SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Twijfelde.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik twijfeldde of het nu word of wordt is
Wordt volgens mij, waarom weet ik ook nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ze zit op hockey en Karatequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef nofxtbr het volgende:
Je hebt haar toch wel zelfverdedigingsles gegeven tegen enge mannen he?
retardquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Starm + T lulquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef Starm het volgende:
[..]
Wordt volgens mij, waarom weet ik ook niet
Dan is het kennelijk gezellig. Komt vanzelf wel weer thuis, het moet nog 9 uur worden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ze ging met een vriend naar de stad.
Ook naaktfoto's graag. Misschien is ze door een loverboy de prostitutie in gedwongen en dan kunnen fervente wandelaars zoals Argo haar misschien herkennen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
post foto's dan kunnen we helpen zoeken
Lul dat is ook wel duidelijkquote:
Je zegt toch ook niet "het loop goed" nee je zegt "het loopt goed" dus stam + t is de juiste vervoeging. Oh en pics van je zusje dan kunnen we beoordelen of we ons zorgen moeten maken of niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef Starm het volgende:
[..]
Wordt volgens mij, waarom weet ik ook niet
Doe het dan snel het is druk dag morgen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ze is veilig bij mij in bed. Ik breng haar dadelijk met de auto!
Je kan het wel uitleggen, maar het heeft geen zin... als je dit niet kan dan houdt het op en zou je eigenlijk preventief sterilisatie moeten verplichten...quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je zegt toch ook niet "het loop goed" nee je zegt "het loopt goed" dus stam + t is de juiste vervoeging. Oh en pics van je zusje dan kunnen we beoordelen of we ons zorgen moeten maken of niet.
Waarmee?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:00 schreef ADQ het volgende:
[..]
Ik zal ze zo even maken, maar we hebben het een beetje druk.
Zij heeft anders ook wat binnenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef Tassendief het volgende:
Update: ik heb een whattsapp binnen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zij heeft anders ook wat binnen
Gaat wel snel, zo opwindend is ze. Ze is alleen niet zo strak, is dat jouw schuld?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:00 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Doe het dan snel het is druk dag morgen.
Ja, topic + zusje ... wat had je verwacht?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:05 schreef Annabel93 het volgende:
Mijn hemel, hier zitten ze hoor...
Wie is "ze"? Al die volwassen doch puberale mannen die normaal pics van je tetten proberen te scoren of zo?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:05 schreef Annabel93 het volgende:
Mijn hemel, hier zitten ze hoor...
whatsapp...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef Tassendief het volgende:
Update: ik heb een whattsapp binnen
Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
Quote gefixt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Annabel93 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Man manweet je moeder dat je op internet zit?
Ik zet ook maar ff een hossel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Godver volgens mij worden we massaal afgewezen door de knapste KLB vrouw.
Niets blijkt te werken, omdat ze een verkeerde indruk van ons heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zet ook maar ff een hossel.
Ik wil het je wel leren hoor! Wat is je nummer? Dan spreken we het wel even af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Dank je hihi dat quiten gaat steeds mis
Ik stuur het wel doorquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil het je wel leren hoor! Wat is je nummer? Dan spreken we het wel even af.
Ja, snap ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Dank je hihi dat quiten gaat steeds mis
Geef dan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Annabel93 het volgende:
alsof ik jou mijn nummer ga geven
Hard to get.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Annabel93 het volgende:
alsof ik jou mijn nummer ga geven
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
En dan moet je je moeder uitleggen dat je nog zo laat weggaat?
Tassendief: jij bent toch wel een romanticus? Kunnen we onze klachten combineren om een afspraakje te regelen met Annabel? En dan om en om.quote:
Nee, jij probeert heel wat andersquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hard to get.
Ik probeer je gewoon te helpen.
Nee hoor, het geeft me een gevoel van zelfvoldoening als ik zo'n lieve meid help.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:15 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Nee, jij probeert heel wat anders
Krampachtigquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee hoor, het geeft me een gevoel van zelfvoldoening als ik zo'n lieve meid help.
Hoe weet je nou dat het een lieve meid isquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee hoor, het geeft me een gevoel van zelfvoldoening als ik zo'n lieve meid help.
Heb je dat serieus nog nooit meegemaakt? Of heb je je maagdelijkheid voor mij bewaard?quote:
Alsof jij serieus ooit iets hebt meegemaakt....quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb je dat serieus nog nooit meegemaakt? Of heb je je maagdelijkheid voor mij bewaard?
Aan haar berichten kun je dat opmaken. Het is niet een arrogant meisje die bitcht op anderen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het een lieve meid is
Flikker toch op man... wie ben je dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het een lieve meid is
Ik wacht nog op jou.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Alsof jij serieus ooit iets hebt meegemaakt....
ach hemelquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Aan haar berichten kun je dat opmaken. Het is niet een arrogant meisje die bitcht op anderen.
ooooeeeehquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Flikker toch op man... wie ben je dan?
Nee, hoe diep zit dat in haar lichaam?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef DrSnuggle het volgende:
Topic niet gelezen als ook de OP niet gelezen, naar zijn er ondertussen al pics van de zus? Iemand al in haar iCloud geweest?
3 cm dus dat zul je nooit rakenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, hoe diep zit dat in haar lichaam?
Dat werkt als volgt:quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef nofxtbr het volgende:
Je hebt haar toch wel zelfverdedigingsles gegeven tegen enge mannen he?
Ik niet, maar ik heb al wel iets in haar geupload.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef DrSnuggle het volgende:
Topic niet gelezen als ook de OP niet gelezen, naar zijn er ondertussen al pics van de zus? Iemand al in haar iCloud geweest?
Je wil te graagquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Geef ik een eerlijk compliment, is het nog niet goed.
Leugens mijn middelvinger is langer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
3 cm dus dat zul je nooit raken
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Geef ik een eerlijk compliment, is het nog niet goed.
Dwergquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Leugens mijn middelvinger is langer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |