor van die jongetjes met sociale problemen
Ik heb ook paar vrienden die ik minder spreek.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Klopt, vooral op de leeftijd dat mensen serieuze relaties gaan krijgen.
Maar als je echte vrienden bent, dan moet je van beide kanten toch nog proberen de vriendschap overeind te houden toch? Want als je allebei denkt: "de vriendschap is over, hij/zij laat nooit meer wat horen" dan schiet dat ook niet op. Maar soms is het idd gewoon echt over, helaas.
Ik ben niet extreem sociaal, dat zeg ik absoluut niet (gemiddeld tot redelijk, vind ik zelf).quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Zeus_007 het volgende:
Ja helaas is niet iedereen zo belachelijk sociaal als jij TS
Goedzo knulquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Liever sociale problemen dan lopen janken omdat iemand mij een beetje plaagt op een internetforum, voor zover het laatst genoemde niet op het eerste wijst.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Vrienden hebben is zwaar overgewaardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |